Kevennystä kerrakseen.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

yövuoro kirjoitti::shock:
Vrt. keventäjä Tenovuo; kaikki ei ole sitä miltä näyttää.(Clinton Lewinsky).
Totta! Voisi sanoa niinkin, että

"Kaikki ei ole sitä, miltä vanhoista valokuvista katsoen näyttää, usein on tarkempaakin tietoa olemassa! Valokuva ei kerro kaikkea!"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eivätkä varsinkaan vanhat kartat, sillä polut muutuvat teiksi ja ojat joiksi, sekä päin vastoin.
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Huoh, shokeerauduin mauttomuuksista, niin Tenovuon kuin Sariolan.
Eikä kaikki ole todellakaan sitä , miltä se yritetään saada näyttämään :lol:
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:
"Kaikki ei ole sitä, miltä vanhoista valokuvista katsoen näyttää, usein on tarkempaakin tietoa olemassa! Valokuva ei kerro kaikkea!"
Valokuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, sanoo vanha sanonta. Pitää paikkansa varsinkin siinä Gustafssonin kotiintulokuvassa, jossa nuorukainen astuu ulos ahtaalta henkilöauton takapenkiltä yhdelle jalalle kiertyen, lehtipinoa käsissään kannatellen, ja kaikki tämä käsillä tukea ottamatta. Voin kertoa, että ei ole helppo suoritus kenellekään. Tuosta on aika pitkä matka siihen, että piti kuulemma opetella kävelykin uudestaan.

Tuosta on pitkä matka siihenkin, mitä Sariola väitää tasapainovaikeudeksi. Kuva kertoo valehtelematta sen, että mitään tasapainovaikeutta ei ole tuolloin kotiin tullessa ollut. Ja mielenkiintoista tässä on sekin, että noita kuvia tapahtuneesta ei ole vain tuo yksi, vaan noita kuvia tapahtuneesta on ainakin kaksi, samalla sekunnilla otettuja (eri kameroilla), eli järjestetystä kuvasta ei ole kysymys.

Kevennystä kerrakseen -hengessä tähän voi todeta, että Gustafssonin vammat vaativat sairaalahoitoa noinkin pitkään - mutta kotiintulokuvassa niistä ei näy jäleäkään. Ruhjotut kasvot olivat silottuneet ja kävelemäänkin oli opittu.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Navetanhajuinen
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 2:17 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

Sariolan Närhi kuvasta, kyllä tuo närhi on perso tammenterhoille, joka syksy se tulee tänne liikepaikollekkin pihalle oravien kanssa kilvoittelemaan noista tammenterhoista. Orava pudottaa terhot puusta maahan ja närhi noukkii ne kokonaisina kupuunsa, nielee ja nielee näyttäisi olevan lähellä tukehtumis vaaraa.

Nuoripari asusti maatilamajoituksessa aitassa, syömään talonväki heitä kutsui moneenkertaan, mutta ei nuorija ruokapöytään näkynyt, lopulta isäntä jo kovistelikin
" ruoka jäähtyy, millä te elätte kun ette syömään kerkeä"
" rakkauden hedelmillä"
kuului vienoääni aitasta
" älkää heittäkö niitä rakkaudenhedelmänkuoria pihamaalle, kanat tukehtuu"
sanoi isäntä poistuessa aitalta takaisin tupaan.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Närhi on ahmatti. Mutta joutsen on ylväs. Olkoon nämä vaikka Bodomin joutsenet:

Kuva
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Matlock »

YÖ BODOMILLA

MINFO:n nelikko oli viettämässä vuosipäivää Bodomin surmapaikalla. Makkarat oli syötä, onkimiset ongittu ja pirunviinaakin juoto varsinkin yhden retkeläisen osalta.

