Tyynyliina

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Telttapaikan vierestä löydetystä tyynyliinasta, mistä löytyi jälkiä tuntemattoman henkilön verestä ja siemennesteestä, ei taida olla vielä omaa ketjua vaikkakin aihetta on siellä täällä käsitelty paljonkin.

Itselleni on täysi mysteeri, miksi moinen liina on teltan viereen tavalla tai toisella joutunut. Liinaa on arveltu satulansuojukseksi, mutta pystyykö joku muka harjoittamaan pyöräillessään toimintaa, mikä tahraisi liinan kuvatulla tavalla? Toinen esitetty versio, kuukautisrätti, ei sekään tunnu järkevältä kokonsa puolesta ja koska muitakin suojia reissussa kuulemma oli.

Ylipäätään, miksi ihmeessä joku aikuisviihteenkatselija viitsii kuljetella Bodomille asti rättejään? Eiköhän heittäisi käytön jälkeen pois tai säilyttäisi kotonaan, jos räteistä kova pula on.
Pasilan mies.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Bodomin mysteeriosta:

" Katkeamiskohdassa on mahdollisesti verta ja nauhasta löytyy myös lehtivihreän jälkiä. Se on saattanut olla esim. alushousujen vyötärönauha. Kokonaisuutena katsoen näyttää siltä, että tyynynpäällinen olisi ollut jonkun esineen suojuksena tai myöskin tilapäisenä kuukautissiteenä. "

Mahdolliset veret tutkittiin ja niistä ei saatu silloisilla menetelmillä mitään tolkkua. Jos nauhat oli leikattu sekaverisellä puukolla, niin tulos on juuri tuo johon aikalaistutkijat päätyivät. Eli mistään sevästi ulkopuolisen verestä ei ollut kysymys.

No - tuhosivat kuitenkin näytteet, eli ei niitä verijälkiä, ilmeisesti saatu tutkittua nykymenetelmilläkään.

Sekaveristä puukkoahan tuo murhamies käytti, siitä ei liene epäilystäkään. Ainakin Sepon ja Irmelin verta siihen oli sotkeutunut.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sitä minä en käsitä, miten oikeus sai tuosta päähänsä, että niemellä on voinut olla ulkopuolinen tekijä, sillä ulkopuolisista henkilöistä olisi ollut niemellä varmasti muitakin todisteita.

Ei kuukautisside, tai mikä se nyt sitten on ollutkaan, ole mikään tae siitä, että murhaaja olisi pitänyt kuukautissiteitä?

Luultavasti henkilön näin ollen on pitänyt olla nainen, tai erittäin pahasti vuotavat peräpukamat omaava mies.

Jos on ollut nainen, niin on ollut tiettävästi sitten sen ajan maailman toiseksi vahvin nainen, sillä vahvinta ei kait ollut olemassakaan muita, kuin Neuvostoliiton kuulantyöntäjä Tamara Press, joka hänkin sittemmin kuolemansa jälkeen ruumiinavauksen yhteydessä tunnistettiin mieheksi.

Tuon rätin ilmestyminen telttapaikalle on saattanut olla "leirin huvimestarin" saavutuksia, sillä se sopisi melko hyvin hänestä luomaani kuvitteelliseen kuvaan.

Teityllä tavalla on ollut varmaan kiva tuoda moinen rätti, ikään kuin Irmelille kostoksi telttapaikalle ja heittää jotain huulta siitä.

Irmeliä tuskin olisi voinut juttu vähempää kiinnostaa ja sen myötä myöskään "leirin huvimestari".

Rätti ei kokonaisuutenaan anna minkäänlaista johdonmukaista vihjettä juttuun, tai jotenkin noin Jukka varmaan kirjoittaa kohta.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Matlock kirjoitti:Toinen esitetty versio, kuukautisrätti, ei sekään tunnu järkevältä kokonsa puolesta ja koska muitakin suojia reissussa kuulemma oli.
Kuukautissuojien historiasta on muistaakseni tehty kirjakin. En pitäisi minään ihmeenä, että loppuunkäytetty, ohueksi kulunut tyynyliina olisi myös voinut sellaisena taiteltuna toimia. Teltan pohjalta löydetyt kaksi käytettyä "rättiä" eivät välttämättä ole olleet riittävä varustus yön yli retkelle. Kuminauhat olisivat voineet pitää suojaa paremmin paikallaan, ties vaikka sen alla olisi vielä eri "rätti" ollut. Punttihousujen aikana, ennen teippi-kertakäyttösiteitä. Tai yösiteenä.

