Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja papillon »

Matlock kirjoitti:Joo, keskittykää Hessu ja Paskillon vaihteeksi teltan naruihin kun alkaa olla selvää, että Sariola lopulta nujersi teidät polkuasiassa.
Heh, se on jännä että vaikka sariola on mitä on, niin tälläinen pelkkä perskärpänen ja hännystelijäprovovoilija Matlock ei ole yhtään mitään. Ei mitään.
Kehno trollinakin. :lol: :lol: :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Joo, tiedän, ei kannattaisi noteerata, millään tavoin. Niin se on juu. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Paskillonilla alkaa jo heittää kun puhelee yksikseen...olisikohan aika vaihtaa mestaria?
Pasilan mies.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ylläpidolle vaan, että miten nuo trolli Matlockin kirjoitukset liittyvät "Bodom Mediassa" sivuille?

Jos tuo ei ole trollaamista, niin mikä sitten on?
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Matlock »

papillon kirjoitti:Niin no, sitten tulee taas tämä meidän köyhänmiehenmallinnusekspertti, luontokuvien ylituputtaja sariola niitä vääntelee, kukaties värjäileekin naruja mieleisikseen, kuten tapansa on vääristellä kuviakin ja sitten pistää pystyyn äänestyksen että onko verta vai ei?

Sariola Jr eli matlock sitten kulkee pummilla kirjastosta toiseen availemassa nikkejä että pääsis äänestelemään, mutta unohtuu lukemaan lasten nurkaan ankkaria, ei sillä hyvä lehtihän se on. :lol:
Ja mitenkäs tämä hengentuote sitten liittyy "Bodom mediassa"-aiheeseen?
Pasilan mies.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Aika mielenkiintoinen tuo kirjoitus vuodelta -66, jossa valotettiin hieman sitä, miksi Assmann on joutunut epäilyksenalaiseksi.

Olisi kiva tietää, kuka sen kirjeen "Usariin" on lähettänyt, vaimo, rakastajatar, vaiko Assmann itse?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Apu 25/60, ilmestynyt 18.6.1960 :

Kansi

s.40

s.41

s.42

s.43

s.44

s.45
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Näyttääkö tutulta tekstiltä? Aivan, verratkaapa vaikka tähän kohtaan,

Jermo EVK 154-155

Jermo mainitsee Seppo Saurin kirjan lopussa, lähteitään kertoessaan. Melkoinen lähde, paikka paikoin sanasta sanaan! :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kiitokset papillonille jälleen kerran vaivannäöstä, joka tarjosi aikamatkan lähes 50 vuoden päähän. Varsinkin kuvat olivat uusia, itse juttua on varmaan lainattu muuallakin kuin Jermon jutussa, ei ehkä yhtä törkeästi.

Aika siloiteltu kuva nuorten retkestä tuossa oli, ostettiin purkkaa ja jäätelöä, joita ilman retki ei olisi tuntunut miltään. Muutenkaan ei paisuteltu "surun murtamien" vanhempien tunteilla.

Pari seikkaa jäi tuossa mietityttämään, ensinnäkin se, että oletettiin surmaajan vaanineen nuoria jo kauan, miksiköhän. Toisekseen kerrottiin lintupoikien nähneen teltan päällä vain tumman mytyn ja vilauksen murhamiehestä rannassa. Mielenkiintoinen oli myös toimittajan ajatus, että kuka tahansa saattaisi tietyissä olosuhteissa kenties samanlaiseen tekoon syyllistyä.

Kovin toiveikkaita oltiin kuitenkin murhien selviämisen suhteen.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Papillon, kiitokset.
Arvokas alkutieto lähde, jonka mukaan pojat olivat kierrelleet etsimässä paikkaa leiriytymiseen aiemmin.
Saapuivat helluntaina ja palasivat ostamaan 10 purkkaa ja useita limuja ja jäätelöt.
Gustafssonin mukaan vain Seppo ja Tuulikki kävivät kioskilla.
Ketkä siis oikeasti kävivät?
Nelikkohan ajoi järven pohjois puolelle etsimään rauhallisempaa leiriytymispaikkaa.
Artikkelissa kerrotaan myös, että onkivehkeet pakattiin mukaan. Sitten vain ahvenet jäivät, kapulallako ongitut?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja awa »

yövuoro kirjoitti:Artikkelissa kerrotaan myös, että onkivehkeet pakattiin mukaan. Sitten vain ahvenet jäivät, kapulallako ongitut?
Onkivehkeistä Gustafsson kertoo myös kuulusteluvideolla. Siinä hän seikkaperäisesti kuvailee, käsiä apuna käyttäen, kuinka siinä oli siima, koukku ja koho jne. Gustafsson kertoi myös, että vavat onkiin tehtiin itse paikanpäällä.

Poikien onkivehkeitä ei koskaan telttapaikalta ilmeisesti löytynyt, mutta juuri tällaiset onget löydettiin viereiseltä niemeltä ja kalat oli jääneet rannalle y-haaraiseen oksaan. Tästä y-haaraisesta oksasta kertoi myös Nils Gustafsson, kuivaillen senkin tarkasti, kuinka keppi oli pujotettu kalan kiduksista jne.

