Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
Kopla-9 on tekemällä tehtyä puppua jolla ei ole reaalista vastinetta muualla kuin virtuaalimaailmassa, jossa voi punoa vaikka mitä tarinaa loppumattomin solmuin.

8)
Oho! Aika järkyttävää että tässä ketjussa olisi kirjoitettu peräti 46 sivua puppua asiasta jota ei ole olemassakaan.
Ja keskusteluun on osallistunut sinun lisäksi Urho, Supernova, Maza ja moni muu todellinen Bodom-asiantuntija.
Mitä siitä voisi päätellä? :shock:
Montako sivua kaikkiaan on spekuloitu Gustaffsonin syyllisyyttä/syyttömyyttä asiassa, jossa hänet on ainoana suomalaisena todettu syyttömäksi Bodomin kolmoismurhaan & itsensä ryöstömurhan yritykseen ?
Siitä voi jo päätellä, että tuo Kopla-9-tarina sopii keskustelun luonteeseen,
olipa se totta tai ei. Jos tuollainen kopla todella joskus olisi ollut olemassa,
olisin siitä kuullut jo aikapäiviä sitten.
Kopla-9 on syntynyt Bodom-keskustelun aikana jonkinlaisena zoukkina,
haudattakoon se saman keskustelun puitteissa virtuaaliseen maanrakoon
vaikka tässä ketjussa. Bittiavaruudessa se on varmasti onnellisempi, kun
tuota tarinaa on väkisin letkuissa yritetty pitää hengissä vuosikaudet.

Eutanoidaan siis Kopla-9 viimeinkin.

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

^

Kopla-9:stä tulee siis "Kupla-9"
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Myöskään kekkosta on turha syyllistää siitä että hän on tämän kejun avannut kun aihe ja legenda on tätä forumia vanhempi
Urho myös lanseerasi aikoineen termin "Kopla-9". Sen lisäksi siis, että hän nosti aiheen esiin täällä Murhainfossa. Siinä on jo kaksi syytä "syyllistämiseen", mitä sillä sitten tarkoitetaankin.
Lanseerasi kuka lanseerasi. Sarkasmi on laji joka vaatii muutakin kuin kaksi kättä ja "bläkkändekkerin".
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Urho myös lanseerasi aikoineen termin "Kopla-9". Sen lisäksi siis, että hän nosti aiheen esiin täällä Murhainfossa. Siinä on jo kaksi syytä "syyllistämiseen", mitä sillä sitten tarkoitetaankin.
Lanseerasi kuka lanseerasi. Sarkasmi on laji joka vaatii muutakin kuin kaksi kättä ja "bläkkändekkerin".[/quote]

Urho varmaan mielellään soittaa Pharaohille ja keskustelee K9-teemasta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja supernova »

Niin varmaan. :mrgreen:
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Niin varmaan. :mrgreen:
Pidätkö tätä asiaa siis varmana? Oletko keskustellut asiasta Urhon kanssa vai onko tuo vain turhanpäiväinen heitto?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

supernova kirjoitti:
Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Urho myös lanseerasi aikoineen termin "Kopla-9". Sen lisäksi siis, että hän nosti aiheen esiin täällä Murhainfossa. Siinä on jo kaksi syytä "syyllistämiseen", mitä sillä sitten tarkoitetaankin.
Lanseerasi kuka lanseerasi. Sarkasmi on laji joka vaatii muutakin kuin kaksi kättä ja "bläkkändekkerin".
Urho varmaan mielellään soittaa Pharaohille ja keskustelee K9-teemasta.
Masa/Pharaoh sen 'lanseeraasi', Urho mahdollisesti toi sen uudelleen esiin.
Miksi lanseerasi ja miksi nostettiin uudelleen esiin: oletukseni on se, että uudelleen aihe keskusteluun nostamalla saatiin aikaan tilanne, jossa uudet aiheesta kiinnostuneet voisivat osaltaan varmistua siitä, millä painolla kyseisen nimimerkin (M/P) esittämiin mielipiteisiin tulisi suhtautua kaikessa Bodom-keskustelussa, sillä koko Kopla-9-aihe on pelkkää puppua vailla mitään vastakohtaa todellisuudessa.

