Maisa Torppa henkilönä ja epäilyt perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailuista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

damfin kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 10:16 am
Itseäni ihmetyttää ennemminkin... ketä vittua minfossa kiinnostaa joku maisa torppa?
Täällä on aika helvetisti aiheita jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa. Yhtä lailla Tuksusta aikanaan riitti puhetta vaikka porukkaa ei muka kiinnostanut paskan vertaa, ja Torppa vaikuttaisi olevan erinomainen "uusi Tuksu".

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

PoliisimestariSisu kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 1:17 pm
damfin kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 10:16 am
Itseäni ihmetyttää ennemminkin... ketä vittua minfossa kiinnostaa joku maisa torppa?
Täällä on aika helvetisti aiheita jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa. Yhtä lailla Tuksusta aikanaan riitti puhetta vaikka porukkaa ei muka kiinnostanut paskan vertaa, ja Torppa vaikuttaisi olevan erinomainen "uusi Tuksu".
Moni valehtelee, ettei kiinnosta, vaikka klikkaa auki kaikki jutut kuitenkin. Eihän otsikkoon tarvita kuin jotain tyyliin "Maisa paljastaa perseensä" tai "Hups kun taas luiskahti nänni näkyviin", niin se saa ennätysmäärän klikkauksia. Useimmat ei vaan halua omaan henkilöbrändiinsä leimaa, että lukisivat ala-arvoisinaan pitämiä juttuja. :mrgreen: Jos kirjastoihin tilattaisiin alibi, seiska, jallu, nykyposti ja muut rahvaan hupilehdet, harva niitä keskellä lukusalia avoimesti tavaisi, vaikka kotona lukisikin.

Jospa freukkarien biisissä on totuuden siemen "Kaikki tarvii jonkun itseänsä huonomman... jota paheksua". Nostaa itseään,etten minä ainakaan nyt sentään tuollainen ole. Tuksut ja Maisat soveltuu tähän käyttöön. Alkuvaiheessa uraa heitä voi kuolata, himoita, kadehtia, uran hiipuessa siirtyä paheksuntaan, inhoon ja tähän muodikkaaseen "myötähäpeään", joka tunteena ja terminä on mulle mysteeri.

Jospa on mieltä nostavaa, kun pohtii kuinka tyhmiä maisat ja tuksut ovat ja vielä itse tajuamatta sitä ja hykerrellä samalla omaa paremmuuttaan.

Mua kyllä aina askarruttaa sekin, miksi ihmisestä on tullut sellainen kuin on.. Miksi joku haluaa olla koko ajan esillä ja janoaa peukkuja ja tykkäyksiä henkiseksi pönkäkseen.. Tietty moni nettoaakin somejulkisuudesta, mutta ihan taviksissakin on niitä, joiden päivän olotila riippuu siitä, montako tykkäystä päivän perse- tai töröhuuliposeeraus on saanut.

Tai mietin rikosten yhteydessä vaikka sitä, että miten oikein vaikka mustasukkaisuus tai jonkinlainen tunne kunnian menettämisestä saa aikaan niin voimakkaan häpeän tai vihan, että sitä yrittää ratkoa tappamalla. Että onhan näissä aina monta tasoa; tirkistely, harmiton ajanviete yksin tai jaettuna puheenaiheena vaikka kapakassa, kyökkipsykologisointi, tieteellisempi pohdinta lööppijulkkiksista ajankuvana tai jopa arvojen muokkaajina vahvistamalla esilläolon tai ulkonäön merkitystä.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1386
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Mä, siis maiself, elikkä meikä, oon hirveen onnellinen kun Maisa on nyt onnellisesti avios mut toisaalta mä oon hirveen huolissaan et jos ne eroo sit kummiskin pian.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

Tuukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ti Marras 26, 2019 8:06 pm

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja Tuukka »

Kun toi sinänsä ihan hauska "tuulitunneli" tietovisailu käynnistyi jotain vuosia sitten, niin siinähän oli ideana, että suomen hölmöimmät julkkikset laitettiin tietokilpailuun, ja meno sen mukaista.

