Huumekauppaa netissä

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Pennin Ajatus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Loka 23, 2012 12:03 pm

Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Pennin Ajatus »

Moi.

Haluaisin keskustelua aiheesta huumekauppaa netissä.

Lataa Tor Project Bundle, päästäksesi alkuun.

...jonka jälkeen oletkin jo asian ytimessä

http://silkkitiehdg5mug.onion/rekisteroidy/DfeM

Kasvaa, kasvaa... hidastumista ei näkyvissä.

Mitä mieltä? Vähentääkö haittoja, koska aineet puhtaampia kuin kadulla? Käsittääkseni huumemaailman olennaisin lieveilmiö, väkivalta, jää ainakin netissä käydyn kaupan osalta kokonaan pois.

Itse olen vahvasti yksilön itsemääräämisoikeuden kannalla ja nettikaupan puolestapuhuja. Kyse on kuitenkin vahvasti addiktoivista aineista, ja jotkut yksittäiset metsässä eläneet addiktioon taipuvaiset yksilöt saattavat altistua tuolle sairaudelleen ennennäkemättömällä tavalla löytäessään nettikaupan. Siksi haluaisin myös nettikaupan vastustajilta ja muilta kukkahatuilta ajatuksia miten kehitämme maamme päihdekuntoutuksen tasoa entisestään. Päihdekuntoutuksella tarkoitan pitkiä hoitoja, mielestäni katkot eivät paranna ihmisiä addiktiosta. Siihen tarvitaan pitkiä, intensiivisiä hoitojaksoja.

Toivon asiallista keskustelua aiheesta, kiitos.
The game of chess is like A swordfight. You must think First, before you move.
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Pennin Ajatus kirjoitti:jotkut yksittäiset metsässä eläneet addiktioon taipuvaiset yksilöt saattavat altistua tuolle sairaudelleen ennennäkemättömällä tavalla löytäessään nettikaupan. Siksi haluaisin myös ne

Ai? :shock: Et kaikesta päätellen ole ainakaan asiantuntija narkkareista.Mietin kannattaako tähän edes vastata. :o
jaa-jaa
Martin Riggs
Viestit: 619
Liittynyt: Ke Marras 27, 2013 8:14 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja jaa-jaa »

Pennin Ajatus kirjoitti: ...
Itse olen vahvasti yksilön itsemääräämisoikeuden kannalla ja nettikaupan puolestapuhuja. .....
Tarttuisin tähän kohtaan. Olen lähes äärimmäisen yksilönvapauden (ja vastaavasti yksilönvastuun) kannattaja, mutta kolikolla on toinen puoli:

Jos huumeet aiheuttavat yksilölle ongelmia, niin valtion ei tällä ajattelulogiikalla tule auttaa. Ts. yksilön tulee itse myös selvitä sotkujensa kanssa, ei tule järjestää verorahoilla terveyskeskus- tai vieroitushoitoa. 8)

Vielä lisäksi: tor-verkko kuuluu yksilönvapauteen, sitä ei tule rajoittaa. Sen lieveilmiöinä tulee huumekauppa, joten omasta puolestani olkoon näin.
Valtakunnansyyttäjä: "Poliisin tekemä väärennös ei ole väärennös, koska se on tehty virkavastuulla."
Pennin Ajatus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Loka 23, 2012 12:03 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Pennin Ajatus »

jaa-jaa kirjoitti:
Pennin Ajatus kirjoitti: ...
Itse olen vahvasti yksilön itsemääräämisoikeuden kannalla ja nettikaupan puolestapuhuja. .....
Tarttuisin tähän kohtaan. Olen lähes äärimmäisen yksilönvapauden (ja vastaavasti yksilönvastuun) kannattaja, mutta kolikolla on toinen puoli:

Jos huumeet aiheuttavat yksilölle ongelmia, niin valtion ei tällä ajattelulogiikalla tule auttaa. Ts. yksilön tulee itse myös selvitä sotkujensa kanssa, ei tule järjestää verorahoilla terveyskeskus- tai vieroitushoitoa. 8)

Vielä lisäksi: tor-verkko kuuluu yksilönvapauteen, sitä ei tule rajoittaa. Sen lieveilmiöinä tulee huumekauppa, joten omasta puolestani olkoon näin.
Onko kuitenkin mielestäsi ok, kun verorahoja kulutetaan alkoholiongelman aiheuttamiin kustannuksiin, tässäkin maassa alkoholiongelmaisia väkilukuun suhteutettuna kyllä riittää? Alkoholi itsessään on mielestäni pahempi myrkky kuin useimmat huumeet, lieveilmiöitä unohtamatta.
The game of chess is like A swordfight. You must think First, before you move.
jaa-jaa
Martin Riggs
Viestit: 619
Liittynyt: Ke Marras 27, 2013 8:14 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja jaa-jaa »

On ok, koska valtio voi verottaa alkoholia ja suunnata rahat ongelmien hoitoon.

