Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Niin no, itseäni kiinnostaisi nähdä tuo kuva.
Toivottavasti sen löydät ja voit esittää.

Itse olen pari kolme kuvaa Bodom-aiheesta keräillyt, enkä tunnista moista otosta, mikä ei kerro mitään siitä onko se kuva olemassa eli ei.

Se on kuitenkin todettava, että ennenkuin sellainen kuva löytyy niin saattaapi olla että koko juttu luokitellaan joidenkin tahojen taholta huuhaaksi ja se on oman uskottavuutesi kannalta haitallista.

En tiedä mikä merkitys sillä on sinulle, mutta ymmärtänet että tässä on sitkeimmille kehittynyt sellainen asenne ettei usko ennenkuin näkee.

No, toivotaan että nähdään, jotain uutta sentään.

Häijynnäköinen, mulkoileva kiskamies Volvoineen. Niinhän se oli? :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Myrskylintu kirjoitti:Se kuva on täällä saitilla. Kuvattu vasemmalta, noin vasemman takapyörän kohdalta.
Kasvot näkyvät siinä noin 45 astetta etuvasemmalta. Auto on joko Volvo 144 tai 164, ainakin näytti näiltä, voi olla muukin. Se kuva on esitetty täällä, en muista missä säikeessä, olen lukenut ne kaikki täältä Bodom-puolelta.
En muista itsekkään nähneeni. Nuo Volvot kait ehtivät markkinoille häthätää 60-luvun lopulla. eli uusinta uutta siihen nähden, että kioskimies kuoli -69. Volvo toki sopisi ukolle.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Myrskylintu kirjoitti:Saattoi se olla joku muukin merkki. Häijynnäköinen ukkeli. Mulkoilee vihaisesti. Täytyy toivoa että vielä osuisi tähtäimeen, missä sitten olikin. Ellei sitten ollut se Assmann-autossa-kuva, joka täällä jo mainittiinkin.
Tuskin oli Assmann-kuva. Siinä minun tarkoittamassani kuvassa Hans tosiaan oli hyväntuulinen ja naureskeli kahden siviilipukuisen poliisimiehen kanssa. Ei vaikuttanut vihaiselta mulkoilulta :D .

Tuolta linkistä voit käydä katsomassa. Kuva vilahtaa siinä parin sekunnin ajan jossain kohtaa:
http://www.youtube.com/watch?v=1L_BDS1HhbU

Myrskylintu
Sofia Karppi
Viestit: 405
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 12:56 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Myrskylintu »

Papillon: Ei pidäkään uskoa, ennen kuin näkee. En kokenut vaarantavani mitään, koska luulin, että sen kuvan tietävät kaikki. Kerroin vain nähneeni sellaisen kuva täällä jossain. Minä mitään uskottavuutta voi menettää, kun sitä ei ole ollutkaan.
Ei pitäisi kertoa vain nähneensä kuva, vaan pitäisi vain esittää se ja olla turpa kiinni. En kuitenkaan jaksa käydä kaikkia säikeitä enää kokonaan läpi. Kerron kyllä, jos siihen vielä törmään, siitä saatte olla varmoja. Muuta ei ole nyt tarjota.
Strangelove: Katsoin, ei ollut tuo kuva, ei ollenkaan tuontyyppinen.
Se oli terävä ja selkeä suht lähikuva. Kuvitelkaa itsenne seisomassa henkilöauton vasemman takapyörän viereen niin, että otatte kuvan kuljettajasta, joka katsoo vasemmalle ikkunasta ulos, hieman olanyli aavistaen, että häntä kuvataan.
Sellainen se oli. Jatkakaamme otsikon aiheesta.

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Hämärästi muistan nähneeni Myrskylinnun tarkoittaman kuvan täällä jossain. Muistaakseni kuvassa ei kuitenkaan ole kioskimies vaan joku muu. Näin muistelen jonkun toisen kuvan perään kommentoineen. Voi muisti tehdä kyllä tepposetkin.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

strangelove kirjoitti:
Myrskylintu kirjoitti:Saattoi se olla joku muukin merkki. Häijynnäköinen ukkeli. Mulkoilee vihaisesti. Täytyy toivoa että vielä osuisi tähtäimeen, missä sitten olikin. Ellei sitten ollut se Assmann-autossa-kuva, joka täällä jo mainittiinkin.
Tuskin oli Assmann-kuva. Siinä minun tarkoittamassani kuvassa Hans tosiaan oli hyväntuulinen ja naureskeli kahden siviilipukuisen poliisimiehen kanssa. Ei vaikuttanut vihaiselta mulkoilulta :D .

Tuolta linkistä voit käydä katsomassa. Kuva vilahtaa siinä parin sekunnin ajan jossain kohtaa:
http://www.youtube.com/watch?v=1L_BDS1HhbU
Tarkoittanet aikaa 5.59.
Siinä on kioskimiehestä kuva autossaaan.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

kukkuu kirjoitti:

Tarkoittanet aikaa 5.59.
Siinä on kioskimiehestä kuva autossaaan.
Onko? :shock: Kuvateksti hieman epäselvä :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Minusta kuvatekstissä lukee: Pienviljelijä Einar/Birger/Bengt B/F? ja sitten hänen kommenttinsa, joka päättynee: en usko, että uusi vihje johtaa ... tjsp.
Viimeksi muokannut Mariacka, Su Elo 23, 2009 7:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Myrskylintu
Sofia Karppi
Viestit: 405
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 12:56 pm

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Myrskylintu »

Siinä se kuva on. Siitä on täällä foorumilla jossain vähän väljemmin rajattu versio, tuo oli aika tiukasti rajattu. Katsoin tuota filmiä ensimmäisellä kerralla siihen asti, missä on se kuva Assmann-autossa kuva. Olisi pitänyt katsoa pitemmälle. Joskus näin aikoinaan televisiosta.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Okei, niin on hyvä että löytyi.
Tosin ei minusta ole pahemmin mulkoileva häijynnäköinen ukkeli.
Ei valitettavasti taida olla mielestäni kumminkaan kiskamies, minusta kuvatekstissä on Maanviljelijä Bror tms.
Onko auto sitten edes Volvo. :lol:

No sama se, hyvä olisi saada tarkempi kuva.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja konsta »

kukkuu kirjoitti: Tarkoittanet aikaa 5.59.
Siinä on kioskimiehestä kuva autossaaan.
Joo, ei oo. Kioskimies oli pätäkkä, paksuposkinen ja karhumainen.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kioskinomistaja Gyllström ei näyttänyt tältä:
Kuva
Arskan kuvasta tunnistaa vielä nykyäänkin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Laitappa Arskan kuvaa niiin voidaan vertailla. Tai edes se Rikospostin juttu vuodelta, oliko -95?.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mikä leimaa Gustafssonin uhriksi?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Tuossahan se kuva jo putkahti.
Rikos-lehden numero 8, ilmeistyi joulukuussa 1994.
Sama, ruma naama.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja konsta »

Oulunmies kirjoitti:Laitappa Arskan kuvaa niiin voidaan vertailla.
No ehkä miellummin ei. Tuosta on jo kerran käräjöity.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Vastaa Viestiin