Puhuuko Nisse totta?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Puhuuko Nisse totta?

Kyllä, Nisse puhuu totta sen mukaan kun muistaa
50
40%
Ei. Nisse valehtelee ja vaikenee epäedullisista asioista
76
60%
 
Ääniä yhteensä: 126

Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Viesti Kirjoittaja Japi »

Sariola kirjoitti:Minä yllättäen vastasin, että NG valehtelee. Tämä tarkoittaa sitä, että joissakin asioissa hän ei edes muista vaan keksii. Ja joissakin toisissa joku asia voi olla nolo, ja sen vuoksi hän valehtelee.

Siitä huolimatta arvelen, että hän on syytön. Saa syytön valehdellakin. Se ei ole olennaista tässä asiassa. Kuten olen sanonut päättelen niin, että mikäli NG olisi syyllinen, olisi hän tehnyt jonkin virheen, ja hän olisi paljastunut. Niin ei ole käynyt. Siitä päättelen, että tuohon rikokseen hän on syytön. Vähän omituinen päättely, mutta uskon siihen. Se on ainakin hyvin todennäköistä.
Samoilla linjoilla mennään täälläkin.Jostain syystä kun katseli G:n kuulustelupätkiä niin mielipide vahvistu,mies höpöttelee niitä näitä,mutta ei kyllä taatusti ole syyllinen.Mutta entäs se paikalta löytynyt tuntematon sormenjälki ? Ja ne mahdollisesti telttaseurueesta ulkopuolisen jättämät kessut ?

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Kerro nyt ne vuonna - 60 hoitaneiden neurologien nimet ? ( voi olla jopa " naapurille " tuttuja )

Jos saadaan nimet voidaan päästä totuuksissa eteenpäin !!!
Ei ole nimiä tähän hätään. Toisaalta mitä nillä tekisitkään, ellet nyt sitten tapasi mukaan yrittäisi leimata heitäkin epäpäteviksi? Jos haluat miestä sättiä, niin ainakin osaton johtavan lääkärin nimi mainittiin oikeudessa. Ota selvää.

faku63
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ti Syys 18, 2007 5:50 pm

Viesti Kirjoittaja faku63 »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti:
Kerro nyt ne vuonna - 60 hoitaneiden neurologien nimet ? ( voi olla jopa " naapurille " tuttuja )

Jos saadaan nimet voidaan päästä totuuksissa eteenpäin !!!
Ei ole nimiä tähän hätään. Toisaalta mitä nillä tekisitkään, ellet nyt sitten tapasi mukaan yrittäisi leimata heitäkin epäpäteviksi? Jos haluat miestä sättiä, niin ainakin osaton johtavan lääkärin nimi mainittiin oikeudessa. Ota selvää.
Awa haluaa vain käydä jouluna sytyttämässä kynttilän haudalla....... :shock:
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,

faku63
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ti Syys 18, 2007 5:50 pm

Viesti Kirjoittaja faku63 »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti:
Kerro nyt ne vuonna - 60 hoitaneiden neurologien nimet ? ( voi olla jopa " naapurille " tuttuja )

Jos saadaan nimet voidaan päästä totuuksissa eteenpäin !!!
Ei ole nimiä tähän hätään. Toisaalta mitä nillä tekisitkään, ellet nyt sitten tapasi mukaan yrittäisi leimata heitäkin epäpäteviksi? Jos haluat miestä sättiä, niin ainakin osaton johtavan lääkärin nimi mainittiin oikeudessa. Ota selvää.
Awa haluaa vain käydä jouluna sytyttämässä kynttilän haudalla....... :shock:
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

faku63 kirjoitti: Awa haluaa vain käydä jouluna sytyttämässä kynttilän haudalla....... :shock:
Mikäpä häntä estäisi tekmästä sitä.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
faku63 kirjoitti: Awa haluaa vain käydä jouluna sytyttämässä kynttilän haudalla....... :shock:
Mikäpä häntä estäisi tekmästä sitä.
Kävisin minäkin, takuulla, jos asuisin 500 km lähempänä.

faku63
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ti Syys 18, 2007 5:50 pm

Viesti Kirjoittaja faku63 »

Loka kirjoitti:
konsta kirjoitti:
faku63 kirjoitti: Awa haluaa vain käydä jouluna sytyttämässä kynttilän haudalla....... :shock:
Mikäpä häntä estäisi tekmästä sitä.
Kävisin minäkin, takuulla, jos asuisin 500 km lähempänä.
No joo mä tarkoitin edesmenneitä tutkijoita "lääkipuolella".,.,.,.,.,.,.
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

faku63 kirjoitti:
Loka kirjoitti:
konsta kirjoitti: Mikäpä häntä estäisi tekmästä sitä.
Kävisin minäkin, takuulla, jos asuisin 500 km lähempänä.
No joo mä tarkoitin edesmenneitä tutkijoita "lääkipuolella".,.,.,.,.,.,.
Selvennätkö, en ymmärtänyt ajatusta.

faku63
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ti Syys 18, 2007 5:50 pm

Viesti Kirjoittaja faku63 »

60luvun neurologien hautojen kukitusta mä tarkoitin,,,,, vai mitä itse ajattelitte....
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Miten lienee neurologia kehittynyt -60 luvulta näihin päiviin.

