Mistä ja miten uutta tietoa?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Misri »

^^ Tämä pihtien tunnistus tapahtui kylläkin jo vuonna -60. NG oli jo päässyt sairaalasta ja oli hoidossa korvaklinikalla. Tutkijoiden hänelle tuomista kolmesta pihtimallista, hän valitsi yhden-mallin joka vastasi eniten hänen kadonneita pihtejään.

Niin miten toimia kun on ensin kertonut vanhemmilleen kadonneista pihdeistään, ja vanhemmat ovat tehneet niistä ilmoituksen KRP:lle? Silloin vasta "hölösuu" on tajunnut sen, että jos hän kertoo tutkijoille oikean mallin, ne voidaankin yhdistää jonkun uhrin iskujälkiin. Niinpä tämä "hölösuu" on joutunut käyttämään sitä "älyään", ja kertookin tutkijoille väärän pihtimallin. Sillähän siitä selviää pienellä valheella.

P.s Nuo "henkevät" mietelauseesi, sopivat kyllä sinuun itseesi erinomaisen hyvin. :P

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti: Kaipa Markkula on selvittänyt kikkapihtien merkin, kun on sen kirjannut kirjoittamaansa kirjaan.

Tuo lainaukseni jatkuu:

"Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä ..."

Siinäpä on varaa itse sovitella, ketä tuohon ryhmään kuuluu.
Sinulta Sariola puuttuu tietoa, ehkä hieman ymmärrystäkin. Mikäli Markkulan kirjat ovat "raamattusi" - olet väärillä jäljillä.

Lisäksi sorrut ala-arvoiseen toisten kirjoittajien mollaamiseen, ja vieläpä väärin perustein. Voisin todeta, että typeräksi sinut on todettu. Saa sitkin mieltä olla. Tyhmyys paistaa silti - vaikka typeränä pitää.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Gaia
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Loka 06, 2009 5:52 pm
Paikkakunta: Saavuttamattomissa tuolla puolen

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Tietoa on kuitenkin aika paljon. Samalla tietty puuttuu jotain. Aihetodisteita on paljonkin mutta lopullinen tunnustus puuttuu. Tunnustus tiedoista joita jollakin voi olla voi tulla milloin tahansa. Tässäkin Bodom -casen yhteydessä on kummitellut sarjamurhaaja Zodiac. Ei kuulu Bodomiin mutta Bodom todistelu murhaajasta on jotain samanlaista Z kanssa. Tuli vaan mieleen kun tuli tuo elokuva.

:shock: :shock: :shock:

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Juuri noinhan se on. Tietoa on jopa riittävästi, mutta samaan aikaan liian vähän.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tietoa on minustakin tarpeeksi, todisteita tarpeeksi, typeriä ajatusleikkejä tarpeeksi, mutta surmaaja jatkaa vain vuodelle 2011 matkaansa. Kyllä asia on niin, ettei tällä kertaa tutkittu vaan hutkittiin. Ryssittiin monia asioita, jotka olisi tullut huolella hoitaa. Tästä toivottavasti opittiin, toivottavasti myös toinen tunnustus. Oikeuteen ei enää ilman tätä mennä mutta suunta se on alaskin päin sanoo harras uskovainen.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kivaa, että kirjoitat jotain tällekin palstalle Loka, Sinua olen ainakin minä kovasti kaivannut!

On se vaan niin uskomatonta, miten koko juttu on voitu todellakin ryssiä niin totaalisesti, kuten tässä on kerta toisensa jälkeen tehty.

Voiko tuollainen olla edes totta?

Onko ryssiminen ollut tahallista, mutta jos se on tahatonta, on se koomisuudessaan todella uskomatonta, vaikka näin vakavasta asiasta onkin kyse.

Onkohan nyt ne loputkin todisteet jaeltu omaisille, eli Gussen kengät hänelle itselleen, piirongin päälle komistukseksi, teltta Strömbergin, anteeksi sehän on nykyään kait ABB-Strömberg, jolei tuokin nimi jo ole muuttunut.

Uutta tietoa saisi ainoastaan keskustelemalla noiden hengissä olevien todistajien kanssa, joten jos jollain nuoremmalla olisi halua ja aikaa, niin meistä vanhemmista voisi olla apuja siinä, mitä kysyä?

Ei ole löytynyt sitä kuvaa Sepin koivuun nojaavasta pyörästä, vaikka olen yrittänyt sitä etsiä.

Pitäsisikö mennä johonkin arkistoon koluamaan, kait, mutta mihin?

