Gustafssonin vammat (ketju 2)

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Rinnastan sinut perässähiihtäjiin ja tässä tapauksessa väärän tiedon perässä hiihtäviin tieitämättömien tuplaniccien kuihtuvaan kaartiin.

Jos joku huutaa korvaan, ei ole kovin vaikea reagoida sanoin mistä ei saa selvää, mutta jos joku tökkää neulan jalkapohjaan, vain hieman tajunnan tason yläpuolella oleva ei reagio siihen millään tavalla. Näinkö? lol

Tajunnantasoa ei mitata huutamalla, vaan kipuun reagoimisella.
Päättelen tuosta, että mielestäsi on tajutonta näytellessä ok reagoida sanoin mistä ei saa selvää, poliisin huutaessa korvaan. Koska se ei ole vaikeaa... :?

Epäilen vahvasti ammatillista kompetenssiasi. Et ulosantisi puolesta vaikuta erityisen sivistyneeltä.
Viimeksi muokannut LexVeritas, Ke Marras 03, 2021 12:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 03, 2021 12:01 am
^Aijaa. :shock:
Kyllä, ja aikalaislääkärit olivat, siis oikeat aikalaislääkärit, kliinsen arvioinnin mestareita.

Potilaan tajunnantaso arvioitiin juuri kipuun reagoimisen perusteella. Gustafsson oli mitä ilmeisimmin tajuissaan, koska tavalliselle vuodeosastolle ohjattiin nukkumaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Kyllä, ja aikalaislääkärit olivat, siis oikeat aikalaislääkärit olivat kliinsen arvioinnin mestareita.
Aivan. He ilmeisestikin vain näyttelivät lääkäreitä siellä sairaalassa. Siis nämä lääkärit, jotka Nisseä hoitivat, olivat mielestäsi teeskenteleviä valelääkäreitä?
Viimeksi muokannut LexVeritas, Ke Marras 03, 2021 12:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 03, 2021 12:11 am
Kyllä, ja aikalaislääkärit olivat, siis oikeat aikalaislääkärit olivat kliinsen arvioinnin mestareita.
Aivan. He ilmeisestikin vain näyttelivät lääkäreitä siellä sairaalassa.
Väärin, he päättivät mihin vuodeosastolle Gustafsson siirretään, sitä ei ole tehnyt amanuenssi Ilmo Hassinen, joka avoimesti kertoo, että hän ei muista tuosta kohtaamisesta paljoakaan ja muistikuvat ovat hataria. Vakavasti loukkaantunutta ei myöskään amanuenssi hoitele.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ahaa... :roll:

Siis:

Gustafsson on ollut tajunnantasoltaan vain hieman täysin tajuttoman yläpuolella sairaalaan tuotaessa, hänen tilansa on tutkittu ja arvioitu ammattilaisten toimesta luotettavasti, hän ei ole teeskennellyt olleensa tajuton.

Kiitos vahvistuksista. Enpä näitä olisikaan itse kyennyt aukottomasti päättelemään.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 03, 2021 12:18 am
Ahaa... :roll:
Ei tähän mitään tarvitse keksimällä keksi, nämä asiat on yleisesti tiedossa. Voi näitä kukin selvitellä ja opiskella tahollaan niin ei tarvitse silmiään pyöritellä, vaan pysyy keskustelussa ajantasalla.

Sinulta on kysytty - mikä tajunnantaso sinun mielestä on Gustafssonilla ollut milloinkin, alkaen yön hyökkäyksestä ja päättyen neljä vuorokautta sairaalassa tapahtuneeseen "heräämiseen"?
Viimeksi muokannut awa, Ke Marras 03, 2021 12:27 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Olen kyllä yrittänyt jo pitkään toitottaa em. johtopäätöksiäni totuudeksi. Ilmeisestikin tässä on ollut jokin kommunikaatiokatkos välillämme.

Laitan tähän ne vielä kertaalleen:

Gustafsson on ollut tajunnantasoltaan vain hieman täysin tajuttoman yläpuolella sairaalaan tuotaessa, hänen tilansa on tutkittu ja arvioitu ammattilaisten toimesta luotettavasti, hän ei ole teeskennellyt olleensa tajuton, koska on vastaillut sanoilla huutoon.

