Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Misri kirjoitti: Jotain muutosta sentään parempaan, tuo on jo suuri edistysaskel, että vihdoin tajuat, että niiden kenkien on täytynyt olla lähellä sitä kohdettaan, mistä ne roiskeet ovat niiden kenkien päälle tulleet.
Tottakai olen sen tietänyt alusta asti, et ole seurannut tai ymmärtänyt viestejäni jos muuta luulet.

Jos NG ja Mäki ovat rynnänneet yhtä aikaa pakoon teltasta, he ovat varmastikin olleet hyvin lähellä toisiaan.
Pasilan mies.
kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Voisin hyvin kuvitella että gusse ja boisman on molemmat nukkunu kengät jaloissaan - Jos joku/jotkut on käyny aikasemmin - esim MS:n seurueelta- häiritsemässä, niin pojilla on ollu syyt pitää kengät jalassa
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Minä voin taas tutkimukseen perustuen uskoa sen, ettei kumpikaan pojista nukkunut kengät jaloissaan. Mistä näitä päättömiä teorioita oikein sikiää. :roll:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja groot »

Eiköhän se selitys liity siihen, että Gustafsson-fanit ovat jossakin vaiheessa elämäänsä ottaneet LSD:tä ja heille on avautunut loputtomien mahdollisuuksien maailma. Kaikki on aina mahdollista ja loputtomasti voi jossitella. Sitten kun puhutaan näiden loputtomien mahdollisuuksien todennäköisyyksistä, niin sitten keksitään lisää selityksiä. Loputtomasti.
---------
Allekirjoitus.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja awa »

Joo - sukat on asetettu kenkiin vaikka ne on jalassa - katkeamattomat selitystarinat !!

Kannattaa kuunnella aina silloin tällöin allekirjoitukseni linkit.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

groot kirjoitti:Eiköhän se selitys liity siihen, että Gustafsson-fanit ovat jossakin vaiheessa elämäänsä ottaneet LSD:tä ja heille on avautunut loputtomien mahdollisuuksien maailma. Kaikki on aina mahdollista ja loputtomasti voi jossitella. Sitten kun puhutaan näiden loputtomien mahdollisuuksien todennäköisyyksistä, niin sitten keksitään lisää selityksiä. Loputtomasti.
Onpas nyt maailman kirjat sekaisin, kun Suomessa käräjäoikeus tekee päätöksen huumeiden vaikutuksen alaisena vuonna 2005. Voi mihin tämä maailma onkaan mennyt... 8)
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Misri kirjoitti:^ Minä voin taas tutkimukseen perustuen uskoa sen, ettei kumpikaan pojista nukkunut kengät jaloissaan. Mistä näitä päättömiä teorioita oikein sikiää. :roll:
Mikä tutkimus on osoittanut varmasti sen, ettei NG nukahtanut kengät jaloissaan?
Pasilan mies.
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Misri »

Matlock kirjoitti:
Misri kirjoitti:^ Minä voin taas tutkimukseen perustuen uskoa sen, ettei kumpikaan pojista nukkunut kengät jaloissaan. Mistä näitä päättömiä teorioita oikein sikiää. :roll:
Mikä tutkimus on osoittanut varmasti sen, ettei NG nukahtanut kengät jaloissaan?
Mäen roiskeista tehty roisketutkimus.
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Käsittääkseni vaihtoehtoa, että NG olisi nukahtanut kengät jaloissaan, ei tutkittu, koska hän muisteli riisuneensa kengät.

Selvää on, että kenkä on voinut vereentyä tismalleen samoin oli se Murhaaja-Gustafssonin jalassa tai Uhri-Gustafssonin jalassa, kunhan hän on ollut riittävän lähellä Mäkeä. Myöskin fanittamasi void on voinut syntyä Uhri-Gustafssonin jalan esteestä vaikkakin itse epäilen onko void ylipäätään kengän jälki tai ainakaan jalassa olevan kengän jälki.

Maailmasta ei taatusti löydy veritutkijaa, joka voi erottaa, onko vereentynyt kenkä ollut uhrin asemassa olevan henkilön vai surmaajan jalassa kunhan jalka on vain on voinut olla lähellä kohdetta.
Pasilan mies.
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Misri »

Matlock kirjoitti:Käsittääkseni vaihtoehtoa, että NG olisi nukahtanut kengät jaloissaan, ei tutkittu, koska hän muisteli riisuneensa kengät.

Selvää on, että kenkä on voinut vereentyä tismalleen samoin oli se Murhaaja-Gustafssonin jalassa tai Uhri-Gustafssonin jalassa, kunhan hän on ollut riittävän lähellä Mäkeä. Myöskin fanittamasi void on voinut syntyä Uhri-Gustafssonin jalan esteestä vaikkakin itse epäilen onko void ylipäätään kengän jälki tai ainakaan jalassa olevan kengän jälki.

Maailmasta ei taatusti löydy veritutkijaa, joka voi erottaa, onko vereentynyt kenkä ollut uhrin asemassa olevan henkilön vai surmaajan jalassa kunhan jalka on vain on voinut olla lähellä kohdetta.
Tälläiset hömppäteorioille ei ole täällä keskustelussa mitään arvoa. Kyllä se on selvästi verijälkitutkimuksessa määritelty, missä ne NGn kengät ovat voineet vereentyä. Eli murhaajan on täytynyt olla niiden kenkiensä kanssa sijoittuneena siten, että ne Mäen päästä lentäneet tietynlaiset roiskeet ovat voineet roiskua kenkien pintaan, siten kun niiden roiskeiden on tutkimuksessa todettu niihin kenkiin tulleen. Matlock jospa ottaisit ensin selvää mitä kaikkea erilaisista verijäljistä voidaan selvittää. Mm. sekin voidaan nähdä ovatko rikospaikan roiskeet peräisin yhdestä vai useammasta iskusta..
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Iskujen lukumäärästä riippumatta kengät tietenkin vereentyvät tismalleen samalla tavalla riippumatta siitä, ovatko ne Uhri-Gustafssonin tai Surmaaja-Gustafssonin jaloissa.

Mitään "murhaajan sijoittautumista" ei ole olemassa vaan sivullinen voi olla yhtä lähellä samassa asemassa uhriin nähden.
Pasilan mies.
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Entä jos NG nukkui kengät jalassa?

Viesti Kirjoittaja Misri »

Matlock kirjoitti:Iskujen lukumäärästä riippumatta kengät tietenkin vereentyvät tismalleen samalla tavalla riippumatta siitä, ovatko ne Uhri-Gustafssonin tai Surmaaja-Gustafssonin jaloissa.

Mitään "murhaajan sijoittautumista" ei ole olemassa vaan sivullinen voi olla yhtä lähellä samassa asemassa uhriin nähden.
Kengät ovat todennäköisessti olleet jaloissa kun Mäen roiskeet ovat niiden pintaan tulleet. Ja surmaajan on täytynyt olla sijoittuneena siten, että roiskeet ovat voineet osua kenkien pintaan, siten kuin niiden on todettu tutkimuksessa kenkien pintaan tulleen. Ja se sijoittuneisuus toteutui oikeanjalan jalkineen osalta, Mäen roiskeisiin nähden teltan kakkosivulla sen kakkos-osiossa olleessa void-kuvion verettömässä jäljessä.
Vastaa Viestiin