Hautajaiskuvat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Mitä mieltä olette noista kuvista. Muistuttaa kovasti hypnoosissa annettua kuvausta. Kuvissa saattaa olla sama mies. Mutta kuka tuo mies on ja saiko poliisi koskaan selville hänen henkilöllisyyttään? Luulisi, että hänen henkilöllisyydensä selvittäminen ei olisi ollut siihenkään aikaan kovin vaikeaa.

Assmannia muistuttaa jonkin verran, ehkä myös Pentti Soinista ("ehkä" sen vuoksi, etten ole nähnyt hänestä kuvaa, vaan kuullut vaan kuvauksen). Mies josta puhun seisoo kakkoskuvassa vasemmalla pikkupojan ja puolikaljun vieressä.

Kuva 1

Kuva

Kuva 2

Kuva

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo, kuten tuolla Crime Storyn puolella jo kirjoitin, niin siinä ylemmässä kuvassa on mukana "Mika Häkkinen" ja kirkkokuvasta löytyy "meikäläisen kuva nuorena poikana", ja sitten siinä "vieressäni" seisoo kaljupää näyttelijä, rillit silmillään, mikä sen nimi nyt olikaan, tuttu kumminkin?

Tällaisista ryhmävalokuvista löytyy aina joitakin "tuttuja naamoja" vaikka ne eivät juuri niitä oikeita tuttuja olisikaan, joten nämä ovat mielestäni turhia spekulaatioiota, että tämä raukka murhaaja olisi muka tullut hautajaisiin kuokkimnaan?

Eiköhän tuo raukkamainen paska ollut ihan jossain muualla?

Kotipoliisi
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 8:07 pm
Paikkakunta: Stadin Kernel

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Hessu52 kirjoitti:Joo, kuten tuolla Crime Storyn puolella jo kirjoitin, niin siinä ylemmässä kuvassa on mukana "Mika Häkkinen" ja kirkkokuvasta löytyy "meikäläisen kuva nuorena poikana", ja sitten siinä "vieressäni" seisoo kaljupää näyttelijä, rillit silmillään, mikä sen nimi nyt olikaan, tuttu kumminkin?

Tällaisista ryhmävalokuvista löytyy aina joitakin "tuttuja naamoja" vaikka ne eivät juuri niitä oikeita tuttuja olisikaan, joten nämä ovat mielestäni turhia spekulaatioiota, että tämä raukka murhaaja olisi muka tullut hautajaisiin kuokkimnaan?

Eiköhän tuo raukkamainen paska ollut ihan jossain muualla?
Häkkinen on aivan selvä tapaus ja hyvä kun F1-kiireiltään ehti paikalle.

Olisko kaljupää kuitenkin NG:n isä - hautajaissaattueessa ilman rillejä ja kirkossa nykässyt rillit päähän virsien lukemista varten? "Tietotoimistoa" ei kuitenkaan näy missään?
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Hessu52 kirjoitti:Joo, kuten tuolla Crime Storyn puolella jo kirjoitin, niin siinä ylemmässä kuvassa on mukana "Mika Häkkinen" ja kirkkokuvasta löytyy "meikäläisen kuva nuorena poikana", ja sitten siinä "vieressäni" seisoo kaljupää näyttelijä, rillit silmillään, mikä sen nimi nyt olikaan, tuttu kumminkin?

Tällaisista ryhmävalokuvista löytyy aina joitakin "tuttuja naamoja" vaikka ne eivät juuri niitä oikeita tuttuja olisikaan, joten nämä ovat mielestäni turhia spekulaatioiota, että tämä raukka murhaaja olisi muka tullut hautajaisiin kuokkimnaan?

Eiköhän tuo raukkamainen paska ollut ihan jossain muualla?
Periaatteessa minäkin voisin löytää Nils Gustafssonin tuolta joukosta, jos oikein yrittäisin, joten logiikkasi on hieman metsässä :).

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jahas ja kuinka niin logiikkani ontuu, kerrohan puliukko.

Mielestäni jokaisesta joukkokuvasta löytyy aina jonkun tutun näköisiä, jotka eivät tuttuja olekaan.

En minä ole Gustafssonnia etsinyt tuosta kuvasta, enkä ketään muutakaan, mutta jos tuota ukkoa alkaa verrata niihin hypnoosikuviin ja Croisantin ilmoittamaan kuvaan, niin onhan siissä jotain yhteyttä, mutta olihan siellä paljon populaa, josta valita!

Ei se raukkamainen pikkutyttöjen murhaaja varmaankaan siellä ole ollut, se nyt lienee faktaa, kyllä se paska oli edelleenkin jossain muualla!

