Bodom- salaisuudet

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Lars Heikkilän pitkäaikaiset muistiinpanot Bodomin murhatutkimuksissa kuulluista henkilöistä joutuivat silppuriin, vastoin hänen tarkoitustaan säilyttää ne. Mahdoton sanoa, oliko kyseessä puhdas vahinko vai muu vahinko. Jälkimmäisessä tapauksessa politiikka on voinut olla mukana, vaikka tarkempaa tietoa ei olekaan. Heikkilä itse vitsaili videolla siitä, että oli sopimaton tekemään arkaluontoisia tutkintoja.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

teemu kirjoitti:Esimiehet saivat kuulema lain estämättä kiirehtiä, hidastaa ja ottaa paperit itselleen rikostutkimuksissa.
Tätä tapahtuu edelleen täysin varmojen havaintojeni mukaan myös jopa Keskusrikospoliisissa.

8)

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Krieg kirjoitti:Oittaan kartanolla oli 1960 5.6. helluntaiaamuyöllä ongelma. Kartanon mailla oli ehkä neljä ruumista ja vieraana ollut nuorukainen oli kadokasissa. Soitto tutulle sisäministerille joka soitti poliisiylijohtajalle KRP:hen.Kun hälytys paikallispoliisille tuli, oli KRP:n johto jo tietoinen asiasta. Aaamulla vierasta lähdettiin viemään pois kartanolta.
No, joko tästä saisi lisäinfoa? Onko tämä unta vai pohjautuuko johonkin? Mihin?

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja awa »

Kartanon mailla saattoi olla kulkijoita, elämää, ja normaalia nuorison liikehdintää. Ehkä yksinäinen sonni mylvi aitauksessaan ja aallot liplatteli hiljalleen tummuvaan rantaan. Nuoret kulkivat hekumallisina - tunteen tuoman hetken huumasta onnellisina. Alkoholin tuoma voimantunne rinnassa roihuten. Odotukset olivat tietoisuutta suuremmat. Halut osaamista isommat. Pyrkimys toivottuun oli riehumisen seurausta. Seuraus - se on tapahtunut mikä on tapahtunut. Tehtyä ei saa enää tekemättömäksi.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom- salaisuudet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:Alkoholin tuoma voimantunne rinnassa roihuten.
Odotukset olivat tietoisuutta suuremmat.
Halut osaamista isommat.
Mennään siis saaren lähelle pilkille ensijäillä.
Mulla on talviteltta + talvimakuupussikin.
Osataan me.
Onkiminen ainakin,

:D
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Vastaa Viestiin