Kenen onget ne mahtoivatkaan olla?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

yövuoro kirjoitti: Arvokas alkutieto lähde, jonka mukaan pojat olivat kierrelleet etsimässä paikkaa leiriytymiseen aiemmin.
Saapuivat helluntaina ja palasivat ostamaan 10 purkkaa ja useita limuja ja jäätelöt.
Gustafssonin mukaan vain Seppo ja Tuulikki kävivät kioskilla.
Ketkä siis oikeasti kävivät?
Nelikkohan ajoi järven pohjois puolelle etsimään rauhallisempaa leiriytymispaikkaa.
Artikkelissa kerrotaan myös, että onkivehkeet pakattiin mukaan. Sitten vain ahvenet jäivät, kapulallako ongitut?


23.6 - 60 NG kertoo että he kääntyivät kioskin kohdalta oikealle, siis nykyiselle Rantaojantielle.

Koska niemissä oli porukkaa, he palasivat kioskille ja kääntyivät jälleen oikealle, siis nykyiselle Kunnarlantielle ja menivät järven pohjoispäähän.

Sielläkään ei ollut hyvää paikkaa, joten he palasivat takaisin - mutta vain peltotien päähän asti, ohittivat puomin ja menivät niemeen.

Uskon että näihin mahtuu jätskinostot sekä Blomman kertoma kioskimiehen varoitus telttailemisesta.

Mitä tulee tuohon retken suuunnitteluun, niin on se voinut olla pohdinnan alla, mutta siitä päätettiin paria viikkoa ennen ja edellisenä helluntaina jätkät oli siellä fillariretkellä nelistään, mukana myös Keijo Leivonen ja Tane Ratinen.
Silloin paikka tuli tutuksi, ei sitä tarvinnut etsiä.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kiitos papi kovasti vaivananäöstäsi, näitten Apulehden juttujen suhteen.

Luin kuitenkin tuolta aiemmin kirjoitelluista jutuista muutaman seikan, joita ainakaan minä en ole pannut tarpeeksi tarkkaan merkille, mutta se nyt ei liene mitenkään ihmeellistä.

No nuo seikat ovat ne, että Gusse kertoo videokulustelussa Sepon ja itsensä lähteneen duunin jälkeen Strömbergiltä himaan, mutta ei mainitse sitä, että on ottanut kyytiinsä aamulla duuniin kyydittämänsä Otto isän!

Missä välissä ne viinat sitten on otettu vastaan, jos Gussen faija on ollut siinä lähettyvillä ja maalari on kiikutellut kilisevää kassia pojille?

Toinen ilmiselvä seikka, on tuo maininta, että poliisi sai poikien nimet selville myöhemmin, rekisterikilpien perusteella, mutta tyttöjen nimet olisivat olleet toisen pojan housuntaskussa olleen vihon sivulla, ilmeisesti Sepon farkkujen, luulisin.

Eli kait sinne rekisterikeskukseen on joku saatu kärrättyä, vaikka myöhäseen on mennytkin, mutta miten se nimi on löytänyt mitä ilmeisemmin Lönnbergin muistivihkoon?

No lehdistö oli kirjoitellut noista asioista jo aikoinaan, mutta me olemme spekuleeranneet niistä täällä ohimosuonet pulleina, sydänhalvauksen partaalla, jos näin leikkisä vertaus vakavan asian yhteydessä sallitaan.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa

Viesti Kirjoittaja papillon »

^
Olen siinä aikataulussa tuonkin selostanut lähteineen: Otto ja Nilssi lähti aamulla motskarilla duuniin. Sepi oli rokulissa.

Virtanen antoi Nilssille viinat, joka taas ne 11.55 antoi Sepille Romppasen portilla.
Sitten Nilssi meni hakeen Paapan raksalta kyytiin ja meni himaan.

Omaa oletustani on se , että Otto ja viinalasti ei käynyt samaan kyytiin, ne olis evakuoitu.

Aikataulu on jo kerran tullut Raidilta takaisin, mutta kun se oli minusta vaikealukuinen niin uusi kierros .doc tiedostona on syynissä.
Odotellaan, saamme nähdä sanoi Merivuokko. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sitä vaan, ettei kukaan sen ajan tervejärkinen hemmo, olisi mennyt duunipaikkansa lähellekään, jos olisi ollut rokulissa, ja en hetkeäkään epäile, etteikö Sepi olisi ollut tervejärkinen.

Loparit siitä olisi tullut, jos käry olisi käynyt duunipaikan portilla ja vieläpä viinanhakumatkalla, ei käy, sanoi entinenkin kiljunkäyttäjä, heh.

Siispä noiden redulestien (slangia) noutamiseen, tai toimittamiseen kait on ollut joku muu keino, mene ja tiedä?

Se on kumma, ettei sen ajan lehdissä ollenkaan kirjoiteltu viinankäytöistä nuorison käymillä reduilla (slangia).

Nykyään se olisi siellä jo lööpeissä, että "Surmatut olivat umpikännissä"! Taikka: "Murhaaja pääsi yllättämään humalaiset nuoret", eli jotenkin tuohon malliin, jos noin raflaavaa tekstiä voi asian yhteydessä käyttää.

Edelleenkin olen sitä mieltä noista lehdistölle "tiedottamisista", että sen hoiteli tietty taho, joo!
Vastaa Viestiin