Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
penttihilkuri
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2012 3:54 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja penttihilkuri »

Silli kirjoitti: Missä vaiheessa Niilo on Instasta kadonnut pitkäksi aikaa? Ainakin syksyn ajan on aika säännöllisesti kroppaansa siellä esitellyt, joskin valitellut, että kunto on laskenut ja täytyy siksi vanhojakin kuvia postailla.
Ylilaudalla olevassa ketjussa on ihmetelty 21.9. "Mutta missä on niilo? Ig ei mitää päivityksiä oo tullu hetkee, leikkaskohan pumppu kiinni?" ja 24.9. "Tosiaan, missä lymyilee Niilo? Päivitykset loppui, kuin seinään.Onko kellään mitään tietoa?"

Tuolloin lienee ollut lukkojen takana, en sitten tiedä kuinka pitkä tuo "katko" oli. Varmaan instaa selaamalla selviää tarkemmin.

hyvvv
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Syys 14, 2018 12:34 am

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja hyvvv »

Onko tässä uutisessa mainittu boxaaja sama henkilö? Jos on, niin ei sitten jättänyt kolvin puuterointia siihen..

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000000085842.html

Julkaistu: 26.11.2009 0:59

Nelosen uutisten mukaan Tampereen huumepoliisi epäili keväällä 2006 NHL-kiekkoilija Ville Niemistä huumekaupan rahoittamisesta.
Poliisi totesi kiekkotähden kuitenkin syyttömäksi, eikä häntä syytetty oikeudessa.

Nieminen oli siirtänyt kaverinsa tilille muutamassa erässä 34 000 euroa. Rahat lainannut mies kärähti sittemmin huumebisneksistä.

Suosikkiravintolassa portsarina toiminut nyrkkeilijä tuomittiin lokakuussa 2006 Tampereen käräjäoikeudessa 1 vuoden 4 kuukauden ehdolliseen vankeuteen 10 gramman kokaiinierän käyttämisestä. Syyttäjä syytti 30:sta grammasta, mutta oikeus katsoi, että näyttö riitti kymmeneen grammaan.

Poliisi pidätti portsarin huhtikuussa 2006. Tuolloin hänen hallustaan löytyi 42,5 grammaa kokaiinia. Vähän aikaisemmin mies oli lainannut San Josessa pelanneelta NHL-kiekkoilija Ville Niemiseltä 20000 euroa. Poliisi epäili, että Ville Nieminen on sekaantunut huumekaupan rahoitukseen.

Kun Ville Nieminen kesällä 2006 kotiutui Yhdysvalloista, poliisi otti hänet kuulusteluun. Tuolloin Nieminen kertoi, että portsarille lainatut rahat oli tarkoitettu yhteisten autokauppojen rahoittamiseen.

Poliisi totesi tutkinnan jälkeen, että Niemistä ei ole syytä epäillä rikoksesta.

- Kyllä se oli aika järkytys, kun Suomeen palasi kesällä 2006 ja seuraavana päivänä soitettiin ja pyydettiin kuulusteluihin. Rupesi selviämään, että mitä täällä on Suomessa tapahtunut sillä välillä, kun on ollut poissa, Nieminen kertoi Nelosen uutisille.

Ville Nieminen painotti Nelosen uutisille, että portsarille lainatut rahat liittyivät yhteisiin autokauppoihin. Miehet olivat tuoneet Suomeen viisi Hummer-autoa, ja Ville Niemisen mukaan rahansiirrot liittyivät näihin autokauppoihin.

Tamperelaisten ja kansainvälistenkin urheilupiirien hyvin tuntema nyrkkeilijä-portsari oli katuvaista poikaa, kun hän oli kokaiinista tuomiolla lokakuussa 2006. Hän kertoi lopettaneensa kokaiinin käytön sen jälkeen, kun hän oli jäänyt aineista kiinni saman vuoden huhtikuussa.

