Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Petrus
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Elo 18, 2008 10:45 am

Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Petrus »

Onko tämä yöllinen moottoripyörän ääni ihan täyttä faktaa? Ajaja oli siis tunnistettu oman kylän pojaksi? Olisiko oman kylän poika ajanut Nissen tai sepin moottoripyörällä?
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Petrus kirjoitti:Onko tämä yöllinen moottoripyörän ääni ihan täyttä faktaa? Ajaja oli siis tunnistettu oman kylän pojaksi? Olisiko oman kylän poika ajanut Nissen tai sepin moottoripyörällä?
Kyllähän tuo faktaa kai on jos kioskimiehen vaimo kerran on noin sanonut.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Miten on, kun Gusse äittää haastattelussa, että hänellä oli AJS 500 kmc. , vaikka rekisteriotteen mukaan se olikin vuoden -52 mallin AJS-350 kmc.

Tuntuu olevan patologinen valehtelija tämä Gustafsson, koska toisarvoisista pikkujutuistakin pitää valhetta vääntää.

Liekö sitten valehdellut rekisteriotteeseensakin ne oikeat tiedot aikoinaan?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja awa »

Niinpä - hieman eppäilen tätä "oman kylän poika" hapatusta. Sillä jos oli oman kylän pojaksi tunnistettu, niin kai sillä pojalla nimikin oli?

Eli motoristi nuorukaista ei ole tunnistettu - kuka se siinä lie motskarilla päristellyt.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:Niinpä - hieman eppäilen tätä "oman kylän poika" hapatusta. Sillä jos oli oman kylän pojaksi tunnistettu, niin kai sillä pojalla nimikin oli?
- hymm -
Oli sillä. Arska. Isänsä joku kauppa/talousneuvos, joka rahoitti pankkiireita, mm. Oittaan hankinnassa.

Muuten olen kanssasi samaa mieltä.

Keräilin matoja jo maakellariin ehdottamaasi madonuittoa ajatellen.

Ota Awa hauwat mukaan murhaniemelle jo erikseen sovittavawana ajankohtana jo toukokuussa.

Uitetaan matoa ja keskustellaan.

Voin antaa kirurgiasta hyviä neuvoja pohdinnoillesi kallovammoista ja yleisestikin ihmisen anatomiasta

En ensimmäisenä pidä käräjäoikeuden ratkaisua virheellisenääkään, mutta tunnen asian ja surmien todennäköisimmän tekijäpiirin. Jos et halua kaffia tai teetä, tuon kaakaota ja itseni. YV käytössä.


:)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti:
Ota Awa hauwat mukaan murhaniemelle jo erikseen sovittavawana ajankohtana jo toukokuussa.
Ja kolmanneksi ottakaa mukaan Maza joka voi valaista sitä kenen mopo yössä säksätti..
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
Ota Awa hauwat mukaan murhaniemelle jo erikseen sovittavawana ajankohtana jo toukokuussa.
Ja kolmanneksi ottakaa mukaan Maza joka voi valaista sitä kenen mopo yössä säksätti..
Eikö aiemmin esittämäni, käärinliinohin puettu kaksipäinen MazaPharaoh olisi parempi vaihtoehto ?

Voisit(te) tehdä havaintoja vaikkapa OK:n ja Karjalaisen väitetyistä näkövinkkeleistä tuolloin ?

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Ja kolmanneksi ottakaa mukaan Maza joka voi valaista sitä kenen mopo yössä säksätti..
Mopo ei säksätä. Mopo pitää räpättävää ääntä. 1960-luvun alussa eniten säksätti Dyna Panhard.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Miksi tästä prätkän säksätyksestäkin koetetaan vääntää niin suurta numeroa? Kuten Jermon kirjassa todetaan, kiokimies vaimoineen tunnisti prätkäilijän oman kylän pojaksi. Hän ei siis ollut Gustafsson. Sen kummempaa mainintaa tästä ei ole. Varmasti kioskimies olisi Gustafssonin tunnistanut. Miksi laittaa kirjaan mitään nimiä kun koko asialla ei liene mitään tekemistä murhien kanssa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6550
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja awa »

Joo - tai sitten se oli niin, että vaimo kertoi miestään rauhoitellakseen, että oman kylän poika se siellä vain ajelee. Vaikka ei ajelijaa tunnistanutkaan. Niinhän se taisi olla.

Mikäli ajaja olisi tunnistettu, olisi nimi myös kerrottu. Ja esimerkiksi Gustafssonia kioskimiehen vaimo ei ollut välttämättä koskaan nähnyt, sillä Seppo ja Tuulikki kävi Gustafssonin kertomuksen mukaan kioskilla, ei Gustafsson.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Ja kolmanneksi ottakaa mukaan Maza joka voi valaista sitä kenen mopo yössä säksätti..
Mopo ei säksätä. Mopo pitää räpättävää ääntä. 1960-luvun alussa eniten säksätti Dyna Panhard.
Mitä yrität todistaa?
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Yöllinen moottoripyörän "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Ei tainnut tämäkään oman kylän poika koskaan poliisille ilmoittautua?
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:
Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Ja kolmanneksi ottakaa mukaan Maza joka voi valaista sitä kenen mopo yössä säksätti..
Mopo ei säksätä. Mopo pitää räpättävää ääntä. 1960-luvun alussa eniten säksätti Dyna Panhard.
Mitä yrität todistaa?
Dyna Panhard oli hieno auto. Kosla-9.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Dyna Panhard oli hieno auto. Kosla-9.
Korjaa jos olen väärässä, mutta sinun moposi säksätti. Väitätkö, ettei se säksättänyt myös yöllä?
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Yöllinen Awan "säksätys"

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Korjaa jos olen väärässä, mutta sinun moposi säksätti. Väitätkö, ettei se säksättänyt myös yöllä?
Vanhin käytössä ollut moponi oli 1950-luvulta, enkä tunne sen kaikkia vaiheita. On se hyvinkin voinut säksättää kaikkina vuorokaudenaikoina.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin