Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Quorthon kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 9:10 am
Puliukko kirjoitti: Ti Syys 05, 2023 12:04 pm
On se hupaisaa, että miten moni on mennyt tuohon erään henkitieteilijähörhön trollaukseen mukaan liittyen noihin väitettyihin "vauvojen hukutuksiin".
Voitko todistaa, ettei väite ole totta?
Todistustaakka siinä ei ole minulla, vaan kyseisellä henkilöllä. On sitten ihan jokaisen itse pääteltävissä, että kuinka luotettava on hänenkaltaisensa henkilön kertomukset Quoran kaltaisessa palvelussa. Eli siinä mielessä menee samaan koriin muidenkin juttuun liittyvien huhujen kanssa. Sinänsä hupaisaa, että jos vastaavanlaista tarinaa olisi kerrottu vaikka Hans Assmannista tai "metsämökin Martista", niin kovasti olisi irvaileva ääni kellossa ja huudeltaisiin paskanpuhujaksi. Itse suhtaudun kaikkiin tuollaisiin nettikertomuksiin skeptisesti, riippumatta siitä, että mitä mieltä minä olen Bodominjärven kolmoismurhan tekijästä. Eli suhtaudun yhtä skeptisesti tuohon juttuun, kuin esim. Hans Assmannin kertomuksiin Auschwitzin keskitysleirin vartijana. Eli mitä todennäköisimmin sitä itseänsä.
Paikalla
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Puliukko kirjoitti: Ke Loka 25, 2023 1:27 pm
Quorthon kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 9:10 am
Puliukko kirjoitti: Ti Syys 05, 2023 12:04 pm
On se hupaisaa, että miten moni on mennyt tuohon erään henkitieteilijähörhön trollaukseen mukaan liittyen noihin väitettyihin "vauvojen hukutuksiin".
Voitko todistaa, ettei väite ole totta?
Todistustaakka siinä ei ole minulla, vaan kyseisellä henkilöllä. On sitten ihan jokaisen itse pääteltävissä, että kuinka luotettava on hänenkaltaisensa henkilön kertomukset Quoran kaltaisessa palvelussa. Eli siinä mielessä menee samaan koriin muidenkin juttuun liittyvien huhujen kanssa. Sinänsä hupaisaa, että jos vastaavanlaista tarinaa olisi kerrottu vaikka Hans Assmannista tai "metsämökin Martista", niin kovasti olisi irvaileva ääni kellossa ja huudeltaisiin paskanpuhujaksi. Itse suhtaudun kaikkiin tuollaisiin nettikertomuksiin skeptisesti, riippumatta siitä, että mitä mieltä minä olen Bodominjärven kolmoismurhan tekijästä. Eli suhtaudun yhtä skeptisesti tuohon juttuun, kuin esim. Hans Assmannin kertomuksiin Auschwitzin keskitysleirin vartijana. Eli mitä todennäköisimmin sitä itseänsä.
Jäkä jäkä.

Entäs tuo tyyppi, joka kertoo kaverinsa nähneen Assmannin istumassa pelottavan oloisena puunkannon päällä Bodomilla murhia edeltäneenä iltana?
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Usko tai älä, ja toivottavasti ei seuraava suista sinua jälleen mielenhäiriöön:

Ihmiskunta on täynnä tyyppejä, jotka saattavat valehdella jopa silloin, kun he väittävät väitetyn kaverinsa väittäneen väitetyn 10-vuotiaan veljensä väittäneen jotain.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Paikalla
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1046
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Su Marras 12, 2023 3:45 pm ^Usko tai älä, ja toivottavasti ei seuraava suista sinua jälleen mielenhäiriöön:

Ihmiskunta on täynnä tyyppejä, jotka saattavat valehdella jopa silloin, kun he väittävät väitetyn kaverinsa väittäneen väitetyn 10-vuotiaan veljensä väittäneen jotain.
Uskon sen, koska onhan täällä myös esim. näsäviisaita aikamiespoikia, jotka jauhavat paskaa 94% ajasta.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Quorthon kirjoitti: Su Marras 12, 2023 3:37 pm
Puliukko kirjoitti: Ke Loka 25, 2023 1:27 pm
Quorthon kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 9:10 am

Voitko todistaa, ettei väite ole totta?
Todistustaakka siinä ei ole minulla, vaan kyseisellä henkilöllä. On sitten ihan jokaisen itse pääteltävissä, että kuinka luotettava on hänenkaltaisensa henkilön kertomukset Quoran kaltaisessa palvelussa. Eli siinä mielessä menee samaan koriin muidenkin juttuun liittyvien huhujen kanssa. Sinänsä hupaisaa, että jos vastaavanlaista tarinaa olisi kerrottu vaikka Hans Assmannista tai "metsämökin Martista", niin kovasti olisi irvaileva ääni kellossa ja huudeltaisiin paskanpuhujaksi. Itse suhtaudun kaikkiin tuollaisiin nettikertomuksiin skeptisesti, riippumatta siitä, että mitä mieltä minä olen Bodominjärven kolmoismurhan tekijästä. Eli suhtaudun yhtä skeptisesti tuohon juttuun, kuin esim. Hans Assmannin kertomuksiin Auschwitzin keskitysleirin vartijana. Eli mitä todennäköisimmin sitä itseänsä.
Jäkä jäkä.

Entäs tuo tyyppi, joka kertoo kaverinsa nähneen Assmannin istumassa pelottavan oloisena puunkannon päällä Bodomilla murhia edeltäneenä iltana?
Tubekanavansa perusteella vaikuttaa ihan täysjärkiseltä papparaiselta, mutta he olivat silloin lapsia ja on kulunut noin pitkä aika, joten se mies on ihan hyvin voinut olla Assmann tai sitten voinut olla olematta. Vähän typerää ylipäätään edes verrata omalla naamallaan Youtubessa esiintyvää, täysjärkiseltä vaikuttavaa miestä mihinkään Quoraan kirjoittelevaan "tähtitieteilijään", jos kyseinen kirjoittaja on edes ollut tämä tietty tyyppi. Ei tässä nyt minun kommenttini tarkoitus ollut alkaa tekemään mitään vertailukilpailua. Kunhan kommentoin tätä hupaisaa kaksoisstandardia, että lähdekritiikki unohtuu silloin, jos kertomus sopii omiin uskomuksiin.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Rissanen syyllinen myös Bodomin murhiin?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Quorthon kirjoitti: Su Marras 12, 2023 4:14 pm
LexVeritas kirjoitti: Su Marras 12, 2023 3:45 pm ^Usko tai älä, ja toivottavasti ei seuraava suista sinua jälleen mielenhäiriöön:

Ihmiskunta on täynnä tyyppejä, jotka saattavat valehdella jopa silloin, kun he väittävät väitetyn kaverinsa väittäneen väitetyn 10-vuotiaan veljensä väittäneen jotain.
Uskon sen, koska onhan täällä myös esim. näsäviisaita aikamiespoikia, jotka jauhavat paskaa 94% ajasta.
Ehkä voit muuttaa pois jossain vaiheessa, ja yrittää kirjoittaa välillä jotain asiallista? En osaa parempaa neuvoa antaa tilanteeseesi.

Ketjun aiheeseen liittyen: Vaikuttaa siltä, että Kaavilla kiinni otetun mielisairaalakarkuri "Rissasen" kytköksestä Bodomin kolmoismurhaan ei ole olemassa muuta julkista tietoa kuin tuo vuoden 1960 tutkintayhteenvedossa mainittu.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin