Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
BlackLarry
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Su Loka 04, 2020 8:51 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja BlackLarry »

Kukaan muu kuin naiset ei ole tältä Ollilta saanut turpaan 😂😂😂😂😂😂
KouvolanLakritsa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Marras 03, 2021 2:04 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja KouvolanLakritsa »

Hauska sattuma. Taas oli uusin muija muksunsa kanssa (vissiin Ollin neljäs tai viides muksu) joutunut juoksee turvarii ku tullu kotona turpaa Ollilta… Että sellanen sankari.. Lapsella ikää se alle 1v, äidin Olli hakannut jo ainakin kahdesti, että taas pysyy lastensuojelutädit kiireisinä 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️
Kuukiitaja_piip_piip
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ti Loka 17, 2023 7:47 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Kuukiitaja_piip_piip »

Vaikuttaa aika unelmavävyltä
BlackLarry
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Su Loka 04, 2020 8:51 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja BlackLarry »

KouvolanLakritsa kirjoitti: Ke Loka 25, 2023 12:41 am Hauska sattuma. Taas oli uusin muija muksunsa kanssa (vissiin Ollin neljäs tai viides muksu) joutunut juoksee turvarii ku tullu kotona turpaa Ollilta… Että sellanen sankari.. Lapsella ikää se alle 1v, äidin Olli hakannut jo ainakin kahdesti, että taas pysyy lastensuojelutädit kiireisinä 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️
Ei joutunut juoksemaan, kun oli soitettu häkeen ja poliisit olivat käyneet paikalla, hakannut ja lutkuttanu muijansa tajuttomaksi. Kunnon apina.
Kuukiitaja_piip_piip
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ti Loka 17, 2023 7:47 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Kuukiitaja_piip_piip »

Sairasta touhua
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Onpas hauska ketju. Melkoisen paljon puhdasta valetta
BlackLarry
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Su Loka 04, 2020 8:51 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja BlackLarry »

Juujaa kirjoitti: La Marras 04, 2023 10:07 pm Onpas hauska ketju. Melkoisen paljon puhdasta valetta
Tuo pahoinpitely missä hakkasi juuri tämän pienen lapsen äidin ei ainakaan ole valetta, sen olen itse varmistanut että on fakta.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

BlackLarry kirjoitti: La Marras 04, 2023 10:13 pm
Juujaa kirjoitti: La Marras 04, 2023 10:07 pm Onpas hauska ketju. Melkoisen paljon puhdasta valetta
Tuo pahoinpitely missä hakkasi juuri tämän pienen lapsen äidin ei ainakaan ole valetta, sen olen itse varmistanut että on fakta.
Joo kyl täällä on faktojakin. Mut paljon myös ihan puhdasta paskapuhetta ihmisiltä ketkä eivät kyseistä sankaria tunne.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Mua naurattaa eniten nää selittelyt et kyl tulee olee kovaa linnassa, saa turpaansa ym.
Olli on nyrkkeillyt ja harrastanut vapaa ottelua. Olli on n 2-3 kertaa vahvempi kuin normaali ihmiset. Tyyppi on kutakuinkin 190cm/130kg. Ja on muuten entisenä pikajuoksijana ihan mielisairaan nopeakin. I
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1256
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Juujaa kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 5:48 pm Mua naurattaa eniten nää selittelyt et kyl tulee olee kovaa linnassa, saa turpaansa ym.
Olli on nyrkkeillyt ja harrastanut vapaa ottelua. Olli on n 2-3 kertaa vahvempi kuin normaali ihmiset. Tyyppi on kutakuinkin 190cm/130kg. Ja on muuten entisenä pikajuoksijana ihan mielisairaan nopeakin. I
Talsi veti rinnalle vedossa 170 kiloa että vitun vahva ja nopea jätkä, kuten tainnut kymmen ja puolen paikkeille juosta satasenkin. Harmi, että noin lukenut jätkä pilannut elämänsä jossain jauhosakissa. Olis ollut rahkeita muuhunkin. Nyt on ikuinen leima perseessä.
BlackLarry
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Su Loka 04, 2020 8:51 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja BlackLarry »

