Juuko vaiko eikö?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Onko herra "N" mielestäsi syyllinen vai nou?

Jöö, pidän herra ännää syyllisenä
52
50%
No deal, hän on syytön
53
50%
 
Ääniä yhteensä: 105

Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

ed
Viimeksi muokannut Urho, Ke Syys 19, 2007 4:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:

Ja nyt sitten awa vihdoin se lähde sille, että Gustafssonilla oli vaalea villapaita. Jos sitä ei tule, niin joudut ikuiseen häpeään. - Siis vielä pahempaan kuin kaikki aiemmat nikkisi, joita et enää edes kehtaa käyttää.
Tutustu aineistoon Bodomin suhteen niin löydät vastauksen kysymyksiisi - Urho.

Ja se on vasta riemukasta kun löytää jotain ihan itse ja se pistää ajattelemaan ... hymm

:idea:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti:Olen lukenut esitutkintapöytäkirjat, monet kohdat useampaan kertaan, ja sieltä tuota lähdettä ei löydy. Joten toistetaan vielä ties kuinka monennen kerran: LÄHDE SILLE; ETTÄ NISSELLÄ OLI VAALEA VILLAPUSERO!
Esko Johansson, joka oli tullut uimaan poikiensa ja yhden naapurinpojan kanssa tapahtumaniemelle: Elossa ollut mies oli maannut päällimmäisenä selällään kädet ristissä rinnan päällä poikkipäin teltan suuntaan nähden, sen oviaukon vastakkaisessa päässä. Hänellä oli yllä farmarihousut, harmaa villapaita ja sukat. Asusteet olivat kunnossa.

Joten tuo harmaa villapaita on se vaalea paita.

Todistushan menin jokseenkin siten, että hänellä oli päällään jotain vaaleaa, ei missään nimessä tummaa...
No siitäpä sitten Urho (Kekkonen) kiekumaan, että mistäs sen tietää, kuinka vaaleanharmaa se villapaita oli... vaan todistapa Urho itse, että se oli sitten NIIN tummanharmaa villapaita, että sitä voisi aivan hyvin kuvailla vaikka mustaksi. :lol:
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2588
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja MEG »

N.G. on yksi syylliskandidaatti, lukuisten muiden avoimessa joukossa.
Joten siis; SYYTÖN

Kuten syyttäjä ilmoitti jo ennen oikeudenkäyntiä, mitään kovaa näyttöä ei ole, vaan todistelu koostuu lukuisten yksityiskohtien muodostamasta "mosaiikista" ja (mystisestä) muiden vaihtoehtojen pois sulkemisesta.
Oikeudenkäynnissähän tämä ei toiminut, ja periaatteessakin muistuttaa epäilyttävästi erilaisissa huu-haa ja raja "tieteissä" tuttua menetelmää jossa asiaansa vihkiytyneet "näkevät" osien muodostavan kokonaisuuksia, jotka ovat todellisuudessa omasta päästään alitajuisesti muodostaneet.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

[quote=":o)"][quote="Urho"]Olen lukenut esitutkintapöytäkirjat, monet kohdat useampaan kertaan, ja sieltä tuota lähdettä ei löydy. Joten toistetaan vielä ties kuinka monennen kerran: LÄHDE SILLE; ETTÄ NISSELLÄ OLI VAALEA VILLAPUSERO![/quote]
Esko Johansson, joka oli tullut uimaan poikiensa ja yhden naapurinpojan kanssa tapahtumaniemelle: Elossa ollut mies oli maannut päällimmäisenä selällään kädet ristissä rinnan päällä poikkipäin teltan suuntaan nähden, sen oviaukon vastakkaisessa päässä. Hänellä oli yllä farmarihousut, harmaa villapaita ja sukat. Asusteet olivat kunnossa.

[b]Joten tuo harmaa villapaita on se vaalea paita. [/b]

Todistushan menin jokseenkin siten, että hänellä oli päällään jotain vaaleaa, ei missään nimessä tummaa... [b](Urho:Tämä on bongarin todistus rantaan pujahtaneesta henkilöstä) [/b]No siitäpä sitten Urho (Kekkonen) kiekumaan, että mistäs sen tietää, kuinka vaaleanharmaa se villapaita oli... vaan todistapa Urho itse, että se oli sitten NIIN tummanharmaa villapaita, että sitä voisi aivan hyvin kuvailla vaikka mustaksi. :lol:[/quote]

Ei mitään syytä kommentoida. Uskomaton yksilö, täysin uskomaton...
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti:
:o) kirjoitti:
Urho kirjoitti:Olen lukenut esitutkintapöytäkirjat, monet kohdat useampaan kertaan, ja sieltä tuota lähdettä ei löydy. Joten toistetaan vielä ties kuinka monennen kerran: LÄHDE SILLE; ETTÄ NISSELLÄ OLI VAALEA VILLAPUSERO!
Esko Johansson, joka oli tullut uimaan poikiensa ja yhden naapurinpojan kanssa tapahtumaniemelle: Elossa ollut mies oli maannut päällimmäisenä selällään kädet ristissä rinnan päällä poikkipäin teltan suuntaan nähden, sen oviaukon vastakkaisessa päässä. Hänellä oli yllä farmarihousut, harmaa villapaita ja sukat. Asusteet olivat kunnossa.

Joten tuo harmaa villapaita on se vaalea paita.

