Bodom- salaisuudet

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
RockOla69
Nikke Knakkertton
Viestit: 162
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:48 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja RockOla69 »

Hessu52 kirjoitti:^Juuri noin.

Tyyny on lapion jälkeen paras vaihtoehto laiskahkolle rakastajalle.

Lapion kun laittaa mamman ahterin alle, niin kahvasta pumppaamalla ei ise tarvitse juuri muuta tehdä, heh. (kevennys ja aika mauton)
Hessu, "kevennyksesi" alkaa pikkuhiljaa maistumaan puulta - etenkin kun niitä on joka viestissäsi! Käytä "kevennysten" luomiseesi käyttämä energia vaikka aiheiden spekulointiin ja anna jatkossakin vahva panoksesi tämän keissin selvittelyyn, kiitoS! :!:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja sinuako minun pitäisi totella, heh? (kevennys)
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tarttee laittaa salaisuuksien alle tämä kysymys, oikeastaan pitäisi perustaa Bodom sekalaiset tai Kysy Mitä Vaan Bodomista osio kaikenlaisille uteluille.

No, se mikä on salaisuus:

Missä se Hämeenkylän Gulf oikein oli? Olen käsittänyt että se oli siinä nykyisen Nesteen paikalla, Vihdintien ja Luhtitien kulmassa? Täh? :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Maza »

papillon kirjoitti:Tarttee laittaa salaisuuksien alle tämä kysymys, oikeastaan pitäisi perustaa Bodom sekalaiset tai Kysy Mitä Vaan Bodomista osio kaikenlaisille uteluille.

No, se mikä on salaisuus:

Missä se Hämeenkylän Gulf oikein oli? Olen käsittänyt että se oli siinä nykyisen Nesteen paikalla, Vihdintien ja Luhtitien kulmassa? Täh? :lol:
Miten tämä liittyy Bodomin tutkintaan?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Maza kirjoitti:
papillon kirjoitti:Tarttee laittaa salaisuuksien alle tämä kysymys, oikeastaan pitäisi perustaa Bodom sekalaiset tai Kysy Mitä Vaan Bodomista osio kaikenlaisille uteluille.

No, se mikä on salaisuus:

Missä se Hämeenkylän Gulf oikein oli? Olen käsittänyt että se oli siinä nykyisen Nesteen paikalla, Vihdintien ja Luhtitien kulmassa? Täh? :lol:
Miten tämä liittyy Bodomin tutkintaan?
Kysyy Maza, jonka anti palstalle on....., niin mitä?
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Maza »

kukkuu kirjoitti:
Maza kirjoitti:
papillon kirjoitti:Tarttee laittaa salaisuuksien alle tämä kysymys, oikeastaan pitäisi perustaa Bodom sekalaiset tai Kysy Mitä Vaan Bodomista osio kaikenlaisille uteluille.

No, se mikä on salaisuus:

Missä se Hämeenkylän Gulf oikein oli? Olen käsittänyt että se oli siinä nykyisen Nesteen paikalla, Vihdintien ja Luhtitien kulmassa? Täh? :lol:
Miten tämä liittyy Bodomin tutkintaan?
Kysyy Maza, jonka anti palstalle on....., niin mitä?
Miten kommenttisi edistää Bodomin tapauksen tutkintaa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza, siten, että jos moderot ottaisivat erityisseurantaan yhden rivin kuittailijat bannausseurantaan, keskustelu pysyisi paremmin asiatasolla ilman turhia häiriköintejä.
Muuralan aikoihin Merivuokko bannattiin samasta syystä pitkine tarpeettomine lainauksineen usein.
Palstan sännöt edellyttävät, että viestissä on jotain annettavaa: Pharaoh-Maza-nikillä ei ole ollut antaa asiaan mitään tietoa koskaan, vain kuvitelmia, valheita ja keksittyä tarinaa, jonka olet aikoja sitten keksityksi myöntänyt samoin kuin ilmitulleen moninikkeilysi.

Vastuulliseksi aikuiseksi on vaikeaa kasvaa, jos itsekuri on olematonta: ryhdistäydy ja ole ihmisiksi.

