Irmelin isäpuoli

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:
Ke Touko 12, 2021 11:26 pm
Renault kirjoitti:
Ti Touko 11, 2021 11:25 pm
Turha niistä kaloista on jauhaa sen enempää. On arveltu täälläkin, että lehtikuva kaloista oli toimittajien tekemä lavastus (kuva). On myös kysytty kuinka kauan kalat säilyvät rantakivillä ennen kuin lokit ne sieltä nappaavat. Eivät välttämättä säily seuraavaan päivään ja lehtikuviin asti.
Kyllä, kuva voi olla lavastuskuva, mutta kalat todellakin löytyivät y-haaraisesta oksasta ja Nils Gustafsson niistä kertoi ja antoi jopa melko tarkan kuvauksen näistä kalastajista, kenellä oli matoja ja kaloja saivat.

Mainittakoon sekin, että telttailijoiden kalavehkeitä ei teltalta löytynyt.
Arska ja Risto olivat olleet tuolla niemellä jälkimmäisen mukaan kalassa.
KRP sai tiedot asianosaisista jo 90-luvulla.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Karo79
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: La Touko 08, 2021 8:15 am

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja Karo79 »

Kukaan ei siis tiedä Irmelin äidin kuolinsyytä?

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:
To Touko 13, 2021 9:03 pm


Arska ja Risto olivat olleet tuolla niemellä jälkimmäisen mukaan kalassa.
KRP sai tiedot asianosaisista jo 90-luvulla.

8)
Aluksi Gustafsson kertoi tehdyistä ongista mitkä jotakuinkin sopi löytyneisiin, mutta sittemmin Gustafsson alkoikin puhua oksanpätkästä mikä ei tietenkään sopinut niemeltä löytyneisiin rantaonkiin - erikoista. Myöhemmin Gustafssonin tarinaan tuli kaksi kalastajaa kenellä oli matoja ja kaloja y-haaraisessa oksassa. Liekö ollut Arska ja Risto, no melko tarkat tuntomerkit Gustafsson muisti kalastajista.

Niin ja erikoisinta lienee se, että Gustafsson tapahtumien jälkeen 1960 kertoi, että ketää ei illan aikana nähty ja nämä kalastajat tuli mieleen vasta syytekuulusteluissa 2000-luvulla - ja ei sielläkään heti aluksi vaan myöhemmin juolahti mieleen tuollainenkin tapaaminen... hymm
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3998
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Niin ja erikoisinta lienee se, että Gustafsson tapahtumien jälkeen 1960 kertoi, että ketää ei illan aikana nähty ja nämä kalastajat tuli mieleen vasta syytekuulusteluissa 2000-luvulla - ja ei sielläkään heti aluksi vaan myöhemmin juolahti mieleen tuollainenkin tapaaminen... hymm
Olisi todellakin ollut erikoista syyllisen kieltää nähneensä ketään. Näinhän hän olisi vasiten jouduttanut epäilyjen kohdistumista itseensä.

Tutkintayhteenvedon 1960 mukaan alueella on ollut illalla nimeltä mainittuja kalastaneita ja myös tuntemattomaksi jääneitä henkilöitä.

Gustafssonin muistaminen tai muistamattomuus heidän suhteensa ei mitenkään tue Gustafssonin syyllisyyttä murhiin. Kalastaneita tunnettuja henkilöitä sekä tuntemattomia on todistetusti ollut alueella.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Re: Irmelin isäpuoli

Viesti Kirjoittaja teemu »

Karo79 kirjoitti:
To Touko 13, 2021 10:36 pm
Kukaan ei siis tiedä Irmelin äidin kuolinsyytä?
ETP:n sisällysluettelon mukaan Bertta Takala kuoli vuonna 1996 ja Elsa Mäki vuonna 1960. ETP:ssä heitä ja muuta murhien aikaista perhettään edustivat pojat Juhani Takala ja Reino Mäki.

Molemmat kertoivat vanhempiensa kuolleen. Kuulustelupöytäkirjassa 22.4.2004 Reino Mäki toteaa:
Äiti otti tämän asian niin raskaasti, että hän kuoli vuonna 1960, eli samana vuonna, vain 50-vuotiaana.
Vanhempien kuolemasta ei ole muuta kuulustelutietoa.

Vastaa Viestiin