Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Oulunmies kirjoitti:
Sariola kirjoitti:Aivovammoista toipuminen on tapauskohtaista.

Keskivaikea aivovamma

Potilaan tajunta on puolen tunnin kuluttua selvästi alentunut, mutta hän ei ole tajuton. Muistiaukko kestää kauemmin kuin vuorokauden, mutta alle viikon. Vammaa pidetään keskivaikeana myös mikäli aivojen kuvauksissa löytyy kallonsisäisiä muutoksia. Suurelle osalle jää pysyviä oireita, mutta täydellinen toipuminen on kuitenkin mahdollista.

Lähdettä tuolle määritelmälle Sariola pliis. Portalle, olisi kovin mielnkiintoista kuulla mm. NG:n vaiheista vuosien varella, oletin sinun olevan hänen entinen työkaverinsa?
LÄHDE ON:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aivovamma
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Juu, wikipedia onkin kaikkien lähteitten äiti. 8)
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Oulunmies kirjoitti:Juu, wikipedia onkin kaikkien lähteitten äiti. 8)
Ja tuo sivu mainitsee lähteekseen AIVOVAMMALIITON.
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

No, itse suosin ammattilaisten sivuja kuten terveysportti.fi. Tietty vaatii tunnukset, no can do.
porta
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Marras 15, 2007 2:24 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja porta »

Moi

lähetin jotain nippelitietoa yv:nä eräälle palstalle paljon kirjoittavalle henkilölle. Itse kirjoittelen hyvin vähän enkä ole oikein varma kuinka paljon henkilöistä voi täällä kirjoittaa pelkäämättä jälkiseurauksia. Varsinkaan henkilöstä, jota ei ole rikoksesta tuomittu. YV.n saaja päättäkköön onko viestini julkaisukelpoinen tai yleensäkään ketään kiinnostava.
I´m too old to die young
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Silloin kun tämä palsta ei riitä keskusteluun tai juututaan väittelemään älyttömyyksistä, suosittelen tätä sivustoa:

www.vaipat.net/index.php
Pasilan mies.
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Baretta »

porta kirjoitti:Moi

lähetin jotain nippelitietoa yv:nä eräälle palstalle paljon kirjoittavalle henkilölle. Itse kirjoittelen hyvin vähän enkä ole oikein varma kuinka paljon henkilöistä voi täällä kirjoittaa pelkäämättä jälkiseurauksia. Varsinkaan henkilöstä, jota ei ole rikoksesta tuomittu. YV.n saaja päättäkköön onko viestini julkaisukelpoinen tai yleensäkään ketään kiinnostava.
Nippelitieto kiinnostaa kovasti. Jos haluaa välttää henkilökohtaisia herjauksia voi asian ilmaista myös rivien välissä ts. kirjoittaa voi, ja tällä palstalla se on jopa suotavaa. Juuri kirjoittelun takia me täällä käymme lukemassa ja kommentoimassa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Loka »