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Hessu52 kirjoitti:Tuon rätin ilmestyminen telttapaikalle on saattanut olla "leirin huvimestarin" saavutuksia, sillä se sopisi melko hyvin hänestä luomaani kuvitteelliseen kuvaan.

Teityllä tavalla on ollut varmaan kiva tuoda moinen rätti, ikään kuin Irmelille kostoksi telttapaikalle ja heittää jotain huulta siitä.

Irmeliä tuskin olisi voinut juttu vähempää kiinnostaa ja sen myötä myöskään "leirin huvimestari".

Rätti ei kokonaisuutenaan anna minkäänlaista johdonmukaista vihjettä juttuun, tai jotenkin noin Jukka varmaan kirjoittaa kohta.
Nyt hessukin on kyllä vain haamu entisestään, niin kummallinen viesti tämä on.

Mistäs "huvimestari" taikoi sen vieraan siemennesteen siihen tyynyliinaan? Kävikö pyytämässä naapurileiristä? :wink:
Pasilan mies.

Jukka
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 1:06 pm

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Hessu52 kirjoitti: Jos on ollut nainen, niin on ollut tiettävästi sitten sen ajan maailman toiseksi vahvin nainen, sillä vahvinta ei kait ollut olemassakaan muita, kuin Neuvostoliiton kuulantyöntäjä Tamara Press, joka hänkin sittemmin kuolemansa jälkeen ruumiinavauksen yhteydessä tunnistettiin mieheksi.
Erheellinen väite Tamara Pressin kuolemasta on suorassa linjassa nimimerkki Hessun muiden, pahasti harhaisten näkemysten kanssa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tamara_Press

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja awa »

Mariacka kirjoitti:Kuukautissuojien historiasta on muistaakseni tehty kirjakin. En pitäisi minään ihmeenä, että loppuunkäytetty, ohueksi kulunut tyynyliina olisi myös voinut sellaisena taiteltuna toimia.
Tästä samaa mieltä. Ajat oli hieman toiset -60 ja paljon vielä sen jälkeenkin. Kuukautissuojana voitiin hyvinkin käyttää tuon kaltaista liinaa ja jopa tyynyliinaa paksumpia pyyhkeitäkin. Tuntuuhan se tänä päivänä mahdottomalta ajatuksenakin mutta ajat oli toisenlaiset. Kuukautissuojasta niitä siittiöitäkin on saattanut hyvinkin löytyä. Niin - ja kenen siittiöitä ? - kenen siittiöihin niitä on verrattu - ja milloin ?

Olisiko siittiöissä se syy mikä sai murhaajan hallitsemattomaan raivoon? Tiesikö murhaaja siittiöiden "omistajan" ja myös hänet kenelle ne oli "luovutettu" ??

Joka tapauksessa murhaaja oli mitä ilmeisimmin joutunut täydellisen vihan valtaan - mikä tai kuka tuo ihmishirviö on mahtanut ollakin.

Tunaroivat aikalaispoliisit eivät taatusti voineet kuin aavistella ja arvailla kenen, linnanvenkula mielisairaan kiilusilmän, siittiöitä ne saattavat ollakaan. Täytyypä tehdä suolle ratsia. Ja sehän ratsia tehtiin, suolle ja metsään mentiin.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Onhan se siemenneste voinut olla siinä ties kuinka kauan, jopa viikkoja.

Elävät siittiö ovat kyllä olleet jo vainaita, mutta spermajälki kait on jäänyt, josta on saatu kait hemoglobiini jollaintavoin irroitettua, koska sperma ei ole ollut kummankaan pojista.