Huumerahoista valitiolle ei jää mitään. (jos ei oteta huomioon huumeiden myyjien rahankäyttöä laillisiin kanaviin, ja arvonlisäverojen kautta tulevaa mikrorahavirtaa :D).
Valtakunnansyyttäjä: "Poliisin tekemä väärennös ei ole väärennös, koska se on tehty virkavastuulla."
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Pennin Ajatus kirjoitti:Mitä mieltä? Vähentääkö haittoja, koska aineet puhtaampia kuin kadulla? Käsittääkseni huumemaailman olennaisin lieveilmiö, väkivalta, jää ainakin netissä käydyn kaupan osalta kokonaan pois.
Huumemaailman olennaisin lieveilmiö ei ole väkivalta, vaan se että ne aineet on jotenkin rahoitettava. Ja niitä ei ihan sosiaalituilla makseta eikä netin kautta saa myöskään luotolla...
Jos kauppa siirtyisi kokonaan nettiin, niin vähenisi velkojen perintään liittyvä väkivalta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
jaa-jaa
Martin Riggs
Viestit: 619
Liittynyt: Ke Marras 27, 2013 8:14 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja jaa-jaa »

Onkohan huumeverkkokaupasta julkaistu tutkimuksia, joissa numerotilastointia?

Äkkiseltään voisi ajatella että: lievien huumeiden käyttö lisääntyy, käyttäjien ostot ulkomailta lisääntyvät, aineet voivat olla hitusen puhtaampia (koska kauppiaiden suosittelupisteet), yhä nuoremmat pääsevät helposti käsiksi huumeisiin, kannabiksen viljely lisääntyy (koska helppo myydä netissä), suomalaisten huumejengien duunarit vähentyvät (koska verkossa riittää yksi välittäjä kymmenen sijasta).

Pitkällä jänteellä tämähän syö suomalaisten huumeparonien businesta! Porukat ostavat suoraan ulkomailta tai yksittäiset yksilöt voivat alkaa tilata suuria eriä ulkomailta ja myymään niitä kotimaisessa verkossa edelleen. Eli organisaatioiden sijasta yhden miehen "tuonti-firmoja" :)
Valtakunnansyyttäjä: "Poliisin tekemä väärennös ei ole väärennös, koska se on tehty virkavastuulla."
LiskonKingi
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: To Joulu 04, 2014 7:00 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja LiskonKingi »

Onko tuolta turvallista tilata?
Valikoima on ainakin erittäin kattava.
P_V
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Elo 17, 2013 11:32 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja P_V »

LiskonKingi kirjoitti:Onko tuolta turvallista tilata?
Valikoima on ainakin erittäin kattava.
Ilman muuta, ei väkivaltaa, luvattiin...
Karpaasi42
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 11:12 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Karpaasi42 »

Käsitykseni mukaan netistä tilaavat suomessa töissäkäyvät ja hyvin tienaavat vanhemmat miehet joilla ei huume kontakteja kaveripiirissä ole. Eivätkä nuoriso joilla yleensä on aina kaverin kaveri joka tietää mistä voisi saada. Netissä kaikki on kalliimpaa ja siksi myyjätkin sinne menevät, koska tuotto on parempi ja riskitkin ehkä pienemmät. Ulkomailtakin vissiin tilataan muuntohuumeita ja muita. Mutta käsitykseni mukaan tehdään kauppaa paljon myös Suomessa. Siellä on ilmoitus esim, että nyt olis Tampereella hyvää kukkaa ja siihen sitten salatuin sähköpostein sovitaan treffit päiväs aikaan yleiselle paikalle. Ensimäisella kerralla et isoja määriä saa mutta kun molemmat luottavat toisiinsa määrät voivat kasvaa. Ja juurikin vanhemmat hyvin tienaavat miehet hakevat tavaraa melkein tuplahinnalla normaaliin hintaan verrattuna koska muualta eivät saa ja käyttävät tavaran itse tai kavereiden kanssa. Nämä jutut olen kuullut joskus kaverin kaverin kaverin kaverilta humalassa joten niihin ei välttämättä ole luottamista. Itse en ole ikinä netistä mitään ostanut. En laitonta enkä myöskään laillista tavaraa.
Mr.Käpykumpu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:26 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Mr.Käpykumpu »