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Hessu52 kirjoitti:Jahas ja kuinka niin logiikkani ontuu, kerrohan puliukko.

Mielestäni jokaisesta joukkokuvasta löytyy aina jonkun tutun näköisiä, jotka eivät tuttuja olekaan.

En minä ole Gustafssonnia etsinyt tuosta kuvasta, enkä ketään muutakaan, mutta jos tuota ukkoa alkaa verrata niihin hypnoosikuviin ja Croisantin ilmoittamaan kuvaan, niin onhan siissä jotain yhteyttä, mutta olihan siellä paljon populaa, josta valita!

Ei se raukkamainen pikkutyttöjen murhaaja varmaankaan siellä ole ollut, se nyt lienee faktaa, kyllä se paska oli edelleenkin jossain muualla!
Se ontuu sillä tavalla, että torjut kokonaan sen, että tuolla kuvissa oleva mies voisi edes teoreettisesti olla Bodomin murhaaja, vaikka sinulla ei ole mitään todisteita sitä vastaan, kuten ei myöskään minulla ole mitään sen puolesta.

Alkuperäinen ideani laittaa nuo kuvat esille ei ollut väittää, että "nyt olen löytänyt murhaajan", vaan herättää keskustelua johon sinäkin olet tervetullut :).

Haluan kysyä, että onko sinulla jotain henkilökohtaista Gustafssonia vastaan, kun niin kiihkeästi häntä syytät? Meinaan sitä, että kun käräjäoikeuskaan ei löytänyt todisteita, niin miksi sitten sinäkään löytäisit.

saeeed
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Tammi 20, 2012 2:07 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja saeeed »

Täytynee vielä muistuttaa sellaisestakin seikasta, että tämäkin oivallus on jo vanha, eikä siitä kannata Puliukon itselleen krediittejä allekirjoittaa. Kyseinen ylempi kuva ympyröintineen ja vertauksineen hypnoosikuvaan on pyörinyt internetin eri keskustelupalstoilla menneiden vuosien aikana useaan otteeseen.

Itse pidän ylempää kuvaa sangen mielenkiintoisena sillä muistuttaahan se selkeästi hypnoosikuvaa. Alempi kuva taas on aivan ankka, koska eihän tuo mies kaljun miehen ja pikkupojan välissä ole edes sama tuon ylemmän kuvan highlightin kanssa..

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

saeeed kirjoitti:Täytynee vielä muistuttaa sellaisestakin seikasta, että tämäkin oivallus on jo vanha, eikä siitä kannata Puliukon itselleen krediittejä allekirjoittaa. Kyseinen ylempi kuva ympyröintineen ja vertauksineen hypnoosikuvaan on pyörinyt internetin eri keskustelupalstoilla menneiden vuosien aikana useaan otteeseen.

Itse pidän ylempää kuvaa sangen mielenkiintoisena sillä muistuttaahan se selkeästi hypnoosikuvaa. Alempi kuva taas on aivan ankka, koska eihän tuo mies kaljun miehen ja pikkupojan välissä ole edes sama tuon ylemmän kuvan highlightin kanssa..
En minä mitään kredittejä ole itselleni ottanut, vaan ajattelin laittaa nuo kuvat tänne, kun tästä ei ole keskusteltu vuosiin ja vanhat kuvalinkitkin vanhoissa ketjuissa ovat jo kuolleet.

Olen lähinnä kiinnostunut siitä, että kuka tuo kuvan mies on ja onko poliisi koskaan tutkinut hänen osuuttaan murhiin. En ole vielä nähnyt ketään, joka tietäisi tuon kuvan miehen henkilöllisyyden.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei minulla ole mitään Gustafssonia vastaan ja mitä tulee tuohon valokuvaan niin kuten tuossa aiemmin jo kerrottiin, on se loppuun kaluttu luu!

Oma tarkoitukseni ei ollut torpata ketään poikittaisella mailalla, vaan antaa esimerkkiä, kuinka pieni mahdollisuus olisi löytää murhaaja jostain lehtivalokuvasta, uskon tuonkin henkilön olevan ihan vaan joku tavallinen "huopatossunkuluttaja", joka nyt on päätynyt valokuvaan!

Se miksi kirjoitan niin kuin kirjoitan, jothtuu siitä, että jäljet johtavat sylttytehtaalle, sille nen minä eikä puliukko voi mitään.

Miksi valehdella ja vääristellä, sekä liioitella asioita rankasti, jollei ole siihen mitään syytä ja syyttömänä Gustafssonilla ei sellaisat syytä olisi ollut.

