Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Myrskylintu
Sofia Karppi
Viestit: 405
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 12:56 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Myrskylintu »

Ikätunnistus ei todellakaan paljoa tarkoita. Itseäni luullaan kerran viikossa 25-vuotiaaksi, vaikka olen nelikymppinen. Ihmiset eivät usko ennen kuin näytän passin. Kymmenen vuoden ikäheitto arvoinnissa on ihan peruskamaa.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

groot kirjoitti:Gustafssonia ei ole poissuljettu 100% varmuudella. Vaikka hänet todettiin syyttömäksi, se ei tarkoita, että hän ei olisi tekoja tehnyt. Kyse oli niin vanhasta jutusta, että oikeus katsoi kuluneen ajan tehneen tehtävänsä ja siten totesi hänet syyttömäksi.

Mainitseppa nimiä niistä tutkijoista, jotka epäilivät joko kioskimiestä tai Assmanina. Ellet pysty antamaan nimiä, olet pelkkä juoruakka.
Lukaisepa vielä kerran se KO:n päätös...

Olen niiden tutkijoiden nimet sinulle jo privana kertonut, mutta et ilmeisesti osaa lukea tai et vain ymmärrä lukemaasi. Julkisesti en ala täällä noita nimiä heittelemään.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja groot »

strangelove kirjoitti:
groot kirjoitti:Gustafssonia ei ole poissuljettu 100% varmuudella. Vaikka hänet todettiin syyttömäksi, se ei tarkoita, että hän ei olisi tekoja tehnyt. Kyse oli niin vanhasta jutusta, että oikeus katsoi kuluneen ajan tehneen tehtävänsä ja siten totesi hänet syyttömäksi.

Mainitseppa nimiä niistä tutkijoista, jotka epäilivät joko kioskimiestä tai Assmanina. Ellet pysty antamaan nimiä, olet pelkkä juoruakka.
Lukaisepa vielä kerran se KO:n päätös...

Olen niiden tutkijoiden nimet sinulle jo privana kertonut, mutta et ilmeisesti osaa lukea tai et vain ymmärrä lukemaasi. Julkisesti en ala täällä noita nimiä heittelemään.
Edelleenkään Gustafsson ei ole poissuljettu oli oikeuden päätös ja perustelut mitkä hyvänsä. Teosta kulunut pitkä aika ja todisteina vain verinen teltta ja Gustafssonin veriset kengät eikä silminnäkijää veriteolle. Ei ihme, että tuomiota ei tullut. Sen lisäksi oikeuden perusteluissa selvästi mainittiin, että teosta kulunut pitkä aika ja muut epävarmuustekijät eivät saa koitua vastaajan vahingoksi. Ja muuten Kas kummaa, että juuri Gussen kengät olivat veressä.
---------
Allekirjoitus.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

groot kirjoitti:
strangelove kirjoitti:
groot kirjoitti:Gustafssonia ei ole poissuljettu 100% varmuudella. Vaikka hänet todettiin syyttömäksi, se ei tarkoita, että hän ei olisi tekoja tehnyt. Kyse oli niin vanhasta jutusta, että oikeus katsoi kuluneen ajan tehneen tehtävänsä ja siten totesi hänet syyttömäksi.

Mainitseppa nimiä niistä tutkijoista, jotka epäilivät joko kioskimiestä tai Assmanina. Ellet pysty antamaan nimiä, olet pelkkä juoruakka.
Lukaisepa vielä kerran se KO:n päätös...

Olen niiden tutkijoiden nimet sinulle jo privana kertonut, mutta et ilmeisesti osaa lukea tai et vain ymmärrä lukemaasi. Julkisesti en ala täällä noita nimiä heittelemään.
Edelleenkään Gustafsson ei ole poissuljettu oli oikeuden päätös ja perustelut mitkä hyvänsä. Teosta kulunut pitkä aika ja todisteina vain verinen teltta ja Gustafssonin veriset kengät eikä silminnäkijää veriteolle. Ei ihme, että tuomiota ei tullut. Sen lisäksi oikeuden perusteluissa selvästi mainittiin, että teosta kulunut pitkä aika ja muut epävarmuustekijät eivät saa koitua vastaajan vahingoksi. Ja muuten Kas kummaa, että juuri Gussen kengät olivat veressä.
Mitään epäselvyyttä Gustafssonin syyttömyydestä ei jäänyt. Ei minulle eikä asiantuntijoille.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti: Kummatkin on pystytty sulkemaan pois tekijäkandittaateina 100% varmuudella. Asiassa ei ole mitään epäselvää. Ainoa epäselvyys on pääsi sisällä.
Milloin uskoisit tuon poissulkemisen tapahtuneen näiden herrojen kohdalla? Kioskimiehellä vuonna 1969, kun tontti vielä kerran myllättiin? Assmannilla 1963, kun vielä kerran piti kysyä todistajilta alibista, jotka kuitenkaan eivät muistaneet mitään?

