Kuka vittu on Maisa Torppa?

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvojat: Raid, Moderaattorit

tötterö
Wallander

Re: Kuka vittu on Maisa Torppa?

Viesti Kirjoittaja tötterö » Ma Loka 07, 2019 9:31 pm

Veikkasit väärin.
On niitä sen verran laadukkaita naisia saanut kiehnätä ettei tollainen posliinikoriste olisi mitään.
Naisella kun on eduksi olla päässäkin muutakin kuin pakkelia ja jalkovälissä jälkiliukkautta.

fraxinus
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja fraxinus » Ma Loka 07, 2019 11:59 pm

tötterö kirjoitti:
Ma Loka 07, 2019 9:31 pm
Veikkasit väärin.
On niitä sen verran laadukkaita naisia saanut kiehnätä ettei tollainen posliinikoriste olisi mitään.
Naisella kun on eduksi olla päässäkin muutakin kuin pakkelia ja jalkovälissä jälkiliukkautta.
Nyt puhut horatsun kanssa :lol: katsotaan erä ja muuttuuko mieli?

Vauva ja rouva menee toki tunteissa edelle, mut tarpeensa kullakin. Mä en tuomitse :)

tötterö
Wallander

Viesti Kirjoittaja tötterö » Ti Loka 08, 2019 7:47 am

Kiitos ilmaisesta tarjouksesta mutta pidähän housut vielä ylhäällä.
Nuo yhteishyvät ei oikein nappaa ainakaan vielä tässä iässä :lol:

tötterö
Wallander

Viesti Kirjoittaja tötterö » To Loka 10, 2019 9:18 am

Jari perunut häät.
Jos ei mainostemppu niin hyvä homma.
Ei noiden huorien kuulukaan päästä rikkaisiin naimisiin ja eron jälkeen avaamaan kirstut.
Miten tyhmä pitää olla että juuri ennen kirkonkongia jää fakkiin?
*huutonaurua*

myrskylyhty
Alibin kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty » Pe Marras 08, 2019 2:41 pm

Se olikin JM Latvala kuka petti Maisaa. Melkoinen yllätys ainakin itselle mitä olen tilannetta seurannut. Hyvä Maisalle että jätti tollaisen miehen.
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

tötterö
Wallander

Viesti Kirjoittaja tötterö » La Marras 09, 2019 5:57 pm

^toivotaan ettet ole tosissas.
Kandee vähän stalkkaa Maisaa niin ehkä saa vähän laajemman otoksen.
Sehän on ottanut käyttöön jo uhriutumiskortin, keskenmenokortin ja nyt pettämiskortin.
Kortit siltä ei pakasta lopu vaikka älyllinen toiminta loppuisikin.
Siipiveikko, ei kun rikko ;).

myrskylyhty
Alibin kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty » La Marras 09, 2019 6:19 pm

tötterö kirjoitti:
La Marras 09, 2019 5:57 pm
^toivotaan ettet ole tosissas.
Kandee vähän stalkkaa Maisaa niin ehkä saa vähän laajemman otoksen.
Sehän on ottanut käyttöön jo uhriutumiskortin, keskenmenokortin ja nyt pettämiskortin.
Kortit siltä ei pakasta lopu vaikka älyllinen toiminta loppuisikin.
Siipiveikko, ei kun rikko ;).
Mulla onkin tapana täällä pelleillä ja troillailla, Not.
Itse jos olisin häitä suunnitellut ja tulee ilmi että toinen pettää niin kyllä siinä jäisi naimajaiset pitämättä.
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

tötterö
Wallander

Viesti Kirjoittaja tötterö » La Marras 09, 2019 6:47 pm

Tämähän on vain M kertomaa.
Sen juttuihin kaikki tuntuu uskovan ;).
No eipä hätää, siipeilijällä on jo uusi joten ei muuta kun menestystä.
Oikein vuoden äiti ainesta !

On Anoi Kaa
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa » La Marras 09, 2019 8:09 pm

Mun on tosi vaikeaa kuvitella Latvalaa pettämässä yhtään ketään ja teki hyvin surulliseksi hänen puolestaan aikanaan lukea tällaisesta "puolisosta".

