Djatovin sola / Bodom

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Djatlovin solan "onnettomuuden" syiksi on esitetty vuosien aikana muun muassa seuraavia vaihtoehtoja:

paikalliset alkuasukkaat suuttuivat ja tappoivat
maan alla asustava tonttuyhdyskunta tappoi tunkeilijat
alienit
Neuvostoliiton armeija vahingossa erittelemättömän testauksen seurauksena
lumivyöry
jääkarhu
vankileiriltä karannut psykopaatti
retkeilijöiden keskinäiset riidat



Itse olen Tonttujen kannalla.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

ANDYROM
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 15, 2009 10:02 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Tämähän on selvä. Porukka käyttänyt pervitiiniä ja alkaneet nähdä lumimiehiä ja muita uhkia, joku on ottanut kehittämänsä uudenlaisen aseen esiin, jossa pieni määrä uraania, joka on räjähtänyt ja loppu tiedetäänkin.
Pirunviina = pervitiini.

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Uta »

Kun lukee aloittajan viestiä, niin kyllähän siitä löytyy myös Bodom-juttuun sopiva ajatus, koska tytöt mainitaan. Djatovin solaan taas sopii minun mielestäni parhaiten sotilaat, ja ehkä ne "höökipillerit".

Ja liittyväthän sotilaat jollain tapaa myös Bodomiin: Muistakseni kenkien löytäjänä oli joku sotilas, ja toisen tytön ex-sulho oli silloin armeijassa.
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Djatovin kaltainen epäsola, kukkula Hästholmenissa eli murhaniemessä, on kansainvälisestikin tunnettu siitä, miten siinä 1960-luvulla tapahtuneiden henkirikosten osalta on pelkkää shittiä syydetty murhasta selvinneen osalta. Etelätuulen vallitessa tuulen yläpuolelle sijoittunut tutkija voisi saada koko netin raatokärpäsparven nujerrettua näiden pörrätessä luomassaan skeidakukkulassa aivan vain käyttäen Raidia, joka tappaa kotona ja puutarhassa Kuva
sekä nettikeskusteluissa skeidat Murha-infon lupaaman mukaisesti.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Quorthon kirjoitti:Nimenomaan näin. Ja Djatov yritti vielä varoittaa nuoria purkkiruuasta ja pirunviinasta. Vastauksena sai kuitenkin vain Nissen vihaisen örähdyksen: "DJATOV, PERKELEEN RYSSÄ!!!".

Djatov lähti rantaan Sepin puukko kädessään vuolemaan Tulilahden tekijöiden kanssa tuohilippoja. "Kukaan ei uskalla epäillä tuohilippoja ja kaarnalaivoja uittavia järvenrannalla 80% ajastaan viettäviä vanhojapoikia", hihitti Djatov.

Lopulta kysyttäessä Djatovista ylikomisario Fjalar "Taneli" Jarva totesi vain: "Aika ja olosuhteet olivat silloin sellaiset, ettemme voineet muuta. Me kaikki tiesimme, että meidät oli lahjottu hodareilla, keskioluella ja tuohilipoilla hiljaiseksi."
Ilmeisesti tämä tunnustus johti myös Jarvan lähtöön Sentencedistä? Olenkin aina ihmetellyt mikä oli oikea syy, koska "kiertämisen raskaus" on mielestäni aina tuntunut tekosyyltä. Toisaalta, jos Jarva olisi pysynyt messissä, ei häntä enää myöhemmin olisi noin pienillä antimilla voitu lahjoa hiljaiseksi solan tapahtumista. Tässä kävi Djatovilla munkki.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Täähän on ihan selviö tää Djatlovin sola-juttu - Siel on tehty jotain ydin-tai infrapuna- tai ääniaaltokokeita etc joihin on liittyny hirveä kuumuus - Paikalliset näki samana yönä taivaalla oransseja hehkuvia palloja; tiedemiesten moka tai sitte niitä on käytetty tietosesti koekaniineina, neukeissa tehtiin 50-luvun lopulla hämäriä ihmiskokeita.

Myös valtavaan kuumuuteen viittaa seuraavat seikat: 9 retkeilijän iho oli löydettäessä tumman pronssinvärinen, kaikki oli riisunu vaatteet pois päältään ( kuumuuden takia ? ) ja lähteny kylmään lumeen; hiukset oli muuttunu kaikilla harmaiks.; erilaisten säteilyä sisältävien onnettomuuksien yhteydessä ihmisten hiukset on muuttunu yleensä harmaiks, esim Japanissa.

Ne seudut tunnetaan alkuperäisväestö mansien kielellä pahaenteisillä sanoilla, älä mene sinne etc- Ilmeisesti ko. seudulla on tehty paljonkin kaiken maailman kokeita.

Lisko
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2014 7:06 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Lisko »

Uskon edelleen, että Bodomin ja Djatlovin tapauksissa on sama perussyy!
Mustasukkaisuus!