Poliisin umpikuja on kokonaan toinen juttu, kuin poissulkeminen.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Panehan minullekin tulemaan niitä nimiä, sillä et sinä minua uskomaan saa tuollaisilla jutuilla.

Vai myrskylinnulla on tuollaisia ongelmia, no ei paha.

Kuitenkin 18 v. ja 14 v. osaavat jo arvioida ihmisen iän melko tarkkaan ja varsinkin Gusse, jolla on ollut selvä katsekontaksti surmaajaan, kuten Sariola on väittänyt.

Siinä on varmasti nähnyt surmaajan iän jo kolmenkin vuoden tarkkuudella, sillä kaikki itseään kolme vuotta vanhemmat ovat olleet ikäloppuja, joten jos 18 v. sanoo jotain 20 vuotiaaksi, iin kyllä silloin häntä pitää uskoa.

Aina teille Gusseidolioivat vai idiotisoivat jostain löytyy mitä ihmeellisempiä selityksiä normaalien selityksien sijaan, aivan kuten idolillanne Gussellakin.

Onko tuo sitten tahallaan matkittua, vai jonkinlaista vaistonvaraista väärää uskottelua selvistä asioista, sitä en tiedä, mutta onhan toki hullua uskoa, että joku Croisantti tulee ja kertoo punaisesta kolaroidusta urheiluautosta, sekä saranoilla aukeavista sivuikkunoista, eli rättisitikasta, noihin uskominen on hulluutta, sori vaan.

Ei vaan se haarukkatrukki oli kyllä melko paha! Ajatelkaa haarukkatrukilla joku ajelisi keskellä maaseutua kesäisenä iltana murhaamaan koolmea nuorta ja vammauttamaan neljättä, siinä se olisikin ollut murhaajalle sopiva kulkuneuvo.

Aivan samanlainen, kuin ääneton soutuvene Bodomin niemen kivikossa yön kesäisessä hämyssä, heh heee.

Entä 54 v. hyppelehtien kulkeva mieshenkilö, johtajatyyppiä, heh, siinä Wagnerille Arskan faija, vaikka häneen profiili ei sovikaan.

Sen verran tuosta punaisesta kolaroidusta urheiluautosta, eli jos sellainen jollain on ollut, niin tuskin sellaista olisi huonosti paikkamaalattu, sillä urheiluaton omistajia Suomessa oli noihin aikoihin melko vähän ja he kyllä huolehtivat autoistaan pienetkin kolhut oitis kuntoon, se oli sitä rahamahtia nääs.

Jos kujala luet tämän, niin minulla olisi lisätietoa siitä pihtijutusta, jos kiinnostaa?
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:Aina teille Gusseidolioivat vai idiotisoivat jostain löytyy mitä ihmeellisempiä selityksiä normaalien selityksien sijaan, aivan kuten idolillanne Gussellakin.
En sinuna puhuisi ihmeellisistä selityksistä mitään. Minä muistan sinulta tällaisenkin paskajutun: "Gustafssonilla oli löydettäessä yllään nurin päin oleva villapaita, joten hän on ollut tuo vaaleatakkinen mies". Mitä tähän voi enää sanoa... :roll:

Ja näitähän riittää.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Etsihän tuollainen tekemäni kirjoitus, sillä ikinä en ole sellaista juttua kirjoittanut, joten kuka se tässä paskaa jauhaa.

Pane nyt stoppia noihin omiin valehteluihisi, sillä "selvänäkijän" kykyni "näkevät" sinun jauhavan jälleen kerran paskaa.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti: .....

Kuitenkin 18 v. ja 14 v. osaavat jo arvioida ihmisen iän melko tarkkaan ja varsinkin Gusse, jolla on ollut selvä katsekontaksti surmaajaan, kuten Sariola on väittänyt.

Siinä on varmasti nähnyt surmaajan iän jo kolmenkin vuoden tarkkuudella, sillä kaikki itseään kolme vuotta vanhemmat ovat olleet ikäloppuja, joten jos 18 v. sanoo jotain 20 vuotiaaksi, iin kyllä silloin häntä pitää uskoa. .......

.....
-------------------------------------------------------------------------------------

Hessu puhuu taas pehmoisia. On kuin olisi pistooli kiinnitetty vihaisen kissan häntään. Kissa heiluttaa häntäänsä ja pistooli laukoo milloin sattuu ja mihin suuntaan sattuu. Sellainen on Hessun ajatuksenjuoksu. Ei päätä eikä häntää! Hessun ajatuksenjuoksu on väljähtänyt ja kadottanut kaiken realitettitajunsa!


