NG:n liikkeet murhien jälkeen

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Sariola kirjoitti:
Kengistä on ilmeisesti löytynyt runsaasti veriroiskeita - veri on kuulunut TM:lle. Vähemmän tunnettu on tosiasia, että NG:n kenkien päältä on löydetty myös tuntemattoman naisen "täydellinen DNA".
Tarkoitatko näytettä X944/G?
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sariola »

kukkuu kirjoitti:
Sariola kirjoitti:
Kengistä on ilmeisesti löytynyt runsaasti veriroiskeita - veri on kuulunut TM:lle. Vähemmän tunnettu on tosiasia, että NG:n kenkien päältä on löydetty myös tuntemattoman naisen "täydellinen DNA".
Tarkoitatko näytettä X944/G?
JUURI SE! "X944/G"

Tuo teksti löytyy mm. tämäm areenan osiosta BODOM. Katso ja lue!
http://www.murha.info/index.php?id=21
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Veritutkimuksia luettuaan voidaan havaita, että

1) On löydetty 2 kohdetta, joista toinen kuuluu tunnistamattomalle miehelle (tyynyliina) ja toinen tunnistamattomalle naiselle (NG:n kenkä).
- Näistä kumpikaan ei kuulu näille neljälle retkeläiselle.

2) Lisäksi on löydetty kaikkien näiden neljän retkeläiset DNA:t.

Näinollen väite, että vierasta DNA:ta ei olisi löydetty, ei pidä paikkaansa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ikävä sanoa näin Juhannuksena, mutta Sariola jälleen vääristelee noita tietoja.

Mitä tulee tuohon rättiin, niin sen on saattanut tuoda paikalle ihan kuka tahansa jälkeen murhien, sillä rikospaikkakuvissa, se on milloin siellä, milloin tuolla, joten sen arvo todisteena on tasan nolla.

Olisihan sieltä voitu kerätä kaikki tupakintumpitkin ja pullojen korkit, jolloin olisi ollut vieläkin enemmän todisteita, mutta niinhän eivät poliisit silloin tehneet, kun eivät nähneet tulevaisuuteen eikä tienneet DNA:sta mitään!

Tuo outo veri kengissä, on mitä ilmeisimmin kahden tyttöuhrin sekoiteverta, joten siinä ei ole mitään mystistä, mutta noin se Sariola vaan vääristelee tietoja ja todisteita.

Yritä Sariola edes Juhannuksena pysyä totuudessa, tai ainakin melkein siinä, ettei pyhät menisi ihan pilalle, väärien tietojen oikomisissa!
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Sariola kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
Sariola kirjoitti:
Kengistä on ilmeisesti löytynyt runsaasti veriroiskeita - veri on kuulunut TM:lle. Vähemmän tunnettu on tosiasia, että NG:n kenkien päältä on löydetty myös tuntemattoman naisen "täydellinen DNA".
Tarkoitatko näytettä X944/G?
JUURI SE! "X944/G"

Tuo teksti löytyy mm. tämäm areenan osiosta BODOM. Katso ja lue!
http://www.murha.info/index.php?id=21
Tuo oli kontaminaatio eli näytteen "saastuminen. Kyseessä on siis näytettä käsitelleen laborantin DNA.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sariola »

kukkuu kirjoitti:
Tuo oli kontaminaatio eli näytteen "saastuminen. Kyseessä on siis näytettä käsitelleen laborantin DNA.
En ole huomannut sellaista mainintaa missään!
Sitten on se kengän sisältä löytynyt miesmarkkeri! 4 markkeria oli sopivia TM:n DNA:han.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No juu, kukkuu on tuossa oikeassa, muistin tapauksen heti, kun sen luin, eli tuo tutkija itse myönsi näytteen "saastuneen" hänen käsittelyssään, joten ei siinä kuitenkaan ole mitään salaperäista, kuten Sariola yrittää keksiä!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Minä en ole tuosta kuullut, eikä tuolla BODOM-osiossa ole asiaa oikaistu.

Siinä ei juuri puheet auta - pitää verrata sen laborantin DNA:ta tuohon näytteeseen. Jos se on täsmälleen samanlainen, on se laborantin. Olisi luullut, että oikaisu laitettaisiin selvästi näkyviin ja saataville. Missä tuosta kerrotaan? Suullinen ilmoitus ei tietysti riitä.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Sariola kirjoitti:Minä en ole tuosta kuullut, eikä tuolla BODOM-osiossa ole asiaa oikaistu.

Siinä ei juuri puheet auta - pitää verrata sen laborantin DNA:ta tuohon näytteeseen. Jos se on täsmälleen samanlainen, on se laborantin. Olisi luullut, että oikaisu laitettaisiin selvästi näkyviin ja saataville. Missä tuosta kerrotaan? Suullinen ilmoitus ei tietysti riitä.
Keskusrikospoliisi, Rikostekninen laboratorio
Lausunto RTL 8087/6/03, Sivu 7/8

Siitä vaan lukemaan. :D
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikä sinä Sariola olet vaatimaan muita todistamaan väitteitään, kun itse et lukuisista vaatimuksista huolimatta itse niin tee!!

Panehan itse nimiä, esim. sen Gustaffssonnia hoitaneen "ylilääkärisi", niiden
"useiden sairaalat tahojen tiedottajien" ynnä muiden pyytämien todisteiden tiedot, ennen kuin määräät esim. kukkuuta todistelemaan yhtään mitään!

