RASISMITESTI

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Sverdlov kirjoitti: Ti Syys 26, 2023 3:18 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ti Syys 26, 2023 2:47 pm
Sverdlov kirjoitti: Ti Syys 26, 2023 11:41 am Kysymyksiini antamiesi vastausten perusteella olet rasisti.
Siispä antirasistit ovat ilmeisesti idiootteja, koska heille on ihan ok että joku ihminen tai kansa tekee pahaa... :roll:

Mitenkäs muutoin itse vastaisit noihin kysymyksiin?
Kaikki kun tuppaavat olemaan rasisteja. En tiedä ainuttakaan, joka ei asettaisi kansoja paremmuusjärjestykseen. (Tarina kertoo intiaanipäälliköstä joka vastusti rotusortoa, sanoen: "Meitä sanotaan intsuiksi - ihan niin kuin me oltaisiin joitain japseja tai nekruja tai jutkuja!)

Täälläkin melutaan rasismia vastaan ja melkeinpä samassa lauseessa tuomitaan realisti joka näkee asian selvemmin. Omassa maassammekin on paljon väkeä, joille on aivan sama vaikka tänne valloittajina saapuneet vierasrotuiset tappavat ihmisiä. Jopa kirkon työntekijät piilottavat maahamme ilman matkustusasiakirjoja saapuneita pahantekijöitä. Media ei kerro tuntomerkkejä, mikäli on kyse ei-suomalaisesta, saman tekee myös poliisi. Eivätkö tällaiset ole "ilmeisesti idiootteja"?

Kysyt, miten vastaisin kysymyksiin? Kysyt minulta - rasistilta?
Juu ainakin minä, hyvin keskinkertaisella älyllä varustettu ihmisoletettu, ymmärsin että hän kysyi sinulta miten vastaisit itse noihin kysymiisi kysymyksiin.

Minuakin kiinnostaisi kuulla vastauksesi niihin vai koetko esim jotenkin vastaustesi olevan kys nimimerkin älykkyyden yläpuolella vai miksi noin yksinkertaiseen kysymykseen on niin kauhean vaikea vastata?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja aumari »

Sverdlov kirjoitti: La Syys 23, 2023 3:51 pm Ensimmäinen kysymys:

Oletko rasisti, kun sillä tarkoitetaan rotujen tai kansojen asettamista eriarvoiseen asemaan?
Olenko rasisti kun en hyväksy sitä, että tullaan vieraaseen maahan, vieraaseen kulttuuriin ja aletaan esittämään vaatimuksia ja ansaitsematonta kunnioitusta?
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja aumari »

Ifigeneia kirjoitti: Ti Syys 26, 2023 4:04 pm Itse uskon että jokaisella ihmisellä on syntyessään potentiaalia järjelliseen toimintaan, mutta ympäröivä yhteisö sen järjen sitten tukahduttaa tai ei. :|
Totta turiset. Minustakin yritettiin väkisin kasvattaa äärivassaria, mutta ei onnistunut. Realisti näkee selvemmin!
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

aumari kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 5:04 pm
Sverdlov kirjoitti: La Syys 23, 2023 3:51 pm Ensimmäinen kysymys:

Oletko rasisti, kun sillä tarkoitetaan rotujen tai kansojen asettamista eriarvoiseen asemaan?
Olenko rasisti kun en hyväksy sitä, että tullaan vieraaseen maahan, vieraaseen kulttuuriin ja aletaan esittämään vaatimuksia ja ansaitsematonta kunnioitusta?
Ja entäs sitten tämä, että jos ei hyväksy sitä että kantikset hyväksyvät tulokkaiden paapomisen ja siihen yllyttämisen tai jopa siihen pakottamisen... Mikä näistä suvakeista tekee niin pyhiä ja Jumalasta seuraavia, että he saavat tai heidän pitäisi saada päättää maahanmuuttoasioista, tai että heillä on oikeis lyödä natsileimoja kehen huvittaa?

Minua ärsyttävät suvakit enemmän kuin ulkkikset, koska ilman suvakkeja ulkkistulokkaita olisi helpompaa raakata, ja jättää ne puukolla huitovat ottamatta.

En oikein usko että EU tai YK jaksaisi olla vinkumassa että miksei otettu ahmettia ja mehmettiä, jos olisi iskeä lukuja pöytään että niin ja niin paljon on otettu useasta ERI kulttuurista, ja pääosin naisia ja pikkulapsia.

Näin mikään vähemmistö ei pääsisi paisumaan vaarallisen suureksi kantasuomalaisten väkimäärään nähden.

Ja jos joku saatanan pakko on ottaa muslimeja, niin uiguureja mieluiten. Saattaisivat jopa oikeasti arvostaa turvaa.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja aumari »

Ifigeneia. Olet taas oikeassa. Mistähän nuo suvakit ovat saaneet päähänsä, että he tietävät paremmin, mikä on Suomelle hyväksi. Mitä enemmän ulkkiksia, niin sitä pikemmin ja varmemmin väestö vaihtuu. Minkäänlaista kansojen sulautumista Ei ole odotettavissa, koska tänne valikoitu ja itsensä valikoinut siirtolaisporukka ei sulaudu, vaan heidän pitää yhtyä omissa kulttuuripiireissään.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

aumari kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 11:09 pm Ifigeneia. Olet taas oikeassa. Mistähän nuo suvakit ovat saaneet päähänsä, että he tietävät paremmin, mikä on Suomelle hyväksi. Mitä enemmän ulkkiksia, niin sitä pikemmin ja varmemmin väestö vaihtuu. Minkäänlaista kansojen sulautumista Ei ole odotettavissa, koska tänne valikoitu ja itsensä valikoinut siirtolaisporukka ei sulaudu, vaan heidän pitää yhtyä omissa kulttuuripiireissään.
Olen joskus yrittänyt suvakeilta, kun ovat kaiketi oppineita ja älykköjä, udella että minkälainen psykologia heidän kohdallaan on saanut heidät päätymään suvakismiin. Selväähän on, että ihmisen omat subjektiiviset kokemukset ovat syy siihen että asenteisiin ja näkemyksiin päädytään. Mutta jostain syystä nämä aina suuttuja ja alkavat kiukuttelemaan, kun sitä psyykenpuolta esiin tuon.

Itse olen kokolailla auliisti kertonut tilanteista ja kokemuksista elämäni varrella, jotka ovat saaneet minun siihen lopputulemaan, että en halua suin surminkaan tänne laumoittain minkään vieraan kulttuurin ja uskonnon miespuolisia edustajia. Mutta kun kerron omista asioista, ne käännetään minua vastaan. Että jotenkin jännästi se menee niin että minulla ei olekaan oikeutta omiin tunteisiini, eikä tasan taatusti johtopäätöksiin joita olen niiden vuoksi tehnyt.

Kiihkomieliset suvakit tuntuvat pitävän omaa ideaansa tai ideologiaansa absoluuttisena totuutena. Mutta se että se on ideologia, erään sortin uskomus tai jopa uskonto, käy ilmi siitä että he sanovat että jokainen ihminen on luonnostaan rasisti. Sehän kuulostaa samalta kuin että kristinuskonnon mukaan jokainen on perisynnin alainen. Kristityt siitä syntisyydestään saavat vapahduksen (mutteivat jostain kumman syystä pääse silti eroon ja vapaaksi) Jeesukseen uskomalla. Rasismista ilmeisesti pääsee irti sillä että on erittäin paljon tekemisissä muiden kulttuurien edustajien kanssa. Tämän takia lapsetkin on yritetty jo alusta asti aivopestä siihen, että mahdollisimman kaukaisesta maasta tuleva mies on automaattisesti iki-ihana, kiltti ihminen, joka kokee suunnatonta kärsimystä ja on ansainnut pelastuksen eli länsimaihin muuttamisen.

Mutta toisin kuin taivas, länsimaiset maat eivät ole joku rajaton ulottuvuus, vaan täällä tulee kyllä tilan- ja resurssienpuute väistämättä vastaan, mikäli pelastamme tänne väkeä pilvin pimein. Ja kyllä tulijoita riittää. Ja kuten moni on jo havainnut, niin suvakeilta on ihan turha mennä kysymään että montako tänne sitten oikein otetaan, koska eivät he mitään lukuja koskaan ilmoita, ja suuttuvat tuostakin kysymyksestä.

