Bodom: Henkilöt

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Muistatko etunimiä?

edit: Oksanen oli Ahti? Eikö, entäs tuo toinen?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Aivan vain Semenä se tunnettiin. Ajoi Ifalla, teki meille ystävällisyyttään sulkapallokentän, piti lapsista, vietiin sille kanttarellaja syksyisin. Kiva tyyppi.
Olin lennokikerhossa, jota johti taho (Vilmi) josta ei oikei pitänyt, mutta ei tuonut sitä esinkään.
Mulle on se käsitys jäänyt, että oli superälykäs ja Pitkäniityssä eritäin kunnioitettu.
Otti kesäisin kuppia isoisäni, Mattilan ja Kimi Räikkösen isoisän kanssa.
Joskus oli saunassa Nuuksiosta tuotu Marokon kauhu, joka oli sopeutuva isänmaallinen tyyppi.
Mahtava persoona, käveli omin jaloin saunasta korttipelin jälkeen, muut ei.
Sanoi minua linnuksi. :lol:

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Sallinette pienen offtopicin, mutta pitäisikö tänne Bodom osiollekin laittee galluppi "todennäköisimmästä syyllisestä"? Ellei ole jo. Ihan vain huvin ja urheilun vuoksi. Joku henkilöistä tietävä voisi sellaisen suhteellisen nopeastikin varmaan tehdä ja vielä niin, että omaa kantaa voisi vaihtaakin, jos näin sattuisi käymään.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Kyselepä tuolta Tulilahden suunnasta :D . Tai älä sittenkään.

Jonkunlaista gallupia on kyllä ollut, mutta saattoi liittyä mielipiteisiin erään syytetyn syyllisyydestä ainoastaan.

maatyöläinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 9:07 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja maatyöläinen »

Wagner kirjoitti:Aivan vain Semenä se tunnettiin. Ajoi Ifalla, teki meille ystävällisyyttään sulkapallokentän, piti lapsista, vietiin sille kanttarellaja syksyisin.
Eikös Seme asunut Helsingissä Inarintiellä samassa talossa kuin Assmanin tyttöystävä ja tripla-niskalaukoja Lennu?

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

Laitetaanpa tähän pätkä oikeudesta, missä NG selostaa nukkumaanmenemistä ja ongellakäyntiä.
Laamanni tarkentaa aika hyvin mielestäni kysymystä nukkumaanmenoista, seikka mitä Tuominen ei saanut selville parinkymmenen kuulustelukerran aikana.
Kuvat ruimasin sattumanvaraisesti, harjoittelin koko hommaa, mutta tulos voi olla silti jopa humoorinen:

NG oikeudessa yön tapahtumista.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Navetanhajuinen
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 2:17 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

"Spermamies" ja "Kellokuudenmies" Näitten henkilöllisyys ei ole selvinnyt. Tyynyliinasta tehdystä tumpulasta, johon oli ommeltu vyötärönauha, saatiin siememneste jäämästä DNA tallenne. Tähän ei kenenkään viiden testatun DNA sopinut. Spermamiehen henkilöllisyyttä ei ole yhtä suurella innosteneisuudella yritetty selvittääkkään mitä Kellokuudenmiehen. Tämä ei kylläkään ratkaisisi tätä juttua, vaikka sopiva DNA löytyisikin. Kylläkin selventäisi tapahtumien kulkua.

Keneltäkään murhaniemessä ja lähistöllä, kyseisee ajankohtaan oleskelleelta nuorelta mieheltä, mukaanlukien NG.n nuoruus kaverit, ei ole otettu kyseistä näytettä. Tumpula vyötettynä housuihin viittaa nuoren miehen puperteetti ongelmiin, lehtivihreä mullan kera tarttuneena tumpulaan viittaa mättään jupittamiseen.Noihin aikoihin oli asunnot pieniä, eikä jokaiselle ollut omaa huonetta. Nuorella miehellä on usein erektio jo valmiina herätessään.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä kuulostaa aika kaukaa haetulta tuollainen "nuorenmiehen siemenpussi".

En ainakaan minä ole kuullut, että jossain joku olisi sellaista käyttänyt?