Karpaasi42 kirjoitti:Käsitykseni mukaan
Karpaasi42 kirjoitti:Nämä jutut olen kuullut joskus kaverin kaverin kaverin kaverilta humalassa joten niihin ei välttämättä ole luottamista. Itse en ole ikinä netistä mitään ostanut. En laitonta enkä myöskään laillista tavaraa.
Minä olen ostanut paljonkin netistä. En tiedä onko ollut laitontakin joukossa kun en ole kuittia vaatinut. Hienon johtopäätöksen olet kuitenkin vetänyt tutun tutun tutulta spurgulta. Pakko se on olla totta.
"I don’t believe in Man, God nor devil. I hate the whole damned human race including yourself."
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Mielestäni niin 2 piippuinen haulikko..aikas pitkälti on ihmisestä kiinni,jolla ei ole kontakteja,eikä mieltymystä edes tutustua samoilla tajuuksilla oleviin ihmisiin..Jos sinne uuteenpaikkaan menee ja saat mitä haluat,kannattaako kuumotella postilootaa :D Lähinnä tarkoitin,että aina tietää,mitä kaverilta poistaa..Tuntuu jotenkin huvittavalta,jos joku 15 vee ja risat tai alle tilailee totaalisia hc 8 palloja suoraan pussiin,kukaan näistä vierestä mainihtemassa,että on viimenen tilaus.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Tässä on neljä osa-aluetta:

- Huumeiden kysyntä
- Huumeiden tarjonta
- Kaupankäynnin kanava Silkkitie (ja vastaavat)
- Tor, joka perustuu pohjimmiltaan yleiseen ja julkiseen verkkoon.

Mikä on ratkaisu ongelmaan? Tietysti se, että kielletään Tor'in käyttö. Sen jälkeen kukaan ei enää käytä huumeita. Poliitikot huom! Ideaa saa vapaasti hyödyntää!

Ja eihän minulla itselläni ole mitään sellaista, mikä pitäisi Tor'in kautta tehdä. 8)
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
alexander smugg
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Helmi 26, 2015 6:00 pm

Re: Huumekauppaa netissä

Viesti Kirjoittaja alexander smugg »

Karpaasi42 kirjoitti:Käsitykseni mukaan netistä tilaavat suomessa töissäkäyvät ja hyvin tienaavat vanhemmat miehet joilla ei huume kontakteja kaveripiirissä ole. Eivätkä nuoriso joilla yleensä on aina kaverin kaveri joka tietää mistä voisi saada. Netissä kaikki on kalliimpaa ja siksi myyjätkin sinne menevät, koska tuotto on parempi ja riskitkin ehkä pienemmät. Ulkomailtakin vissiin tilataan muuntohuumeita ja muita. Mutta käsitykseni mukaan tehdään kauppaa paljon myös Suomessa. Siellä on ilmoitus esim, että nyt olis Tampereella hyvää kukkaa ja siihen sitten salatuin sähköpostein sovitaan treffit päiväs aikaan yleiselle paikalle. Ensimäisella kerralla et isoja määriä saa mutta kun molemmat luottavat toisiinsa määrät voivat kasvaa. Ja juurikin vanhemmat hyvin tienaavat miehet hakevat tavaraa melkein tuplahinnalla normaaliin hintaan verrattuna koska muualta eivät saa ja käyttävät tavaran itse tai kavereiden kanssa. Nämä jutut olen kuullut joskus kaverin kaverin kaverin kaverilta humalassa joten niihin ei välttämättä ole luottamista. Itse en ole ikinä netistä mitään ostanut. En laitonta enkä myöskään laillista tavaraa.
Siinä asiasta tärkeimmät pähkinänkuoressa :twisted:
Vastaa Viestiin