- Hölmöilyt on hölmöilty, mies kertoi oikeudessa.

Kovin pitkään lupaus ei pitänyt. Viime kesänä sama mies oli tuomiolla osallisuudesta peräti kilon kokaiinierän tuontiin Tampereelle. Kaiken kaikkiaan syytteessä oli viisi henkilöä, osa ulkomaalaistaustaisia. Syytteen mukaan porukka oli tuonut, välittänyt ja käyttänyt huumetta. Syyttäjä vaati tekijöiltä 100 000 euroa korvausta laittomasta hyödystä.

Nyrkkeilymestari tuomittiin tässä jutussa kahden vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen viime heinäkuussa. Tätä tuomiota hän on parhaillaan kärsimässä.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Silli kirjoitti:
Muppe kirjoitti:Niilo Rantanen jääny kiinni. :shock: Nyt tajuan millä talokin maksettiin vaikkei töitä oikeen ollu niin taloa rakennetti ja miksi työt Habitalla joku aika sitten loppui kuin seinään vaikka vasta alotti ja kaveri katos instasta pitkäksi aikaa vaikka päivitti joka päivä storya.tais akkaki lähteä samalla matkalla..Tosin on se puhunu että tulossa on käräjät ja vaaditaan vajaata 2 vuotta mutta luulin että se on vaan pieksäny jonku ohikulkijan.
Missä vaiheessa Niilo on Instasta kadonnut pitkäksi aikaa? Ainakin syksyn ajan on aika säännöllisesti kroppaansa siellä esitellyt, joskin valitellut, että kunto on laskenut ja täytyy siksi vanhojakin kuvia postailla. Pari päivää sitten viettänyt 24v-synttäreitään. Mielenkiintoisessa asussa esiintyy 2.12.2018, kun mammansa kanssa tekee muuttopuuhia (huom! se kuva on video, joten katsokaa koko catwalk). Tykkääjiä usein yli tuhat :shock:
kesällä/syksyllä oli pois liki kuukauden moneen vuoteen,nuo seinä päivitykset ei kerro niilosta mitään,se on story missä Niilo kertoo usein jopa kymmeniä kertoja päivässä ja ne jutut säilyy vain 24 tuntia,ihmettelin että miksi jätkästä ei kuulu mitään kun on seurannassa,onhan tuo storyissa avannu hieman asiaa ja habitalta tuli kenkää kun oli tutkintavankeudessa kun piti olla töissä.Niilo on hyvin tunnettu voimailupiireissä siitä seurrajat ja tykkääjät.yks suomen vahvimpia miehiä.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Silli kirjoitti:
Muppe kirjoitti:Tänne postaillaan kuvia joissa on rikokseen täysin syyttömiä ihmisiä? Oisit voinu edes sumuttaa heidän kasvot etkä olla rotta ja sika Silli.
Tämä kerran kävin tämän lammasmaisen Muppen toiveesta vähän sumuttelemassa kuvaa, vaikka en keksi ensimmäistäkään perustetta sille. Kun nämä tyypit ovat tyrkyttäneet itseään sekä maksulliseen mediaan että someen niin maan perusteellisen paljon, niin mitä väliä sillä enää on, että heidän naamojaan esitellään myös minfossa. Eihän samassa kuvassa syytetyn kanssa esiintyminen tarkoita, että kaikki muutkin olisivat syyllisiä. Toppari näyttää filmanneen itseään someen vähän joka paikassa ja eräänkin baarimikottaren ilme on Topparin selfiessä sen näköinen, että Toppari tuskin kyseli lupaa kuvan ottamiseen saati somessa julkaisemiseen. Ihmettelin myös todella runsasta vauvojen ja pikkukersojen esittelyä Topparin somessa. Nämä aikuiset sentään ovat voineet tehdä tietoisen valinnan mm. tuossa Aamulehden kuvassa esiintymisestä, joskaan en tiedä, ovatko tienneet pöytäseurueeseensa kuuluneiden henkilöiden mahdollisista rikoksista. Ihmeellistä lammastelua täällä harrastaa Muppe ja moni muu. Toisaalta aina väittävät, ettei rikollinen perheenjäsen saastuta koko perhettä eli tee muistakin rikollisia, mutta sitten taas täytyisi kauheasti suojella läheisten nimiä, naamoja ja yksityiselämää, vaikka kyseiset itse ovat levitelleet yksityisasiansa nettiin ihan oma-aloitteisesti.
Sinähän se rotta olet,onko kyseiset ihmiset rikollisia ja ovatko halunneet kuvansa murha foorumiin? Jos susta on kuva puttepossun synttäreiltä pirkassa niin eikö olis sinustakin kiva kun se postataan sitten tänne oikeen ihmeteltäväksi,mielellään nimen kans vaikka et edes tunne ihmistä joka tänne murhaonfoon on itsensä hankkinut?Laita sun kuva mulle niin postaan nimen kans pariin ketjuun niin katsotaan tekeekö mieli poistaa se vai postataanko lisää kuvia sinusta.