8)

Wer hebt, er lebt.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner sen Arska-saagan 'lanseeraasi', ja tuo aina uudelleen ja uudelleen esiin.
Miksi lanseerasi ja miksi nostaa uudelleen esiin: fakta on se, että uudelleen aihe keskusteluun nostamalla on saatu aikaan tilanne, jossa uudet aiheesta kiinnostuneet voisivat osaltaan varmistua siitä, millä painolla kyseisen nimimerkin esittämiin mielipiteisiin tulisi suhtautua kaikessa Bodom-keskustelussa, sillä koko Arska-aihe on pelkkää puppua vailla mitään vastakohtaa todellisuudessa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Masa/Pharaoh sen 'lanseeraasi', Urho mahdollisesti toi sen uudelleen esiin.
8)

Wer hebt, er lebt.
En usko että Urho toisi keskusteluun esille mitään sellaista jolla ei olisi tärkeä merkitys hänen tutkimuksissaan. Mutta Arska ja muu kopla on tietysti syyttömiä sen ajan poikia.
Muuten: kai tiedät että multinikkeily on kielletty säännöissä? :wink:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
Masa/Pharaoh sen 'lanseeraasi', Urho mahdollisesti toi sen uudelleen esiin.
8)

Wer hebt, er lebt.
En usko että Urho toisi keskusteluun esille mitään sellaista jolla ei olisi tärkeä merkitys hänen tutkimuksissaan. Mutta Arska ja muu kopla on tietysti syyttömiä sen ajan poikia.
Muuten: kai tiedät että multinikkeily on kielletty säännöissä? :wink:
Toki tiedän, olin Muuranan(kin) aikoihin niitä harvoja, joilla oli vain yksi tunnus.
Sinulla/Masalla nitä oli muistaakseni yhteisesti enemmänkin.
Koska asia ei minulle kuulu, en väitä tämän palstan eri nimmareistasi mitään

:lol:

Wer nicht hebt, nicht mehr lebt: heben und leben lassen..
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Wagner sen Arska-saagan 'lanseeraasi', ja tuo aina uudelleen ja uudelleen esiin.
Miksi lanseerasi ja miksi nostaa uudelleen esiin: fakta on se, että uudelleen aihe keskusteluun nostamalla on saatu aikaan tilanne, jossa uudet aiheesta kiinnostuneet voisivat osaltaan varmistua siitä, millä painolla kyseisen nimimerkin esittämiin mielipiteisiin tulisi suhtautua kaikessa Bodom-keskustelussa, sillä koko Arska-aihe on pelkkää puppua vailla mitään vastakohtaa todellisuudessa.
Hyvää näyttää tehneen tuo peräkkäisten viestien välinen 11 tunnin päivätorkku,
sillä seuraava viesti on jo selkeämmin hahmottuva ja vailla turhaa provosointia.

8)

Torkkuja kaikille nitä kaipaaville, jos musta tehdään valkoinen pressa.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kevät on tulsosa ja Kopla-9 on suunnittelemassa tapaamista. Arska on alustavasti luvannut tulla paikalle.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Kevät on tulsosa ja Kopla-9 on suunnittelemassa tapaamista. Arska on alustavasti luvannut tulla paikalle.
Kevät on tulossa ja Karhukopla on suunittelemassa tapaamista rahasäiliöllä.
Aku-Ankkakin on alustavasti luvannut tulla veljenpoikineen paikalle.
Miten käy Roopen miljardien ?
Pelastaako Sudenpentujen käsikirja tilanteen taas kerran ?
Jännityksellä kevättä odotellen
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti: Kevät on tulossa ja Karhukopla on suunittelemassa tapaamista rahasäiliöllä.
Aku-Ankkakin on alustavasti luvannut tulla veljenpoikineen paikalle.
Miten käy Roopen miljardien ?
Pelastaako Sudenpentujen käsikirja tilanteen taas kerran ?
Jännityksellä kevättä odotellen
:lol:
Miten nämä satusi liittyvät Bodomiin?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Kevät on tulsosa ja Kopla-9 on suunnittelemassa tapaamista. Arska on alustavasti luvannut tulla paikalle.
Aku-Ankka ilmestyy viikoittain, se on varmaa, ei satua.
Mutta miten tuo satusi liittyy Bodomiin ?
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Lukittu