Yllätystodistajat Virpi ja muut...

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^Aivan totta mutta siitä Gustafsson ei kerro yhtään mitään.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:^Aivan totta mutta siitä Gustafsson ei kerro yhtään mitään.
Joo, ei ehkä muista mitään. Tietääkö joku, ettei NG muista? "Kaveripiiri" on saattanut vähän vyöryttää, kokeeksi: etsä muista, sähän se olit. Ekaks sä lähdit ajaa prätkällä, mut sit sä tulit takas, ja nirhasit ne...

Mutta miksi Nisse ei ratkennut ryyppäämään ja tehnyt itsaria? Miksi Marjatta valehtelee, ainakin joissakin asioissa?

Markan ensimmäisessä versiossa Nilsin motukassa oli kaatumisjäljet. Mutta poliisille kerrotussa versioissa nämä jäljet oli selkeästi peruttu. Mistä Markka olisi nähnyt nuo kaatumisjäljet, kun kukaan muukaan ei niistä kerro?

Oliko Markalla huono-omatunto, kun hän erityisesti painotti, että teot olivat tappoja?
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti:^Aivan totta mutta siitä Gustafsson ei kerro yhtään mitään.
Joo, ei ehkä muista mitään. Tietääkö joku, ettei NG muista? "Kaveripiiri" on saattanut vähän vyöryttää, kokeeksi: etsä muista, sähän se olit. Ekaks sä lähdit ajaa prätkällä, mut sit sä tulit takas, ja nirhasit ne...

Mutta miksi Nisse ei ratkennut ryyppäämään ja tehnyt itsaria? Miksi Marjatta valehtelee, ainakin joissakin asioissa?

Markan ensimmäisessä versiossa Nilsin motukassa oli kaatumisjäljet. Mutta poliisille kerrotussa versioissa nämä jäljet oli selkeästi peruttu. Mistä Markka olisi nähnyt nuo kaatumisjäljet, kun kukaan muukaan ei niistä kerro?

Oliko Markalla huono-omatunto, kun hän erityisesti painotti, että teot olivat tappoja?
Rantaselle tuli mielikuva telttapaikan nähtyään, että Gustafsson olisi kaatunut pyörällä. Siihen saattoi olla syynä verijäljet pyörässä.
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

^
Onko noista pyörässä olleista verijäljistä tarkkaa tietoa? Missä kohtaa pyörää löytyi verijälkiä?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Baretta kirjoitti:^
Onko noista pyörässä olleista verijäljistä tarkkaa tietoa? Missä kohtaa pyörää löytyi verijälkiä?
No eipä ole mitään muuta tietoa, kuin että Rantanen ne on penskana"nähnyt." Eli ts. niitä ei ole edes ollut, koska tutkinta on ne muka totaalisesti missannut. =Minun päätelmä ja mielipide.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Niin, se ongelma on että onko missannut, vai eikö niistä vaan ole sitten mitään etp ssä?

Ei siellä ole kerrottu pyöristä oikeestaan mitään, niiden kunnosta jne.

Luulisi tutkitun, mutta etp ssä on oikeastaan vain se aineisto, mikä NG tä silmällä pitäen on sinne survottu.

Toki olisi erinomaisen kummallista jos pyörässä olisi ollut jälkiä eikä niitä olisi dokumentoitu.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tässä Rantasen kuulustelu 10.8.2005. 1 2
Lähde KRP/ETP
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Vielä kyseisen Wendelinin kuulustelu, 11.8. 2005 2 3 kun kerran ovat vähän samaa asiaa.

Lähde KRP/ETP

Edit: Poistin lukijan ehdotuksesta pöytäkirjan 1. sivun, siinä oli tosiaan henkilökohtaisesta, sinänsä poliisin mielestä kuulusteluun vaikuttamattomasta seikasta puhe.

Tarkemmat henkilötiedot ynnä muut olen koettanut poistaa muutenkin.
Viimeksi muokannut papillon, Ke Joulu 03, 2008 7:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

papillon kirjoitti:Tässä Rantasen kuulustelu 10.8.2005. 1 2
Lähde KRP/ETP
En varmaksi asiaa tiedä, mutta Jorvin sairaalaa rakennettaessa 1974 rakennustyömaan varastojen vartiointia hoiti eräs Rantanen, pitkähkö nuorimies, joka asui lähistöllä ja sopisi ikänsä puolesta olemaan sama taho.
Jos ei aivan väärin muista, pestinsä tuossa projektissa loppui hummeiden käyttöön.

Mitä tulee sitten kertomukseensa, se ei vaikuta todenperäiseltä, sillä ennen poliisin tuloa paikalle paikalla oli aamusta alkaen liuta siviilejä hämmästelemässä veristä teurastuspaikkaa.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

papillon kirjoitti:Tässä Rantasen kuulustelu 10.8.2005. 1 2
Lähde KRP/ETP
Ja Jälleen kerran: ..."poliisit vetivät teltan sisältä lähes alastoman tytön"

Eli se siitä Irmelin liikkuttelusta(kohta ryppy tulee taas tarmoa uhkuen) Mutta samalla se voisi kertoa siitä, ettei alkuvaiheen todistajat juurikaan nähneet uhreja. Ensihavainnot ovat sekoittuneet myöhempiin havaintoihin, kun uhrit olivat jo vedetty esiin.

Pojat olivat olettaneet, että moottirpyörällä on kaaduttu? Nyt olisi olennaista tietää, että mainittiinko tämä asia silloin keväällä Alibissa. Eli saiko Marjatta ideansa Nilsin kaatumisesta juuri tästä Alibin jutusta? Tai olisko tieto voinut vuotaa Alibin/Lampelan kautta Marjatalle?
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

^
Jos ambulanssimiehet ovat tehneet uhrien peittelyä niin näinhän... Liiankin hyvin ovat olleet esillä.
Poliiseillahan on ainoastaan piirustus alkutilanteesta...
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Baretta kirjoitti:^
Jos ambulanssimiehet ovat tehneet uhrien peittelyä niin näinhän... Liiankin hyvin ovat olleet esillä.
Poliiseillahan on ainoastaan piirustus alkutilanteesta...
No kun ovat ensin vetäneet uhrit ulos teltasta, höh.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Poliisi on tehnyt tämän kartanilmeisesti sen pohjalta, kun harppoivat tutustumassa seutuun Jatan kanssa.
Melkoisesti poikeaa mielestäni jatan piirroksestakuulustelussa. Täh?

Lähde krp/etp
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Jatta kiikutti 6.8.2005 kuulusteluun kuvia itsestään Pena Jäppisen seurassa, tässäkuvajoka otettu " Sorvalammilla tai Sorkissa, Vihdintien varrella "

lähde krp/etp

Eli melko tohkeissaan Jatta on ollut, on koettanut osoittaa tarinoitaan todeksi, edes jollain konstilla.
Ainakin Jäppinen on kuvassa, kenties Bodomilla ollut telttakin.

Kuvan ottohetki ei selviä kunnolla.
Viimeksi muokannut papillon, Pe Joulu 05, 2008 1:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Onhan se sama Järvi 8)
Anna naiselle kartta käteen niin... 8)




hyi minä :oops:
Vastaa Viestiin