Maltillisena rajakkina minua tietysti suututtaa monikin asia, mutta kun luen tai kuulen suvakkien juttuja, niin tuntuu että he ovat pysyvässä raivotilassa kokoajan. Välillä olen oikeasti pelännyt heitä. Kuten nyt vaikka tuolloin, kun jonkin poppoon naispuolinen pomo ilmoitti että he ovat valmiita vaikka väkivaltaan, jos havaitsevat että jotain turvista ollaan poistamassa Suomesta. Jostain syystä en sitten ole kyllä mistään kuullut että olisi taistelutanner muodostettu jollekin lentokentälle...

On toki maltillisia suvakkeja myös. Eli on järkeä päässä, ymmärretään että ei tänne nyt kertakaikkiaan voi tuoda miljoonaa ihmistä ja kuvitella että kaikilla on vielä senkin jälkeen hyvä olla. Kyllähän itsellenikin käy sellainen suvaitsevaisuus, että ei haistattele ja sylje päin naamaa sellaisia muukalaisia jotka elävät ja ovat vaan ihan kaikessa rauhassa, yhteenkään rikokseen syyllistymättä.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja aumari »

Koraanin lupaus paratiisista neitsyineen on taittu tulkita sen sijaitsevan Euroopassa. On tänne ainakin helpompi päästä.
Avatar
Afrikka
Olivia Benson
Viestit: 709
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

aumari kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 11:09 pm Ifigeneia. Olet taas oikeassa. Mistähän nuo suvakit ovat saaneet päähänsä, että he tietävät paremmin, mikä on Suomelle hyväksi. Mitä enemmän ulkkiksia, niin sitä pikemmin ja varmemmin väestö vaihtuu. Minkäänlaista kansojen sulautumista Ei ole odotettavissa, koska tänne valikoitu ja itsensä valikoinut siirtolaisporukka ei sulaudu, vaan heidän pitää yhtyä omissa kulttuuripiireissään.
Öljy ja vesi ei sekoitu.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja aumari »

Afrikka kirjoitti: Ke Maalis 13, 2024 7:30 pm
aumari kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 11:09 pm Ifigeneia. Olet taas oikeassa. Mistähän nuo suvakit ovat saaneet päähänsä, että he tietävät paremmin, mikä on Suomelle hyväksi. Mitä enemmän ulkkiksia, niin sitä pikemmin ja varmemmin väestö vaihtuu. Minkäänlaista kansojen sulautumista Ei ole odotettavissa, koska tänne valikoitu ja itsensä valikoinut siirtolaisporukka ei sulaudu, vaan heidän pitää yhtyä omissa kulttuuripiireissään.
Öljy ja vesi ei sekoitu.
Ja kumpi pysyy pinnalla?
Avatar
Afrikka
Olivia Benson
Viestit: 709
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

aumari kirjoitti: Ke Maalis 13, 2024 7:40 pm
Afrikka kirjoitti: Ke Maalis 13, 2024 7:30 pm
aumari kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 11:09 pm Ifigeneia. Olet taas oikeassa. Mistähän nuo suvakit ovat saaneet päähänsä, että he tietävät paremmin, mikä on Suomelle hyväksi. Mitä enemmän ulkkiksia, niin sitä pikemmin ja varmemmin väestö vaihtuu. Minkäänlaista kansojen sulautumista Ei ole odotettavissa, koska tänne valikoitu ja itsensä valikoinut siirtolaisporukka ei sulaudu, vaan heidän pitää yhtyä omissa kulttuuripiireissään.
Öljy ja vesi ei sekoitu.
Ja kumpi pysyy pinnalla?
kärpäset
Avatar
Afrikka
Olivia Benson
Viestit: 709
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

Ihmisten on hyvä tehdä sitä mitä osaavat hyvin, arabeilla on parhaat kebabit, parturit, baklavat, tuoreet vihannekset ja hedelmät, isot riisisäkit (maaginen riisilajike joka ei puuroudu vaikka ylikeittäisi), ohjukset, musiikit, matot, mausteet, Koraanit. Somaleilla samoosat. Afrikkalaisilla taginet. Ruotsalaisilla Ikea. Italialaisilla design ja esteettinen taju. Ranskalaisilla punaviinit ja kiukkuisuus. Mitä muuta keksitte?
Vastaa Viestiin