Varmaan yhtä nopeasti, kuin Sinuhe Senmudinpojan faaraoille tehtyjen lobotomien kehitys sieltä aikojen takaa, -60 luvulle.

Nykyään on mangneettikuvauslaitteet, joilla pystyy näkemään kallon vammat ja suonten pullistumat erittäin tarkasti, nitä ei Bodomin murhien aikaan ei vielä ollut, eikä ole olemassa Gussesta otettuja röntgenkuvia.

Vakavan aivoruhjeen saaneena, olisi 2000 luvun mangneettikuvissa pitänyt näkyä arpikudosta, mutta sitä ei Gussella ollut, eli hänellä ei mitä ilmeisemmin ollut vakavaa aivovammaa, kuten syyttäjän asiantuntijalääkärit todistivatkin.

He olivat kuitenkin sitä mieltä, ettei se sataprosenttisen varmaa voinut olla, mutta Tenovuo, joka oli Gussen ostettu todistaja todisti asiantuntijana, että oli enemmän kuin mahdollista, että Gussella olisi ollut aivoruhje.

Minä uskon syyttäjän todistajiin, sillä heitä oli enemmän ja demokratiassa, jllainen Suomi kaiketikin on, enemmistö on oikessa.

Omassa kallokuvassani, joka on otettu magneettisesti, lääkäri havaitsi eräässä hampaassa olevan reijän, sekä parantuneen kallonpohjanmurtuman, jonka sain, kun vedettiin keikka-auto koivun ympärille keikalta tullessamme.

En silloinkaan käynyt lääkärissä, vaikka korvista pukkasi veta, vaan kävelin onnettomuuspaikalta useita kilometrejä aivan vaivatta, mitä nyt päässä vähän humisi.

Ei tuollaiset kallovammat näytä niin kovin estelevän liikumista, kuten eräässä tapauksessa on mainittu.

Mutta satavarmasti minä olen syytön murhiin ja tuo toinenkin on vapautettu Espoon käräjäoikeuden toimesta syytteiden riittämättömyyden vuoksi ja täten syyttömäksi havaittu.

Koni
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Loka 06, 2007 8:27 pm

Viesti Kirjoittaja Koni »

"Japi" otti tossa noi kessut puheeks...jostain toiselta palstalta niistä oon lukennu...olikos se niin et tiedettiin mitä porukalla oli mukana, mutta jälkeenpäin löydetyt askit ei oikeen täsmänny?

faku63
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ti Syys 18, 2007 5:50 pm

Viesti Kirjoittaja faku63 »

Miksi ei Gustusta ole röntgenkuvia,,,,,,,,,,,,,,,,,Siiiiis jos vammat on ollut silmien alaosia symmetrisesti värjääviä kallonmurtumaan viittaavia oireita. En ole lekuri, mutta varmaan olisin kuvat ottanut. Röntgen oli silloin yköstä, eli ei ollut vissiin tarvetta kuvaukseen......................
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,

_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

faku63 kirjoitti:Miksi ei Gustusta ole röntgenkuvia
Röntgenkuvia on kyllä ollut, mutta nämä kuvat on hävitetty kuten lakisääteisesti tehdään kaikkien muidenkin röntgenkuvien kohdalla. Säilytysaika nykyisin on 20 vuotta kuvien ottamisesta, aiemmin tuo aika taisi olla vähemmän.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^V. 60 ei vissiin annettu kuvia potilaalle itselleen? Muistelen että nykyisin on käytäntö että kuvat saa kotiin..?

_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Loka kirjoitti:^V. 60 ei vissiin annettu kuvia potilaalle itselleen? Muistelen että nykyisin on käytäntö että kuvat saa kotiin..?
Kuvat ovat sairaalan omaisuutta, mutta lainaanhan niitä toki saa, eikä kukaan varmaan sen kummemmin kysele niitä takaisin. Nykyisinhän ei juuri filmikuvia tehdäkään kun on tää digiaika, riippuen tietenkin sairaalasta tai kuvausinstanssista. Vanhat filmikuvat ovat siksi tavallaan arvokkaita, koska ne sisältävät huomattavan paljon hopeaa, joka erotellaan tuhoamisen yhteydessä.

Vastaa Viestiin