Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Tämähän on täysin perätöntä niinkuin sepustuksesi yleensäkin ovat olleet.
Jokainen sanani on täyttä totta. Tietenkin se sinuun sattuu. Jospa nyt ihan ensimmäiseksi tarkistaisit haku-toiminnolla, että kuka sen Kopla-9 debatin Murhainfossa oikein aloitti.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja konsta »

Jospa sinä etsisit sen kyseisen viestin, kun olet jo tuota pari vuotta toitottanut, todistamatta väitettäsi.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Muuten, milloin olet viimeksi tavannut Timon ja Peran?
Taisi olla 12 vuotta sitten, kun Kopla-9 järjesti risteilyn. Aivan kaikki eivät pääseet paikalla, mutta meno oli kuin nuorena ja oltiin umpijurrissa. En muista, että olisimme keskustelleet Bodomista.
Tässä on ketjun eka viesti.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Urho kirjoitti:Tuota tarinaa ihan oikea Wagner, joka siis taustaltaan on vanha oittaalainen, kertoi jo nimim. Hintriikana joskus 2002 ja 2003. Ja Wagner on seissyt sanojensa takana ja tehnyt Arskasta jopa rikosilmoituksen Bodomiin liittyen.

Kopla-9 on sitten kokonaan Mazan keksimä satu siitä poikalaumasta, joka muka oli Arskan mukana ja telttaili siinä Bodomin ainoassa saaressa. Tätä tarinaansa varten Maza rekisteröi aikanaan lauman sivunikkejä, jotka kävivät asiasta vilkasta keskustelua Muuralan palstalla kunnes ylläpito lopetti leikin. Mielestäni on meidän kaikkien etu, ettei tämä sama pelleily toistu täällä. Erityisen huvittavaksi tämän tekee se, että Maza tosiaan tunnusti joukon sivunikkejä Muuralassa omikseen.

:D
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kertoo olleensa hoidossa.
Toivottavasti auttoi, sillä jakautunut persoonallisuus viittaa usein skitsofreniaan.
Toisaalta, mikäs sen mukavampaa kuin liuta sivupersoonia oluella terassilla yhden hinnalla.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Minulla on sellainen muistikuva että kopla-tarinan toi tänne nimimerkki Urho tai Kekkonen? Haulla "kopla" löytyy tälläinen viesti vuodelta 2007. En tiedä kenen se on mutta Konsta on tainnut siihen vastata:

Urho on näköjään aloittanut täällä keskustelun Kopla-9:stä. Onko hän yksi koplan jäsenistä? Onkohan tällä ryhmällä jotakin tekemistä sen telttaseurueen kanssa, jossa oli partiolaisia ja myös ulkomaalaisia? Onko sinulla Koreankielinen ...
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:Minulla on sellainen muistikuva että kopla-tarinan toi tänne nimimerkki Urho tai Kekkonen? <blabla>..
Siirry tämän ketjun ekalle sivulla sen ensimmäiseen juttuun.
Sen pituinen se.
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Minulla on sellainen muistikuva että kopla-tarinan toi tänne nimimerkki Urho tai Kekkonen? <blabla>..
Siirry tämän ketjun ekalle sivulla sen ensimmäiseen juttuun.
Sen pituinen se.
:lol:
Wagner-setä, "asia ei ole niin yksinkertainen kuin sika luulee" kuten vanhat oittaalaiset tapasivat sanoa. Tuo ensimmäinen viesti siirrettiin muistaakseni toisesta ketjusta josta löytyy se ensimmäinen viesti. Maza muistanee paremmin tämän historian.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re:Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:Wagner-setä, "asia ei ole niin yksinkertainen kuin sika luulee" kuten vanhat oittaalaiset tapasivat sanoa. Tuo ensimmäinen viesti siirrettiin muistaakseni toisesta ketjusta josta löytyy se ensimmäinen viesti. Maza muistanee paremmin tämän historian.
Siis todellinen personallisuuden jakautuma ?
Maza muistaa paremmin kuin Pharaoh ? :D
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Re:Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Wagner-setä, "asia ei ole niin yksinkertainen kuin sika luulee" kuten vanhat oittaalaiset tapasivat sanoa. Tuo ensimmäinen viesti siirrettiin muistaakseni toisesta ketjusta josta löytyy se ensimmäinen viesti. Maza muistanee paremmin tämän historian.
Siis todellinen personallisuuden jakautuma ?
Maza muistaa paremmin kuin Pharaoh ? :D
8)
Ensimmäinen kysymys on luokkaa josta jenkki sanoisi: weird.
Toiseen vastaan että Maza on tämän asian täällä joskus kertonut joten tietää sen paremmin.
Voin tietysti yrittää kertoa tämän vielä kolmannenkin kerran y k s i n k e r t a i s e m i n jos et vieläkään ymmärtänyt. :wink:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kupla mikä kupla.
Ei asia siitä selittämällä parane, Maza/Pharaoh
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Kupla mikä kupla.
Ei asia siitä selittämällä parane, Maza/Pharaoh
:lol:
Olisi tietenkin pitänyt arvata, että et osaa käyttää Murhainfon haku-toimintoa.

