Bodomin mystiset asiat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

strangelove kirjoitti: Eikös vasara ole remonttimiehelle aika oleellinen esine. Tuleepa taas mieleen Assmann ja Vallilan verstas.
Kumivasara ja öljyiset kädet viittaa autokorjaamoon, jossa kyseinen vasara on ihan vakiotyökalu. Kumivasaroita on kaikessa konepajateollisuudessa ja metallipajoissa, myös Strömberillä oli niitä(tiedänpähän vain).

Aika pitkälle se vasaran materiaali on samaa, kuin esim moottoripyörän rengas, hiilellä värjattyä kumimassaa. Siitä jää musta jälki, jos sillä esim telttakangasta kumauttaa.

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

^Eikö tämä viittaisi sitten edelleen myös Virtaseen? Tai sitten tuonne Vallilaan sitten. Voi etten paremmin sano, niin eikö näitä joitakin aivan olennaisia juttuja sitten ole tarkistettu mitenkään?

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

matkaaja kirjoitti: Tähän sopisi hyvin myös se Croisetin totemus, että 'uhrit olivat aivan sivullisia'. Bingo?
Kai ymmärrät, että selvännäkeminen on täyttä humpuukia. Siten croissetin ja kenen tahansa, joka väittää olevansa selvännäkijä on täyttä tuubaa.
---------
Allekirjoitus.

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

matkaaja kirjoitti:Y
Nyt kun olen tsekannut eri vaihtoehtoja, on jotenkin sellainen kuva tästä mysteeristä, että se tekijä oli kyllä hyvin tiedossa. Moni asia viittaa sellaiseen. Mutta ehkä ei tosiaan löytynyt enää ainkaan neljän vuoden päästä tapahtuneesta riittävästi todisteita. Tai että asia on niin arkaluontoinen jollekkin, ettei sitä ole voinut antaa julkisuuteen?
Nyt puhut totta. Tekijä oli ja on tiedossa. Todisteet eivät vain riittäneet 45 vuoden jälkeen.

Ja aivan tosissanneko ressukat väitätte, että tekojen motiivina olisi ollut viinan joutuminen väärille henkilöille. Hohhoijaa.
---------
Allekirjoitus.

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

strangelove kirjoitti:Oliko auto paketti -vai henkilöauto? Olisiko rekisterinumero voinut olla ZD-779?

Eikös vasara ole remonttimiehelle aika oleellinen esine. Tuleepa taas mieleen Assmann ja Vallilan verstas.
Sinä se ressukka vain luulet, että Assmanilla olisi jotain osuutta kolmoismurhaan. Ei ole. Ja oikein kumivasarallako teot tehtiin? Gimme me a break :lol:
---------
Allekirjoitus.

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

grootille tulee paljon ylläreitä elämässä; odotapa vain! :wink:

Ei vähinten selvänäön osalta.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Bodomin suhteen ylläreitä elämäänsä on tiedossa vähän muillekin.

Murha ei vanhene koskaan.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Valotappas awa ihmeessä meille muillekin mitä? :roll:

Siis ennenkuin jostain seiska päivää lehdestä luetaan. Ihan oikeesti.

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Olen miettinyt sitä, että oliko se Vestan rakennustyömaan puhelin lähin puhelin siellä silloin kun Johansson kävi ilmoituksen tekemässä? Ja miksi vasta hän tosiaan teki ilmoituksen silloin 11.30? Mietteitä taas on.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:Olen miettinyt sitä, että oliko se Vestan rakennustyömaan puhelin lähin puhelin siellä silloin kun Johansson kävi ilmoituksen tekemässä? Ja miksi vasta hän tosiaan teki ilmoituksen silloin 11.30? Mietteitä taas on.
Veston puhelin oli lähin, noin 250 m linnuntietä.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eikös arvon matkaajan selvänäkijänä pitäisi tuollaiset asiat tietää jo ihan harrastuksen puolesta?