MIten joku voi olla noin vajaa rotta että tekee sellaista?
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Silli »

Muppe kirjoitti: kesällä/syksyllä oli pois liki kuukauden moneen vuoteen,nuo seinä päivitykset ei kerro niilosta mitään,se on story missä Niilo kertoo usein jopa kymmeniä kertoja päivässä ja ne jutut säilyy vain 24 tuntia,ihmettelin että miksi jätkästä ei kuulu mitään kun on seurannassa,onhan tuo storyissa avannu hieman asiaa ja habitalta tuli kenkää kun oli tutkintavankeudessa kun piti olla töissä.Niilo on hyvin tunnettu voimailupiireissä siitä seurrajat ja tykkääjät.yks suomen vahvimpia miehiä.
Ok, kiitos selityksestä. Ei oo aikaa tällaiseen mulla, mutta varmaan saman genren ihmisiä tosiaan kiinnostaa. Suomalaisissa rikollisissa on paljon enemmän eri tavoin lahjakkaita ja kunnianhimoisia ihmisiä kuin moni aavistaakaan :wink:
Muppe kirjoitti:Sinähän se rotta olet,onko kyseiset ihmiset rikollisia ja ovatko halunneet kuvansa murha foorumiin? Jos susta on kuva puttepossun synttäreiltä pirkassa niin eikö olis sinustakin kiva kun se postataan sitten tänne oikeen ihmeteltäväksi,mielellään nimen kans vaikka et edes tunne ihmistä joka tänne murhaonfoon on itsensä hankkinut?Laita sun kuva mulle niin postaan nimen kans pariin ketjuun niin katsotaan tekeekö mieli poistaa se vai postataanko lisää kuvia sinusta.

MIten joku voi olla noin vajaa rotta että tekee sellaista?
Ihan rauhassa voi kutsua vaikka rotaksi. Tässä ketjussa on jo aiemmin laitettu linkki, josta moni klikkaa itsensä alkuperäiseen Aamulehden kuvaan joka tapauksessa. Sitä paitsi 95% netin käyttäjistä osaa googlata, vaikka tänne minfoon onkin kertynyt erityisen paljon tyhjän kyselijöitä, joilta se taito katoaa aina silloin, kun roikkuvat täällä täyttämässä ketjuja typerillä kysymyksillään (Aarnio-ketjut räikein esimerkki). Ihmiset jotka haluavat pitää yksityiselämänsä itsellään, eivät jaa sitä somessa eivätkä juuri muuallakaan. Julkisuuden valinneet ihmiset voivat yrittää hallita sitä, mutta aika hankalaahan julkisuutta on täysin hallita. Toi taas on melkoista tuubaa, ettei samassa pöydässä istuvat edes tuntisi sitä tyyppiä, joka on teoillaan päässyt murha.infossa keskusteltavaksi. Eri asia sitten on, miten hyvin tuntevat. Tunnen itsekin ihan superläheisesti ja myös vähemmän läheisesti todella monia rikollisia. Ei mua haittaa yhtään, jos mut heihin liitetään. Kuvaani et nyt kuitenkaan saa 8) :lol: :!:
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Silli »

En ole ehtinyt enkä jaksanut tätä keissiä juurta jaksain seurata, mutta alla oleva juttu osui silmiin. Ei taida minfolaiset jaksaa panostaa tähän juttuun, kun jää näinkin kiinnostavia juttuja ketjuun postaamatta?
Tampereen kokaiiniliigan pääsyytetyn puhelimesta löytyi vastenmielinen video – hakattu mies aneli turhaan armoa

Rikollisryhmän päätekijäksi epäilty mies pahoinpiteli ”juoksupoikansa” ja uhkaili tätä.

Tampereen kokaiinivyyhdin päätekijäksi syytetyltä iranilaistaustaiselta mieheltä (henkilö A) takavarikoidusta matkapuhelimesta löytyy video, jossa hän pahoinpitelee vuonna 1993 syntyneen miehen (henkilö B).
Bisnesneuvottelu Tampereen tyyliin.jpg
Bisnesneuvottelu Tampereen tyyliin.jpg (66.12 KiB) Katsottu 20430 kertaa
Video on kuvattu Pispalan uittotunnelin maisemissa. B istuu puiston penkillä, kun A nuhtelee häntä kovin sanoin ja käyttää väkivaltaa.

Poliisin esitutkinnassa tuli ilmi, että B on velkaantunut ravintolabisnesten, huumausainekauppojen ja rahalainojen vuoksi ainakin 140 000 euroa.

Esitutkintamateriaalissa todetaan, että A:han kohdistettu telekuuntelu ja tarkkailu osoitti, että A käyttää B:tä ns. juoksupoikanaan huumausainekaupassaan.

A toteaa pelastaneensa B:n ”jätkiltä” ja kysyy, miten tämä aikoo hoitaa ”asioita jatkossa”.

– Oisko mun pitänyt jättää sut jätkille? Mä oon pelastanut sut monesta paikasta. Ne olis vienyt sut auton mukaan ja kierrättänyt ympäri Suomee. Sä olisit vieläkin istumassa niiden kanssa saatanan rotta.

B ei ole kuulustelussaan halunnut kommentoida poliisin tulkintaa siitä, että A on ostanut mainitsemiltaan ”jätkiltä” B:n velan.

Esitutkintapöytäkirjassa mainitaan, että on syytä epäillä, että A:n kertomus B:n pelastamisesta tarkoittaa B:n huumausainevelkojen ja muiden velkojen ostamista A:n kertomilta jätkiltä.

Videolla A tylyttää B:tä verbaalisesti siitä, että B on ”sooloillut” A:n selän takana.

Videolla näkyy, kuinka A potkii B:tä välillä päähän ja kylkiin, kun B istuu penkillä. Hän myös lyö ja läpsii B:tä.

– Miks sää teet selän takana semmosia mistä mä oon sua kieltänyt, mikä tää X:n pikkuveli, se on pyytänyt sulta 5 grammaa ja sä oot vienyt 20 grammaa ja sanonut että tuo rahaa, A kyselee.

– Pikkupoika enks mää oo kieltänyt et älä anna kellekään lapsille ja älä anna kellekään tämmösille mitään mitä ei kuulu, anna semmosille joilla on rahaa antaa ja ne on aikuisia..miks sää jollekin pikkupojalle?

Päätekijäksi syytetty sanoo B:tä useita kertoja ”koiraksi”.

– Jengi sanoo keskustassa että ne on saanut lantrattua viinaa. Sä oot itte tehnyt sen. Sä oot mennyt hakeen euroja sillä rahalla ja makseleen velkoja mun selän takana. V**un koira. Sä oot mennyt mun selän takana tekeen paskaa.

Poliisin tulkinnan mukaan ”lantrattu viina” tarkoittaa B:n myymää jatkettua kokaiinia, josta A on saanut reklamaatioita. B totesi kuulusteluissa, että poliisin tulkinta pitää paikkansa.

Pääsyytetty uhkailee videolla myös B:n perhettä.

– Mun teki mieli viedä sut järvelle ja oikeesti hukuttaa sut sinne. Mä vannon. Ja mun tekis nytkin vielä mieli tehdä se. Sä oot niin v**un munaton pelle.

– Mä tiedän sun koko perheen. Mä sanon tän nyt. Mä en oo ikinä sotkenut perheitä, mä sotken sut nyt siihen. Sä oot niin vakavilla. Sun luotto on mennyt mun silmissä nollaan. Nyt mä epäilen, sä oot jopa kyttien koira.

Tämän jälkeen päätekijäksi epäilty käy jälleen käsiksi B:hen, joka pyytää armoa.

– Älä pliis enää, B toistaa moneen kertaan.

– Päästä, se riittää, videon kuvaaja sanoo, kun A vääntää B:n kättä.

B kertoo veloistaan ja velkakierteestään, mutta päätekijäksi epäilty ei sulata selityksiä.

– Mä en luota suhun enää. Sulla ei tuu enää oleen autoo. Sulla ei tuu enää oleen mitään. Sulla ei tuu oleen linkin linkkiä. Sä vaihdat puhelinnumerot, kukaan mun kavereista ei enää soita sulle. Ja toi video mikä nyt kuvataan, mä annan sen joka v**un ikiseen paikkaan, et kaikki tietää kuka sää oot.

Päätekijäksi epäilty spekuloi seuraavaksi mahdollisella ”vasikoinnilla” ja sillä, ”jos kytät tai mitä vaan sattuu”.

– Jos sä katoot, kaikki tietää mitä sit seuraavaks tapahtuu. Koska jos mä joudun koppiin, tai mulle jotain sattuu, kaikki tietää että sä oot sen rotannut. Koska sun luottamus on mennyt mun silmissä.

– Nyt seuraavan vuoden aikana, mitä vaan mulle sattuu niin kaikki tietää et se oot sinä sen takana.

Vuonna 1984 syntynyt iranilaismies on syytettynä mm. törkeästä huumausainerikoksesta. Hän on kiistänyt syyllisyytensä.

Lehterä syytettyjen penkillä

A on pääepäiltynä vyyhdissä, jossa yhtenä syytettynä on NHL-kiekkoilija Jori Lehterä. Lehterä on syytettyjen penkillä huumausainerikoksesta. Hänen syytetään ostaneen 6–8 grammaa kokaiinia viime kesän aikana.

Todistusaineistoon lukeutuu kaksi nauhoitettua Lehterän ja A:n välistä puhelua. Puheluissa Lehterä on pyytänyt A:ta käymään luonaan. Kun A oli Helsingissä, Lehterä kysyi häneltä, voisiko B tulla käymään luonaan Jämijärvellä.

Kuulusteluissa Lehterä kiisti tilanneensa A:lta kokaiinia tai yrittäneensä tilata B:ltä kokaiinia. Lehterän mukaan hän tiedusteli A:n kautta B:tä luokseen ”varmaan pihahommiin”.

B on kuulusteluissa nimennyt Lehterän yhdeksi kokaiinin ostajista. Lehterän kertomus on päinvastainen. Hän on kiistänyt syyllistyneensä minkäänlaisiin rikoksiin.

Lehterän mukaan hän on tutustunut päätekijäksi syytettyyn 3–4 vuotta sitten katulätkäturnauksessa. Lehterä myös sanoi poliisille maksaneensa A:n vieroitushoidon 1,5 vuotta ennen elokuussa 2018 tehtyjä kuulusteluita.

