Suuri kannabiskeskustelu

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Drebin!
Sofia Karppi
Viestit: 439
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2021 2:05 pm

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Drebin! »

sskkll kirjoitti:
Ke Maalis 10, 2021 5:37 pm
Drebin! kirjoitti:
Ke Maalis 10, 2021 4:39 pm
Mitä pidempään lapsia ja nuoria pystytään suojelemaan kannabiksen tuhoisilta vaikutuksilta kasvaviin aivoihin sen parempi.. ja kuten Late kirjoittaa ei ole aineet samoja kuin oli kultaisina hippivuosina, joista onkin jäänyt harhainen mielikuva niille jotka eivät ole päivittäneet tietoja 2020 luvulle
Muista kuitenkin, että nykyinen tilanne ei suojele lapsia..
En ole huumeiden puolustaja, päinvastoin, mutta sen tiedän, että nykyinen tilanne on huonoin mahdollinen!
Ei suojele ei.. ennaltaehkäisevää työtä ja valistusta tarvitaan paljon enemmän, mutta tämä suunnittelu on Suomessa vielä ihan lapsen kengissä

Rogen
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Helmi 19, 2020 11:59 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rogen »

Ostin 2016 50g (650€) kukkaa, jonka myin laudalla pois 20€/g. Illalla minulla oli 1350€. Sitten hain heikin (1250€), ja parin päivän päästä saldo oli 2100€. Seuraavaksi ostin plugiltani 200g (2000€), jonka myin seuraavan parin tunnin aikana kahdelle ketulleni 100g/1250€, ja rahaa pussissa oli 2600€. Sitten hain 250g pussin, joka myytiin bulkkina asiakkaille 100g/1250€ + 100g/1250€ + 50g/650€, ja illalla nukkumaan rahapussussa 3150€. Vajaassa viikossa olin melkein viisinkertaistanut pääomani.

Sitten pyöritin omaa luukkuani 5 ketulle, jotka hakivat heikin viikossa, voittoa 1250€/vko, joka on 5000€/kk. Ei huonosti lukio-drop outilta, joka tekee paskduunia paskatehtaassa. Muutaman kuukauden kuluttua kurvasin duunin parkkipaikalle Jaguarillani (12 500€) joka on laadullisesti paska auto, mutta mulkkutyönjohtajilla on kiukussa pitelemistä miten tuo runkku pärjää noin hyvin. Siinähän ajelevat 15v vanhalla Mersulla ja kuvittelevat sen olevan sopivan keskiluokkaista. Eivät ole, vanhalla mersulla ajaminen on rumaa ja halpamaista. Osakkeilla ja kryptoilla tienattu tietty, halpa selitys toimi.

Tässä vaiheessa olin ilmoittanut plugilleni kuukausimenekin olevan n. kilo-puolitoista viikossa (10 asiakasta, jotka hakevat heikin/kaksi viikossa). Plugi on luonnollisesti laajentanut kasvattamoaan siten, että tuotanto vastaa menekkiä koko ajan. Voittoa siis vähintään 10 000€/kk + paskatyön orjapalkka.

Rahan pesemiseksi oli luonnollisesti perustettu pari toiminimeä, joiden kautta rahaa saatiin pestyä n. 3000-5000€/kk. Yksityinen, pieni tilitoimisto hoiti kaiken kiitettävästi. Suurin osa rahoistani oli kuitenkin käteistä, joka oli piilotettu muutamaan eri "pankkiin". Kotona oli aina 5000-10 000€ käteistä, rahapussissa n. tonni. Kultaisen Amexin hankin vain siksi, että se on komea ja tarvittaessa se kääntää katseita. Ja siksi että sain sen, täytin vaatimukset. Olen aina ollut köyhä, vaikka olen painanut töitä koko ikäni. Kiitos Suomen kurjuusverotus ym. maksut.

Hinnat ovat nyt suuntaa antavia, sillä ostaessani isoja määriä sain grammahintaa alas ja siten enemmän katetta. Lisäksi ressukoille, asiakkaille jotka keräävät potin ostaakseen heikin ja myytyään sen voitolla eteenpäin hankkivat opiaatteja omaan käyttöön, myin kalliimmalla riskin vuoksi. Jossain vaiheessa kuitenkin hylkäsin kaikki narkkarit ja jonne jotka laskevat rahat väärin, tulevat sekaisin kaupoille tai eivät osaa noudattaa sopimuksia, kokonaan pois. Vähemmän riskejä, vähemmän kiinnijäämisiä.

