Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

En mahda mitään sille, ettei Virpi mielestäni ole missään tunnetussa valokuvassa 15-vuotiaan Anja Tuulikki Mäen näköinen.

Ei ole mielestäni kovin mielekästä pohtia Virpin ulkonäköä vertailevasti Anja Tuulikki Mäkeen. Mielestäni se on lähinnä uhrin muiston häpäisyä.

Ehkä ilmestyy joku, joka haluaa jatkaa keskustelua aiheesta kanssasi.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
La Marras 27, 2021 11:52 pm
En mahda mitään sille, ettei Virpi mielestäni ole missään tunnetussa valokuvassa 15-vuotiaan Anja Tuulikki Mäen näköinen.

Ei ole mielestäni kovin mielekästä pohtia Virpin ulkonäköä vertailevasti Anja Tuulikki Mäkeen. Mielestäni se on lähinnä uhrin muiston häpäisyä.

Ehkä ilmestyy joku, joka haluaa jatkaa keskustelua aiheesta kanssasi.
Ei tästä aiheesta tarvitse keskustelua jatkaa kuin ainoastaan siinä tapauksessa, että joku tietämätön alkaa tosissaan väittämään jotain omaa keksimäänsä tarinaa.

Virpin kertomus on aika karu ja lohdutonkin, mutta ei siitä juuri spekulointiin löydy aineksia! Gustafssonin kannalta toki valitettavaa, mutta ei ole Nils Gustafssonkaan Virpiin kohdistanut mitään oikeustoimia! Mikä on mielestäni hyvin erikoista!

En tiedä miten ihmiset yleisesti ajattelee, mutta ainakin minä olisin sellainen oikeuksieni puolustaja, että jos joku väittäisi minun tunnustaneen murhan jota en varmasti ole tehnyt - selvittäisin asia juurta jaksaen oikeudessa. Olen ymmärtänyt, että lakimiehet ja oikeusavustajat jopa kyttäävät tällaisia tilaisuuksia missä päästään perättömien väitteiden vuoksi oikeussaliin. Miksi Gustafsson ei lähtenyt puolustamaan oikeuksiaan? Aivan varmasti lakimiehet "dollarinkuvat silmissään" ovat sitä Gustafssonille suositelleet!
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

awa kirjoitti:
La Marras 27, 2021 11:59 pm
LexVeritas kirjoitti:
La Marras 27, 2021 11:52 pm
En mahda mitään sille, ettei Virpi mielestäni ole missään tunnetussa valokuvassa 15-vuotiaan Anja Tuulikki Mäen näköinen.

Ei ole mielestäni kovin mielekästä pohtia Virpin ulkonäköä vertailevasti Anja Tuulikki Mäkeen. Mielestäni se on lähinnä uhrin muiston häpäisyä.

Ehkä ilmestyy joku, joka haluaa jatkaa keskustelua aiheesta kanssasi.
Ei tästä aiheesta tarvitse keskustelua jatkaa kuin ainoastaan siinä tapauksessa, että joku tietämätön alkaa tosissaan väittämään jotain omaa keksimäänsä tarinaa.

Virpin kertomus on aika karu ja lohdutonkin, mutta ei siitä juuri spekulointiin löydy aineksia! Gustafssonin kannalta toki valitettavaa, mutta ei ole Nils Gustafssonkaan Virpiin kohdistanut mitään oikeustoimia! Mikä on mielestäni hyvin erikoista!

En tiedä miten ihmiset yleisesti ajattelee, mutta ainakin minä olisin sellainen oikeuksieni puolustaja, että jos joku väittäisi minun tunnustaneen murhan jota en varmasti ole tehnyt - selvittäisin asia juurta jaksaen oikeudessa. Olen ymmärtänyt, että lakimiehet ja oikeusavustajat jopa kyttäävät tällaisia tilaisuuksia missä päästään perättömien väitteiden vuoksi oikeussaliin. Miksi Gustafsson ei lähtenyt puolustamaan oikeuksiaan? Aivan varmasti lakimiehet "dollarinkuvat silnissään" ovat sitä suositelleet!
Luulisin, että koska se olet vain ja ainoastaan juuri sinä, joka pidät Virpin tarinointia esillä sinulle ominaiseen kummalliseen tyyliisi, niin Gustafsson eikä kukaan muukaan ole nähnyt tarpeelliseksi reagoida asiaan millään lailla. Arvelen, että hyvin moni pitää kirjoitteluasi pelkästään huonona vitsinä tai muuna mauttomuutena. Kirjoittelusi toimivat mielestäni omalla tavallaan pikemminkin Gustafssonin syyttömyyttä tukevasti.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Su Marras 28, 2021 12:24 am
Luulisin, että koska se olet vain ja ainoastaan juuri sinä, joka pidät Virpin tarinointia esillä sinulle ominaiseen kummalliseen tyyliisi, niin Gustafsson eikä kukaan muukaan ole nähnyt tarpeelliseksi reagoida asiaan millään lailla. Arvelen, että hyvin moni pitää kirjoitteluasi pelkästään huonona vitsinä tai muuna mauttomuutena. Kirjoittelusi toimivat mielestäni omalla tavallaan pikemminkin Gustafssonin syyttömyyttä tukevasti.
En usko, että Nils Gusafsson minun kirjoituksiani seuraa, mutta uskoisin, että aika moni lukija jakaa näkemykseni.

Kysymys kuuluu Nils Gustafssonille : MIksi et nostanut oikeusjuttua?

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Minä vilpittömästi pidän sinua ehkä kaikkein suurimpana Gustafssonin syyttömyyden puolestapuhujana. Ehkä asiaa itse ymmärtämättäsi, tosin.

Kiitän sinua, silti.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

MikaK
Jane Marple
Viestit: 1096
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Virpi olisi oikeudessa naulannut Gustafssonin elinkautisen.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Unohdin sinut, MikaK. Olet ymmärtämättömine käsittämättömyyksinesi miltei yhtä kova yleiseen mielipiteeseen Gustafssonin syyttömyyden puolesta vaikuttava käänteis-manipulaattori kuin on awa. Nikki Hessu52 saa kuitenkin hopean, sinulle myöhempien aikojen pronssia.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Vastaa Viestiin