Kyllä nyt on menty keskusteluissa jo liian pitkälle, kun aletaan uskomaan jotain rankalaista selvänäkijää, jolla ihan sata varmasti on ollut jo tullessaan tautatietoa niin Kaisaniemen puistosta ja siellä sijainneesta tanssiravintolasta, kuin muistakin paikoista, joita on kartalta etukäteen katsellut.

Se, että jotkut moottoripyöräjengit olisivat ottaneet yhteen, ei pidä kutiaan, sillä sellaisia jengejä Suomessa ei ainakaan minun tietäkseni ollut.

Ainoastaan Gussenkin kertomia porukoita, jotka hengailivat huoltoasemilla, kuten Askiston Gulfilla, vai mikä se Gussen mesta oli.

Sittemmin tuli "Keimolan Kessa", eli Kesoil, joka taisi olla ensimmäinen koko yön auki ollut huoltsikka Suomessa ja siellä tuli sitten itsekin hengailtua, samoin kuin nyt jo kaiketi edesmenneessä Riihimäen Caravaanissa.

Avoautoja oli siihen akaan melko vähän ja sellaisia, joka olisi ollut klommoilla ja huonosti korjattu vielä vähemmän, joten ei tuokaan tunnu uskottavalta.

Citikka ja trukki, ovat kait jo hylätty, joten eiköhän metsästetä haamuja jollain muulla tavalla?

Olis muuten kiva nähdä, jos jollain olisi kuvia tuosta Gussen maintsemasta Gulfin-baarista, sillä kyllä minäkin olen siellä varmaan joskus "nokivedet" käynyt lipaisemassa kitusiini.

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Hessu52 kirjoitti:Eikös arvon matkaajan selvänäkijänä pitäisi tuollaiset asiat tietää jo ihan harrastuksen puolesta?

Kyllä nyt on menty keskusteluissa jo liian pitkälle, kun aletaan uskomaan jotain rankalaista selvänäkijää, jolla ihan sata varmasti on ollut jo tullessaan tautatietoa niin Kaisaniemen puistosta ja siellä sijainneesta tanssiravintolasta, kuin muistakin paikoista, joita on kartalta etukäteen katsellut.

Se, että jotkut moottoripyöräjengit olisivat ottaneet yhteen, ei pidä kutiaan, sillä sellaisia jengejä Suomessa ei ainakaan minun tietäkseni ollut.

Ainoastaan Gussenkin kertomia porukoita, jotka hengailivat huoltoasemilla, kuten Askiston Gulfilla, vai mikä se Gussen mesta oli.

Sittemmin tuli "Keimolan Kessa", eli Kesoil, joka taisi olla ensimmäinen koko yön auki ollut huoltsikka Suomessa ja siellä tuli sitten itsekin hengailtua, samoin kuin nyt jo kaiketi edesmenneessä Riihimäen Caravaanissa.

Avoautoja oli siihen akaan melko vähän ja sellaisia, joka olisi ollut klommoilla ja huonosti korjattu vielä vähemmän, joten ei tuokaan tunnu uskottavalta.

Citikka ja trukki, ovat kait jo hylätty, joten eiköhän metsästetä haamuja jollain muulla tavalla?

Olis muuten kiva nähdä, jos jollain olisi kuvia tuosta Gussen maintsemasta Gulfin-baarista, sillä kyllä minäkin olen siellä varmaan joskus "nokivedet" käynyt lipaisemassa kitusiini.
Epäiletkö kykyjäni; tottakai tiesin, mutta varmistin...

No ei selvänäkeminen tuollaista ole että tietää aivan kaiken.

Kuka muuten oli tuo Johansson? Kirvesmies; sen tiedän.

Mistä ranskalainen näkijä olisi saanut niin paljon taustatietoa että osaisi yhdistää jotkut tietyt juuri sinne? Voi että menee taas metsään Hessu. Olisi niin paljon helpompaa tämä kun osattaisiin yleisestikin katsoa tätä näkijänkin antamaa infoa asiaa aivan asiallisesti. Hyvin monet kyllä osaavatkin, ja se on hienoa asia.