Aikaakin oli mukavasti. Töitä tein kukkien parissa parina päivänä viikossa. Oikeissa töissä kävin ihan vittuillakseni ja siksi, että se toi aikataulun ja rytmin elämääni. Rahan vuoksi en tehtaaseen mene, kusinen kakstonnia ja risat kuussa, hyi saatana. 40h viikossa katsella epäpäteviä työnjohtaja, joiden motiivi on vain leikkiä esimiestä kiusaamalla alaisia.

Vuoden kuluttua työpaikan kahvihuoneessa oli totuttu työnjohtajille osoitettuihin postikortteihini ulkomailta ja duunikaveri kyttäsivät facesivuani kateellisen odottavasti. Tienasin kuitenkin enemmän kuin koko paskafirman tehtaanjohtaja. En ollut rikas, mutta olen saavuttanut varakkaan ihmisen määritelmän. Kasvattajastani sen sijaan olen tehnyt rikkaan, mutta se kuuluu hänelle. Suomessa myydään aivan liikaa teltassa kiireellä kasvatettua paskaa puoliraakaana, huonosti viimeisteltynä ja tietenkin kosteana. Hyvä kasvattaja on kaiken a ja o.

Tässä vaiheessa en tosin tiennyt paljonko eurolleen tienaan, mutta kun rahaa on ja sitä tulee yli monta tonnia viikoittain, ei sillä ole merkitystä. Verottaja kyllä tietää, sillä ilmeisesti joku kateellinen mulkkutyönjohtaja on tehnyt nimettömän ilmiannon tuloistani. Mutta siksi minulla on firmat, kuitit ja tilitoimisto, jotka osoittivat kuinka ansaitsin reilusti sen mitä kulutin.

Noin neljän vuoden myynnin, stressaamisen ja säätämisen jälkeen ajoin firmat alas ja jäin vakkaritöihini paskatehtaaseen "kiireapulaiseksi" tuuraamaan sairauspoissaoloja ja lomia muutaman kerran kuussa mikäli viitsin. Olen jäänyt eläkkeelle alle nelikymppisenä ja nyt minä saan vittuilla työnjohtajille.

Houkutus jatkamiseen on suuri, sillä isot rahat tulevat helposti. Tiedostan kuitenkin sen universaalin totuuden, että jäisin joskus ajan myötä kiinni, lähinnä jonkun onnettomuuden tms. vuoksi tai sitten poliisi yksinkertaisesti pääsisi jäljilleni idioottikettuni hölmöilyn takia, kuten Katiskassa kävi. Neljässä vuodessa olen kuitenkin ansainnut ison kasan euroja "pankkeihin" ja metsiin, kiinteistöihin, osakkeisiin, rahastoihin ja pariin pienyritykseen sijoittamani pestyt rahat tuottavat tasaista ja laillista tuloa koko ajan.

Kuumottavin tilanne, jossa koin että olin lähimmilläni jäädä kiinni, tapahtui muutama kuukausi ennen lopetuspäätöstä: Ajoin lievän hirvikolarin, takaluukussa 2000g kukkaa. Onneksi kaveri tuli perässä ja kassi vaihtoi autoa ennen virkavaltaa ja palokuntaa.

Kauan eläköön ja kestäköön kannabiksen kieltolaki.

Ulibubba
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2021 2:17 pm

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ulibubba »

Siinäpä ne kieltolain hyödyt pitkälti on ylhäällä lueteltu. Jostain syystä myös alkoholin kieltolain aikaan trokarit olivat suurimpia kieltolain kannattajia. Hieman nurinkurista että tarkoitus on kieltää jotakin mutta käytännössä toteutus menee siten että veronmaksajien resursseja käytetään siihen että laittoman tuotteen myyjät/kasvattajat rikastuvat verovapaasti. Tätä on kieltolakia kannattavien öyhöttäjien vaikea ymmärtää. Kovemmat tuomiot taas johtavat kovempiin katteisiin, eikä nykyisessä poliittisessa tilanteessa varmaankaan olla kannabikseen liittyviä tuomioita koventamassa. Tuskin kukaan diileri/kasvattaja toivoo tilannetta että kieltolaki päättyisi välittämänsä huumeen osalta.

