Naisetkin fantasoi?

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Esimerkiksi näin: Saunassa annoin kehoni ja mieleni rentoutua ja ajatusten harhailla. Ne karkasivat tietenkin jo iltaan, tuttujen käsien kosketukseen, kosteiden huulien tunteeseen kaulallani. Suihkussa pestessäni itseäni huomasin olevani kiihottunut.

Keittiöpsykologille ja feministille tulee tietenkin heti mieleen, johtuuko suihkussa käymisen yhdistäminen seksifantasioihin siitä, että naiset ajattelevat kehonsa olevan jotenkin likainen? Näinhän naisille on nimittäin kautta historian väitetty.
Vasikoin kaiken sekä kaikki

Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 954
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Nyt ollaan asian ytimessä.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Mutsis fantasoi: Joi soivan Fantan, oi.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^No ainakin tänään näytti fantasioivan: Olin iltapäivällä joskus klo.16 jälkeen ostamassa paikallisesta kirjastosta poistomyynnissä olevia kirjoja. Ennalta tuntematon nainen, brunetti, lähestyi minua pahaenteisen tungettelavasti.Toivotti neljään eri kertaan "kaikkea hyvää sinulle aina elämääsi" ja" olet harvinaisen kaunis mies". Pyysi vielä omaan kotiinsa saunomaan. Viimeistään siinä vaiheessa huomasin hänen arvostelukyvyn pettäneen. Ehkäpä lopullisesti.

En lähtenyt.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Yxkaksvaan
Martin Riggs
Viestit: 628
Liittynyt: Su Maalis 06, 2022 10:47 am

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Ei mies voi olla kaunis mutta toki komia.
Kaunis mies on jo pahemmanlaatuinen kiusaus.
Mies kun ei ole mies jos on kaunis.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^Mietin silloin sitä samaa asiaa. Kyse oli hänen omista sanavalinnoistaan, joihin en itse pystynyt vaikuttamaan.
Ihan tavallisen näköinen olen omasta mielestäni. Senkin takia se tuli myös itselleni suurena yllätyksenä. Eikä ollut ihan ensimmäinen tai toinenkaan kerta.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Porukan petturi kirjoitti:
To Kesä 02, 2022 8:39 pm
Esimerkiksi näin: Saunassa annoin kehoni ja mieleni rentoutua ja ajatusten harhailla. Ne karkasivat tietenkin jo iltaan, tuttujen käsien kosketukseen, kosteiden huulien tunteeseen kaulallani. Suihkussa pestessäni itseäni huomasin olevani kiihottunut.

Keittiöpsykologille ja feministille tulee tietenkin heti mieleen, johtuuko suihkussa käymisen yhdistäminen seksifantasioihin siitä, että naiset ajattelevat kehonsa olevan jotenkin likainen? Näinhän naisille on nimittäin kautta historian väitetty.
Hienoa Juha,tuliko uus Jallu luettua?

Mulla oli linnassa aikoinaan,2011 sama homma,siinä lauteilla meitä istu kahdeksan miestä,laitoin silmät kiinni ja käsi ajautuin haaroihin ja aloin hieroa itseä kevyesti,kunnes havahduin että oli täys stondis päällä,no nii oli monella muullaki kun katsoin ympärille.

Torvi soi merkiksi että 15min aikaa poistua.Sieltä sitä ukkoa marssi ulos tatit tanassa "seuraavaan kertaan taas"
Harmi,olispa ollu puoli tuntia enemmän aikaa.

sama on käynyt myös siviili uimahallissa pari kertaa.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Naisetkin fantasoi?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

^^Lappeenrantaan oli suunnitteilla "Saunamaailma". Alueen sijaintipaikaksi suunniteltiin Linnoituksen niemeä. Suunnitelma torpedoitiin mm. vetoamalla alueen epäsuotuisaan geopoliittiseen asemaan, venäläisturistien katoon ja rakennuskustannuksien huomattavaan hintojen nousuun.

Mutta vielähän myö Tokkaukko ehitään..
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Vastaa Viestiin