Puhuiko Marjatta totta?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Lintubongarithan väittivät nähneensä Veston työmaan kohdalla n. 10 vuotiaan pojan ja olivatko peräti puhuttaneetkin tätä.
No jos tuo on totta, niin se panee fågeliskidien jutut entistäkin epäilyttävämpään valoon.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Lintubongarithan väittivät nähneensä Veston työmaan kohdalla n. 10 vuotiaan pojan ja olivatko peräti puhuttaneetkin tätä.
Mistä sinä Heikki keksit näitä ufo-juttujasia. Iki maailmassa ei ole ollut tietoa siitä, että bongarit olisivat jututtaneet jotain. Sen sijaan he arvioivat Kivilahden iän hivenen väärin, mikä johtui tod.näk. siitä, että Oltsi oli ikäisekseen pienikokoinen. Bongareitten havainnon oikeellisuutta testattiin laittamalla Oltis väärälle paikalle, mutta pojat huomasivat tämän virheen. On siis melkoista haihattelua ryhtyä pohtimaan, että oliko kyseessä joku toinen pikkujannu. Tämä siis omana mielipiteenäni, perusteluiden kera. Latu on vapaa Hessun "mitä mainioimmille teorioille".
Miksi Kivilahden puheisiin uskotaan niin kuin kallioon, sillä hänhän kertoi tietonsakin vasta rohkean viikon päästä tapauksesta
Vihjaatko siihen, että pelokkaan pikkupojan esiintulo 10 päivän kuluttua heikentää uskottavuutta. Mitenköhän olisi 45 vuotta? :wink:

En tunne ketään, joka uskoisi Kivilahteen kuin vuoreen, ja mitä uskoisi, tarinahan ei ole olevinaankaan tarkka.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jostain olin lukevinani, että bongarit olivat jututtaneet tätä nuorta poikaa, en vaan saa päähäni mistä sen olen lukenut.

Saattahan tuo olla puoleltani väärinkäsitystä, mutta tahatonta.

Tarkoitukseni ei sentään ole kusettaa ketään, vaan arvioida omalta kantiltani asioita.

Hyvä, että tuokin tuli nyt kohdallani selvitettyä, ettei siitäkään jäänyt minulle väärinkäsitystä.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Hessu52 kirjoitti:Jostain olin lukevinani, että bongarit olivat jututtaneet tätä nuorta poikaa, en vaan saa päähäni mistä sen olen lukenut.

Saattahan tuo olla puoleltani väärinkäsitystä, mutta tahatonta.

Tarkoitukseni ei sentään ole kusettaa ketään, vaan arvioida omalta kantiltani asioita.

Hyvä, että tuokin tuli nyt kohdallani selvitettyä, ettei siitäkään jäänyt minulle väärinkäsitystä.
:twisted:
Eivät jututtaneet.
Lukea olet voinut, mutta muistappa ettei kaikki luettu suinkaan pidä paikkaansa.
Ensin kirjoittaa yksi jutun olettamuksiensa perusteella, toinen jatkaa,
kolmas kertoo jo totena ja asiassa ei löydy päätä ei häntää.
Esimerkiksi se, mitä G kertoo ihan itse videoilla 10 puukoniskusta lienee
totta.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti:En tunne ketään, joka uskoisi Kivilahteen kuin vuoreen, ja mitä uskoisi, tarinahan ei ole olevinaankaan tarkka.
Kivilahti on Sahakankaan tasoinen todistaja.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Jostain olin lukevinani, että bongarit olivat jututtaneet tätä nuorta poikaa, en vaan saa päähäni mistä sen olen lukenut.
Olihan paikalla toinenkin, oikeasti kymmenvuotias nuori mies, joka kyllä tiedetään, muttei ei ole suostunut puhumaan. Oisko tässä menneet jutut vain sekaisin tai jotkut spekulaatiot tulleet todeksi.

Virallisesti bongarit eivät ainakaan ole jututtaneet ketään, en muista sellaista edes huhuna esitetyn.
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:evil:
Jos OK kaiken kertoisi...
Tunnisti kulkijan... ehkä vasta myöhemmin.
Näki vastapäiset ihmiset aamutuimaan, aivan varmasti...
Ei kuullut mitään...
Linnottautui puleksitoista viikoksi kotiinsa...
Tiesi kai jo, että tekijä oli Vesilaitoksen mies... lehdissä tosin luki hänen näin tutkijoille kertoneen, en ole hänen itsensä kuullut kertovan.


:twisted:
Sitten on toinen muistamaton nuori mies, välillä muistaa, valveilla ei
muista, hypnoosissa muistaa, ristisiitaisia kertomuksia, mutta kun niskassa
ei ole silmiä, mutta kun äiti kertoi näin.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2589
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kivilahden lisäksi järvellä oli muutamia venekuntia kalastamassa ainakin klo-kuudesta lähtien. Martti Koli poikineen, "bongaritkin" näkivät jonkun veneen lähtevän vesille, Kivilahden näkemisensä jälkeen.
Poliisin 60-luvulla kokoama "Bodom mysteeriö" mainitsee useita etelä rannalla liikkuneita henkilöitä-lauantai-illalla, joita kuulusteltiin.
Kukaan ei kuitenkaan ole ilmoittanut Dahlbyn niemen ihmisistä, teltasta saati nuotiosta.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

MEG kirjoitti:Kivilahden lisäksi järvellä oli muutamia venekuntia kalastamassa ainakin klo-kuudesta lähtien. Martti Koli poikineen, "bongaritkin" näkivät jonkun veneen lähtevän vesille, Kivilahden näkemisensä jälkeen.
Poliisin 60-luvulla kokoama "Bodom mysteeriö" mainitsee useita etelä rannalla liikkuneita henkilöitä-lauantai-illalla, joita kuulusteltiin.
Kukaan ei kuitenkaan ole ilmoittanut Dahlbyn niemen ihmisistä, teltasta saati nuotiosta.
Kyllähän sen nuotion on useampikin huomannut. Sen olemassaolosta ei liene enää epäselvyyttä.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2589
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Nuotio

Viesti Kirjoittaja MEG »

Minulta on jäänyt huomaamatta. Kerro kuka on kertonut nuotiosta Dahlbyssä-murhayönä?
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Nuotio

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

MEG kirjoitti:Minulta on jäänyt huomaamatta. Kerro kuka on kertonut nuotiosta Dahlbyssä-murhayönä?
Bongarit
Ahlroos
Vuolio

Sorry, en nyt tarkoittanut Dahlbytä. Lukihäiriö. :)
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

MEG kirjoitti: Kukaan ei kuitenkaan ole ilmoittanut Dahlbyn niemen ihmisistä, teltasta saati nuotiosta.
Hyvä pointti. Kukkuu, eikös siellä ollut jopa yksi porukka, joka kävi Dahlbyssa tai sillä suunnalla veneellä. Hekään eivät nähneet ketään.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Erittäin vahva näyttö Marjatan tarinan puolesta: Hänen väittämän leirialueen ilmansuunnalla on nähty ihminen :!:
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Urho kirjoitti:Erittäin vahva näyttö Marjatan tarinan puolesta: Hänen väittämän leirialueen ilmansuunnalla on nähty ihminen :!:

Marjattahan puhuu totta niin hyvin kuin osaa (Jäätteenmäki-style).
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

:evil:
Mitä syytä Marjatalla olisi puhua omiaan, ei mitään, ellei jotenkin
hänen porukkansa olisi ollut osasyyllinen tapahtuneisiin :twisted:
Vastaa Viestiin