Rogen
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Helmi 19, 2020 11:59 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rogen »

Ulibubba kirjoitti:
Ma Maalis 15, 2021 7:58 pm
Siinäpä ne kieltolain hyödyt pitkälti on ylhäällä lueteltu. Jostain syystä myös alkoholin kieltolain aikaan trokarit olivat suurimpia kieltolain kannattajia.
Tänä päivänä kieltolain kiivaimmat vastustajat löytyvät jostain syystä virkavallasta, eikä edes kenttätason raatajista, vaan erityisesti niistä poliittisin perustein valituista byrokraattipoliiseista... Poliisi propaganda työntää mielikuvaohjelmaa televisiosta sen verran aktiivisesti, että maassa jossa poliittinen muisti ei kanna edes yhtä vaalikautta, Aarnio on jo unohdettu. "Kyllä meillä on kiva kyläpoliisi, mutta ei korruptiota".

Itselleni vallitseva tilanne on optimaalinen. Uudet toimijat jotka "saivat" asiakkaani, muistavat minun ja lasten juhlapäiviä normaalia arvokkaammilla lahjoilla. Rahaa voi pestä monella eri tavalla, kun lahjavero on maksettu, kukaan ei kysele mitään.

Rahanpesusta täällä on muuten yllättävän vähän juttua. Etenkin "kuinka se tehdään" ohjeet käytäntöä varten. Keinoja on monia, mutta se vaatii jonkin verran tietämystä laista, yritystaloudesta ja muusta sellaisesta, mikä ei fyysiseen rosvoiluun kiinnostunutta rikollista niin kiinnosta. Onhan se enemmän toimistotyötä, tietotekniikan hyväksikäyttöä sekä opiskelua, kaikkea niitä elementtejä, joiden välttelyn vuoksi rikollisesta tulee rikollinen.

Rahaa ja arvoesineitä, en lukiota lopettaessani osannut kuvitella missä tilanteessa olisin vuonna 2021. Tosin en kyllä tiennyt, että joudun opiskelemaan alaa sen verran, että olisi se lukiokin sillä vaivalla suoritettu.

Victoria's Secret
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2013 6:36 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

Late6 kirjoitti:
Ti Maalis 09, 2021 1:20 pm
Late6 kirjoitti:
Ti Maalis 09, 2021 12:01 pm
Tässä faktaa Kanadasta: "Pimeät markkinat toimivat yhä, Yksi laillistamisen päätavoitteista oli hävittää kannabiksen pimeät markkinat. Tässä ei ole onnistuttu. –  Pimeiden markkinoiden koko on jopa kasvanut", kertoo pitkään aiemmin Kanadassa asunut Ehkäisevä päihdetyö EHYT -yhdistyksen toiminnanjohtaja Juha Mikkonen.
Kyllä tuossa oli Juha Mikkosen kirjoitus aiheesta, sen sijaan Samira Saramo on eri henkilö ja eri kirjoittaja kuin Juha Mikkonen. Kirjoitukseni koski Kanadan tilannetta ja Juha Mikkosen haastattelua en ole kirjoittanut mistään Samira Saramosta :D
Bänni loppui joten pääsen oikaisemaan aivopieruja.
Mikkonen ja Saramo ovat eri henkilöitä, etkä kirjoittanut mitään Saramosta, koska Saramon sanoma ei sovi mielipiteeseesi. Linkin takaa jokainen voi käydä lukemassa, kuinka Saramo vastaa Mikkoselle. Jokainen kaupan alaa vähääkään tajuaa ymmärtää, että markkinoille ei tulla täydellä kapasiteetilla, vaan ongelmien poistaminen ja täyden kapasiteetin sekä kierron saavuttaminen vie aikaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kan ... an/7674992

Mutta kuten sanoin, asia vaatii vähän ymmärrystä.

Victoria's Secret
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2013 6:36 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

Rogen kirjoitti:
Su Maalis 14, 2021 6:31 pm
Neljässä vuodessa olen kuitenkin ansainnut ison kasan euroja "pankkeihin" ja metsiin, kiinteistöihin, osakkeisiin, rahastoihin ja pariin pienyritykseen sijoittamani pestyt rahat tuottavat tasaista ja laillista tuloa.