Poliisin esitutkinnassa tuli ilmi, että A on muuten ollut tekemisissä myös useiden muiden tunnettujen jääkiekkoilijoiden kanssa.

– Varmaan sen takia kun se on ihan mukava ja sosiaalinen tyyppi. Se tuntee paljon ihmisiä, Lehterä vastasi kuulusteluissa.

IS ei julkaise poliisin esitutkintamateriaalista löytynyttä videota sen väkivaltaisuuden vuoksi.

Juttuun lisätty klo 23.26: A on kiistänyt syyllisyytensä.


Ilta-Sanomat
2.1.2019 klo 20:56
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005952943.html
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

Naali
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Loka 10, 2011 5:14 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Naali »

niilo.rantanen kyllä siellä Instagramin puolella aktiivisesti kirjoittelee. Vahvassa kunnossa. Oli tutkintavankeudessa tovin ja kertoi syyksi hormonit, takavarikko vei myös kisatoiveet. Vannotti seuraajia että ei kannata sekaantua harmaisiin lääkeaineisiin.

Hieno on talo ja auto, ei siinä mitään.

Terävä
Poliisikoira Rex
Viestit: 278
Liittynyt: To Loka 11, 2018 8:47 pm
Paikkakunta: Bay City

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Terävä »

epäillyt ovat Kinnusen mukaan suomalaisia.
Mitenkäs sen suomalaisuuden kanssa sitten olikaan?

Mitä Siilin postaamaan kuvaan tulee, niin Julkisuuden henkilönä olisin jättänyt Tomi Petrescun naamarin suttaamatta.
Uskon, että Suomen malli on paras ja läheisin malli sille, miten Islam kehottaa ihmisiä elämään. Näin ollen koen, että Suomi on maailman islamilaisin valtio.
Abdirahim "Husu" Hussein

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Silli »

Terävä kirjoitti: epäillyt ovat Kinnusen mukaan suomalaisia.
Mitenkäs sen suomalaisuuden kanssa sitten olikaan?
Niinpä :lol:
Päätekijä on median mukaan syntynyt pakolaisleirillä ja sittemmin juorujen mukaan asunut Suomessa lastenkodissa. Kansalaisuus ollut mukamas puolustusasianajajallekin epäselvä, mutta sittemmin on kerrottu, että esitutkintamateriaalin mukaan kokaiinijutun päätekijäksi väitetty mies on Iranin kansalainen. Juorujen mukaan kyseinen Kosar Fatahi on aiemmin harrastellut nuorisorikollisuuden parissa. Muulina toiminut nimilistan ylimpänä oleva mies, jonka nimi kalskahtaa korvaani nigerialaiselta. Tyyppi tuonut sen kokoisia eriä, että ilmeisesti ne on perinteisellä tavalla ahterissa Suomeen kannettu *YÖKS* Jos nyt miettii vaikka tuota Jori Lehterää, jonka matkassa kohusta huolimatta ovat ilmeisesti edelleen pysyneet sekä Lotta-vaimo että (vielä viaton) taaperoikäinen tyttö, niin täytyy ihmetellä kuinka tyyppi viitsii vetää nokkaansa moista ahterissa marinoitua hevonkukkua :roll:
Terävä kirjoitti:Mitä Siilin postaamaan kuvaan tulee, niin Julkisuuden henkilönä olisin jättänyt Tomi Petrescun naamarin suttaamatta.
Se on Silli, mutta muuten olet ihan oikeassa. Tähänkin vyyhtiin tosin liittyy ainakin yhden mutkan kautta niin älyttömän monta turhajulkkista, että turhan paljon media hokee Lehterän nimeä, vaikka ei häntä nyt tarvitse puolustellakaan sinänsä ja muista julkkiksista poiketen hän toki on saatu syytteeseen.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Silli »

Kakkosmies, eli se jota kännykälle kuvatulla videolla monoteltiin ja hakattiin, lienee nimeltään Karl Kivelä. Aiemmin kuulemma pyörittänyt jotain ravintolaa ja siitä ilmeisemmin velkaantunut.