Mitä tulee käräjäoikeuden tuomioon, he eivät voineet antaa muunlaista tuomiota, sillä murhista oli kulunut jo sen verran aikaa, eikä loppulauselmakaan, " että niemellä on saattanut olla ulkopuolinen surmaaja" puhdista Gustafssonia täysin epäilyjen ulkopuolelle.

Veritutkimukset ovat se, joka on myös todellinen todiste, jota lautamiehet eivät ole täysin käsittäneet, samaten, kuin noita vamma-asioita.

Lisäksi annettiin liian suuri todistusarvo sille rätille, jonka on saattanut tuoda siihen teltalle kuka tahansa paikalla ollut!

Samaten, kuin Kivilahden todistelua ja aikoinaan tehtyä kuulustelua on uskottu, kuin pukki suuriin sarviinsa, vaikka tuonkin kulkijan reitin olisi pystynyt ihan havainnollistamaan oikein, kuten me matlockb kanssa teimme, kulkiessamme Bodomin niemellä viime syksynä Olavin kanssa.

Joo, joo, kyllähän lautamiehet niemillä kävivät, mutta ei siinä julkisuusmyllyssä mitään asiallista syntynyt, kaikki silloin paikalla olleet varmaan sen tajusivat, homma meni enempi vaan sekoiluksi!

Näin se vaan menee, nikke niken nikke Puliukko!

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Hessu52 kirjoitti:Ei minulla ole mitään Gustafssonia vastaan ja mitä tulee tuohon valokuvaan niin kuten tuossa aiemmin jo kerrottiin, on se loppuun kaluttu luu!

Oma tarkoitukseni ei ollut torpata ketään poikittaisella mailalla, vaan antaa esimerkkiä, kuinka pieni mahdollisuus olisi löytää murhaaja jostain lehtivalokuvasta, uskon tuonkin henkilön olevan ihan vaan joku tavallinen "huopatossunkuluttaja", joka nyt on päätynyt valokuvaan!

Se miksi kirjoitan niin kuin kirjoitan, jothtuu siitä, että jäljet johtavat sylttytehtaalle, sille nen minä eikä puliukko voi mitään.

Miksi valehdella ja vääristellä, sekä liioitella asioita rankasti, jollei ole siihen mitään syytä ja syyttömänä Gustafssonilla ei sellaisat syytä olisi ollut.

Mitä tulee käräjäoikeuden tuomioon, he eivät voineet antaa muunlaista tuomiota, sillä murhista oli kulunut jo sen verran aikaa, eikä loppulauselmakaan, " että niemellä on saattanut olla ulkopuolinen surmaaja" puhdista Gustafssonia täysin epäilyjen ulkopuolelle.

Veritutkimukset ovat se, joka on myös todellinen todiste, jota lautamiehet eivät ole täysin käsittäneet, samaten, kuin noita vamma-asioita.

Lisäksi annettiin liian suuri todistusarvo sille rätille, jonka on saattanut tuoda siihen teltalle kuka tahansa paikalla ollut!

Samaten, kuin Kivilahden todistelua ja aikoinaan tehtyä kuulustelua on uskottu, kuin pukki suuriin sarviinsa, vaikka tuonkin kulkijan reitin olisi pystynyt ihan havainnollistamaan oikein, kuten me matlockb kanssa teimme, kulkiessamme Bodomin niemellä viime syksynä Olavin kanssa.

Joo, joo, kyllähän lautamiehet niemillä kävivät, mutta ei siinä julkisuusmyllyssä mitään asiallista syntynyt, kaikki silloin paikalla olleet varmaan sen tajusivat, homma meni enempi vaan sekoiluksi!

Näin se vaan menee, nikke niken nikke Puliukko!
Minäkin voin periaatteessa laittaa faktat pöytään Gustafssonin syyttömyyden puolesta, mutta olen sen jo muualla tehnyt, enkä jaksa sitä ruveta sinulle selittämään, koska se olisi, kuin puhuisi seinille. The caravan goes on...

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja awa »

Puliukko kirjoitti:
Minäkin voin periaatteessa laittaa faktat pöytään Gustafssonin syyttömyyden puolesta, mutta olen sen jo muualla tehnyt, enkä jaksa sitä ruveta sinulle selittämään, koska se olisi, kuin puhuisi seinille.
Puliukon periaatteessa faktat, taitavat olla juuri niitä puliukon faktoja seinille. Liekö faktoja lainkaan?

No, pistäpä Puliukko muutama periaatteessa fakta pöytään Gustafssonin syyttömyyden puolesta tänne meillekin - olisi mielenkiintoista kuulla joiain noista mainostamistasi "faktoista". Kai tätäkin voi pyytää, kun näin uusia tuttavuuksia ollaan. Ei liene kiellettyä.