Kauan eläköön ja kestäköön kannabiksen kieltolaki.
Mä näen tuossa neljä vuotta kannabiksen myyntiä alaikäisille, yhteiskuntavastuun kiertämistä jättämällä verotulot maksamatta, sekä huonolla omatunnolla ansaittava varallisuutta. Vaikka yksi onnistuu, moni muu yrittäjä jää kiinni kuvitellessaan, että toimintasi on jollain tavalla yksinkertaista ja helppoa eikä seuraamuksia ajatella.

Sä olet maailmanmestari, joka kuitenkin voitti kultansa dopingilla.

sskkll
Remington Steele
Viestit: 248
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2013 6:03 pm

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja sskkll »

Victoria's Secret kirjoitti:
Ke Maalis 17, 2021 1:03 pm
Rogen kirjoitti:
Su Maalis 14, 2021 6:31 pm
Neljässä vuodessa olen kuitenkin ansainnut ison kasan euroja "pankkeihin" ja metsiin, kiinteistöihin, osakkeisiin, rahastoihin ja pariin pienyritykseen sijoittamani pestyt rahat tuottavat tasaista ja laillista tuloa.

Kauan eläköön ja kestäköön kannabiksen kieltolaki.
Mä näen tuossa neljä vuotta kannabiksen myyntiä alaikäisille, yhteiskuntavastuun kiertämistä jättämällä verotulot maksamatta, sekä huonolla omatunnolla ansaittava varallisuutta. Vaikka yksi onnistuu, moni muu yrittäjä jää kiinni kuvitellessaan, että toimintasi on jollain tavalla yksinkertaista ja helppoa eikä seuraamuksia ajatella.

Sä olet maailmanmestari, joka kuitenkin voitti kultansa dopingilla.
Kyllä ehkä, mutta näitä maailmanmestareita vaan on kaupunki täynnä, jotka vastaavalla tavalla tienaavat rahansa. Kiinni jäämisen riski on olematon ja markkinat laajat. Johtuuko se koneiston haluamattomuudesta kitkeä asiaa pois vai siitä, että sillä on näppinsä pelissä, ken tietää.. mutta yhteiskunta tämän kaupankäynnin mahdollistaa tällä hetkellä.
Mullakin on ulkomaalainen naapuri, jolla kauppa käy. Vähän väliä siellä käy porukkaa piipahtamassa minuutin pari ja lähtee pois. Mies on kuin maailmanomistaja. Liekö katetutta vai mitä, mutta kyllä ärsyttää tollanen.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja meitzi »

sskkll kirjoitti:
Ke Maalis 17, 2021 5:01 pm
Kiinni jäämisen riski on olematon ja markkinat laajat. Johtuuko se koneiston haluamattomuudesta kitkeä asiaa pois vai siitä, että sillä on näppinsä pelissä, ken tietää.. mutta yhteiskunta tämän kaupankäynnin mahdollistaa tällä hetkellä
Alueellinen vaihtelu on kuitenkin merkittävää. Lähikaupungissa kiinni jäämisen riski on kaikkea muuta kuin olematon, kun taas siitä eteenpäin seuraavassa on täydellisen välinpitämätön meno, eikä silti mitään riskiä kiinni jäämiseen. Hintakin tietysti sitten sen mukaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Victoria's Secret
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2013 6:36 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

sskkll kirjoitti:
Ke Maalis 17, 2021 5:01 pm
Mullakin on ulkomaalainen naapuri, jolla kauppa käy. Vähän väliä siellä käy porukkaa piipahtamassa minuutin pari ja lähtee pois. Mies on kuin maailmanomistaja. Liekö katetutta vai mitä, mutta kyllä ärsyttää tollanen.
Varmaan kateuttani mä tässä huutelen, sitä perisuomalaista kateutta. Omasta mielestä kannabiksen laillistaminen on Suomessakin toivottavaa, mutta vallitsevan poliittisen ilmapiirin ja holhouskulttuurin vuoksi sitä ei tule tapahtumaan ennen kuin politiikassa tapahtuu ikäpolven vaihdos. Jos silloinkaan.

Joten miksi en alkaisi kannabisluukuksi? Hyvin on Rogen kuvannut uransa alkua (mikäli tarina on totta), ja jos viikossa alkukassa on triplattu ja ansiot muutaman päivän viikkoduunilla on kymppitonnin kuussa, niin onhan se houkuttelevaa tällaiselle matalapalkkaduunarille. Eipä tässä muuta estettä ole kuin oma pää, hauli ei välttämättä kestä rikollista toimintaa. Onhan tuollaisen pitkäaikaisen diilaamisen oltava henkisesti raskasta sellaiselle, jonka ainoa kokemus valtion prässilaitoksista on Sa-Int. Poliisin kanssa tainnut olla tekemisissä joskus vuosikymmeniä sitten, kun poliisikoululaiset pitivät Tampereella isompaa puhallusratsiaa.