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Erp, syyttäjän puheenvuoro, poliisin kysymys Arskalle: 'kiistättekö nämä teot ?'
Arska: En.
...
Juttu päättyi siten, että Arskan tunnustuksiensa mukaan epäiltynä Bodomin murhaan tunnustuksiessa mukaan ne KRP:lle ilmoittanut taho tuomittiin kunianloukkauksesta.

Logiikka asiassa loppui jo aikaa sitten eli silloin, kun tutkijat Arskan osalta lahjottiin isänsä toimesta.

Tähän liittyvää aineistoa olen tältäkin palstalta saanut.

Arska peri miljonääri-isänsä vuosia sitten, palasi Amerikkoihin, jatkaa jamboreitaan.

Kai sen sallitaan tappaa tusinoittain lisää, ennen kuin sen toimiin puututaan.

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Wagner kirjoitti:Erp, syyttäjän puheenvuoro, poliisin kysymys Arskalle: 'kiistättekö nämä teot ?'
Arska: En.
...
Juttu päättyi siten, että Arskan tunnustuksiensa mukaan epäiltynä Bodomin murhaan tunnustuksiessa mukaan ne KRP:lle ilmoittanut taho tuomittiin kunianloukkauksesta.

Logiikka asiassa loppui jo aikaa sitten eli silloin, kun tutkijat Arskan osalta lahjottiin isänsä toimesta.

Tähän liittyvää aineistoa olen tältäkin palstalta saanut.

Arska peri miljonääri-isänsä vuosia sitten, palasi Amerikkoihin, jatkaa jamboreitaan.

Kai sen sallitaan tappaa tusinoittain lisää, ennen kuin sen toimiin puututaan.
Oliko tämä kunnianloukkauksesta saamasi tuomio se, kun täällä on viitattu sinun "ottaneen pataan käräjillä"? Sen jälkeenhän älämölösi tämän henkilön osalta päättyi kuin seinään.
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

metsänmies
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 13, 2013 1:29 am

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja metsänmies »

Tähän väliin heittäisin muutaman kysymyksen, kun olen uusi täällä ja vähän epäselväksi on jäänyt muutama asia.

-Tämä Hanssilta löytynyt kello. Onko se täyttä totta ja siis kenen hallussa se on? Sukulaisenko ? Ja miten on sen saanut?

- Sitten nämä puheet tyynynliinan dna.sta. Joku väitti että siitä ei saatu dna.ta ja toinen taas väitti, että on jo verrattu Hanssin sukulaisen dna.han? Itse muistelisin, että virallinen tiedote oli, että tyynynliinan dna ei kuulu kenellekään neljälle telltailijalle?

- Mikä se juttu oli, että kello olisi lähetetty saksaan tutkimuksiin? Pitääkö paikkaansa?

Ja vielä viimeiseksi, että onko tämä kello ihan oikeasti lähetetty poliisille ja sitä ei tutkittu?

Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

metsänmies kirjoitti:Tähän väliin heittäisin muutaman kysymyksen, kun olen uusi täällä ja vähän epäselväksi on jäänyt muutama asia.

-Tämä Hanssilta löytynyt kello. Onko se täyttä totta ja siis kenen hallussa se on? Sukulaisenko ? Ja miten on sen saanut?

- Sitten nämä puheet tyynynliinan dna.sta. Joku väitti että siitä ei saatu dna.ta ja toinen taas väitti, että on jo verrattu Hanssin sukulaisen dna.han? Itse muistelisin, että virallinen tiedote oli, että tyynynliinan dna ei kuulu kenellekään neljälle telltailijalle?

- Mikä se juttu oli, että kello olisi lähetetty saksaan tutkimuksiin? Pitääkö paikkaansa?

Ja vielä viimeiseksi, että onko tämä kello ihan oikeasti lähetetty poliisille ja sitä ei tutkittu?
Hansin jäämistöstä löytyi verinen Vinca-kellon kuori. Samanlainen kello katosi Nils Gustafssonilta Bodomin murhien yhteydessä. Kello on Bodomiin ja Hans Assmannin elämään ansiokkaasti perehtyneen nimimerkki Urhon hallussa. Urho sai Hansin koko jäämistön haltuunsa Hansin perineeltä ruotsalaisnaiselta nimeltään Pia. Tämä Pia hoiti vakavasti sairasta Assmannia hänen viimeisinä elinvuosinaan.