Minun kantani on käynyt lukijalle selväksi. NG:n kuvaus tekijästä on todennäkäisesti ns. valemuistoja. Alitajunta on kehittänyt siihen tyhjälle paikalle aivan oikean tuntoisia muistoja, jotka tuntuvat aivan tosilta henkilöstä itsestään. Tätä samaa kantaa ovat korostaneet niin Lauerma kuin käräjäoikeuskin. Tämä sama näkemys on ollut minullakin viime aikoina. Täysin varmaa totuutta tuosta ei voi sanoa kukaan, ei edes hypnoosin asiantuntija Lauerma. Jos näin on, voi oikea tekijä olla melkein minkä näköinen tahansa, hyvin mahdollista ja todennäköistäkin on, että NG:llä ei ole todellista näköhavaintoa tekijästä muistissaan.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Minä olen ainakin ymmärtänyt Sariolan kannan, mutta toiset näköjään eivät. Tai sitten he haluavat vain tahallaan käsittää asioita väärin ja se on mielestäni provosointia.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Maza »

strangelove kirjoitti:Minä olen ainakin ymmärtänyt Sariolan kannan, mutta toiset näköjään eivät. Tai sitten he haluavat vain tahallaan käsittää asioita väärin ja se on mielestäni provosointia.
Hyvä Urho! Tiukkana vaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jos ei kerran jutuissani ole päätä eikä häntää, niin kuinka silloin voin olla kuin kissa jolla on sidottu pistooli häntään, eli eiköhän nuo Sariolan jutut ole ihan käsittämättömiä.

Siä olet Sariola viimeinen ihminen arvostelemaan kirjoituksiani, tai niiden viisauksia, sillä noissa Gustafssonin pulustuspuheissasi olet ampunut niin monta kertaa yli, ettei niitä edes viitsi laskea.

Samaten strange voisi pysyä asioissa, eikä peesailla Sariolaa noissa älyttömyyksissä.

Kun olet Sariola väittänyt kivenkovaan hypnoosien olleen onnistuneita, niin miten minä sitten muka valehtelen, ei siinä selvänäkijöitä tarvita, kun lukee noita juttujasi.

Siis onnistunut hypnoosi on sellainen, jossa hypnotisoitu kertoilee mielikuvitustarinoita vakavista asioista, joita sitten ei saisi ottaa todesta, paitsi, että ne pitäisi ottaa toisaalta todesta, kun hypnotisoijana oli pari kertaa luentoa hypnoosista kuuntelemassa ollut Asser Stenbäck.

Tuossa melkein tarvitsisi selvänäkijää, ennen kuin tuon ymmärtää ja uskonkin, että se menee muutamalta yli hilseen.

Voi helvetti noita strangen ja Sariolan juttuja, mielipuolisia suorastaan.

Ei täällä kukaan muu provosoi, kuin Wagner, Sariola ja strange, sekä muutama Gussen hännystelijä.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Olen yrittänyt pysyttäytyä asiassa ja mielestäni olen aina maininnut jos kyseessä on ollut oma johtopäätös.

Provosointia on mielestäni Hessun vääristelyt ja täysin syyttömän miehen tarpeeton leimaaminen.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Vielä Sariolasta sen verran, että mieletäni hän on yksi asiallisimmista keskustelijoista joita täällä Bodom-osiossa on. Kannattaa käydä lukaisemassa vaikka Kyllikki Saari- ja Tulilahti-ketjuja. Todella asiallista ja perusteltua keskustelua.

Tämän Bodom-keskustelun yleinen taso on kylläkin ihan lattiatasoa verrattuna kadonneiden tai selvittämättömien henkirikosten vastaaviin. Naurettavaa ja kiihkomielistä väittelyä, johon tosin itsekin välillä syyllistyn.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tämän ketjun aloitin siistä syystä, että minä olin utelias kuulemaan, mitä eri selvänäkijät ovat kertoneet tästä tapauksesta. Vähän on tullut sellaista tietoa. Nimenomaan Bodomista vähän. Noista muista on enemmän.

Tämä tuntuu olevan selvänäkijöillekin hyvin vaikea tapaus. Myös itse olen eniten epävarma tämän tapauksen suhteen. Selkeämmät suosikit on noihin kahteen muuhun kuuluisaan rikokseen. Viime aikoina olen kallistunut tämän rikoksen kohdalla kioskimiehen suuntaan. Sentään monet seikat sopivat hänen kohdallaan. Todisteita ei kylläkään ole. Tekijäksi sopiva ei näissä asioissa riitä.
Vastaa Viestiin