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Bodom-mysteerissä on paljon mystiikkaa, todella. Aina ajoittain ei voi olla huomaamatta, että aineistoa tutkiessa, sieltä ei löydy päätä eikä häntää? Että kiertää ikäänkuin kehää, ja lopulta tulee samaan paikkaan, mistä lähti, eikä juuri tietoa ole paljonkaan kertynyt. Mutta tämä on vaan minun havainto, mutta aineistokin on voitu luoda erittäin laskelmoidusti. Mutta jos rikkoo ympyrän, alkaa tietoa tulla. Eli riko rajasi, ihminen, myös Bodom-mysteerin suhteen. :!: :idea:

Onneksi voin nähdä enemmän.... :roll:

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:Bodom-mysteerissä on paljon mystiikkaa, todella. Aina ajoittain ei voi olla huomaamatta, että aineistoa tutkiessa, sieltä ei löydy päätä eikä häntää? Että kiertää ikäänkuin kehää, ja lopulta tulee samaan paikkaan, mistä lähti, eikä juuri tietoa ole paljonkaan kertynyt. Mutta tämä on vaan minun havainto, mutta aineistokin on voitu luoda erittäin laskelmoidusti. Mutta jos rikkoo ympyrän, alkaa tietoa tulla. Eli riko rajasi, ihminen, myös Bodom-mysteerin suhteen. :!: :idea:

Onneksi voin nähdä enemmän.... :roll:
Joo, uskotaan. Mutta sillä nyt ei valitettavasti ole meille paljon iloa, jos sinä näet muttet kerro mitä näet.

Olet käsittääkseni tietävinäsi tekijän, mutta et sitä kerro.

Mikä estää kaikkia muitakin alkaa " näkijäksi " , mutta siinä vaiheessa kun pitäisi nimeä esittää meneekin turpa tukkoon, mitä siitä tulisi?


Valitan,. en paljon oikein osaa arvostaa tuollaista. Jos kerran tiedät, kerro, jollet, ei sitten mitään.

Ugh. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Bodom-mysteerissä on paljon mystiikkaa, todella. Aina ajoittain ei voi olla huomaamatta, että aineistoa tutkiessa, sieltä ei löydy päätä eikä häntää? Että kiertää ikäänkuin kehää, ja lopulta tulee samaan paikkaan, mistä lähti, eikä juuri tietoa ole paljonkaan kertynyt. Mutta tämä on vaan minun havainto, mutta aineistokin on voitu luoda erittäin laskelmoidusti. Mutta jos rikkoo ympyrän, alkaa tietoa tulla. Eli riko rajasi, ihminen, myös Bodom-mysteerin suhteen. :!: :idea:

Onneksi voin nähdä enemmän.... :roll:
Joo, uskotaan. Mutta sillä nyt ei valitettavasti ole meille paljon iloa, jos sinä näet muttet kerro mitä näet.

Olet käsittääkseni tietävinäsi tekijän, mutta et sitä kerro.

Mikä estää kaikkia muitakin alkaa " näkijäksi " , mutta siinä vaiheessa kun pitäisi nimeä esittää meneekin turpa tukkoon, mitä siitä tulisi?


Valitan,. en paljon oikein osaa arvostaa tuollaista. Jos kerran tiedät, kerro, jollet, ei sitten mitään.

Ugh. :lol:

Kiitos kiitos papillon. Täällä foorumilla ei saa nimetä ketään, ja tuskin minä täältä niin arvostusta haen, vaan totuutta. Kaikella kunnioituksella mm. sinua kohtaan papillon, sillä sinun antamat tietosi kuitenkin ovat hyvin valaisevia, eli en sitä tässä mollaa lainkaan.

Mutta katsotaan vielä mitä tulee. Polttelisko tekijällä tuo omatunto, jotta voi tulla esille. Yritän meditoida siihen suuntaan. :wink:

Vastaa Viestiin