Noin!

Se muuten olikin K. Tanko eikä Palo, joka tökkäs Assmannia piikillä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Reozil

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Reozil »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 03, 2021 12:26 am
Olen kyllä yrittänyt jo pitkään toitottaa em. johtopäätöksiäni totuudeksi. Ilmeisestikin tässä on ollut jokin kommunikaatiokatkos välillämme.

Laitan tähän ne vielä kertaalleen:

Gustafsson on ollut tajunnantasoltaan vain hieman täysin tajuttoman yläpuolella sairaalaan tuotaessa, hänen tilansa on tutkittu ja arvioitu ammattilaisten toimesta luotettavasti, hän ei ole teeskennellyt olleensa tajuton, koska on vastaillut sanoilla huutoon,

Noin!

Se muuten olikin K. Tanko eikä Palo, joka tökkäs Assmannia piikillä.
Jep, kerropa mistä tähän löytyy lähde. Kuka lääkäri, ja jos ei tätä löydy niin muu lähde tähän päätelmään kiitos. Muutoin tämä on vain sinun sanomaasi.
Toistaiseksi missään lukemassani artikkelissa ei ole osoitettu tuota.

Reozil

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Reozil »

Vielä lyhykäisyydessään tämä, vaikka onkin IS
Väitteet vääriä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000163536.html

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Bodomin arvoituksessa se kerrotaan, kirjoittaja emeritusprofessori Jorma Palo. Ilmo Hassisen kaveri muuten.

Jos tarkoitit jotain muuta, niin nuo tiedot löytyvät kyllä tuomiolauselmasta:

Hassisen todistus alentuneesta tajunnantasosta ja maininta poliisin huutoon reagoimisesta.

Gustafssonhan oli alentuneesti tajuissaan kaiketi jo niemellä (pohjautuen silminnäkijälausuntoihin)

Siten ei tarvitse enää ihmetellä sitäkään, miten hän on päässyt teltasta ulos.

Eikös niin!
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Vielä lyhykäisyydessään tämä, vaikka onkin IS
Väitteet vääriä?
Sinun pitää miettiä se itse. Jätä iltapäivälehdet omaan arvoonsa ja lue tarkkaan kaikki tuolta:

https://yle.fi/uutiset/3-5746425

.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Reozil

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Reozil »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 03, 2021 1:02 am
Bodomin arvoituksessa se kerrotaan, kirjoittaja emeritusprofessori Jorma Palo. Ilmo Hassisen kaveri muuten.

Jos tarkoitit jotain muuta, niin nuo tiedot löytyvät kyllä tuomiolauselmasta:

Hassisen todistus alentuneesta tajunnantasosta ja maininta poliisin huutoon reagoimisesta.

Gustafssonhan oli alentuneesti tajuissaan kaiketi jo niemellä (pohjautuen silminnäkijälausuntoihin)

Siten ei tarvitse enää ihmetellä sitäkään, miten hän on päässyt teltasta ulos.

Eikös niin!
Pohjautuen reagointiin aiheuttaa kehäpäätelmän ja semmosiin en usko pätkääkään.
Toisin sanoen se perustuu NG:n reagointiin ei muuhun ja se voi hyvinkin olla teeskentelyä.

Tuo rikoksen vanhentumien on syytä miettiä tarkkaan kuka tahansa vetää johtopäätöksiä siitä mitä oikeus on päättänyt.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Luuletko todella, että se olikin poliisi, joka arvioi Gustafssonin tajunnantason? Luulen hänen halunneen ihan oikeasti kysyä Gustafssonilta jotain.

Käytin poliisin korvaan huutamista esimerkkinä siitä, että Gustafsson tuskin teeskenteli tajuttomuutta. Koska hän vastasi huutoon sanoin, voitaneen päätellä, ettei hän teeskennellyt tajutonta.
Toisin sanoen se perustuu NG:n reagointiin ei muuhun ja se voi hyvinkin olla teeskentelyä.
Eih! Väitätkö, että tajuton Gustafsson teeskenteli tajuissaan olevaa reagoimalla sanoin poliisin huutoon? Vai mitä oikein tarkoitat?