8)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja awa »

Mielestäni, juuri samoilla syillä bannataan myös tällä foorumilla asiattomat kirjoittajat.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tämä nyt ei suoraan liity minnekään:

TV1 keskiviikkona 20.1. kello 21.05

Keskusrikospoliisi poliittisen sensuurin kohteena.

Ruotsalainen pienkone lensi vuonna 1978 Suomen itärajan yli noutaakseen sieltä salaa kolme venäläistä siviilihenkilöä. Operaatio epäonnistui ja lentäjä vangittiin Suomessa. Suomen keskusrikospoliisi ryhtyi tutkimaan tätä ns. Agapovin tapausta, joka vähin äänin hautautui historian unholaan.

A-studio esittää harvinaisen kuvanauhan, jolla KRP:n tutkija Lars Heikkilä kertoo ankarasta poliittisesta painostuksesta Agapovia ja tapauksen tutkijoita kohtaan. Toimittaja Boris Salomon lähti myös kysymään missä Agapov on tänään?


Tuli siis juuri äsken töllöstä, siinä syksyllä edesmennyt Lars Heikkilä kertoi jutun yhteydessä olleesta painostuksesta.

Heti tuli mieleen että kun " ajat olivat sellaiset " -70 luvulla, niin miten ei sitten -60 luvullakin.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Olen aina ollut sillä kannalla, ettei Jarvan lausunto "sellaisista" ajoista ollut pelkkää lehtimiesten härnäämistä. En nyt suoranaisesti väitä, että se liittyi Bodomiin, mutta kyllähän Assmann vaikutti olleen muutakin kuin vain huumeriippuvainen psykopaatti.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja awa »

strangelove kirjoitti:Assmann vaikutti olleen muutakin kuin vain huumeriippuvainen psykopaatti.
Tästä olen osin samaa mieltä. Sitä en tosin tiedä, kuinka huumeriippuvainen psykopaatti mies oli, siitä minulla ei ole mitään faktatietoa. Mutta Assmann vaikutti olleen muutakin.

On toki mahdollista, että miehen tehtävä oli aiheuttaa sekaannusta ja hässäkkää, samalla kun tarkkaili kansan keskuudessa tapatuvia poliittisia juonteita.

Oi niitä aikoja. Paljonhan tällaisesta toiminnasta on ollut tarinaa, nykypäivänä netti-palstoilla ja televisiossakin.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja teemu »

papillon kirjoitti:...
TV1 keskiviikkona 20.1. kello 21.05
Keskusrikospoliisi poliittisen sensuurin kohteena.
Ruotsalainen pienkone lensi vuonna 1978 Suomen itärajan yli noutaakseen sieltä salaa kolme venäläistä siviilihenkilöä. Operaatio epäonnistui ja lentäjä vangittiin Suomessa. Suomen keskusrikospoliisi ryhtyi tutkimaan tätä ns. Agapovin tapausta, joka vähin äänin hautautui historian unholaan.

A-studio esittää harvinaisen kuvanauhan, jolla KRP:n tutkija Lars Heikkilä kertoo ankarasta poliittisesta painostuksesta Agapovia ja tapauksen tutkijoita kohtaan. ...
Heti tuli mieleen että kun " ajat olivat sellaiset " -70 luvulla, niin miten ei sitten -60 luvullakin.
Niinpä oli painostusta ollut Heikkilän mukaan. Katsoin Areenasta. Ohjelmaan oli leikattu autenttista nauhoitusta Heikkilän esitelmästä jossain poliisien seminaarissa. Hän toivoi lopuksi, että auditorion väki saisi rauhassa tutkia (rikokset niinkuin pitääkin, faktat faktoina ja sopivassa laajuudessa).

Hämmästyttävä väite oli, että esimies tai esimiehet (virkamiehiä kaiketi) oli haukuttu eräässä suurlähetystössä, ja nämä sitten antoivat vahingon kiertää. Kuulostaa aivan siltä, että suomalaisvirkamiehet olisivat ottaneet ulkomaisia ohjeita.

Oli myös soitettu Heikkilälle suoraan, että hän on aivan sopimaton tutkimaan sellaista juttua. Tämän hän auliisti myönsikin esityksessään, auditorion riemuksi. Soittajaa ei mainittu, enempää kuin sitäkään kutsuttiinko häntä peräti tunariksi. Jostain virkatien ohi se soitto ilmeisesti tuli.