Luin uutisen, missä torppahoro myönsi samaan hengenvetoon seurustelevansa myös JM:n tunteman "yhteisen ystävän" kanssa ja syyttävän samalla Latvalaa pettämisestä, eikä erosta ollut kulunut kuukauttakaan...

Hyvä, ettei päässyt naimisiin asti, kun Latvala vaikuttaa sellaiselle, ettei olisi välttämättä edes avioehtoa rustannut, enkä usko että Torppakaan olisi sitä "riippumattomana vahvana naisena" vaatinut!? Helpompi oli erota nyt, kun tuohon kerran sotkeutui.
"Vaikka antaisimme islamille periksi kuinka paljon tahansa, olisimme viime kädessä kuitenkin aina vääräuskoisia ja rasistisia sortajia – aina siihen asti kunnes itse ”palaamme islamiin”.
- Atte Kaleva

PiikkiSika
Sledge Hammer

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika » Su Marras 10, 2019 7:52 pm

On Anoi Kaa kirjoitti:
La Marras 09, 2019 8:09 pm
Mun on tosi vaikeaa kuvitella Latvalaa pettämässä yhtään ketään ja teki hyvin surulliseksi hänen puolestaan....
Todella - Latvalassa aika paljon samaa ”lessu spedeä” ku siinä tikunheittäjä pitkämeässä - omalla tavallaan lähes karmivia viboja aiheuttavat molemmat!
It is better to live ten years as a lion than one day as a lamb

On Anoi Kaa
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa » Su Marras 10, 2019 9:13 pm

PiikkiSika kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 7:52 pm
Latvalassa aika paljon samaa ”lessu spedeä”
Itselläni ollut mahdollisuus tutustua lestoihin melko pitkältä ajalta ja läheltä ja todellakin, sekä tämä että P-aho tuovat sen porukan mieleen! Jotenkin vaikeaa nähdä heitä äijänä parisuhteessa, vaikka se nainen siinä mukamas onkin! Samaan kategoriaan, ja se on varmaan oikeasti aktiivinen lesta, kuuluu myös Turun seudun kiusaamiskohussa julkisuuteen tullut kiusattu yli 50v talokauppakyttä, oli siis Ylen MOT:ssa?!

Joskopa tämä latvis jättäisi liian nopeat naisetkin ajamatta, niin ei syntyisi jatkossa yhtä paljon sylttyä kuin rallipoluilla? En kuitenkaan usko, että olisi tästä mitään oppinut, vaan kainalossa on pian uusi tyrkky, kunhan haavat on nuoltu tai parhaimmassa tapauksessa uusi (tai tämä ex) tyrkky ilmoittautuu nuolemaan haavat.
Naisen aloitteesta toimivia moderneja heikkoja miehiä näin näppituntumalta. Raamattu mukana ihan varmasti ainakin sponssin kustantamassa älypuhelimessa.

Aikanaan Mika Häkkinen ja Kimi Räikkönen samanlaisia vamppien uhreja, ja Jani Sievinen, vaikka näistä ei lessut mieleen juuri tulekaan. Outoa jengiä, vaikka Räikköstä täytyy ehdottomasti jääräpäisyydestä arvostaakin - onkohan ketään muuta suomalaisammattilaista yritetty saada johonkin muottiin yhtä kovaa ja kauan siinä onnistumatta? Mutta ura ei kun jatkuu ja muutokset ovat tulleet varmasti puhtaasti sisältä ja perheen ansiosta, kun saatu maksettua vamppi jonnekin vittuun ratsastelemaan. Sehän näissä on tympeää, että köyhtyy rikaskin mies, jos antaa näiden tulla jatkuvasti iholle.
"Vaikka antaisimme islamille periksi kuinka paljon tahansa, olisimme viime kädessä kuitenkin aina vääräuskoisia ja rasistisia sortajia – aina siihen asti kunnes itse ”palaamme islamiin”.
- Atte Kaleva

Vastaa Viestiin