Tämä on Urhon aloittama debatti Kopla-9:stä:
"En ole koskaan pahemmin lukenut Arska-juttuja, mutta muistanko oikein, että Wagner alkoi epäilemään Mazaa Arskaksi? Onko Kopla-9:n osuudesta tapahtumiin kuulunut mitään uutta? Ennen huhtikuuta 2004 se oli suosituin "teoria". Voitti kai jonkin äänestyksenkin. Maza tiesi aiheesta selvästi eniten, joten olisiko pieni kertaus paikallaan."

Löytyy ketjusta "Zodiac Bodomiin syyllinen". Viesti on päivätty 1.4.2007.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Maza kirjoitti: Löytyy ketjusta "Zodiac Bodomiin syyllinen". Viesti on päivätty 1.4.2007.
1.4.2007 on Urhon liittymispvm. (Viesti on lähetetty 4.6.2007.)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:Kupla mikä kupla.
Ei asia siitä selittämällä parane, Maza/Pharaoh
:lol:
Sanoo mies joka on Hintriikana/Röhinä/Wagnerina toistanut vuosien ajan kuplatarinaansa jota ei tue kukaan muu henkilö ja jolla ei ole perusteena hiventäkään faktaa yhtään missään. :roll:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kupla - 9

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Kupla mikä kupla.
Ei asia siitä selittämällä parane, Maza/Pharaoh
:lol:
Sanoo mies joka on Hintriikana/Röhinä/Wagnerina toistanut vuosien ajan kuplatarinaansa jota ei tue kukaan muu henkilö ja jolla ei ole perusteena hiventäkään faktaa yhtään missään. :roll:
Sanoo mies joka todella Bodom-keskusteluissa osaltaan on tuonut esiin Arskan tunnustukset RÖH,W3 ja Wagner-nimimerkeillä, kaikki ajallisesti eri keskustelufoorumeilla.

Arska on tunnustanut tekemisiään toki muillekin asiamiehilleen.

Keskustelun aiheesta avasi Hintriikka-nimimerkki joskus uuden vuosituhannen alkupuolella Klakissa.
Muistaakseni tulin mukaan Muuralan Bodom-keskustelujen vaiheessa.

Arska on Bodomin surmat tunnustanut, se on tosiasia, josta ei pääse mihinkään.

Tunnustuksensa on vahvistanut eräs Risto-niminen eläkeläinen, joka oli surma-aikaan myös Bodomilla.

KRP on osaltanikin saanut tiedot niin Arskasta kuin Ristosta jo toistakymmentä vuotta sitten.

Ensimmäinen Arskaa koskeva ilmianto on tehty 1994, tekijästä minulla ei ole tietoa.

P.S Saksassa on hyvä kielioppiknoppi: Luger lugt, weil er alle anderen lugen glauben.


8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Lukittu