En ole ollut puliukkojen tarinoita mainostamillasi muilla foorumeilla lukemassa, ja tätä keskustelua käydään nyt tällä foorumilla.

P.S. Niin - hautajaisista otetuissa kuvissa ja filmissäkin on mielenkiintoista huomata rva Gustafssonin reaktio ja elekieli haudan äärellä. Reaktio viestii peitellystä tiedosta. Hautaan katsoessaan rva Gustafsson peittää katseensa/kasvonsa kädellään, ja tämä osoittaa, että hän ei halua myöntää tapahtunutta tapahtuneeksi.

- hymm -

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

awa kirjoitti:
Puliukko kirjoitti:
Minäkin voin periaatteessa laittaa faktat pöytään Gustafssonin syyttömyyden puolesta, mutta olen sen jo muualla tehnyt, enkä jaksa sitä ruveta sinulle selittämään, koska se olisi, kuin puhuisi seinille.
Puliukon periaatteessa faktat, taitavat olla juuri niitä puliukon faktoja seinille. Liekö faktoja lainkaan?

No, pistäpä Puliukko muutama periaatteessa fakta pöytään Gustafssonin syyttömyyden puolesta tänne meillekin - olisi mielenkiintoista kuulla joiain noista mainostamistasi "faktoista". Kai tätäkin voi pyytää, kun näin uusia tuttavuuksia ollaan. Ei liene kiellettyä.

En ole ollut puliukkojen tarinoita mainostamillasi muilla foorumeilla lukemassa, ja tätä keskustelua käydään nyt tällä foorumilla.

P.S. Niin - hautajaisista otetuissa kuvissa ja filmissäkin on mielenkiintoista huomata rva Gustafssonin reaktio ja elekieli haudan äärellä. Reaktio viestii peitellystä tiedosta. Hautaan katsoessaan rva Gustafsson peittää katseensa/kasvonsa kädellään, ja tämä osoittaa, että hän ei halua myöntää tapahtunutta tapahtuneeksi.

- hymm -
Eiköhän käräjäoikeus tehnyt sen jo minun puolestani, eikä minun tarvitse sitä mennä selittelemään, eikä se edes mitään auttaisi, sinua tai Hessua vastaan. Kuten sanoin, se on kuin puhuisi seinille.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Voisihan se murhaaja olla siinä kuvassa periaatteessa se "Mika Häkkisen" näköinen kaverikin, siis puliukon mielestä, sillä kuka vaan voisi olla puliukon mielestä murhaaja, paitsi Nils Gustafsson, jota nikki niken nikki Sariolankin puolustaa kaiketi viimeiseen hengenvetoonsa.

Saa nähdä, miten nuo kaksi tulevat toimeen heh, viimeinen lause on vitsi!

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ Kuten huomaamme ei nikki Puliukolta löytynytkään mitään faktoja. Jotenkin hyvin tyypillistä.

Faktoja Gustafssonin syyttömyydestä ei ollut esittää käräjäoikeudellakaan, vaan oikeastaan päin vastoin, käräjäoikeuskin vain luuli asioita - valitettavasti faktat puutuivat.

Näitä seikkoja on nyt pyritty käsittelemään ja pohtimaan yhdessä, mutta tähän keskusteluun nikki Puliukko ei näytä olevan valmis. Valitettavasti.

- hymm -

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Hautajaiskuvat

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

awa kirjoitti:^^ Kuten huomaamme ei nikki Puliukolta löytynytkään mitään faktoja. Jotenkin hyvin tyypillistä.

Faktoja Gustafssonin syyttömyydestä ei ollut esittää käräjäoikeudellakaan, vaan oikeastaan päin vastoin, käräjäoikeuskin vain luuli asioita - valitettavasti faktat puutuivat.

Näitä seikkoja on nyt pyritty käsittelemään ja pohtimaan yhdessä, mutta tähän keskusteluun nikki Puliukko ei näytä olevan valmis. Valitettavasti.

- hymm -
Ei sinultakaan löydy mitään faktoja Gustafssonin syyllisyydeen puolesta, vaan pelkkää arvailua!

Käräjäoikeus harvemmin päättää murhatuomioita arvelujen pohjalta. Eihän syyttäjäkään enää uskonut Gustafssonin syyllisyyteen, kun ei vienyt asiaa hoviin.

Joten ei awalta löytynyt faktoja, vaan pelkkää arvailua. Sillä sipuli.

Vastaa Viestiin