Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Juu en mä usko että sitä ketään muiluttaa. Oli mukana vasikan tapossa joka sattui olemaan nainen ja tosta loppupelistä saa vain propseja. Parempi olisi jos asiat menisivät toisin eli oikeus toteutuisi raskaamman kautta enkä tarkoita mitään virallista oikeutta.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

On niin oksettavan sairas ihminen, etten meinaa löytää edes sanoja. :cry:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2012 2:39 am

??? Missä vasikan tapossa..???

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

Kaizer Sose kirjoitti:Juu en mä usko että sitä ketään muiluttaa. Oli mukana vasikan tapossa joka sattui olemaan nainen ja tosta loppupelistä saa vain propseja. Parempi olisi jos asiat menisivät toisin eli oikeus toteutuisi raskaamman kautta enkä tarkoita mitään virallista oikeutta.
Murhasivat täysin syyttömän naisen,
joka ei ollut millään tavoin osallinen tai halukas osallistumaan
rikolliseen toimintaan.

Postauksesi vaikuttaa Lilon tekstiltä!
TollRoad
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2013 12:26 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Aika mielenkiintoista luettavaa hovin paperit, nyt meni usko kyllä tähän oikeuslaitokseen.

Korkeimpaan vaan
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Kylpä on huikauhistuksen sisäluku taito ja varsinkin luetun ymmärtäminen hakusessa. En viitsisi edes kommentoida mut lueppa mun tekstit uudestaan koskien ko koiranruokaa.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2012 2:39 am

??? Missä vasikan tapossa..???

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

Kaizer Sose kirjoitti:Kylpä on huikauhistuksen sisäluku taito ja varsinkin luetun ymmärtäminen hakusessa. En viitsisi edes kommentoida mut lueppa mun tekstit uudestaan koskien ko koiranruokaa.
Kirjoitit:

Kaizer Sose kirjoitti:Juu en mä usko että sitä ketään muiluttaa. Oli mukana vasikan tapossa joka sattui olemaan nainen ja tosta loppupelistä saa vain propseja. Parempi olisi jos asiat menisivät toisin eli oikeus toteutuisi raskaamman kautta enkä tarkoita mitään virallista oikeutta.

Vastasin:
Murhasivat täysin syyttömän naisen,
joka ei ollut millään tavoin osallinen tai halukas osallistumaan
rikolliseen toimintaan.

Postauksesi vaikuttaa Lilon tekstiltä!
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mä ymmärsin Kaizerin tekstin niin, että yleisesti vankilamaailmassa jos joku on listinyt vasikan niin se on vain hyvä juttu. Ylilaudan tekstejä jos lukee, niin moni on juurikin tätä mieltä tähän tapaukseen liittyen.
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Kaizer luultavasti tarkoittaa että propseja saa mopoklupeilta ja oikeus tapahtuisi raskaamman kautta että Lilo nyljettäisiin elävältä mutta sitä ennen uitettaisiin kiehuvassa rasvassa tms. fantsuu :D
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Ducee Lumienkeli. Mun puolesta Lilon tapauksessa olisi jälkiabortti ollut suotavaa jo aikanaan ja se siitä. Tulee vain tästäkin väärin ymmärretystä postauksestani mieleeni että kun jotkut urpot ei ymmärrä mistä joku kirjoittaa niin ei tarvitse ihmetellä miksi banni joskus napsahtaa vaikka nappulaa on painanut joku jolla ei sisälukutaito ollenkaan kohdillaan.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2012 2:39 am

samaistut rikoksen tekijöihin

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

Kaizer Sose kirjoitti:Ducee Lumienkeli. Mun puolesta Lilon tapauksessa olisi jälkiabortti ollut suotavaa jo aikanaan ja se siitä. Tulee vain tästäkin väärin ymmärretystä postauksestani mieleeni että kun jotkut urpot ei ymmärrä mistä joku kirjoittaa niin ei tarvitse ihmetellä miksi banni joskus napsahtaa vaikka nappulaa on painanut joku jolla ei sisälukutaito ollenkaan kohdillaan.

Kommentissasi sanasto ei ollut kohdallaan.
Viitatessasi murhattuun naiseen "vasikkana",
puhut rikoksen tekijöiden pussiin ja samaistut rikoksen tekijöihin
ja puolustelet murhaajia.


Murhattu nuori nainen ei ollut mikään "vasikka".
Hän oli tavallinen nuori nainen, joka oli houkuteltu ansaan.

Vasikaksi kutsutaan rikollisjengistä irtautumaan pyrkivää,
joka paljastaa oman tuomionsa alenemisen toivossa
jonkun rikoksen selvittämisen kannalta tärkeän nimen.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2829
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Tykkäämisissä näkyy olevan Takku.net. Tuo anarkistinerojen kokoontumispaikka. Hip hurraa :lol:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

No voi jeesuksen perse! En lähde tohon ku en taivu. Jos olet vähääkään seurannut some keskustelua niin ymmärrät mistä mun postaukseni. Ja Sheriffille tiedoksi niin tätä en vielä lukisi chattailuksi saatana!
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Clarise
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Marras 22, 2012 1:12 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Clarise »

Niin oliko tää Jolli-setä, Paukku / Haaslqvist ja hammasharja-Markus veljeksiä, tietääkö kukaan? Toisaalta rehveleiden jutut vaikuttavat kehkeytyneen täysin yksinäisten ja hyljeksittyjen ihmisten kaltaisten olioiden liiasta mietiskelystä. Mitä virkaa on Markuksen, Jollin ja Paukun kaltaisilla otuksilla? Miksi he ovat saaneet syntyä tai miksi heistä tuli tuollaisia ihmispökäleitä? Kellään tietoa? Liian monta yötä samoissa vaipoissa kenties?
Acta est fabula
mipa74
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 4:32 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

[OT]
Avatkaa mulle, mitä tässä keskustelussa tarkotetaan "propseilla"? Mulle props = problems = ongelmia, mutta moni ihQdaa-teinix käytää propsia korvaamaan slangisanan "pointsit", eli pisteet kotiin = hyvä juttu.
[/OT]
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

tässä ollaan muutama päivä juteltu asiasta ihan suomen raskaimpien konnien kans ja mielipiteitä vaihdeltu eikä kenelläkään ole mitään erimielisyyttä siitä , että tappoivat pikkutytön jota yrittivät pakottaa muuliksi on rottia alempi teko ja tuo että teon jälkeen mennään isälle postaileen viestejä ja rotninpecetteleen tytön sivulla niin lilo luetaan jo raiskaajia alempaan kastiin. en edes viitsi kirjoittaa mitä kaikkea tästä lilosta puhuttiin,mutta jokatapauksessa turvallista sillä ei tule olemaan missään ei edes inarin essonbaarissa jos nimensä sanoo ääneen tai joku tunnistaa naamasta

tervemenoa takaisin ihan mihin tahansa kivitaloon.liskolla olet ja pysyt jokaikisen tuomion.

sanovat mitä huvittaa "ylilaudan ammattirikolliset" ja pelottavat nettifoorumirikolliset
Viimeksi muokannut DollariExpress, La Marras 09, 2013 11:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Vastaa Viestiin