Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Loka »

Wagner kirjoitti:
Loka kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Konsta ei pahastu?
Vain kaljapäissään perjantaisin. Jos pahastuu niin annetaan raippaa.
Mieleniintoista. Jotain SM-piirteitä olen keskustelijoissa aiemminkin havainnut.
8)
En tiedä piirteistä, mutta kyllähän se viuhtominen välillä piristää.
matkaaja kirjoitti:No papillon jää uikuttamaan jonnekkin, mutta kuka tuo Virpi oikeasti on?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=4&t=164

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Näkijäksi, sinä matkaaja kyselet yllättävän paljon.

Jos olisit rehellinen, niin kertoisit meille, jotka asian muutenkin tiedämme, että et sinä mikään näkijä ole, etkä ole koskaan ollutkaan.

Tuon kun ensin tunnustat, niin sitten voimme kenties olla tasavertaisia keskustelijoita, jotka aina tilaisuuden tullessa annamme vinkkejä jutussa.

Joskus tahattomasti vääriä, jotka kyllä oikaistaan lievää suuremman vittuilun kautta, mutta oikaistaan kuitenkin, eikä siitä pidä loukkaantua.

Joskus sitä itse kukin tekee virheitä, kuten varsin hyvin itse tiedän, mutta joskus kyllä toisetkin menevät metsään, jotkut useammin kuin toiset, mutta nuo sinun näkijän hommasi, eivät tunnu täällä natsaavan, kun et näy tietävän asioista senkään vertaa kuin minä.

Siispä lopeta muiden haukkuminen ja kirjoita ensiksi jotain asiallista.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:No papillon jää uikuttamaan jonnekkin, mutta kuka tuo Virpi oikeasti on?
Jos olet edes sen verran näkijä että näet lukea, niin lue edes perusasiat kerran huolella läpi.
Silloin sinun ei tarvitse olla kyselemässä koko ajan itsestäänselvyyklsiä. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

mulkumulku
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Joulu 13, 2020 12:53 am

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja mulkumulku »

Ensin on lyöty kivellä. Sitten perään mutta pikemminkin myöhemmin puukolla. Eihä ne murhaaja vaihda asettaan kesken taistelun ju on hätä kun uhrit meinaa karkuun...

Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Tovi »

mulkumulku kirjoitti:
Ke Joulu 30, 2020 12:35 am
Ensin on lyöty kivellä. Sitten perään mutta pikemminkin myöhemmin puukolla. Eihä ne murhaaja vaihda asettaan kesken taistelun ju on hätä kun uhrit meinaa karkuun...
Niin? Mitä haet takaa, kahta tekijää? Uhreista löytyi molemmilla tavoilla aiheutettuja vammoja. Onko laittaa tilastoa / faktaa ettei ne murhaajat vaihda asettaan?

DarkOps
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 10, 2019 11:49 am
Paikkakunta: Sawo

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja DarkOps »

Kertokaa joku tyhmemmälle miksi nämä rekonstruktiokuvat ei avaudu :D
Tietää enemmän kuin haluaa myöntää.

Did I ever tell you the definition of insanity?

"Miten kukaan täysjärkinen jaksaa uskoa Nils Gustafssonin syyllisyyteen?"

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

DarkOps kirjoitti:
To Tammi 14, 2021 12:02 am
Kertokaa joku tyhmemmälle miksi nämä rekonstruktiokuvat ei avaudu :D
Ne on laitettu nettiin 2008, joten ovat jo poistuneet serveriltä tai koko sivusto on poistunut. Aika vanha ketju tämä, joku sen vaan nosti ylös.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

mulkumulku kirjoitti:
Ke Joulu 30, 2020 12:35 am
Ensin on lyöty kivellä. Sitten perään mutta pikemminkin myöhemmin puukolla. Eihä ne murhaaja vaihda asettaan kesken taistelun ju on hätä kun uhrit meinaa karkuun...
Tämmöstä minäkin olen täällä pohtinut, että kahteen henkilöön tämä viittaa. Kun tuossa on ollut aika kiirus joka tapauksessa.
Tietty on ehkä mahdollista, että ensin hakkaa kivellä kaikki puolikuoliaaksi ja jostain syystä sitten haluaa hakata heitä veitselläkin, mutta erikoistahan se on.
Ja on mahdollista, että jos veitsi olisi jotenkin rikkoutunut, niin puolikuoliaat voisi viimeistellä kivellä.

