Puhuiko Marjatta totta?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Maza kirjoitti:
Marjatta on yksi niistä, jotka Urho on ajanut pois palstoilta. Merivuokko ja Wagner ovat muita. Onneksi ovat palanneet.
Viimeksi kun väitit tätä, niin kysyin asianosaisilta, eikä kumpikaan vahvistanut asian olevan niin.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:Viimeksi kun väitit tätä, niin kysyin asianosaisilta, eikä kumpikaan vahvistanut asian olevan niin.
Kunhan mielistelivät. Tiedät hyvin totuuden.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Miksi muuten sinä ja Kuokkanen saitte porttikiellon samaan aikaan? Olittehan molemmat tekemisissä omaisten leirin kanssa?

Nimimerkitkin olivat 24h-palstatalta: Marika Kuokkanen, Olympia, Merivuokko, Maria ...
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:evil:
No, minä en tiedä enkä tunne ketään omaista. Jos palstalla kirjoittelee joku, se on tämän henkiläkohtainen asia, eikä minua hetkeuta suuntaan eikä toiseen. :evil:
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:twisted:

Kalastajapojan on täytynyt nähdä vastapäisen niemen jengi, istui aivan vastapäätä. :twisted: Heikki. :twisted:
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Joo, istui neljä tuntia passissa, eikä näe mitään merkkejä MC-Marjatasta. Eikös tuo nyt ole melko selvä juttu, ettei Marjatan haamujengiä ollut olemassakaan?
Jukka
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 1:06 pm

Viesti Kirjoittaja Jukka »

konsta kirjoitti:Joo, istui neljä tuntia passissa, eikä näe mitään merkkejä MC-Marjatasta. Eikös tuo nyt ole melko selvä juttu, ettei Marjatan haamujengiä ollut olemassakaan?
Nilsin poppoon liikkeistä Bodomilla 4.6.1960 on useita todistajien havaintoja, mutta Marjatan jengiä ei ole nähnyt kukaan. Heikkikin muisti nähneensä vastarannalla jotain liikettä (mikä ei todista paljoakaan) vasta 45 vuotta tapahtuneen jälkeen.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

groot kirjoitti:
MEG kirjoitti:Marjatan ja Nissen tuttuja ja ikätovereita on vielä elossa paljonkin, joten tämä on siitä erikoinen Bodom-episodi, että tämä voitaisiin kyllä selvittää.
Bodomia ei voida enaa selvittaa eika Marjatan tarinaa, koska kaikki kolme, joista Marjatta mainitsi ovat kuolleet ja siten veivat tarinansa hautaan mukanaan.

Mika se tarina sitten on? No, sita ma en muista..... :wink:
Kyllä se osapuilleen voidaan selvittää, ehkä...
Olavi Kivilahden oli aivan pakko nähdä porukka, istui aivan vastapäätä.
Heikki voi muistaa jotain...
Marjatan ja hänen aikalaistensa kertomukset voivat vahvistaa moniakin
asioita, sillä voi olla asioita joita tietävät vain asianosoaiset...
Yksi asia tosin ihmetyttää, se kulkeminen Dahlbyn niemeltä murhaniemelle
ja takaisin, kartanon rantaako pitkin vai tietä vai metsiä.
Luulisi ainakin jonkun nähneen jotain...
Ehkä on nähnytkin, onhan näitä näkijöitä ilmestynyt, kuten Kolitkin...
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

konsta kirjoitti:Joo, istui neljä tuntia passissa, eikä näe mitään merkkejä MC-Marjatasta. Eikös tuo nyt ole melko selvä juttu, ettei Marjatan haamujengiä ollut olemassakaan?
Kyllä se ´"jengi" voi vielä selvitä. Ihmisiä siellä niemellä aamulla kuitenkin oli, ketä, se on sitten eri asia :twisted: :evil:
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Jukka kirjoitti:
konsta kirjoitti:Joo, istui neljä tuntia passissa, eikä näe mitään merkkejä MC-Marjatasta. Eikös tuo nyt ole melko selvä juttu, ettei Marjatan haamujengiä ollut olemassakaan?
Nilsin poppoon liikkeistä Bodomilla 4.6.1960 on useita todistajien havaintoja, mutta Marjatan jengiä ei ole nähnyt kukaan. Heikkikin muisti nähneensä vastarannalla jotain liikettä (mikä ei todista paljoakaan) vasta 45 vuotta tapahtuneen jälkeen.
Ei, vaan 6.6 ja 13.6. 1960.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Merivuokko kirjoitti:
konsta kirjoitti:Joo, istui neljä tuntia passissa, eikä näe mitään merkkejä MC-Marjatasta. Eikös tuo nyt ole melko selvä juttu, ettei Marjatan haamujengiä ollut olemassakaan?
Kyllä se ´"jengi" voi vielä selvitä. Ihmisiä siellä niemellä aamulla kuitenkin oli, ketä, se on sitten eri asia :twisted: :evil:
Minä luulen, että Marjatta tietää.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:evil:
Uskoisin Marjatan tietävän paljon asioita.
Kivilahden on ollut suoranainen pakko nähdä tuo porukka, olivat aivan
vastapäätä, mutta jos kukaan ei häneltä asiasta kysynyt, niin jäi kertomatta. :twisted:
Ja vuodet kun kuluvat, muisti ei enää toimi, vain tärkeänä pidetyn muistaa. :twisted:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Olen Merivuokon kanssa täysin samaa mieltä.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No onko tuota Kivilahtea nähty niemellä kenenkään uskottavan todistajan toimesta ennen kello 06.00.

Lintubongarithan väittivät nähneensä Veston työmaan kohdalla n. 10 vuotiaan pojan ja olivatko peräti puhuttaneetkin tätä.

Miksi Kivilahden puheisiin uskotaan niin kuin kallioon, sillä hänhän kertoi tietonsakin vasta rohkean viikon päästä tapauksesta.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Hessu52 kirjoitti:No onko tuota Kivilahtea nähty niemellä kenenkään uskottavan todistajan toimesta ennen kello 06.00.

Lintubongarithan väittivät nähneensä Veston työmaan kohdalla n. 10 vuotiaan pojan ja olivatko peräti puhuttaneetkin tätä.

Miksi Kivilahden puheisiin uskotaan niin kuin kallioon, sillä hänhän kertoi tietonsakin vasta rohkean viikon päästä tapauksesta.
Eivät Veston työmaan kohdalla, vaan kalliolla onkimassa, eivätkä puhutelleet :twisted:
Vastaa Viestiin