Gustafssonin persoona

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Onko tietoa Nilsin kouluajoista? Menestyikö hän?
Jaksoiko keskittyä, vai oliko ongelmia?

Mites nämä hahmotus- ja näköongelmat, jotka liittyvät aivovammaan?
onko Nils kertonut vaikkapa autolla- tai moottoripyörällä ajamisen ongelmista? (näkö, tasapaino, hahmotus)
Nisse oli bussikuski suuren osan elamastaan :wink:

Mita luulet, oliko ongelmia bussia ajaessa?

Tuo lieva autimismi jos sita olisi ollut selittaisi sen, etta alkoholin siivittamana on tullut "kilahdus" ja jalkikateen ei osaa ymmartaa tapahtumaa kummalliseksi tai tuntisi syyllisyytta

Kayttaytyminen oli rauhallista, oikeudessa naureskeli ja oli ylimielinen, meni pokkana oikeuskasittelyn aikana juttelemaan kuolleiden omaisille jne. Aivan kuin mitaan kummallista ei olisi meneilla vaikkakin oli syytteessa "vain" kolmesta murhasta....
:lol:
Viimeksi muokannut groot, Su Joulu 09, 2007 2:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:
Kayttaytyminen oli rauhallista, oikeudessa naureskeli ja oli ylimielinen, meni pokkana oikeuskasittelyn aikana juttelemaan kuolleiden omaisille jne. Aivan kuin mitaan kummallista ei olisi meneilla vaikkakin on syytteessa "vain" kolmesta murhasta....
:lol:
Just niinkuin syytön voisi käytttäyä. Voisin kuvitella Grootin kärvistelevän: vältteli omaisten kohtaamista, oli hermostunut ja allapäin jne. Ei tämä teidän keittiöpsykologia ole oikein vakuuttavaa.


_________________________________

Kaikki mitä esitän Bodom-osiossa on vakavalla mielellä ja harkinnalla puhuttua, rehellistä pohdintaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jahas, konstakin on pistanyt asiaan kuuluvan allekirjoituksen. Ehkä kopioin itsellenikin toisella foorumilla käyttämäni Bodom -tekstin, tosin siitä saattaa seurata kuittailuja suomenkielisellä foorumilla. :D
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kuka on istunut oikeussaleissa täällä Suomessa murhasyytteeseen pantuja ihmisiä oikein enemmälti seuraamassa? Itse tiedän jotain psykologiasta, mutta en kyllä tiedä, miten syylliset/syyttömät yleensä käyttäytyvät oikeussalissa, mitä nyt täältä olen lukenut, että syyttömät kovaan ääneen protestoivat ja peräävät oikeuksiaan.

Olen kyllä huomannut arkielämässä, että ihmiset reagoivat ulkonaisesti hyvin eri tavoin stressaaviin tilanteisiin. Eräs hyvin tuntemani mies esim. aina hymyilee, jos joutuu kertomaan huonoja uutisia tai jos jotain TOSI ikävää on sattunut, kuolonuutisia lähipiirissä tms. Minusta se on ärsyttävää, mutta hän sanoo, ettei voi sille mitään. :o
Nothing is quite what it seems
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eiköhän nuo kaikki ole pyrkineet ja anoneet päästä vapauteen, mutta ei ole laskettu, ennen kuin on tutkittu.

Mitä tekikään Gusse.

Makoili laverillaan haluamattakaan päästä pois, ennen kuin asianajaja vaihtui.

Tuskin hän siellä hyvän ruoan ja pehmeän pedin takia viihtyi.

Lukeminenkin on ollut kai aika rajoitettua, luulisin, kun en ole putkia pahemmin kolunnut.

Mutta erikoinen oli reaktio vangitsemiseen.

Taas oli muutamia kirjoitusvirheitä, joita piti korjata.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:
Mitä tekikään Gusse.

Makoili laverillaan haluamattakaan päästä pois, ennen kuin asianajaja vaihtui.
Selittäisitkö vähän, mitä ihmettä tämäkin tarkoittaa?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eikös tuo ollut niin, ettei Gusse halunnut ensimmäisen kahden viikon jälkeen vapautuskäsittelyä, vai muistanko taas väärin?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

No jos tuo oli juttusi, niin sekin meni pieleen, ja paljoon potaskaan sen puit.