Todistushan menin jokseenkin siten, että hänellä oli päällään jotain vaaleaa, ei missään nimessä tummaa...
No siitäpä sitten Urho (Kekkonen) kiekumaan, että mistäs sen tietää, kuinka vaaleanharmaa se villapaita oli... vaan todistapa Urho itse, että se oli sitten NIIN tummanharmaa villapaita, että sitä voisi aivan hyvin kuvailla vaikka mustaksi. :lol:
Ei mitään syytä kommentoida. Uskomaton yksilö, täysin uskomaton...
No sinun piti kuitenkin kommentoida, Kekkonen? :lol:
Harmaa villapaita nyt vain on auringonvalossa lähempänä vaaleaa, kuin tummaa.
Eli se vinkumasi lähde vaaleasta villapaidasta on paikalle ensimmäisten joukossa osunut todistaja Esko Johansson...
U2
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 10:15 am

mielipide

Viesti Kirjoittaja U2 »

Gustafsson ei mielestäni aiheuttanut tovereidensa vammoja. Ilman vuoden 2005 oikeudenkäyntiä ja sitä varten tehtyjä tutkimuksia olisin voinut pitää häntä mahdollisena tekijänä. Nyt ei kuitenkaan tullut esille mitään syyllisyyteen viittaavaa, vaan pikemminkin päinvastoin.

Gustafsson on tutkittu ja syyttömäksi havaittu. KO:n vapauttava päätös sai valittamatta lainvoiman. Mielestäni hän on nyt syytön yhteiskunnan edessä.
Kyöpeli
Site Admin
Viestit: 2330
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 4:01 pm

Ilmoitus

Viesti Kirjoittaja Kyöpeli »

Palstan kuherruskuukausi on ohi. Tästä edespäin sääntöjen rikkominen johtaa rangaistuksiin
Pöntinen
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 6:34 pm

Viesti Kirjoittaja Pöntinen »

Syytön ja sillä sipuli. :)
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Yökiitäjä kirjoitti: Asmanin mahdollinen syyllisyys jää arvoitukseksi. Kun ajattelee tuon ajan poliittista tilannetta, niin olisi seurannut vakava ulkopoliittinen kriisi jos ottaa kiinni murhaajan joka paljastuisi ulkovaltojen vakoojaksi. Helpointa siis katsoa läpi sormien ja jättää tutkimatta haarat mitkä tuntuvat jutun kannalta epäolennaisilta.
älä nyt viitsi nostaa esiin tätä lapsellista ja naurettavaa Assmann-satua. Huomaa, käytin sanaa SATU. No, Palo ja multinikki Kekkonen/Urho ovat jo itsensä tehneet naurunalaiseksi, aiotko sinäkin tehdä itsesi naurunalaiseksi.

Topiikin aiheeseen: en tiedä varmuudella oli N tekojen takana vai ei.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Groot, en todellakaan ole multinikki. Olen täällä Urho, koska joku oli suurinpiirtein ensimmäisenä päivänä rekisteröinyt tänne itsensä Kekkosena.

En tiedä oletko lukenut artikkelini bodomjarvi.com:sta, jos et ole, niin pyydän lukemaan. Kun kerran väität, että olen tehnyt itseni asian tiimoilta naurunalaiseksi, niin voisitko ystävällisesti kertoa, että millä tavoin. Itse koen vain ja ainoastaan lisänneeni tietoa tämän epäillyn osalta. Toisaalta oikonut tiettyjä väärinkäsityksiä, joita esim. Palon kirjoissa on ollut, toisaalta tuonut myös alibin heikkoudet esiin. Kuten olen jo riittävän usein todennut, yksi monista epäillyistä, ei enempää, muttei myöskään vähempää. Agenttius tai ei-agenttius ei juurikaan kiinnosta.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Hänet on syyttömäksi todettu :lol: eli ei hän sitä silloin tehnyt!
I am an African!
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Ja jos ulkovaltojen agentti olisi kyseessä (aika absurdia lol) niin eikö olisi kannattanut kiristää kyseisen vakoojan valtiolta suuret summat rahaa vaikenemisesta?
I am an African!
Psychosis
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Su Huhti 22, 2007 9:01 pm
Paikkakunta: HKI

Viesti Kirjoittaja Psychosis »

No vittu ei oo.
Jaah.
Geepo
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 6:36 pm

Viesti Kirjoittaja Geepo »

Syytön,kunnes toisin todistetaan ja piste.

Haluaisin ihan sen verran vaan sanoa, näitä juttuja lukiessani että joidenkin juttuja kummastelen kovasti (eikä pelkästään tällä keskustelupalstalla)

mm. awa koittaa todella saada tämän valkoisen villapaitansa väkisin ihmisten mieleen..miksi?mikset voi tuoda esille sitä kohtaa pöytäkirjasta,jossa kerrotaan nissen paidan olevan valkoinen?

Ja EuroJr: sinäkö niitä alibeja kaivelet?luulempa ettei niihinkään kannattaisi uskoa ihan ainoana totuutena,sen verta liipalaata löytyy senkin lehden kansien välistä

Ja mitä näihin "yllätystodistajiin" tulee niin on niitä kaikennäkösiä höyrypäitä täällä suomessakin,jotka jotenkin koittavat hyötyä asioista tai vaan huvin vuoksi aiheuttavat sekaannuksia..ei se suomalainen ole välttämäti sen suorempi näissä asioissa kuin minkään muunkaan maalainen..


J. G:tä lainatakseni "Jos kertoo tarpeeksi suuren valheen ja toistaa sitä, lopulta ihmiset uskovat sen todeksi"
Heikot itkevät
Vahvat nauravat
Viisaat hymyilevät
Vastaa Viestiin