Mut meno meni vähän traagiseksi, kun muutaman viikon jälkeen Maisa taisi yrittää itsemurhaa, tai ainakin joutui psykiatriseen sairaalahoitoon.

Hauskahan näitä on haukkua, mutta toisaalta ovat aika harmittomia ihmisiä. Ehkä vähän ilkeää ihmistä kohtaan, jolla on jo muutenkin isoja itsetunto ongelmia.

Noista kiristysjutuista en pahemmin tiedä, mutta jos Maisa on oikeasti päättänyt ryhtyä ammattirikolliseksi, niin sitten sitä saa mun puolesta haukkua niin paljon kuin haluaa. Karma seuraa.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

En tiedä muista, mutta minusta Maisa vaikuttaa itse aika ilkeälle. Ainakin mitä seurasin mediasta miten puhui Latvalasta ja jatkoi hänen mollaamistaan vielä siinäkin jutussa, missä oli itse perse paljaana omien häiden alla... Ei mitään säälin tunteita tuollaiselle ja kyllä hän on ne itsetunto-ongelmansakin ihan itse ansainnut, kun yrittää ilmeisesti olla koko ajan joku muu kuin on. Lisäksi se, että tekee kyllä myös kaikkensa, että sitä kritiikkiä saa. En ole tapausta seurannut kovin tarkkaan, mutta naisen oma julkisuustoiminta ja käytös muutenkin huomioiden ihan ansaittua tuo "haukkuminen" on mielestäni ollut ja hyvä niin, ettei taviksetkaan ihan mitä tahansa paskaa niele. Mikäli hän itse kohtelisi ihmisiä hyvin, moni olisi hiljaa. Toki persetyrkkynä oleminen vaatii tällöinkin vähän erilaista nahkaa kuin vaikka logistiikkainsinöörinä työskentevä kaunotar.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Muuta en voi todeta/lisätä kuin sen että on saatanan sääli että "gullit" vuodesta toiseen lankeaa näiden haarapääskyjen pesiin.
Ilman meikkiä nämä julkisuuden kipeät haarapääskyt kun eivät ole mitään.
Harva mies kastaisi munaansa noihin tyrkkyihin ilman naisille suunnattua kosmetiikkaa.
Karsean näkösiä ilmestyksiähän nuo ovat ilman pakkelikerroksiaan tai monen promillen humalaa katsojan silmin.
Täysin feikkejä, ihmisinä !

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

On Anoi Kaa kirjoitti:
La Helmi 22, 2020 6:45 pm
En tiedä muista, mutta minusta Maisa vaikuttaa itse aika ilkeälle. Ainakin mitä seurasin mediasta miten puhui Latvalasta ja jatkoi hänen mollaamistaan vielä siinäkin jutussa, missä oli itse perse paljaana omien häiden alla...
Mullekin on tullut kuva Maisasta aika ilkeänä ihmisenä. Ehkä hän halusi ne häät ja lopulta on aivan sama kuka sulhanen on, kunhan rahaa piisaa. Täysin tarpeetonta piilottaa uuden onnen hehkutuksiin Latvalan mollaamista:
"– Ja tietty yhdelle tietylle ihmiselle, joka on ensimmäinen mies, joka saa minut nauramaan hysteerisesti ja kohtelee mua uskomattoman hyvin, Torppa jatkaa."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... b30df4bc1d

Toisekseen kun itse kärysi pettämisestä, yritti saada siitä huomion pois syyttämällä, että nimenomaan Latvala petti häntä. Maisa ei ota tekemisistään koskaan mitään vastuuta. Toki olo voi olla huono ja itsetunto-ongelmia syystä tai toisesta. Uskoisin, että jukkistyrkkyilyä enemmän apua olisi hakeutumisesta terapiaan ja vastauksien etsimistä sisältään. Nykyään some ja julkisuus on kuin sadun peili, jolta kysellään päivästä toiseeen "ken on maassa kaunehin".

