Incel - salaliitto sinkkumiesten mustamaalaamiseksi

Erilaiset salaliittoteoriat tänne.
Muulle foliohattuilulle on "Huu Haa" osasto

Valvoja: Moderaattorit

dazu
Adrian Monk

Re: Incel - salaliitto sinkkumiesten mustamaalaamiseksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Su Marras 10, 2019 5:15 am
Olet vääntänyt noita ehkä hieman liikaa, kauanko tuollaiseen suoritukseen edes menee? Kolmisen tuntia saisi hakata päätään polviin 1/s -tahdilla. Niskavaivoja voi tulla vähemmästäkin.
Heh, ei tuollaista treeniä normaalisti tehdä. Joskus vaan kokeillut, että paljonko menee yhteen putkeen. Niskavaivoja ei ehkä tuosta yhdestä yrittämästä tullut, mutta selkään tuo kyllä ottaa.
Normaali päivittäinen treeni tapahtui painojen kanssa ja oli paljon lyhyempikestoinen.
Suomen on ottanut otteeseensa Yhdysvalloista johdettu alt-right oikeisto ja Yhdysvalloista johdettu viher-vasemmisto, jotka toteuttavat Yhdysvaltojen sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta USA:n jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden.

dazu
Adrian Monk

Re: Incel - salaliitto sinkkumiesten mustamaalaamiseksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

systeris kirjoitti:
Ke Marras 06, 2019 12:42 am
Me luullaan, et ollaan niin poikkeuksellisia et voidaan parantaa ne miehet. Et just se tyyppi, joka se väittää olevansa, on se oikeesti, mut sil on vaan vähä ongelmia joista se kyl pääsee, koska mä oon niin tärkeä.

Ja jotenki ne pahat pojat kiinnostaa, onko se si joku eläimellinen vaisto, et aggressiiviset miehet olis jotenki parempia puolustaa, jos tilanne tulee. Mikä ei muuten empiirisen tutkimustiedon perusteella oo aina totuus lol.
Niin, nainen kykenee parantamaan psykopaatin, vaikka psykiatrit ja psykologit ei siihen kykene...

Mä luulen, että tuossa jutussa on kyse splittistä. Siinä, kun sarjamurhaaja jakaa ihmiset tappajiin ja tapettaviin, niin nainen tekee samantyyppisen jaon. Hän valkkaa miehekseen sen tappajan, koska muutoin hän olisi yhdessä tapettavan kanssa. Sosiaalidarwinistit, kuten kokoomuslaiset, sitten selittävät tätä sillä, että niillä tappajilla on paremmat geenit(yrittävät selittää splittiä itselleen sopivaan muotoon). Vasemmistolaisten, kuten ylen ja hesarin mukaan taas tappajat asuvat Helsingissä ja saavat siksi pillua, kun taas tapettavat asuvat maalla, eivätkä siksi saa pillua.
Suomen on ottanut otteeseensa Yhdysvalloista johdettu alt-right oikeisto ja Yhdysvalloista johdettu viher-vasemmisto, jotka toteuttavat Yhdysvaltojen sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta USA:n jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden.

Vastaa Viestiin