Rannan raahausjäljet

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4117
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Rannan raahausjäljet

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

VUSZATN9 kirjoitti: Pe Loka 06, 2023 3:05 pm En nyt halua teidän hienoja teorioita mitenkään pilata tai kyseenalaistaa, mutta miten kantapäiden raahaujäljistä näkee sen että kenen kantapäistä ne tulevat ?
Et pilaa etkä etenkään kyseenalaista mitään.

Tietääkseni kukaan ei ole väittänyt nähneensä kantapäiden raahausjälkiä.
Gustafsson on kertonut kuulustelussa 1.4. 2004 kuulleensa poliisilta ja vanhemmiltaan, että telttapaikalla olisi ollut kantapään jäljet. Myöhemmässä kuulustelussa 11.6.2004 hän kertoo nähneensä murhapaikalla joitakin jälkiä. juhannuksena 1960.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Rannan raahausjäljet

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Sori unohdin kenen kanssa puhun. Ihmistä kun nostetaan kainaloista sen verran ylös että saadaan vaivoin siirrettyä takaperin kävellen, niin sen ihmisen kantapäistä jää jäljet. Sinähän saat kuvitella tämänkin asian tapahtuvan ihan miten itse haluat.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4117
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Rannan raahausjäljet

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

VUSZATN9 kirjoitti: La Loka 07, 2023 1:11 am Sori unohdin kenen kanssa puhun. Ihmistä kun nostetaan kainaloista sen verran ylös että saadaan vaivoin siirrettyä takaperin kävellen, niin sen ihmisen kantapäistä jää jäljet. Sinähän saat kuvitella tämänkin asian tapahtuvan ihan miten itse haluat.
Kukaan ei tiettävästi ole väittänyt nähneensä murhapaikalla kainaloista nostetun, takaperin kävellen siirretyn ihmisen kantapäiden jättämiä jälkiä. Kun Gustafsson on kertonut kuulleensa paikalla nähdyn joitakin jälkiä, niin miten se tekee hänet syylliseksi kolmoismurhaan?

Tosiasia on, että murhapaikalla on uhreja siirrelty ainakin ambulanssin henkilöstön ja poliisien toimesta.

Kysymys ei ole siitä, miten minä kuvittelen asian tapahtuneen (en kuvittele tapahtuneen), vaan nimenomaan sinun kuvitelmastasi, joka perustuu virheellisiin väittämiin.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin