Pedofiili

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

PR-67
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 5:44 pm

Pedofiili

Viesti Kirjoittaja PR-67 »

Pedofiili Tommi Tarkkonen, Poliisi-tv:n juontajan Raija Pellin siskon poika. Tuomittu useasta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä sekä raiskauksista. Näytetäänkö jossakin poliisi tv:n jaksossa kuinka Tommi vetää lasta perseeseen? Tämä vain näin vinkkinä poliisi tv:lle.

Vakavammin pohdittuna mietin miksi aina nämä ns. Kyttämieliset omaavat näitä pedofiilisukulaisia? Onko pohjimmiltaan kyse siitä että kyttätoiminnalla halutaan antaa muille kuvaa siitä että ei kuitenkaan pantaisiin lapsia kotona perseeseen vaan oltaisiin enemmänkin pedofiilejä vastaan? Aina kun tekijänä on poliisin poika tai tuomarin veljen lapsi :D

Tämä oli sitä kunnian loukkausta joka on aivan totta. Asia on selvitetty väestörekisterin perusteella. Raija Pellin siskon lapsi on Tommi Tarkkonen.
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Poliisi-TV:lle on vähän turha tässä vaiheessa antaa vinkkejä.
PR-67 kirjoitti:Vakavammin pohdittuna mietin miksi aina nämä ns. Kyttämieliset omaavat näitä pedofiilisukulaisia?
Ai tämä oli se vakavasti pohdittu osuus viestistäsi. :roll:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Aika monesta suvusta löytyy poliisi (lääkäri, pappi, tuomari jne.). Itse edustan ammattia X, mutta eipä se minun käsissäni ole, mitä sisarusten lapset, serkkuni, kummit tai mummit elämässään tekevät. Pedofiileillakin on suku, halusipa se suku asian olevan niin tai ei.

Voi olla aika vaikeaa löytää täysin "puhtoinen" suku Suomesta tai mistään muualtakaan, aina jotain häslinkiä löytyy... ;)
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Ja siitä lähtee pedofiili Tommi Tarkkonen joka teke ainakin huhtikuussa 2014 hierotapalveluja Luontaishoitola Saraswati : ssa,kas kun ei hierontaa pelkästään lapsille,oikein 5 tähteä antanu hoitolalle... :
https://www.facebook.com/Tarkkosen.Tommi
https://www.facebook.com/Luontaishoitol ... i/?fref=nf

Vieläpä niin tyhmä että samoja kuvia kuin vanhemmat.comin pedofiili ketjussa..

Kuva
Kuva
Kuva
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Ko.tyypin FB-sivu on nyt "Tämä sivu ei ole käytettävissä
Seuraamasi linkki voi olla virheellinen tai vanhentunut."

Sen sijaan Saraswatin FB-sivu toimii kyllä, mutta sieltä lähtee ärsyttäviä pop up-kyselyruutuja. Ei kiitos. :evil:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Hyvin löytyy Tommi Tarkkonen edelleen samasta linkistä eikä Saraswatilta aukea mitään popikkunoita,eikai semmosta pop-up systeemiä edes ole facessa? ei mulla ainakaan ikinä ole auennut facessa popuppeja 10 vuoden aikana

https://www.facebook.com/Tarkkosen.Tommi
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Muppe kirjoitti:Hyvin löytyy Tommi Tarkkonen edelleen samasta linkistä eikä Saraswatilta aukea mitään popikkunoita,eikai semmosta pop-up systeemiä edes ole facessa? ei mulla ainakaan ikinä ole auennut facessa popuppeja 10 vuoden aikana

https://www.facebook.com/Tarkkosen.Tommi
Vasta nyt huomaan virheeni... en ollut kirjautunut omaan feissarisivuuni, nyt olen kirjautunut. Tommin sivut näkyvät nyt, eikä pop up-ikkuna häiritse Saraswatin lukemista. Kiitos muistutuksesta.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2084
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ajankohtainen aihe kun Raijakin on taas esillä. Tommista olisi kiva tietää lisää?

Avatar
Jarkallas
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: La Elo 29, 2020 1:34 pm
Paikkakunta: Annalan Heilan persesilmä

Re: Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Pedofiilien lynkkaaminen on aina ajankohtaista mutta miten Raija tähän liittyy? Vaikka onkin esillä ja ollut jonkinmoinen julkkis juontajana niin onkohan hirveen asiallista sen enempää siihen takertua? Asia on nyt mainittu, ovat sukua. Mitä sitten? Onko tässä siis joku kytkös? Siis muu kytkös kuin sama suku..
-jarkko, white nigger


immigrants are like sperm
millions get in only one works

Vastaa Viestiin