Juujaa kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 5:48 pm Mua naurattaa eniten nää selittelyt et kyl tulee olee kovaa linnassa, saa turpaansa ym.
Olli on nyrkkeillyt ja harrastanut vapaa ottelua. Olli on n 2-3 kertaa vahvempi kuin normaali ihmiset. Tyyppi on kutakuinkin 190cm/130kg. Ja on muuten entisenä pikajuoksijana ihan mielisairaan nopeakin. I
En nyt sanoisi että on nyrkkeilyt, autotallissa mielivaltaisesti säkin lyömisestä on yhtä pitkä matka oikeaan kehään ottamaan mies miestä vastaan oikea ottelu kuin naisten hakkaamisesta oikeaan mies miestä vastaan kahakkaan 🙂 Tietääkseni Olli ei ole ottanut yhtään virallista ottelua missään kamppailulajeissa. Hän ei ole otellut ikinä mies miestä vastaan muutakuin juoksu radalla 🙂

Tässä on elävä lopputulos mitä voi pahimmillaan seurata koulukiusaamisesta, ei olisi pitänyt varmaan niin pahasti pilkata honkkelia ylä-asteella 😒
Kuukiitaja_piip_piip
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ti Loka 17, 2023 7:47 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Kuukiitaja_piip_piip »

Ei ole Ollilla viimeaikoina mennyt kovin hyvin :mrgreen:
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Random »

Kuukiitaja_piip_piip kirjoitti: To Marras 16, 2023 9:16 pm Ei ole Ollilla viimeaikoina mennyt kovin hyvin :mrgreen:
Niin tämän foorumin mukaan,muuten näyttäs oikeassa elämässsä menevän ihan hyvin,kotosalla ollessa ja avovaimon sekä lapsen kans viettäny isänpäivää. Raameja on,voimaa on,läskiä ei ole ja sehän täällä näkyy monia vituttavan.Käy vielä ravintolassa syömässä,mutta on kuulemma perseauki sanovat murha.infossa.

Eikö teitä edes hävetä kirjotella täällä aivan puhdasta valetta itse nimimerkin takaa toisen oikeasta nimestä?

https://www.facebook.com/koskinen.ida?c ... I1OQ%3D%3D
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

BlackLarry kirjoitti: To Marras 16, 2023 9:09 pm
Juujaa kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 5:48 pm Mua naurattaa eniten nää selittelyt et kyl tulee olee kovaa linnassa, saa turpaansa ym.
Olli on nyrkkeillyt ja harrastanut vapaa ottelua. Olli on n 2-3 kertaa vahvempi kuin normaali ihmiset. Tyyppi on kutakuinkin 190cm/130kg. Ja on muuten entisenä pikajuoksijana ihan mielisairaan nopeakin. I
En nyt sanoisi että on nyrkkeilyt, autotallissa mielivaltaisesti säkin lyömisestä on yhtä pitkä matka oikeaan kehään ottamaan mies miestä vastaan oikea ottelu kuin naisten hakkaamisesta oikeaan mies miestä vastaan kahakkaan 🙂 Tietääkseni Olli ei ole ottanut yhtään virallista ottelua missään kamppailulajeissa. Hän ei ole otellut ikinä mies miestä vastaan muutakuin juoksu radalla 🙂

Tässä on elävä lopputulos mitä voi pahimmillaan seurata koulukiusaamisesta, ei olisi pitänyt varmaan niin pahasti pilkata honkkelia ylä-asteella 😒

Kaveri tuntee Talsin, olen itsekkin ollut samoissa nyrkkeily treeneissä ja mieleen jäi se että tää tyyppi lyö ihan älyttömän kovaa ja nopeasti. Ihmetytti myös miten tää jaksaa ylipäätään lyödä niin pitkään tolla lihasmassalla.
Talsihan on harrastanut myös vapaa ottelua.
Kokemuksesta voin kertoa senkin että kehäkamppailu ei kerro oikeastaan mitään. Olen nähnyt suomenmestareita jotka on täysiä lampaita kun ei ole tuomaria vieressä. Ja kuntonyrkkeilijän muuttuvan täydeksi hulluksi kun tarve vaatii.

Mut lähtökohtaisesti Talsilla ei ole mitään hätää 99% Suomen miehistä vastaan jos ei astaloita käytetä.
KouvolanLakritsa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Marras 03, 2021 2:04 am

Re: Oikeudenkäyntiavustaja Olli Talsi syytettynä laajassa huumejutussa

Viesti Kirjoittaja KouvolanLakritsa »

Mä olen taas nähnyt salilla kun ei edes kehään uskaltanut tulla koko ukko 😂😂 Tuo juoksu (karkuun juoksu) ja muijan hakkaaminen ja sitten Coca-Colan kaataminen tajuttoman muijan päälle sopii sille kyllä paremmin 🙂 Tais mennä hermot ku vaimo pisti lääkkeet vessanpönttöön, tais olla liikaa Ollin psyykkeelle 😂😂😂😂
Vastaa Viestiin