Oheisesta linkistä voi kuunnella syytteessä myös olevan Olli "Opaali" Mönkäreen taidepläjäystä:
https://www.youtube.com/watch?v=E8Dg0OXxli0
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

jormakalevi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Tammi 01, 2019 7:49 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja jormakalevi »

Silli kirjoitti:Onhan tuossa listalla kolme naisen nimeä, vaikka joku väitti vain yhden naisen olevan epäiltynä. Lisäksi Rana on ainakin Iranissa naisen nimi, joten Hassan Rana saattaa olla neljäs nainen. Onkohan noi Kivelät aviopari? Tuttuja nimiä listalla...
Kivelän mutsi on se toinen syytetty Kivelä.
Terävä kirjoitti: epäillyt ovat Kinnusen mukaan suomalaisia.
Mitenkäs sen suomalaisuuden kanssa sitten olikaan?

Mitä Siilin postaamaan kuvaan tulee, niin Julkisuuden henkilönä olisin jättänyt Tomi Petrescun naamarin suttaamatta.
Petrescun lisäksi kuvassa esiintyy Idolsista tuttu laulaja.

Jos ravintola-alalla on työskennellyt tai piireissä pyörinyt niin suurin osa on erittäin tuttuja naamoja tampereen yöstä.

Suosittelen myös googlaileen tuota Kivelä Karlin nimeä, löytyy yrityksen täällä puhutun ravintolan konkurssista hieman tietoja velkojen muodossa.
myrskylyhty kirjoitti:Ei tarvi erikseen kiittää.
Jos tää lista pitää paikkaansa niin

Mönkäre, eli Opaali nimellä esiintyvä "räppäri" joka lienee se joka mainittiin uutisissa olevan se räppäri jonka asunnosta löytyi ase ja joka oli ostanut lähes 10k ainetta päätekijältä myyntiin.

Kiinteistövälittäjä Kuitunen löytynee listan lisäksi myös Huom!:n toimistolta.



edit:katos siellä kirjoiteltiin samoja asioita näköjää samalla ku kirjoitin tätä.

Avatar
Misantrooppi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Joulu 30, 2018 8:21 am

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Misantrooppi »

Ei ole mikään ihme tuo Oriveteläiseltä, ylipainoiselta "räppäriltä" löytynyt ase. Oli ilmeisesti aika pitkään Kaukoidässä piileskelemässä Kelan- ja äidin viikkorahoilla. Ihan kaikki ei mennyt putkeen viimeksikään huumeidenmyynnissä. Pelko ajoi hänet pois Helsingistä.
Jokainen ihminen on luodin arvoinen

spin0
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Marras 20, 2018 8:06 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja spin0 »

jormakalevi kirjoitti:Kiinteistövälittäjä Kuitunen löytynee listan lisäksi myös Huom!:n toimistolta.
Ja siellä huom.fi kotisivulla on edelleen sen profiili välittäjissä. Kertoilee itsestään sattuvasti:
"Morjesta, olen paljasjalkainen Tampereen poika, joka omaa erittäin laajan kontaktipinnan erinäisiin asiakaspiireihin Tampereen alueella."

:lol:

Terävä
Poliisikoira Rex
Viestit: 278
Liittynyt: To Loka 11, 2018 8:47 pm
Paikkakunta: Bay City

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Terävä »

Tammerfesteilläkin oltu yritteliäitä.

https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/ ... auppa-kavi
Tampereella uudenvuodenaattona alkaneen suuren huumeoikeudenkäynnin esitutkintamateriaalissa selvitetään muun muassa se, miten kokaiinikauppaa tehtiin täysin avoimesti Tampereen keskustassa sijaitsevassa suosikkiyökerhossa.