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja wretch »

:P
Liitteet
kaisa kurppa.jpg
kaisa kurppa.jpg (187.84 KiB) Katsottu 7007 kertaa

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja poikani »

Iltalehti kirjoitti: Maisa Torpasta tehty useita rikosilmoituksia

Tänään klo 13:35

- -

Iltalehden saamien tietojen mukaan Maisan epäillään tehtailleen keskenään samankaltaisia perättömiä ilmoituksia ystävistään 20. - 22.12.2020 välisenä aikana.

Hänen epäillään tehneen perättömiä lastensuojeluilmoituksia myös sellaisista henkilöistä, joita hän ei ole edes tavannut. Nämä henkilöt liittyvät läheisesti ex-ystäviin.

Iltalehti tavoitti yhden aiheettoman lastensuojeluilmoituksen saaneista naisista.

– Ilmoitusten sisältö meillä kaikilla oli samankaltainen. Meitä yhdisti se, että olimme Maisan entisiä ystäviä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... a654339af9

Lisää linkin takana. Kuten tapana on.
????? ?? ??????.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Tuomiota ei vielä tietenkään ole tullut, mutta kyllä tässä vaiheessa voitaneen jo vetää johtopäätös, että tällä naisella ei ihan kaikki muumit ole laaksossa.

Pettämiset on tietysti asia erikseen, mutta perättömät lastensuojeluilmoitukset ja rahan vaatiminen olemattomien raskauksien perusteella... no, meno aika sosiopaattista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Tor ... rennetylla
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Tackleberry kirjoitti:
To Tammi 14, 2021 3:56 pm
no, meno aika sosiopaattista.
Tyypillinen nais-oletettu.
it's my car !

eveliina
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 8:42 am

Re: Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja eveliina »

Mielenkiinnolla odotan mitä mahdollisesti vielä tulossa on. Aiemmin pyöri ympäriinsä nettiä kuitenkin ne sc, joissa Maisan väitettiin uhkailleen nykyistä puolisoaan sekä hänen tytärtään puukoilla/veitsillä. Seiskassa ei nyt mainittu siitä mitään. Luulisi, että siitä tehtäisiin nyt rikosilmoitus kaiken muun ohella, mikäli tuollainen olisi tapahtunut.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja poikani »

Voihan tietysti olla, että kaikki nämä ihmiset vain ovat syyllistyneet lasten kaltoinkohteluun, jolloin Torppa on tehnyt kuten pitikin. Sisar hento valkoinen.

Täällä on kuitenkin vaikka mitä, jos haluaa uskoa naisesta pahaa: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Tor ... a-tehtaili

Vähäpätöisimpänä juttuna se, että Torppa yritti väitetysti iskeä kaasonsa miehen.
Viimeksi muokannut poikani, To Tammi 14, 2021 4:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
????? ?? ??????.

Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2434
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

CharlesBronson kirjoitti:
To Tammi 14, 2021 4:04 pm
Tackleberry kirjoitti:
To Tammi 14, 2021 3:56 pm
no, meno aika sosiopaattista.
Tyypillinen nais-oletettu.
Maisa Torppa on sellainen naisoletettu, johon en koskisi edes pitkällä tikullakaan vaan pysyn hänenkaltaisistaan niin kaukana ja erilläni kuin vain se on mahdollista.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Maisa Torppaa epäillään perättömien lastensuojeluilmoitusten tehtailusta - entiset ystävät uhreina

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Maisa on Maisa.
Taitaa olla patologinen valehtelija ja julkisuudessa uhriutuja. Ei voi olla sattumaa, huonoa tuuria ja perätöntä uutisointia, että hän on jatkuvasti tässä valossa esillä.
Eikö hänen pitänyt olla onnellisempi kuin koskaan Mikkonsa kanssa? Miksi siis joulun alla tehtailla kostomielessä lasuja ihmisistä, joista on eroon päässyt?

Maisulin kaltaisista ihmisistä kannattaa.pysyä kaukana. Jari-Matinkin elämä kääntyi heti parempaan suuntaan, kun erosi Maisasta. Mahtaakohan olla Maisan ilmiantoihin perustuvia ne J-M:n ongelmat verottajan kanssa?

Vastaa Viestiin