Mansikkanainen

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Mansikkanainen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 9:53 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 6:58 pm
pop kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 6:32 pm
... Oikeudenkäynnin lopputulemassa oleva tekninen materiaali, sekä siihen viittaukset, löytyvät etp:stä. Joka vitun kellonaikaa ja hiustenväri tai marjan olemusta ei ole sinne kirjattu vain koska sinua kiinnostaisi se. Et myöskään pääse rikoslaboratorion lausuntoihin hasispitoisuuksista ym, pääset etp kohtaan: rikoslaboratorion lausunto: sisältää: Hasista/kannabista (ehkäpä jos olet onnekas, jopa painoprosentti).
Ilmeisesti luottotoimittajilla on paremmat edellytykset päästä näkemään myös sitä aineistoa, mikä on jätetty pois etp-materiaalista. Tai ehkä ne Mansikkanaisen viestit ovat jossain muussa asiakirjassa kuin tässä esitutkintapöytäkirjassa, joka on päivätty 15.1.2016. Eikö näkymätöntä hasista ole vähän hankalaa tutkia?
Mitä vitun näkymätöntä? Sitä tuli vikassa lastissa yli 100 kg ja ei ne aiemmat 5 kertaa mitään testilasteja ole ollut, juridisesti toisella ajalla, ja toisella kerralla olisi voitu katsoa toisin. Voit itse myös käyttää päätäsi. Muuhunkin kun pedofiiliien ja murhamiehien ihannoimiseen.
Minun puolestani saat hyvin lyödä kaikki faktoihin perustuvat tiedot pöytään, mitä tynnyreissä on ylipäänsä Suomeen tullut, koska käsittääkseni takavarikoita ei niihin liittyen ole taidettu täällä tehdä. Onko tuo minuun kohdistuva piikittelysi jotenkin sisäsyntyistä ja tuleeko siitä sinulle edes hyvä mieli? Minusta tuollainen käytös on aika ilkeää.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Re: Mansikkanainen

Viesti Kirjoittaja teppo »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 9:48 pm
teppo kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 8:59 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 7:24 pm
Vaikka kuinka minua haukkuisit, niin minä en silti usko, että Jartsan ja Mansikkanaisen välillä on ollut mitään intiimiä suhdetta.
Tämmöistä tämä on. Mies on tuomittu törkeistä rikoksista ja on syytteessä murhasta, mutta vaikeinta tuntuu olevan hyväksyä, että hänellä olisi ollut erityinen merkityksellinen ihmissuhde. Sellainen, jossa kerrotaan peloista, on ihania kylpylälomia ja tanssitaan Markku Aron tahdissa.
Minulla ei ole tarkkaa tietoa siitä, mitä Mansikkanaiselta on oikeudessa kysytty ja mitä hän on siellä kertonut.
Aarnion naisystävää on kuultu mm. Aarnion paikantumisiin liittyvistä seikoista. Hän on tiennyt, missä Aarnio on ollut, mikä ei ole yllättävää, kun ovat viestineet keskenäään ja tapailleet toisiaan. Tiedot on myös kyetty varmistamaan. Naisystävää on kuultu myös Aarnion hänelle kätköön tuomista tavaroista.
Pieni liekki kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 9:48 pm
Mitkä puhelimet Aarniolla ja Mansikkanaisella olivat käytössä keskinäisessä viestittelyssään? Viestittelivätkö he siviililiittymillä, douppipuhelimilla vai millä?
Kyselit puhelimen perään. Aarnion naisystävän yhteystiedot, viestit ja tieto olemassaolosta ylipäätään löydettiin Aarnion hallussa olleesta kastuneesta puhelimesta. Teeskentelet taas tietämätöntä, koska asia on keskusteltu moneen kertaan, se löytyy googlettamalla, ja olet väittänyt edes jollain tasolla perehtyneesi asiaan.

Ilmeisesti Aarnion naissuhde ottaa edelleen koville, kun haluat vihjailla, että naisystävä olisi ehkä viestinyt douppipuhelimella. Mikä tämmöisen mustamaalaamisen tarkoitus on?

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Mansikkanainen

Viesti Kirjoittaja pop »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 11:39 pm
pop kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 9:53 pm
Pieni liekki kirjoitti:
Su Kesä 21, 2020 6:58 pm

Ilmeisesti luottotoimittajilla on paremmat edellytykset päästä näkemään myös sitä aineistoa, mikä on jätetty pois etp-materiaalista. Tai ehkä ne Mansikkanaisen viestit ovat jossain muussa asiakirjassa kuin tässä esitutkintapöytäkirjassa, joka on päivätty 15.1.2016. Eikö näkymätöntä hasista ole vähän hankalaa tutkia?
Mitä vitun näkymätöntä? Sitä tuli vikassa lastissa yli 100 kg ja ei ne aiemmat 5 kertaa mitään testilasteja ole ollut, juridisesti toisella ajalla, ja toisella kerralla olisi voitu katsoa toisin. Voit itse myös käyttää päätäsi. Muuhunkin kun pedofiiliien ja murhamiehien ihannoimiseen.
Minun puolestani saat hyvin lyödä kaikki faktoihin perustuvat tiedot pöytään, mitä tynnyreissä on ylipäänsä Suomeen tullut, koska käsittääkseni takavarikoita ei niihin liittyen ole taidettu täällä tehdä. Onko tuo minuun kohdistuva piikittelysi jotenkin sisäsyntyistä ja tuleeko siitä sinulle edes hyvä mieli? Minusta tuollainen käytös on aika ilkeää.
Tynnyreissä. Aiemmin ylipäätään tuotu Suomeen hasista, ei hyvälaatuista, mutta perus 200g käppänää, kovalla hinnalla kaupattiin Aarnion aikoihin, ja kukaan nykykuori ei ollut juuri kiiinnostonut vs nykypvän budinpolttoaikoihin, kuten Teppo sanoi: aika ajoi ohi. Oli ilkeää tai tai ei, kato peiliin.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Mansikkanainen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:
Ma Kesä 22, 2020 1:43 pm
Tynnyreissä. Aiemmin ylipäätään tuotu Suomeen hasista, ei hyvälaatuista, mutta perus 200g käppänää, kovalla hinnalla kaupattiin Aarnion aikoihin, ja kukaan nykykuori ei ollut juuri kiiinnostonut vs nykypvän budinpolttoaikoihin, kuten Teppo sanoi: aika ajoi ohi. Oli ilkeää tai tai ei, kato peiliin.
Katsoin peiliin ja sieltä katsoi vaan takaisin väsynyt bulldoggi. Mitä minun olisi sieltä peilistä mielestäsi pitänyt nähdä? Kerro nyt edes, missä päin Nurmijärveä se Mansikkanaisen mansikkamaa sijaitsi. Vai onko asia jäänyt sinullekin epäselväksi?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Vastaa Viestiin