Heinäkuussa 2018 vietettiin Tammerfest-festivaalia, ja tapauksen pääsyytetty oli järkeillyt, että myös huumekauppa kävisi suositun kesätapahtuman aikana, kun kaupungissa liikkuu tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä. Vuonna 1984 syntynyt mies käskytti tehtävään tapauksen toisen pääsyytetyn, itseensä nähden alisteisessa asemassa olleen vuonna 1993 syntyneen miehen. Nuorempi mies oli vanhemmalle 56 000 euroa velkaa, jota tämän piti lyhentää huumekaupalla.

– Nukkuakin pitäis, mutta pitää myydä kokaiinia, vastasi vuonna 1993 syntynyt mies äidilleen tämän kysyessä eräänä heinäkuun yönä, milloin tämä aikoo palata asunnolleen Tampereen Hervantaan.

Myös äiti on yksi keskeisiä syytettyjä asiakokonaisuudessa, ja hänelle vaaditaan lähes neljän vuoden ehdotonta vankeustuomiota.

Festivaalin aikana kauppa kävi kuin häkä. Eräänä iltana vuonna 1984 syntynyt mies käskytti nuoremman yökerhoon nopealla aikataululla: tämä kertoi varanneensa itselleen ja kavereilleen koko yläkerran käyttöön, ja kokaiini saattaisi olosuhteissa vaihtaa omistajaa.

Vuonna 1993 syntyneen miehen näkemys myynnistä oli karu.

– Ei se vippitiloissa myyminen eroo millään tavalla siitä, että myydäänkö kokaiinia (tamperelaisyökerhon) etubaarissa, takabaarissa vai vippitiloissa.

Alisteinen asema kiinnitti myös muiden huomiota. Telekuuntelun perusteella vuonna 1984 syntyneen miehen avovaimo oli kyllästynyt nuoremman miehen jatkuvaan käskyttämiseen.

– Ei se oo juoksuttamista jos toinen saa palkan siitä, vuonna 1984 syntynyt mies kuittasi ärtyneenä.
Uskon, että Suomen malli on paras ja läheisin malli sille, miten Islam kehottaa ihmisiä elämään. Näin ollen koen, että Suomi on maailman islamilaisin valtio.
Abdirahim "Husu" Hussein

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Iso kokaiiniliiga jäi kiinni Tampereella

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Tätä se on kun nämä typerät huumeäijät hakkaa kavereita,perii velkoja 1000% korolla jne,sitten ku kaveri ei näe enää ulos pääsyä niin ne kertoo poliisille ihan kaiken kuten tämä Kivelä nyt tekee.Sama kait se on ku vissiin muutenki tapetaan kohta...
Saanu äitinki puhuttua linnaan ja hänelle tarjoillaan 4 vuotta.Ei mahda olla pitkä ikänen enää tämä Karl..

Ainoastaan huumeäijä on näin tyhmä kuin nämä,videoja ja kaikenlaista helvetin tyhmää.Sitten ihmetellään ku ollaan linnassa,puhelimissa on huudettu kaikki,kavereita hakattu niin että ne alkaa vasikoiksi.Aina sama kuvio.Sitten kehutaan että ollaan ammattirikollisia ku istutaan linnassa toinen toisiaan vasikoituaan,jäädään kiinni kuin pikkulapset,todisteet löytyy aina kännyköistä ja somesta.Jopa julkisinakin.

Eikä narkit ikinä opi toisten tekemistä rikoksista,tai sitä miksi se toinen jäi kiinni.Ne tekee just samalla kaavalla samoin kuten muutkin ja järjestään jokainen joutuu aina linnaan,jos ei meinaa joutua niin kuunnellaan sen puhelinta niin se jää huomenna kiinni tai käydään se puhelin läpi ku kaveri on putkassa,sieltä löytyy todisteet,velkalista,videot,äänitykset jne..Ei aivot toimi?

Ja jos joku luulee että pin suojakoodi ja sormenjälkitunniste estää poliisia niin väärässä olette :D
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Vastaa Viestiin