Partalapset ostavat kaljaa ramadanin aikana

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Re: Partalapset ostavat kaljaa ramadanin aikana

Viesti Kirjoittaja ns_ »

RoteAF kirjoitti:Kirjassa sanotaan:

Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä.
– Ef. 5:18

Älä enää juo vain vettä, vaan käytä vähän viiniä vatsasi tähden ja usein uudistuvien vaivojesi vuoksi.
– 1. Tim. 5:23

Tuossa ensimmäisessä lainauksessa mainittu Henki tarkoittaa kannabista poltettuna.

Mutta kuten sanoin, niin Kirja kehoittaa juomaan alkoholia, mutta ei humaltumistarkoituksessa.
Selassien oppeja taidat seurata, kyllä tuossa jumalaa tarkoitetaan, rastafarit myöhemmin kannabikseksi vääntäneet nuo.
vintercider
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Joulu 22, 2014 12:00 am

Re: Partalapset ostavat kaljaa ramadanin aikana

Viesti Kirjoittaja vintercider »

Joo ja jos olet sairas, raskaana tai imetät, tahi matkalla, niin saat anteeksi koko Ramadan. Riippuu tulkinnasta. Voit myös syödä sikaa etkä kuolla nälkään, siten tai täten, mutta sit sun pitää puhdistautua. Noi vastaanottoleirit on mielenkiintoinen juttu kun että siellä on niin eri tason uskovia.

2017 ramadan osu Suomessa valoisimpaan aikaan ja oli sit jotain 18 tuntii päivässä keskimäärin. Oli se rankkaa niille jotka sen otti ihan 100. Toisaalta jos mä olisin muslimi mä keittäisin kaffet kello 7/19 ja sanoin mä olen sorry plus mä olen matkalla.
Vastaa Viestiin