Urho on teettänyt Saksassa DNA-tutkimukset, joissa tyynyliinan DNA:ta on verrattu Hansin siskonpojan DNA:han. Siskonpojan sukulaisuus tyynyliinan jäljen jättäjään on DNA-testien perusteella lähes varma. Kellon kuoressa oleva veri tutkittiin Saksassa laboratoriossa ja siellä selvisi, että kuoressa oleva veri on yhdistelmäverta. Jokainen analysoitua saatu alleeli on jonkin Bodom-uhrin alleeli.

Kesällä 2007 Urho lähetti kellon kuoren KRP:lle tutkittavaksi. Se päätyi Markku Tuomisen pöydälle, mutta Tuominen ei vaivautunut edes avaamaan pakettia, vaan palautti sen avaamattomana.

Kellon kuorelle on oma ketjunsa. Sieltä saat lisää tietoa.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=4&t=7841
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Tämä on nyt kaiketi sitä Nätti_Jussin "mustaa huumoria". Tästä Vinca-kellon raadosta, ei todellakaan saatu "varmuudella" yksilöityä Dna-tunnistetta, joka olisi täsmännyt tyynynliinan spermajälkiin. En yhtään ihmettele, ettei Tuominen sitä pöydälleen kelpuuttanut.

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Nätti_Jussi kirjoitti:Kesällä 2007 Urho lähetti kellon kuoren KRP:lle tutkittavaksi. Se päätyi Markku Tuomisen pöydälle, mutta Tuominen ei vaivautunut edes avaamaan pakettia, vaan palautti sen avaamattomana.

Kellon kuorelle on oma ketjunsa. Sieltä saat lisää tietoa.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=4&t=7841
Jos tämä tarina pitää paikkansa, niin en ihmettele poliisin käytöstä. Jos itse olisin saanut Urholta tikittävää postia, niin olisin toiminut vähintäänkin samoin. Syynä on Urhon omituinen kiistäminen ns. "puhelu-jutussa". Hän soitti minulle Wagneriin-liittyvässä asiassa ja kertoi Assman-tutkimuksistaan. Ei kuitenkaan seissyt sanojensa takana, vaan kiisti jyrkästi soittaneensa. Tarjouduin lyömään asiasta vetoa, mutta hän ei ymmärrettävästi siihen suostunut. Tämän episodin jälkeen suhtaudun skeptisesti myös kello-tarinaan.
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Maza »

[quote="Pharnamoh] Hän soitti minulle Wagneriin-liittyvässä asiassa ja kertoi Assman-tutkimuksistaan. Ei kuitenkaan seissyt sanojensa takana, vaan kiisti jyrkästi soittaneensa. Tarjouduin lyömään asiasta vetoa, mutta hän ei ymmärrettävästi siihen suostunut. Tämän episodin jälkeen suhtaudun skeptisesti myös kello-tarinaan.[/quote]

Urhon lopunkin uskottavuuden vei hänen törkeä käytöksensä tällä palstalla, joka toi hänelle ikuisen porttikiellon. Yksi hänen mustia hetkiään oli Jurgen Assmannin kirjoitusten väittäminen petokseksi, koka Assmannin suvussa ei muka ole yhtään Jurgeniä. Minä ymmärsin asian niin, että Assmannin suvun edustaja oli valinnut nikikseen tutun saksalaisnimen, eikä tarkoitus ollut edes yrittää väitää, että kyseessä olisi sen niminen henkilö vaan "Jurgen" edusti koko Assmannin sukua. Heidän Suomessa asuvat bulvaaninsa seuraavat palstaa todennäköisesti edelleen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Facebook-voisi olla hyvä forumi pyytää surmaaja/surmaajat osallistumaan keskusteluun.

Tai sitten ip-lööpiksi "KRP pyytää Bodomin kolmoissurmaajia ottamaan yhteyttä ensi tilassa".
Kun sitten ilmoittautuneista rankattaisiin pois kaikki alle 69-vuotiaat, voisi seulan pohjalle jäädä vielä jotakin, esimerkiksi eräs psykopaatti, joka on tunnustanut osuutensa surmiin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Mistä ja miten uutta tietoa?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Facebook-voisi olla hyvä forumi pyytää surmaaja/surmaajat osallistumaan keskusteluun.

Tai sitten ip-lööpiksi "KRP pyytää Bodomin kolmoissurmaajia ottamaan yhteyttä ensi tilassa".
Kun sitten ilmoittautuneista rankattaisiin pois kaikki alle 69-vuotiaat, voisi seulan pohjalle jäädä vielä jotakin, esimerkiksi eräs psykopaatti, joka on tunnustanut osuutensa surmiin.
Ketä tarkoitat, ja missä tämä tunnustus on tapahtunut?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Vastaa Viestiin