Ja mitä mä olen kuullut ja ymmärtänyt, on isommissa kaupungeissa järjestyspoliisin asenne kukkaan olematon. Jos olet täysi-ikäinen, asiallisesti, rauhallinen ja poliisi sattuu tulemaan paikalle kun blossi palaa eikä myynnistä ole viitteitä, käskevät he vain lopettamaan. Siksi on erikoista, että poliisin toimistohemmot ovat niin kiivaasti edes dekriminalisointia vastaan, kun katujääriä ei voisi vähempää kiinnostaa aloittaa kirjoittamaan raporttihelvettiä satunnaisen tyypin polttelusta, etenkin jos mitään taustaa ei ole. Suomeen on tulossa kaksinaismoraalikäsitys joka asiaan. Ollaan hissukseen niin kaikki on ok.

Tai ehkä mä alan polttamaan viinaa, se on kuitenkin kansallisperinteen ylläpitoa, kulttuuriteko.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Victoria's Secret kirjoitti:
Ke Maalis 17, 2021 7:56 pm
Tai ehkä mä alan polttamaan viinaa, se on kuitenkin kansallisperinteen ylläpitoa, kulttuuriteko.
Mä pudotin ponua ysärillä ja myin sitä kans ihan helvetin hyällä katteella, ja rahaa tuli ovista ja ikkunoista. Lopetin aika nopeastikin ihan siksi, ettei huvittanut sittenkään olla tekemisissä sen porukan kanssa tiiviisti, joilta se tuotto sitten lopulta tuli. Kukkaa myymällä katetta ei varmasti tule lähellekään yhtä hyvin, ellei kasvata itse, mutta ei houkuttele tuon kokemuksen jälkeen. Ei se porukka siitä ainakaan parane.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Samira
Theo Kojak
Viestit: 1102
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samira »

Late6 kirjoitti:
Ke Maalis 10, 2021 3:52 pm
sskkll kirjoitti:
Ke Maalis 10, 2021 2:50 pm
Late6 kirjoitti:
Ke Maalis 10, 2021 1:08 pm
Hyvää tekstiä ja itse käyttäjältä. Ehdottomasti ikäraja pitäisi olla korkeampi. Aivot kehittyvät vielä 23 vuotiaaksi jopa ja tiedossa on että aineiden vaikutus aivoihin on melkoinen, kun ikäraja olisi esim. tuo 23v niin vältyttäisiin näiltä tuhoilta mitä se saa pysyvästi aikaa kehittyvissä aivoissa
Olen minäkin käyttänyt. Tiedän, ettei sovi minulle vähänkään säännöllisempi käyttö. Mutta jollekin voi sopia, aivan kuten alkoholillakin tämä asia on sama. Itselle ei sovi kahvikaan yli kolme kuppia päivässä. Me ihmiset ollaan erilaisia ja jokaisen olisi hyvä opiskella tuntemaan itsensä paremmin. Väitän, että iso osa ahdistuksista ja mt vaivoista johtuu kofeiinin ja alkon liikakäytöstä. Luulen, että itselekin löytyisi joku sopiva kannabis lajike, jos saisi ihan rauhassa tutkia eri lajikkeita. Nyt katumarkkinoilla on valtavan vahvoja lajikkeita, mitkä ei ainakaan itselle sovi pidemmän päälle. Mutta mä nyt olenkin tälläinen herkkähipiäinen, joka juokin ykkösolutta saunan jälkeen!
Totta, -60 luvun hippiaikoinen kannabis oli ihan eri tuotet kuin nykyjään, silloin kannabiksen THC-pitoisuus oli tyypillisesti vain 1-4% , kun se tänäpäivänä on keskimäärin vajaa 15% vaihdellen 12-25% välillä... eli helposti kymmenenkertaa tujumpaa tavaraa, ihmekös tuo ku jengi menee sekaisin ja koukkuun helposti.
Vedät mutkat suoriksi, että mitä vahvempaa kannabis on, myös sitä vaarallisempaa. Ei se ihan niin mene. Vahvaa tarttee vaan polttaa vähemmän. Ihmisellä on kannabinoidireseptorit, joten ne täytyttyään päihtymys ei enää nouse. Alkoholin ja muiden päihteiden kohdalla selittämäsi plussalaskut vahvuus vs. vaarallisuus toimii paremmin. Ja mitä tulee entisaikojen miedompaan kannabikseen, jossain Nepalissa on vahvaa hasaa tehty vuosituhansia, eikä ne vuoristot täynnä psykoosipotilaita ole olleet.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Samira kirjoitti:
Pe Maalis 19, 2021 12:43 pm
Ja mitä tulee entisaikojen miedompaan kannabikseen, jossain Nepalissa on vahvaa hasaa tehty vuosituhansia, eikä ne vuoristot täynnä psykoosipotilaita ole olleet.
Vahvat lajikkeet rantautuivat suomeen 60-70 luvun taitteessa, eli se entisaikojen miedompi kannabis lienee ajalta ennen kriminalisointia. Eikä ne pitoisuudet millään hullun tiedemiehen laboratoriojalostuksella ole saatu aikaiseksi, vaan nimenomaan valitsemalla vahvempi lajike. Jalostusta on toki, mutta pääasiassa muilla päämäärillä ja siten pisimmälle jatkojalostettu ei tarkoita vahvinta pitoisuutta.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Victoria's Secret
Sabrina Duncan
Viestit: 373
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2013 6:36 am