Näin oli muistaakseni seerumilaitoksen mukaan.

Kyllä Jukka olet yksniittinen tosikko, kun et vanhoja piloja tajua.

No olisihan noista itäblokin urheilijoista paljonkin mukavia juttuja varastossa, mutta en viitsi niitä enempää kertoa, kun eivät yksinkertaisemmatkaan tunnu aukeavan Jukalle ja Matlockille.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

*poistettu otsikkoon kuulumatonta lautamiestekstiä*tm

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Sitä minä en käsitä, miten oikeus sai tuosta päähänsä, että niemellä on voinut olla ulkopuolinen tekijä, sillä ulkopuolisista henkilöistä olisi ollut niemellä varmasti muitakin todisteita.

Ei kuukautisside, tai mikä se nyt sitten on ollutkaan, ole mikään tae siitä, että murhaaja olisi pitänyt kuukautissiteitä?

Luultavasti henkilön näin ollen on pitänyt olla nainen, tai erittäin pahasti vuotavat peräpukamat omaava mies.

Jos on ollut nainen, niin on ollut tiettävästi sitten sen ajan maailman toiseksi vahvin nainen, sillä vahvinta ei kait ollut olemassakaan muita, kuin Neuvostoliiton kuulantyöntäjä Tamara Press, joka hänkin sittemmin kuolemansa jälkeen ruumiinavauksen yhteydessä tunnistettiin mieheksi.

Tuon rätin ilmestyminen telttapaikalle on saattanut olla "leirin huvimestarin" saavutuksia, sillä se sopisi melko hyvin hänestä luomaani kuvitteelliseen kuvaan.

Teityllä tavalla on ollut varmaan kiva tuoda moinen rätti, ikään kuin Irmelille kostoksi telttapaikalle ja heittää jotain huulta siitä.

Irmeliä tuskin olisi voinut juttu vähempää kiinnostaa ja sen myötä myöskään "leirin huvimestari".

Rätti ei kokonaisuutenaan anna minkäänlaista johdonmukaista vihjettä juttuun, tai jotenkin noin Jukka varmaan kirjoittaa kohta.

Kommentoidaan sitten tätä otsikkoon kuuluvaa Hessun kirjoittamaa tekstiä kysyen Hessulta että koska Tamara Press on ehtinyt kuolla ja koska hänet havaittiin mieheksi?

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti: Elävät siittiö ovat kyllä olleet jo vainaita, mutta spermajälki kait on jäänyt, josta on saatu kait hemoglobiini jollaintavoin irroitettua, koska sperma ei ole ollut kummankaan pojista.

N.
Mikä mahtaa olla sperma-anemian alaraja :shock:
Muista lähdekritiikki!

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Hessu52 kirjoitti:Onhan se siemenneste voinut olla siinä ties kuinka kauan, jopa viikkoja.

Elävät siittiö ovat kyllä olleet jo vainaita, mutta spermajälki kait on jäänyt, josta on saatu kait hemoglobiini jollaintavoin irroitettua, koska sperma ei ole ollut kummankaan pojista.

Näin oli muistaakseni seerumilaitoksen mukaan.
Kyllä - olen samaa mieltä, siemenneste on voinut olla liinassa kauemminkin, mutta tiesikö murhamies kenelle ne siittiöt tai siemennesteen jäämät, mahdollisesti kuuluivat? Niin - tai ehkä murhaaja ei tiennyt simennesteestä mutta tiesi toisesta pojasta.

Myöskin elävien siittiöiden löytyminen kankaasta lienee kyseenalaista, koska siittiöiden elämä on sangen lyhytaikainen suotuisemmissakin olosuhteissa, näin muistelen biologian opettajalta kuulleeni.

Oliko murhaaja keskustellut asiasta esimerkiksi Irmelin kanssa ja saanut tietää, että Irmelillä on poikaystävä, joka ei ollut kuitenkaan mukana retkellä. Tämä keskustelija saattoi olla jopa toinen, tämän Karjalaisen näkemistä "kalastajista".