Esimiehet saivat kuulema lain estämättä kiirehtiä, hidastaa ja ottaa paperit itselleen rikostutkimuksissa. Papereiden ottamisesta tuli mieleen, että onhan varmasti kaikki Bodom-tutkimuksten katsottavaksi otetut paperit palautettu takaisin mappeihin?

Jos Heikkilä on todella ollut poliittisesta näkökulmasta sopimaton tutkimaan arkaluontoisia juttuja, niin hänen Bodom-muistiinpanojensa tuhoutumista silppurissa voidaan katsoa muussakin valossa, kuin vahinkona.

.....

Onko lehdistössä ollut mitään vakavasti otettavaa mainintaa murhien kytköksestä politiikkaan? Mannerheimin patsasjuhlien jälkitunnelman tärväämisestä on puhuttu, mutta onko muuta?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Samaa mieltä. Huomattavaa on sekin, että Heikkilä ei ole olemukseltaan mikään " anteeksi että olen olemassa tyyppi ", vaan karski sälli vielä ikämiehenäkin. Mielestäni melko suoraviivainen tyyppi.
Mutta kengittäjä se löytyy sepällekin - kun ajat ovat sellaiset kuin ovat.
Pääkonttorista tuli ohjeita se nyt on selvää.
Voi vaan kuvitella miten se riipaisee rehellisen pollarin sielua, kun peukaloidaan poliitisten päämäärien vuoksi virkamiehen etiikkaa.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Politiikan sotkeminen kolmen nuoren murhaan, syrjäisellä Bodomin järvellä, tuntuu melkoisen yliammutulta.

Mitä helvetin syytä nuoria olisi ollut sotkea joihinkin poliittisiin asioihin, sillä nämä nyt tuskin tiesivät mitään politiikasta, sillä se ei ollut niitä kaikkein seksikkäämpiä asioita sen maailman aikaan, jota noin vuosikymmen tapauksen jälkeen politiikka sitten oli ja varsinkin vasemmistopolitiikka.

Jos politiikka olisi ollut silloin 1960 ollut kuvioissa mukana, olisi se taatusti paljastunut viimeistään 2000 luvun tutkimuksissa, eikä silloin olisi ollut mitään syytä jättää sitä salaisuudeksi, koska aikakin oli jo toinen.

Kyllä Juhani Suomi olisi joissain historiallisissa kirjoituksissaan asiasta jotain kertonut, mutta kun ei ole kertonut, tuskin tietää koko Asmmannia, heh.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ En minä ainakaan usko että niemessä oli tekeillä Bodomin legenda -elokuvan kaltainen sessio.

Seuraava on täysin ajatusleikkiä, eikä mitenkään vastaa sitä mitä itse arvelen tapahtuneen. Mahdollista on tämä tietenkin:

Sitä pidän kuitenkin mahdollisena, että Assmann saattoi olla pääkonttorin palkkalistoilla, vaikkapa vain vähäpätöinen ratas mutta kuitenkin.

Saattoi olla vaikkapa sattumalta KG :n luona piipahtamassa, ja veljet lähtivät antamaan kuria, joka piripäissään menikin sitten överiksi.

No, siihenkin uskon että jos pääkonttorista vahvistettiin Assmannin alibi niin se silloin kanssa piti, ajat olivat todella sellaiset.

Sitä sen sijaan kummeksun, että Assmannin olisi tapahtuman jälkeen jäänyt tänne kuukkimaan, hakkaamaan ja potkimaan eukkoaan linnatuomion edestä.
Sekin on outoa että ei sitten tästä kuiville liskaistu.

Ellei sitten tätä pidetty täällä piruuttaan, piikkinä Kekkosen perskankussa.
Sekin on mahdollista, varsinkin kun muistaa sen että oli kulunut vasta 13 vuotta siitä kun Isä Aurinkoisen tänne lähettämä Zdanovin komissio oli poistunut hotelli Tornista sen ehjäksi jäänyt sisustus mukanaan.

Voi sitä tälläistäkin mahdollisena pitää,ei se ole kiellettyä, mutta miten todennäköisenä, se on eria asia.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Vastaa Viestiin