Kuka hyökkäisi neljän ihmisen kimppuun kiven kanssa, jos puukkokin olisi mukana?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Renault
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Loka 07, 2019 10:13 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Renault »

Tuota surmaamistapaa kun miettii, niin neljä henkilöä on vaikea tehdä nopeasti toimintakyvyttömäksi edes puukolla. Itse asiassa helpompi ja nopeampi on lyödä uhreja astalolla päähän ja päähän on helppo tähdätä, kun yllätetyt uhrit pyrkivät ylös makuuasennosta.
Täällä on puhuttu astalosta käteen otettuna kivenä. Onhan se mahdollista, mutta kivi kädessä on paljon kömpelömpi ase kuin jokin kättä pidempi objekti. Eli en usko kiveä käytetyn, ellei sitten ohikulkija ole saanut ajatusta että tapetaanpa tuosta teltallinen väkeä. Eiköhän tämä tapaus ollut kuitenkin ennalta suunniteltu juttu ja puukon mukanaolon voisi selittää sillä, että tekijä on tottunut kantamaan sitä aina mukanaan.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Arska Bodomista helluntaina 1994: "Kun minä otan kiven käteen ja lyön sillä päähän, siitä ei kukaan enään nouse"

:shock:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Näyttäisi todisteiden valossa siis siltä, että Mäki on tapettu teltan ulkopuolella muiden ollessa teltassa sisällä. Mäen verta ei ole tiettävästi löydetty teltan sisältä, vaan ainoastaan sen ulkopinnalla.
Asiaa voitaisiin juuri sen tähden pohtia myös siltä kannalta, että Mäkeä lyötiin päähän mahdollisesti ensimmäiseksi, hänen ollessaan teltan ulkopuolella ja muiden ollessa sisäpuolella.
Hän on uhreista ainoa, jolla ei ole teräaseen aiheuttamiksi sopivia vammoja, hän on ainoa kasvoihin lyömätön ja hänen päänsä on peitetty huovalla. Häneltä varastettiin Kaija Ryynäseltä lainassa ollut sateenkaarenkirjava uimapuku, lompakko ja pyyheliina, johon kirjailtu nimikirjaimet E.M. (Eino Mäki, Elsa Mäki).
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

Wagner kirjoitti:
La Tammi 16, 2021 11:08 am
Arska Bodomista helluntaina 1994: "Kun minä otan kiven käteen ja lyön sillä päähän, siitä ei kukaan enään nouse"

:shock:
bodomin arska on ihan täyttä lätinää ja paskapuhetta

Totaldusk
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ti Heinä 16, 2019 5:32 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Totaldusk »

Renault kirjoitti:
La Tammi 16, 2021 10:45 am
Tuota surmaamistapaa kun miettii, niin neljä henkilöä on vaikea tehdä nopeasti toimintakyvyttömäksi edes puukolla. Itse asiassa helpompi ja nopeampi on lyödä uhreja astalolla päähän ja päähän on helppo tähdätä, kun yllätetyt uhrit pyrkivät ylös makuuasennosta.
Täällä on puhuttu astalosta käteen otettuna kivenä. Onhan se mahdollista, mutta kivi kädessä on paljon kömpelömpi ase kuin jokin kättä pidempi objekti. Eli en usko kiveä käytetyn, ellei sitten ohikulkija ole saanut ajatusta että tapetaanpa tuosta teltallinen väkeä. Eiköhän tämä tapaus ollut kuitenkin ennalta suunniteltu juttu ja puukon mukanaolon voisi selittää sillä, että tekijä on tottunut kantamaan sitä aina mukanaan.
eiköhän se kaikki ollut humalassa riehuneen nissen aikaansaannosta... ihan turha tästä on tollasia juonikuvioita vääntää

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Totaldusk kirjoitti:
Ti Joulu 13, 2022 12:36 am
Renault kirjoitti:
La Tammi 16, 2021 10:45 am
Tuota surmaamistapaa kun miettii, niin neljä henkilöä on vaikea tehdä nopeasti toimintakyvyttömäksi edes puukolla. Itse asiassa helpompi ja nopeampi on lyödä uhreja astalolla päähän ja päähän on helppo tähdätä, kun yllätetyt uhrit pyrkivät ylös makuuasennosta.
Täällä on puhuttu astalosta käteen otettuna kivenä. Onhan se mahdollista, mutta kivi kädessä on paljon kömpelömpi ase kuin jokin kättä pidempi objekti. Eli en usko kiveä käytetyn, ellei sitten ohikulkija ole saanut ajatusta että tapetaanpa tuosta teltallinen väkeä. Eiköhän tämä tapaus ollut kuitenkin ennalta suunniteltu juttu ja puukon mukanaolon voisi selittää sillä, että tekijä on tottunut kantamaan sitä aina mukanaan.
eiköhän se kaikki ollut humalassa riehuneen nissen aikaansaannosta... ihan turha tästä on tollasia juonikuvioita vääntää
Murhaava Nisse on ihan täyttä lätinää ja paskapuhetta ilman todisteita.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Van Damme
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2018 11:24 pm

Re: Tuulikki Mäen surma - rekonstruktio

Viesti Kirjoittaja Van Damme »

Totaldusk kirjoitti:
Ti Joulu 13, 2022 12:36 am
eiköhän se kaikki ollut humalassa riehuneen nissen aikaansaannosta... ihan turha tästä on tollasia juonikuvioita vääntää
Loistava päätelmä. Wau.

Löytyiskö joku fakta tämän juonikuvion tueksi?
Mikäli vihervasemmisto poistettaisiin Suomesta, olisi yksittäistapauksiakin paljon vähemmän.

Vastaa Viestiin