Asia mainitaan samalla tuomiolauselman sivulla kuin Hassisen todistus Gustafssonin alentuneesta tajunnantasosta, joka siis oli Hassisen, ei poliisin todistamana vain hieman täysin tajuttoman yläpuolella. Totta kai Hassinenkin tiesi, miten tajunnantaso oikein arvioidaan. Awan on hedelmätöntä väittää muuta vaikka tietysti yrittää, koska...no jääköön sanomatta. :lol:
Tuo rikoksen vanhentumien on syytä miettiä tarkkaan kuka tahansa vetää johtopäätöksiä siitä mitä oikeus on päättänyt.
Puolustus osoitti, että jokainen syyttäjän "todiste" oli joko tuulesta temmattu tai muuten merkityksetön.
Syyttäjän motiiviksi tarjoamasta mustasukkaisuudesta ei ollut mitään näyttöä, teltan verijälkitutkimus osoitti pikemminkin syyttömyyden suuntaan, Sahakangas osoittautui vitsiksi jne jne jne.
Syytteiden hylkäämisessä ei ollut kyse rikosten vanhenemisesta, vaan ainoastaan siitä, että merkittävä näyttö oli olematon. Sitä ei siis ollut, ei mitään.

Lue ajatuksella se ETP. Voidaan keskustella sitten asiallisesti.

En kyllä usko, että awa tajusi vieläkään!

Niinpä siis kertaus:

- Gustafssonin tajunnantaso on tutkittu sairaalaan tuotaessa ja asiasta on olemassa Ilmo Hassisen todistus, jonka mukaan Gustafssonin tajunnantaso on ollut vain hieman ylempi kuin täysin tajuttomalla.

- Gustaffsson on tuskin näytellyt tajutonta, koskapa poliisin huudettua hänen korvaansa, Gustafsson on reagoinut siihen sanoin. On siis todennäköistä, ettei hän ole ollut, eikä näytellyt tajutonta.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Nyt näkisin, että on käynyt (mikäli oikein käsitin) se, mitä eniten pelkäsin:

On ilmeisesti väitetty, että tajuton Gustafsson olisi teeskennellyt tajuissaan olevaa.

Pysyn kuitenkin edelleen kannassani, että Gustafsson on sairaalaan tuotaessa ollut tajuissaan, tosin vain hieman enemmän kuin täysin tajuton on, tai pikemminkin ei ole tajuissaan.

Asiasta on olemassa Ilmo Hassisen todistus, joka on kirjattu mm. tuomiolauselmaan.

Väite, jonka mukaan Gustafsson olisi teeskennellyt olevansa tajuton, kumoutuu mm. tuomiolauselmaan kirjatulla poliisin huutamisella Gustafssonin korvaan, mihin tämä on reagoinut epäselvin sanoin sekä örinällä.
Reagoiminen poliisin korvahuutoon sanoin, vaikkakin epäselvin sellaisin, viittaa vahvasti siihen, ettei Gustafsson ole pyrkinyt teeskentelemään olevansa tajuton. Yhtälailla reagoiminen korvahuutoon sanoin todistaa myös sen, että hän on ollut tajunnantasoltaan ylemmällä tasolla kuin täysin tajuton.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Haluan vielä itseäni toistan lisätä (koska se vaikuttaa jääneen joillekin epäselväksi), että mielestäni silloinen amanuenssi Ilmo Hassinen on mitä luultavimmin ollut ammattitaidoltaan pätevä arvioimaan Gustafssonin tajunnantason oikein.
Korostan myös uudelleen, että amanuenssi Hassinen on ommellut Gustafssonin kasvoissa ja muualla päässä sijainneita haavoja umpeen puolen tunnin ajan heti sen jälkeen, kun hänet on tuotu sairaalaan. Tämä toimenpide yhdessä asianmukaisesti suoritetun tajunnantason arvioinnin kanssa ovat mahdollistaneet mitä todennäköisimmin oikean tuloksen arvioitaessa Gustafssonin tajunnantasoa sairaalaan tuotaessa.

Gustafsson on sairaalaan tuotaessa ollut todistetusti hieman tajuisempi kuin täysin tajuton. Käyttäytymisensä viittaa vahvasti siihen, ettei hän ole myöskään teeskennellyt olleensa tajuton.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Vastaa Viestiin