Oli nukkumaanmenon aika, kun teltassa alkaa tuntua navetanhajua.
AWA: Täällä haisee. Kukakohan on syyllinen?
WAGNER JA SARIOLA: Hessu!
HESSU: Taidanpa krhm... mennä käymään pusikossa (lähtee ulos)
----------------------------
(Ulkoa kuuluu hirveää karjuntaa)
WAGNER: Arska on palannut! Kuolemme kaikki, kun Arska lyö, se on laakista vainaa.
SARIOLA: Ei hätää, tämä on vasta ensimmäisen valehyökkäyksen harjoituksen hämäys.
AWA: Kolme lähti retkelle ja yksi meni paskalle-----hymm
HESSU (kömpii telttaan verisenä): Saamarin pirunviina, kompastuin teltan naruihin ja putosin töyräältä alas.
SARIOLA: Selviä nakkikioskivammoja, Öhman....
HESSU: Hiiteen Öhman, mulla on ykstoista reikää päässä ja jalat menee alta.
AWA (käy ulkona ja palaa): Kalat on viety, jätin ne kalliolle ja nyt oksa on tyhjä.
HESSU: Mätälokki vie kalat tähän aikaan vuodesta heti, kun jätät ne yksin.
AWA: Kengätkin on varastettu. Hessu, piilotitko ne jonnekin?
HESSU: Millä mä tässä kunnossa mitään piilottelisin?
----------------------------
Kello 3 retkeläiset heräävät askeliin teltan ulkopuolella.
WAGNER: Zodiac se siellä käyskentelee.
SARIOLA: Nakkikioskimies suunnittelee hämäyshykkäyksen valehyökkäyksen harjoitusta.
AWA: Neljä kävi nakkikioskilla ja yksi jäi ilman.......hymm....
HESSU: Olis kiva ottaa erä ja katsoa, kumpi kaatuu.
MATLOCK: (tulee sisään ja ojentaa kalat ja kengät): Unohditte ottaa minut kyytiin. Nukkuessanne perkasin kalat ja plankkasin kenkänne.
Pasilan mies.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ihan kivaa huumoria, tuota voisi olla lisää!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

"Hessu joi sairaalan konjakit"

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tämä on niin hyvä juttu, että pannaan se tänne kevennysten puolelle, johon se sopiikin paremmin!


Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ma Marras 28, 2011 7:31 pm

.......
Joo ylilääkäri oli sitä mieltä, että "makaile nyt vaan kaikessa rauhassa, ei sinulla minnekään kiire ole".

Ainoa hyvä puoli hommassa oli, että erään toisen potilaan kanssa saimme "sairaala konjakkia" muutaman kupin päivässä, jotain koetta varten, en tiiä mikä koe oli kyseessä, mutta hyvää konjakki teki nuorelle pojalle, no 17 vuotiaalle kumminkin!

Ei taitaisi enää nykyään konjakkia saada?
.......


Kuka uskoo - kuka ei! :D
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllähän sinä voit tuota vitsinä pitää, mutta totta se vaan on, ei siinä mitään.

Tuollaista se teettää, kun ei tiedä mitään -60 luvun sairaaloiden hoitotavoista, kuten Sariolan kohdalla näyttää olevan.

Liikaa makuutettiin ihan turhaan ja annettiin vieläpä konjakkia lisäksi, no mutta se oli silloin!

Toki minulta kysyttii ensin korrektisti lupa, voidaanko sitä konjamiinia antaa pari mukia päivässä ja kuten kirjoitin, en tiedä, mitä koetta silloin he tekivät, mutta kyllä sen konjakki oli hyvää, tuskin mitään "Moppelia"!

Sikaria eivät sentään tarjonneet, vaan jouduin omassa yksityishuoneessani tyytymään omiin Marlboroihini, se näet oli sitä aikaa kun vielä poltin!

Enää ei putoa viina, eikä pala tupakkikaan!

Se siitä, on se hyvä, että Sariolan saa hyvälle tuulelle kertomalla sairaaloiden 60 luvun hoitotavoista!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:En tiedä, mitä koetta silloin he tekivät, mutta kyllä sen konjakki oli hyvää, tuskin mitään "Moppelia"!
Totta turiset, valvontakamera on lahjomaton:

Kuva

8)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Katos vaan Wagner, sinäkin olet saanut joskus näemmä konjakkia maistaa, mutta vaan sitä "moppelia", kun olosi on noin levoton, vai olisiko tuo sittenkin Sariola ja ihan selvin päin, no kummin vaan, hauskaa näyttää olevan!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

...taitaa meillä Sariolan kanssa olla suurempi hatunnumero...

:lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tuota se teettää, kun on lapsena pieni pipo ja puulelut, ainakin Sariolan kohdalla onneton lapsuus on tehnyt tepposensa, kun pipo on ollut kireällä!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kevennystä kerrakseen.

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:Kuva
Jokainen on omanlaisensa - ulkonäkö ei aina kerro ihmisestä kaikkea. Toiset ovat
kauniita ja toiset kivoja. Voi olla kaunis ja ikävä ja vastaavasti ruma ja hauska. Eikä noista mikään ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. Kaikki on mahdollista.

Hauskaa näyttää olevan, ja en epäile, että pöytäseurueessa ei olisi seurueella hauskaa - olivatpa kauniita tai vähemmän kauniita...

- hauska -
Vastaa Viestiin