Ei vanhene koskaan - Bodom

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Ei vanhene koskaan - Bodom

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Bodomin mysteeri on selvinnyt jo vuonna 2009 keväällä. Tutkinta on varmaan jo suortettu loppuun, mutta mikä viivyttää julkaisemista? Arvaan, tulevat eduskuntavaalit, jossa tieto totuudesta hankaloittaisi mm. Keskustapuolueen ja Kokoomuksen vaalimenestystä. Suorastaan estäisi vaalimenestyksen. Mutta viranomainenhan ei ole korrruptoitunut, eihän?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Ei vanhene koskaan - Bodom

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No matkaaja on taas saanut näkyjä, kunhan ei vaan ole nautittu sieniaterioita.

Uskotko sinäkin lahjomisiin, vai on Keskusta ja Kokoomus syyllisiä, miten ne vaikuttavat Bodomiin?

Kyllä kaikenlaisia höpöjuttuja täällä on liikunut, mutta nämä matkaajaan tarinat ovat vertaansa vailla Sariolan juttujen kanssa!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Ei vanhene koskaan - Bodom

Viesti Kirjoittaja awa »

Veikkaisin villisti, että sen mitä Rahikka lausunnoillaan tarkoitti, ei ole meillä kenelläkään tiedossa. Epäillä voi ja saa olla sitä mieltä mistä itse on vakuuttunut. Kukin voi itse arvioida mitä mieltä on tiedosta, että Rahikka tiesi tutkintalinjasta, joka koski Nils Gustafssonia. Rahikka kertoi useista tutkintalinjoista ja turha tässä on arpoa mikä lause ketäkin tarkoitti. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tiedossa oli vahvasti se tutkintalinja, jonka päässä Rahikkakin epäili murhaajan olevan. Tuleva olikin sitten sitä suomalaista rikoshistoriaa.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Ei vanhene koskaan - Bodom

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Awan kanssa samoilla linjoilla!

Kyllä minullekin mielikuva jäi, että kyseessä oli tämä tietty henkilö, mutta eihän sitä poliisi voi kesken olevassa jutussa mitään nimiä antaan, saati sitten tarkkaa tukintalinjaa!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Ei vanhene koskaan - Bodom

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:Veikkaisin villisti, että sen mitä Rahikka lausunnoillaan tarkoitti, ei ole meillä kenelläkään tiedossa. Epäillä voi ja saa olla sitä mieltä mistä itse on vakuuttunut. Kukin voi itse arvioida mitä mieltä on tiedosta, että Rahikka tiesi tutkintalinjasta, joka koski Nils Gustafssonia. Rahikka kertoi useista tutkintalinjoista ja turha tässä on arpoa mikä lause ketäkin tarkoitti. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tiedossa oli vahvasti se tutkintalinja, jonka päässä Rahikkakin epäili murhaajan olevan. Tuleva olikin sitten sitä suomalaista rikoshistoriaa.
- hymm -
Mutta eipä tuo valittu linja johtanut rikoksen selviämiseen. Siinä mielessä tuon rikoksen historia on vielä kesken. Ainakin minä toivon, että oikea rikollinen saataisiin kiinni ja tuomituksi. Oikeudenkäynnistähän tuli fiasko. Oli lähdetty soitellen sotaan ja jouduttiin tulemaan häntä koipien välissä takaisin ja selittelemään. Lisäksi syytettynä olleelle jouduttiin maksamaan korvauksia.
Vastaa Viestiin