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Victoria's Secret »

Vihreiden tai Vasemmistoliiton propagandalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kun vahvaa lajiketta ottaa vähemmän, ei tajun lähteminen ole lähelläkään.

bandit
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Elo 03, 2020 9:57 pm

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja bandit »

Drebin! kirjoitti:
Pe Maalis 19, 2021 5:17 pm
Samira kirjoitti:
Pe Maalis 19, 2021 12:43 pm
Late6 kirjoitti:
Ke Maalis 10, 2021 3:52 pm
Vedät mutkat suoriksi, että mitä vahvempaa kannabis on, myös sitä vaarallisempaa. Ei se ihan niin mene. Vahvaa tarttee vaan polttaa vähemmän. Ihmisellä on kannabinoidireseptorit, joten ne täytyttyään päihtymys ei enää nouse. Alkoholin ja muiden päihteiden kohdalla selittämäsi plussalaskut vahvuus vs. vaarallisuus toimii paremmin. Ja mitä tulee entisaikojen miedompaan kannabikseen, jossain Nepalissa on vahvaa hasaa tehty vuosituhansia, eikä ne vuoristot täynnä psykoosipotilaita ole olleet.
Johan oli taas niin tyypillistä vihreiden ja vasemmistoliiton ituhippien propaganda puhetta ettet taida itsekään uskoa. Tietäähän tuon ny jokainen joka on poltellut että parhaillaan lähes taju lähtee kun kohdalle sattuu kunnon tavaraa. Toista se olis isän ja isoisän aikaan.

Ja mitenkähän paljon näitä Nepalin saatika Afrkan sademetsien pilviveikkoja täällä katukuvassa näkyy, että ei taida nämä esimerkit oikein tähän viestiketjuun kuulua
Nyt oli taas niin tyypillinen öyhötys asiasta josta et näköjään tiedä muuta kuin opitun propagandan, taju ei todellakaan lähde polttamalla Jopon tai kaksi, mutta jos kännissä polttelee voi uni tulla silmään.Ja ne isoisät veti metaa ja herssiä jota sai apteekista ostamalla.

Drebin!
Sofia Karppi
Viestit: 439
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2021 2:05 pm

Re: Suuri kannabiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Drebin! »

Victoria's Secret kirjoitti:
Pe Maalis 19, 2021 9:55 pm
Vihreiden tai Vasemmistoliiton propagandalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kun vahvaa lajiketta ottaa vähemmän, ei tajun lähteminen ole lähelläkään.
No jokaisella on oma poliittinen kantansa ja olkoon niin maassa on täysi vaalisalaisuus eikä tarvitse täällä ilmoitella ketä äänestää, moni vaan ei ymmärrä näitä vihreiden ja vasemmistoliiton öyhötyksiä vaikka heidän huumemyönteisyys näkyykin fanaattisena näissä kannabiskeskusteluissa

Vastaa Viestiin