Eipä ole luottamista sinun puheisiisi.

Milloin vaihtui asianajaja?
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

En ole tähän arviointiin juuri osallistunut, sillä olen nähnyt elämässäni paljon erikoisia ihmisiä, jotka toimivat eri ammateissa. Meitä on moneksi. Ja kaikki ovat "normaaleja". Joskus epäilyttää, että joku on niin normaali, että alkaa vaikuttaa epäuskottavalta ja melkein epänormaalilta. Eri ihmiset reagoivat hyvin eri tavoin samassa tilanteessa. Ei kannata lähteä vetämään liian tarkkoja johtopäätöksiä pikkuasioista. Siinä voi osua harhaan.
:x :P 8)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola kirjoitti:En ole tähän arviointiin juuri osallistunut, sillä olen nähnyt elämässäni paljon erikoisia ihmisiä, jotka toimivat eri ammateissa. Meitä on moneksi. Ja kaikki ovat "normaaleja". Joskus epäilyttää, että joku on niin normaali, että alkaa vaikuttaa epäuskottavalta ja melkein epänormaalilta. Eri ihmiset reagoivat hyvin eri tavoin samassa tilanteessa. Ei kannata lähteä vetämään liian tarkkoja johtopäätöksiä pikkuasioista. Siinä voi osua harhaan.
:x :P 8)
Täysin totta. Mutta koska kukaan meistä (kai) ei ole Nils Wilhelm, tätä(kään) ei voida faktana kuuluttaa. Et myöskään sinä Sariola muru. Myös sinä voit osua harhaan. Voi vitsit, että oliskin hauska saada tietää totuus kuka murhasi nuoret.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Niin - oliko Nils Gustafsson lukihäiriöinen ?

Lukihöiriöisiä pidettiin tuohon aikaan tyhminä. Ja ehkä he olivat mahdollisesti väkivaltaisia. ( luulen että professori Stenbäck oli juuri tätä mieltä ) .

No - onneksi myöhemmin asiat korjaantui.
Viimeksi muokannut awa, Ti Joulu 11, 2007 1:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:Niin - oliko Nils Gustafsson lukihäiriöinen ?

Lukihöiriöisiä pidettiin tuohon aikaan tyhminä. Ja ehkä he olivat mahdollisesti väkivaltaisia. ( luulen että oli juuri tätä mieltä )


No - onneksi myöhemmin asiat korjaantui.
Ai sitten myöhemmin eivät olleet enää väkivaltaisia?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ Onko sinulla konsta siitä väkivaltaisuudesta parempaa tietoa.

Oliko rva Gustafsson alistettu vai ei ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Minusta rva Gustafsson on ollut vain ylistetty aiheetta epäillyn miehensä puolustaja.
En luule Nilsinkään joutuneen olemaan vaimon nyrkin ja hellan välissä kun tuo yhteinen liittonsa on noinkin kauan kestänyt tai sankarillinen ylistetty alistettu olkoon hän, joka pyyhkii kenkänsä eikä tuo lunta tupaan ja osallistuu perheen puutarhaharrastuksiin täysipainoisesti, sillä sipuli on helppo viljeltävä ja itkettää vain, kun sitä kuorii.

8)
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:Niin - oliko Nils Gustafsson lukihäiriöinen ?

Lukihöiriöisiä pidettiin tuohon aikaan tyhminä. Ja ehkä he olivat mahdollisesti väkivaltaisia. ( luulen että professori Stenbäck oli juuri tätä mieltä ) .

No - onneksi myöhemmin asiat korjaantui.
Minusta tuntuu, että nykyaikana ihmiset eivät ole enää yhtä viisaita kuin tuolloin 60-luvulla. Nykyään on kaikenlaisia formaatteja ja monivalintatehtäviä, henkilökohtainen ajattelu on ikäänkuin taantumassa. Kyllä järkevät ihmiset ovat varmasti jo tuolloin tienneet, että lukihäiriöiset on ryhmä, jonka sisällä on kaikenlaisia ihmisiä, osa väkivaltaisia, osa ei, osa lahjakkaita, osa vähemmän lahjakkaita. Kaikkia löytyy. Vai "mahdollisesti" väkivaltaisia?! Varmaan niitäkin löytyy.
Vastaa Viestiin