Nämä kalastajathan tulivat Gustafssonille mieleen, vasta vuonna 2004. Olisiko Irmeli jutellut näiden nuorukaisten tai pojan kanssa?

Jos pojat heittivät näiden "miesten" kanssa huulta niin miksi ei tytötkin?

Näistä kalastajista Gustafsson kertoi myöhemmin tarkat tuntomerkitkin.

Jos tämä kuukausiside olisi kuulunut Irmelille, hän ei välttämättä edes tiennyt tai huomannut, että siinä oli jäämiä siemennesteestä. Oli sen kuitenkin ottanut retkellä käyttöön, syystä tai toisesta.

Vai oliko retkeläiset olleet kenties toisessa leirissä illan aikana ja siellä olisikin tapahtunut jotain - mutta eihän he missään toisessa leirissä käyneet, näin Gustafsson kertoi muistavansa. Eihän kukaan heitä käynyt myöskään katsomassa. Tosin tämän kertoi vasta vuonna -80. Tapahtumien jälkeen hän oli niin kovasti muistamaton, joka on ihan ymmärrettävää.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No mutta hyvä papillon, et kait Sinäkin lukeudu noihin kivipaasi kirjoittajiin, jotka ilmeenkään värähtämättä, tosissaan imevät jokaisen teksitin murusenkin eivätkä huomaa milloin "heitetään huulta".

No korjataan sen verran, että idolinsa huulenheiton he kyllä tajuavat, eli "tehty, mikä tehty, viistoista vuotta tuli".

Minä en ole tutustunut sen ihmeemmin sperman käyttäytymiseen, enkä tiedä sen sperma-anemian ala, tai ylärajoista.

Kunhan kirjoitin sen, mitä Seerumilaitoksella oli siihen aikaan saatu selvitettyä.

Sinähän skoone voit nyt meille kaikille kirjoittaa ja kertoa, mitä tuo, ensinnäkin tarkoittaa, tuo sperma-anemia, ja mitkä sen arvot sitten ovat.

Jos arvaisin ihan kylmiltään, niin tarkoittaisiko, no olkoon.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Aneeminen akrobaatti

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Munatorveen kuikuileva aneeminen ja kalju supersiittiö tuikea ilme naamallansa miettii sopivaa strategiaa munasolun muikuttamiseksi: koputanko ovelle, kerron olevani mittarinlukija ja teen tavalliset vai sovinko tapaamisesta millisekunnin kuluttua pyyhittyäni pyrstöni ?

Miljoonat kanssauimarit kauhovat vauhtia lisää minkä pyrstöistä lähtee.

Massiivinen maraton hiipuu kuitenkin äkillisesti kuituiseen kankaaseen, josta ei munasolun näköistä löydy etsimälläkään, vain joukko bakteereita, nekin eri rotua.

Supersiittiömme kuitenkin ilostuu, onhan kuitujen joukossa ripsiään räpsytteleviä hemoglobiinikaunottaria, jotka tunnetusti lisäävät elinvoimaisuutta anemian ahdistamilla.

Häät vietettiin saman tien varpusen veisatessa Mendelssonia ja toisensa saaneet elivät onnellisesti elämänsä loppun asti lähes kaksi minuuttia.

Niin kaunista on katoamaton rakkaus.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Kiva rakkaustarina.

Jospa tuon tyynyliinan sperman DNA n, saisi yhdistettyä johonkin ihmiseen, niin se saattaisi ratkaista tai antaa todennäköisyyden liinan omistajasta.

Esimerkiksi jos DNA täsmäisi vaikkapa Irmelin entisee/silloiseen poikaystävään, saataisiin todennäköisyys siitä, että liina kuului Irmelille.

No - BJM mysteerio on täynnä todennäköisyyksiä ja olisihan, DNA n selvityksestä huolimatta mahdollista (tietyllä todennäköisyydellä), että liinanen olisikin jonkun ulkopuolisen toimesta teltalle tuotu. Tästä Espoon KO tekisi sen johtopäätöksen, että niemellä on todennäköisesti ollut ulkopuolinen henkilö.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Vastaa Viestiin