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Uta »

Lisko kirjoitti:Uskon edelleen, että Bodomin ja Djatlovin tapauksissa on sama perussyy!
Mustasukkaisuus!
Ja kuka olisi se mustasukkainen?

NG-llä ei mielestäni ollut aihetta mustasukkaisuuteen,
joten NG se ei minun mielestäni ainakaan ole.

Mutta joku muu...

Joku, joka oli jompaankumpaan tyttöön rakastunut?
Joku, joka oli jompaankumpaan poikaan rakastunut?
Joku jommankumman tytön ex-ystävä?
Joku jommankumman pojan ex-ystävä?
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Uta kirjoitti:Ja kuka olisi se mustasukkainen?
Arska oli lähes päivälleen samanikäinen Mäen kanssa.
Toinen lintupojista oli myös ollut samalla riparilla.
Riparirakkaus/piparikateus ?

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Uta »

Wagner kirjoitti.
Uta kirjoitti:
Ja kuka olisi se mustasukkainen?
Arska oli lähes päivälleen samanikäinen Mäen kanssa.
Toinen lintupojista oli myös ollut samalla riparilla.
Riparirakkaus/piparikateus ?
Lisäpohdintaa riparirakkauksista:

Onko siis niin, että Arska ja Tuulikki olivat suunnilleen samanikäisiä, ja vastaavasti Heikki ja Irmeli olivat suunnilleen samanikäisiä ? Niin olen asioista ymmärtänyt. Ja olivatko Arska ja Heikki ja Irmeli kuitenkin samaan aikaan samalla riparilla? Jos noin, niin vain Haapalainen ja Mäki sieltä riparilta puuttui, mutta asioiden noin ollessa he kaikki kuitenkin ja todennäköisesti tunsivat toisensa entuudestaan, eli tiesivät ja tunsivat toisensa jo ennen Bodomin tapahtumia.

Näitä riparijuttuja olen kyllä yrittänyt pohdiskella aiemminkin. Ja jostain syystä olen koko ajan ajatellut, että Arska olisi ollut ihastunut Irmeliin. Mutta ehkä olenkin ajatellut väärin. Kun voihan olla niinkin, että hänen ihastuksensa kohde olikin Tuulikki. Tämä vaihtoehto selittäisi Sepin ylitappamisen kuin myös Tuulikin hiukan lievemmän kohtelun.

Onko muuten Tuulikista nähtävissä hiukan "aikuisempaa" ja selvempää kuvaa kuin se siinä retkeläisten "yhteispotretissa" oleva kuva?
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Wagner »

KRP ei tietääkseni ole ilmoittanut tutkineensa mahdollisia ripariyhteyksiä uhrien osalta.
Seurakunnilta luulisi saavan tietoa esimerkiksi Hilassa 1959-1960 pidetyistä rippikouluista.

8)

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Uta »

Olikohan Hilassa rippikoululeirejä jo v.1959-1960, niin pian Porkkalan palautuksen jälkeen, jos siis K:nummen Hilaa tarkoitat? Onhan se tietysti ihan mahdollista? Pitää varmaan yrittää taas etsiskellä... :)
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Uta »

Löytyi mm. Sipulin leirikeskus K:nummen Sundetin alueelta.
Ja Hilasta löytyi leirikeskus, jonka alueen Espoon seurakuntayhtymä
on hankkinut omistukseensa jo niinkin aikaisin kuin vuonna 1958.
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Eniten Bodomin keissiä muistuttaa Sjövalletin kansallispuistossa kesällä 1984 tapahtunut hollantilaispariskunnan murha. Tuntemattomaksi jäänyt puukottaja tappoi teltassa nukkuneen pariskunnan makuupusseihin ja varasti jotain arvotonta pikkukamaa koskematta autoon. Muistaakseni nainen oli Irmelin tapaan osin riisuttu.
Pasilan mies.

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Djatovin sola / Bodom

Viesti Kirjoittaja Uta »

Matlock kirjoitti:Eniten Bodomin keissiä muistuttaa Sjövalletin kansallispuistossa kesällä 1984 tapahtunut hollantilaispariskunnan murha. Tuntemattomaksi jäänyt puukottaja tappoi teltassa nukkuneen pariskunnan makuupusseihin ja varasti jotain arvotonta pikkukamaa koskematta autoon. Muistaakseni nainen oli Irmelin tapaan osin riisuttu.
Jostain syystä tuo Sjövallet vei kehää kiertävät ajatukseni taas Assmanniin. Ja Assmannista muistui sitten mieleen IB:n lapsenvahtina toimiminen jossain toisessa Björklund -nimisessä perheessä ja/tai jossain DDR:n talossa. Tästähän voisi hyvällä tuurilla löytyä jokin yhteys (tietäminen tai tunteminen) IB:n ja Assmannin välille?
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Vastaa Viestiin