Turhaahan tämä on, mutta kun Sariola suorastaan itse kaivaa verta nenästään, noin kuvainnollisesti, niin pakko on ottaa kantaa!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tuo Kukkuun teksti vaikuttaa luotettavalta. Pitänee paikkansa. Saattaa olla laborantinkin DNA:ta. Tuolla yksityiskohdalla ei kuitenkaan ole ratkaisevaa vaikutusta rikoksen selvittämisessä. Minä en ole tuota selitystä lukenut.

Hessun puheisiin taas en kiinnitä kovin paljon huomiota.

Ajan kanssa olen huomannut, että loogisessa ajattelussa, rehellisyydessä ja totuudessa pysymisessä on siinä määrin ongelmia, että niihin ei kannata kiinnittää suurempaa huomiota. Ne vain sekoittavat. Tämä on valitettava totuus. Puhuu kuin ei olisi alaleukaa! 8)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No niin Sariola ja sinäkö se olet sitten totuudentorvi, torvi kenties, mutta totuudesta ei tietoakaan, noin humoristisesti verrattuna!

Mitä tulee Gustafssonnin liikkumiseen niemellä ja muuallakin, niin mikään ei olisi ollut esteenä liikkumisille, ei poskihaava, eikä "erittäin vaarallinen haava kyynärvarressa"!

Missään ei ole tietoa siitä, että Gustafssonni olisi esimerkiksi laskenut alleen, joka olisi ollut pakko tapahtua jossain vaiheessa "tajuttomuutta", sillä ulostaminen on ollut krapulassa mahdoton temppu tehdä niin housuihinsa, ettei siitä olisi jäänyt jälkiä, eli "vaatteet eivät olisi olleet kunnossa"!

Voit Sariola kokeilla sitä vaikka selvinkin päin, minä en viitsi!

Tuo "kuivuminen", on vaarallista terveellekin, näin ainakin ihmisiä kehoitetaan varomaan helteillä ja siilloin, jos milloin oli helle!

Kuinka tajuton Gustafssonni on saanut juotavaa itselleen, sillä "kuivuminen" olisi saattanut romahduttaa Gustafssonnin elintoiminnot, munuaisista alkaen?

Minä veikkaan, että hän on käynyt itse juomassa joko järvestä, tai kuilinut kaljaa, tai limua naamaansa aina kun on janottanut ja sitä ei tajuton pysty tekemään!

Paitsi kenties Sariolan mielestä!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tuohon edelliseen ^. Monien tulkintojen mukaan pojat ovat käyneet ongella klo 3 - klo 4. Ehkä sitten on vielä vähän aikaa istuttu siinä teltan ulkopuolella. Gustafsson on voinut juoda tukevasti limsaa tai vettä esim. klo 4.10. Tuossa edellinen kirjoittaja puhuu tajuttomasta henkilöstä. Se on väärä termi, tosin on voinut olla tajutonkin johonkin aikaan lyhyen tai pitemmän jakson, mutta yleensä tuo tila on ollut "alentunut tajunnan tila", "stupor-tila". Tuo juomaton jakso on voinut alkaa aamulla melko myöhään, nykyisen Suomen kesäajan mukaan esim. klo 5.10. Ei siis suinkaan edellisenä iltana kuten edellinen kirjoittaja olettaa, vaan melko myöhään aamulla. Täysin tarkkoja aikamääriä ei luonnollisesti tiedetä. Tuohon suuntaan se on ollut. Tietysti sitäkään ei varmuudella tiedetä, milloin Gustafsson on viimeksi juonut, mitä ja kuinka paljon. On voinut olla vaikka pari pulloa jaffaa klo 5.10 nykyisen Suomen kesäajan mukaan. Silminnäkijöitä ei ole ollut.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

"Monien tulkintojen mukaan ja blaa blaa blaa" , näin horisee sariola taas puolustaessaan suurta idoliaan.

Mutta kun tämä Sariolan idoli, on itse kertonut, milloin nukkumaan mentiin ja kuinka hän kuili makkarat suihinsa, ennen nukkumaan menoa, tarjoamatta edes makkarasta kuorta nälkäisille tytöille.

"Mies" söi kaiken teltan ulkopuolella, ettei olisi "hampparinväärää" tarvinnut tarjota muille.

Itse olen ollut lukemattomia kertoja redulla (slangia) ja syönyt rasvaista ja perkuleen suolaista "hampparinväärää" naamaani. No janohan siitä on tullut.

Oliko idolisi kenties immuuni suolaa kohtaan ja eikö krapula vaivannut kulmien kingiä?

Jos ei ollut jano, niin jopa oli ihme, mutta missä ovat kuset ja oksennukset, sekä muut tuotteet, joita tuollaisessa väittämässäsi "stupid" tilassa ihmiseltä automaattisesti tulee housuihin tai rintamuksille?

Kantaa on pakko ottaa älyvapaisiin kirjoituksiin, joita täällä silloin tällöin näkyy ja taas tulee meikäläiselle bannia.
Kotipoliisi
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 8:07 pm
Paikkakunta: Stadin Kernel

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Sariola kirjoitti aikanaan näin:

1) On löydetty 2 kohdetta, joista toinen kuuluu tunnistamattomalle miehelle (tyynyliina) ja toinen tunnistamattomalle naiselle (NG:n kenkä).
- Näistä kumpikaan ei kuulu näille neljälle retkeläiselle.

2) Lisäksi on löydetty kaikkien näiden neljän retkeläiset DNA:t.

Näinollen väite, että vierasta DNA:ta ei olisi löydetty, ei pidä paikkaansa.

Sariola
Fitz ratkaisee
Viestit: 6000
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

********************************

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Kerro Sariola, kiitos.
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Vastaa Viestiin