Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Josey Wales
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: To Maalis 01, 2018 12:51 am

Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Josey Wales »

Jari Aarnio ei näemmä ole perheensä ainoa rikollinen. Myös hänen veljensä oli rikollinen ja hyvä tuttu Keijo Vilhuselle, Aarnion entiselle alaiselle Aarnion huumeliigassa ja UB:n entiselle johtajalle.

Lähde: https://www.katsomo.fi/sarja/uutisklipi ... ssa-978764

Jari Aarnio on siis veljensä jälkiä seurannut, vaikka poliisiksi ryhtyikin. Tosin paljon isommassa mittakaavassa, kun pyöritti Suomen suurinta kannabis kauppaa.


Onko kellään täällä kirjoittavista lisätietoa tästä Jari Aarnion myös rikollisesta veljestä? Uutisiakin saa liittää jos liittyy aiheeseen. Tai toki keskustella ilman varmaa tietoakin!
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Silli »

Josey Wales kirjoitti:Jari Aarnio ei näemmä ole perheensä ainoa rikollinen. Myös hänen veljensä oli rikollinen ja hyvä tuttu Keijo Vilhuselle, Aarnion entiselle alaiselle Aarnion huumeliigassa ja UB:n entiselle johtajalle.
Tämä yksittäinen tieto oli minulle uusi juttu, mutta erittäin helppo uskoa. Tiedän alamaailmassa vaikuttavia Aarnioita muutaman kappaleen ja olen miettinyt, ovatko he sukua Jarille. Heillä ei ole tietääkseni ollut koskaan tuomioita. Aarnio-vyyhdissä - kaikki sen lonkerot mukaan lukien - on muitakin henkilöitä, joiden lähiomaisia työskentelee poliisi-oikeus-turvallisuus -sektoreilla. Tämä ei kylläkään ole mitenkään harvinaista Suomessa. Omistakin suvuistani löytyy ketkua, konnaa, poliisipäällikköä, vanginvartijoita, korkeissa viroissa olevia lainvalvojia jne. Eli enpä istuttaisi Jari Aarniota yksin jalkapuuhun tästäkään asiasta. Jartsa on mielestäni rikollinen, mutta aivan samanmoisia rikollisia löytyy Suomesta läjäpäin niin virkaa tekevien poliisien joukosta kuin muistakin ammattikunnista. Aarnion suku ei myöskään ole mikään yksittäinen mätä omena suomalaisten sukujen joukossa. Erittäin moni tietää, mihin suurempaan ilmiöön nyt viittaan. Tietämättömille hieman vihjettä tuossa alla.
Hämmentävä hetki historiallisilla poliisirikoskäräjillä: Tuomari paljasti olevansa poliisipäällikön pikkuserkku ja huumepoliisin perhetuttu

Aamupäivällä oikeussaliin laskeutui hetken ajaksi yllättynyt hiljaisuus, kun käräjätuomari, istuntoa johtanut Marjatta Berg halusi tuoda esiin kaksi sidonnaisuuteensa liittyvää asiaa.

Poliisijohtajia koskevassa virkarikosvyyhdissä todistelutarkoituksessa kuullaan muun muassa Hämeen poliisin poliisipäällikkö Ilkka Koskimäkeä ja Helsingin huumepoliisissa työskentelevää rikoskomisario Jukka Larkiota.

Tuomari Berg kertoi taannoin saaneensa tietää, että Koskimäki on hänen pikkuserkkunsa.

- Asia tuli ilmi minuun kohdistuvassa rikosasiassa, kun puhuin hänen kanssaan puhelimessa. Selvisi, että hän on minun pikkuserkkuni. Koskimäen kanssa olen siis keskustellut asian tiimoilta kerran tai kaksi puhelimessa, Berg sanoi.

Hän halusi tietää, onko syyttäjillä tai asianajajilla jotakin tällaista sukulaissidosta vastaan oikeuskäsittelyn kannalta. Poikkipuolisia puheenvuoroja ei salissa kuulunut. Koskimäkeä kuullaan vyyhdissä todistajana.

Joulukorttien vaihtoa

Tuomari jatkoi itsenkin hieman epäuskoisen oloisena naurahtaen, että hänellä on asiaa myös toisesta tapaukseen liittyvästä henkilöstä, eli rikoskomisario Larkiosta.

- Larkio on edesmenneiden vanhempieni kummitytön aviomies. Yhteydenpitomme on lähinnä jokajouluista joulukorttien vaihtoa, Berg kertoi.

Tähänkään asiaan läsnäolijat eivät kommentoineet, joten tuomarin riippumattomuuden katsottiin kaikesta päätellen olevan kunnossa. Iltalehden tietojen mukaan tuomari oli informoinut asianosaisia sukulais- ja tuttavuussuhteistaan jo aiemmin.

Iltalehti 14.08.2018 klo 17:12
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808 ... 4_u0.shtml
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Silli »

Niin, ja jos jotakuta tietämätöntä kiinnostaa Suomessa asuvien mahtisukujen ja kultapossuperheiden keppostelut sekä keskinäiset hyväveliverkostot, niin alla on tekstiä viikonlopun ratoksi. Linkki johtaa siis Ylilaudalle Staffan Sevónin murhaa käsitteleviin lankoihin (tai tarkkaan ottaen kolmesta langasta viimeiseen), joissa juoruiltiin sitä sun tätä Suomen silmäätekevistä.

https://ylilauta.org/sekalainen/86394612
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Acastus Kolya
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Touko 07, 2018 3:58 pm

Re: Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Acastus Kolya »

Silli kirjoitti: Tämä yksittäinen tieto oli minulle uusi juttu, mutta erittäin helppo uskoa. Tiedän alamaailmassa vaikuttavia Aarnioita muutaman kappaleen ja olen miettinyt, ovatko he sukua Jarille.
Tämä ei itseäni yllättänyt. Itsekkin olen vuosia jo kuullut puhetta eri Aarnio sukunimen omaavista rikollisista, joilla on sanottu olevan sukulaissuhde Jari Aarnioon. Myöskin tämä kuollut veli oli tiedossa, mutta en viittinyt asiaa tuoda foorumilla ennen esille ennen kuin Keijo Vilhunen paljasti julkisesti asian. Näitä muita Aarnioita en viitsi julkisesti samasta syystä nimetä, kun heidän nimensä eivät ole julkisuudessa olleet esillä. Alamaailmassa heidät kyllä tunnetaan hyvin.

Mikähän siinä on että joissain suvuissa on niin paljon rikollisia? Itse veikkaan että genetiikalla on asian kanssa paljon tekemistä.. jotkut asiat ne vaan periytyvät vahvasti.
Viimeksi muokannut Acastus Kolya, La Syys 22, 2018 4:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Silli »

Acastus Kolya kirjoitti:Mikähän siinä on että joissain suvuissa on niin paljon rikollisia? Itse veikkaan että genetiikalla on asian kanssa paljon tekemistä.. jotkut asiat ne vaan periytyvät vahvasti.
Minä epäilen, että genetiikalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa tai sitten merkitys on äärimmäisen pieni. Niille, jotka ovat näissä piireissä kasvaneet, asiassa ei ole yhtään mitään ihmeteltävää. Suomessa on kautta aikojen ollut tiettyjä sukuja, joista ei käytännössä katsoen voi kasvaa ei-rikolliseksi. Samoin on olemassa lukuisia ns. terroristihauduttamoita eli paikkakuntia, kouluja, nuorisotiloja, rukouspiirejä, rauhanyhdistyksiä, urheiluseuroja, partiolippukuntia, musiikkiopistoja, oppilaitoksia, työpaikkoja, taloyhtiöitä yms. Oma lukunsa ovat järjestetyt avioliitot ja adoptio- sekä sijaislasten sijoittaminen näihin mafiaperheisiin.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Olen käsittänyt erään Helvetin enkelin olevan Jari aarnion veli. Sellainen kaljupäinen risuparta. Mikähän lie vasikka sekin on? :lol:
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Silli
Axel Foley
Viestit: 2178
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Jari Aarnion velikin oli rikollinen

Viesti Kirjoittaja Silli »

Oliko tämä Aarnion mukaan hänen tuntema ja hänelle rahaa antanut liikemies Heikki Tamminen sukua Aarnion kaveri J.K. Tammiselle?
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli
Vastaa Viestiin