Liekö maalaisten kehitelmiä, jotta saataisiin kaikki siemenet talteen, heh (kevennys)

Navetanhajuinen
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 2:17 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

Tuo tumpulan rakenne poikkeaa oleellisesti Irmelin käyttämistä kuukautis suojista. Teltan lähistöltä löydetty varuste oli rakennettu siten että se kesti paikoillaan väljemmissäkin kalsareissa. Irmelistä ei löydetty siemmenestettä eikä tumpulasta hänen vertään.

Ei ollut noihin aikoihin automaatti pyykinpesukoneita eikä kuivausrumpuja. Nuoren yökasteluun suivautunut kekseliäs äiti on todennäköisesti ommellut pojalleen kyseisen varusteen.

Tuskimpa teltan pystyttäjät jättäisivät edellisten jätteitä raivaamatta pois leiripaikalta. Todennäköisesti sen on joku nuori henkilö telttapaikalla housuistaan poistanut.

Siemennesteen tallentamiseen sitä ei ole tarkoitettu, sinäänsä sehän on arvokasta ainetta nykyään, eipä tohtisi mihinvaan heittää hukkaan. Kyllähän maailmalta kuvissa näkee rakennellun aikamoisia "masaimies" varusteita, mikä lie tarkoituksena.

strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Tutkimusten mukaan tyynyliinan jälki saattoi hyvinkin olla peräisin Hans Assmannista. Tämä tuli ilmi, kun Hansin siskonpojan dna:ta verrattiin tyynyliinan jäljen jättäjän dna:han. Sukulaisuussuhde näiden välillä oli hyvin mahdollinen. Hansista itsestään ei enää dna:ta ollut saatavilla, joten tyytyminen oli todennäköisyyksiin. Mitään varmaahan ei siis voida valitettavasti sanoa. Kellon verestäkään ei sitten saatu enää lausuntoa, joten spekuloinniksi tämä jälleen Hansin kohdalla jää. Tuntuu että herra Assmann jää Bodomin tapauksen ikuiseksi haamuksi, joka aina välillä muistuttelee olemassaolollaan, mutta jonka liikkeistä, alibista ja mahdollisesta osuudesta tekoihin ei päästä koskaan ykskimielisyyteen.

No niin, eiköhän tämä ala olla tässä. Meikäläinen näet aikoo jättää tämän "kentän" tällä erää. Keskityn Bodomin sijasta muihin asioihin ja tapauksiin, joissa riittää kyllä pähkäiltävää. Minulla ei Bodom-keskusteluun ole enää mitään annettavaa (jos sitä koskaan on ollutkaan, heh!). Tuntuu kyllä siltä, että case Bodom alkaa olla jo loppuun kaluttu luu. Ciao vaan kaikille!

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Ciao vaan mutta vastaatko ystävällisesti tuohon hessun salonius ketjussa sinulle esittämään kysymykseen.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

Navetanhajuinen kirjoitti:Tuo tumpulan rakenne poikkeaa oleellisesti Irmelin käyttämistä kuukautis suojista.
Tunnut tietävän tuon eron joten valotatko hiemen miten se rakenne poikkeaa? :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

strangelove kirjoitti:

No niin, eiköhän tämä ala olla tässä. Meikäläinen näet aikoo jättää tämän "kentän" tällä erää. Keskityn Bodomin sijasta muihin asioihin ja tapauksiin, joissa riittää kyllä pähkäiltävää. Minulla ei Bodom-keskusteluun ole enää mitään annettavaa (jos sitä koskaan on ollutkaan, heh!). Tuntuu kyllä siltä, että case Bodom alkaa olla jo loppuun kaluttu luu. Ciao vaan kaikille!
Pikkuhiljaa, vähän kerrallaan olen alkanut tulemaan samaan lopputulokseen ja myös samoihin johtopäätöksiin.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Tapaus kuitenkin edelleen selvittämättä ja syyllinen elävien kirjoissa..Ehkä joskus jollain on vielä sanotttavaa,eikä KRP tuskin ceissii unholaan laittanu..

Aina löytyy jotain

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom : Henkilöt

Viesti Kirjoittaja papillon »

pjpj kirjoitti:Tapaus kuitenkin edelleen selvittämättä ja syyllinen elävien kirjoissa..Ehkä joskus jollain on vielä sanotttavaa,eikä KRP tuskin ceissii unholaan laittanu..

Aina löytyy jotain
Höpö höpö. Et tiedä onko elossa vai kuollut.Vai tiedätkö?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Vastaa Viestiin