Onko kaikille selvää, kuinka Nisse jäi eläkkeelle? Tämän tahtoisin varmistaa. Ihan normaali eläkeputkeen jääminen?
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Gustafsson taisi olla ensin osa-aikaeläkkeellä ja sitten oikeudenkäynnin jälkeen jäi kokonaan eläkkeelle synt v42 oikeudenpts 2005. Mahtaakohan vielä keikailla.
Eläkkeelle siirtyminen muodossa tai toisessa on aina iso muutos.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Luonnekuvaan sen verran, että ainakin eräs bussikuski jäi epävirallisen tiedon mukaan eläkkeelle näin:
Porta; ****Ja mielestäni hänellä oli jotain muitakin ongelmia, taisi liittyä jotenkin rahaan tms. ellen aivan väärin muista niin GN joutui lähtemään tämän rautakaupan keskusvarastolta varkauden / näpistyksen takia.****
Loka; ****Haluaisin tietää lisää tästä "henkilön" varkaussyytöksestä? Koska tämä on tapahtunut ja mitä siitä siis seurasi? ****
Porta; ****työpaikka oli siis RAKEn keskusvarasto Juvanmalmilla Espoossa ja aika oli jotain 80 luvun alkua. Asiasta ei nostettu syytettä vaan sovittiin, että kunhan kaveri itse nostaa kytkintä niin asia saa olla. selvittelen asiaa entisiltä työkavereilta ja palailen tarkemmilla tiedoilla.****
Porta;****Ymmärtänet, että näitä asioita en suoraan palsatalle arvaa laittaa, koska langettavaa tuomiota ei ole tullut.****
Porta; ****kiitos kommenteistasi. Saat vapaasti muakata lähettämääni tekstiä ja käyttää sitä parhaalla näkemälläsi tavalla.****
Tässä katkelmia Portan kanssa käymästäni keskustelusta. Mitäs ajatuksia tämä herättää nuhteettoman kuvan antaneessa ihmisessä? Puhun nyt yleisellä tasolla ihmisistä koska ketään tässä ei haluta syyttää ottaen huomioon sen ettei näistä ole mainintaa esitutkintamateriaalissa eikä tämä siten ole julkista tietoa.

EDIT, Lisään vielä luonnekuvaukseen sopivan pätkän joka mielestäni on ihan aiheellinen mainita kun on ko. henkilön kanssa ollut enemmänkin tekemisissä:
Porta; ****En oppinut tuntemaan tänä lyhyenä aikana työkaveriani (Lokan muokkaus) kovinkaan hyvin sillä hän oli mielestäni erittäin sulkeutunut (ei juurikaan työkavereita) Hän ei kuulemani mukaan koskaan suostunut puhumaan tapahtuneesta.****
Mitäs ajatuksia tämä herättää? Oma kantani luonteesta vain vahvistuu. Mielestäni tämä tukee ajatuksiani erittäin hyvin. En laita nyt samaan yhteyteen minkään muotoisia ajatuksia aikoinaan syytetyn profiilista, koska en halua liittää tätä syytettyyn ja syytteistä jo vapautettuun Gusseen.
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Kyllä nuo luonnekuvaukset ovat olleet minulla tiedossa. Eivät sikäli yllätä.
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Loka kirjoitti:Onko kaikille selvää, kuinka Nisse jäi eläkkeelle? Tämän tahtoisin varmistaa. Ihan normaali eläkeputkeen jääminen?
Teki keikkaa Connex bussiyhtiölle pidätysajankohtaan saakka.
lähde: NG ja Bodomin varjo

ps. kirjan kirjoittaja näpsii myös seuraavaa: Minä ja Nils pidämme Assmannia ja Gyllströmiä murhiin todennäköisinä syyllisinä.

Lähde Baretta: Minä en.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2588
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja MEG »

En ole näissä keskusteluissa koskaan ymmärtänyt miten Gustafssonin persoonan nuhteettomuus tai nuhteellisuus liittyisi sen arvioimiseen surmasiko 18v. toverinsa vai ei.
Miten esim. työpaikkanäpistely mitenkään viittaisi mustasukkaisuusväkivaltaan.
Muistaakseni "yllätystodistaja Virpin" kertomusta tarkistettaessa todettiin että N.G todella ajoi 1980-luvun alussa espoon bussia. On tietenkin voinut olla myös Rakella kuten mainittiin mutta mitä se osoittaisi?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Öööö, vaikka vain yhtenä esimerkkinä epäluotettavuuden?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Viesti Kirjoittaja Wagner »

MEG kirjoitti:Muistaakseni "yllätystodistaja Virpin" kertomusta tarkistettaessa todettiin että N.G todella ajoi 1980-luvun alussa espoon bussia. On tietenkin voinut olla myös Rakella kuten mainittiin mutta mitä se osoittaisi?
Gustafssonin historia oli uutisoitu ennen Virpin kuvitelmia.
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin