Oma pieni Bodom-teoriani

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Tuli vain mieleen, että ei ole Sariola piirrellyt sitten niiden aikojen..

No ei kuulu tähän - mutta tää teoriapalsta on just hyvä.
HYS !!!! tai se pentele kaivaa taas ne Sakuraliitunsa esiin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
tarkastaja C
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:57 pm

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja tarkastaja C »

Vastaan Papillonille ja awalle yhteisesti.

Tekoaikaan päädyin, nelikon mentyä uudestaan nukkumaan noin kolmen aikaan ja eivätkös nämä pyykkärimuija ja onkipoika ilmestyneet maisemiin 3.45 aikoihin? Arvelisin, että tuo väli voisi olla sopiva aika suorittaa tuollainen teko, joka kaikkine lavastuksineenkin veisi kai aikaa 10- 15 minuuttia.

Kioskiukon teltannarujen katkomisharrastuksesta luin näiltä palstoilta, ei mulla mitään uutta salattua tietoa ole. Eihän kaikki tieto ole täällä ihan luotettavimmasta päästä, mutta olen yrittänyt päätellä mikä on edes vähän faktatietoon päin kallellaan.

Niin, Awalle tuosta Moron- sanasta. Kirjoittelen Turusta (en oikea turkulainen) ja tunnen läheisesti erään tamperelaisen. Olisiko tuo moron tarttunut häneltä, kai sitä voi käyttää missä ja milloin vain. On tainnut tulla minunkin käytettyä.

Jaa, jatkat tästä huomenna, en viitsi valvoa vallan myöhään.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja papillon »

tarkastaja C kirjoitti:Vastaan Papillonille ja awalle yhteisesti.

Tekoaikaan päädyin, nelikon mentyä uudestaan nukkumaan noin kolmen aikaan ja eivätkös nämä pyykkärimuija ja onkipoika ilmestyneet maisemiin 3.45 aikoihin? Arvelisin, että tuo väli voisi olla sopiva aika suorittaa tuollainen teko, joka kaikkine lavastuksineenkin veisi kai aikaa 10- 15 minuuttia.

Kioskiukon teltannarujen katkomisharrastuksesta luin näiltä palstoilta, ei mulla mitään uutta salattua tietoa ole. Eihän kaikki tieto ole täällä ihan luotettavimmasta päästä, mutta olen yrittänyt päätellä mikä on edes vähän faktatietoon päin kallellaan.
No ensinnäkin tuo kolmen aikaan on vain yksi tulkinta toisesta nukkumaanmenoajasta.

NG kertoo 23.6. -60 kuulustelussa siis tuoreeltaan että Sepi lähti ongelle klo 0400 ja palasi tunnin kuluttua siis klo 0500. Tämä on myöhäisin aika mikä on esitetty.
Sitten on karjalaisen havainnot jne.

Kioskiukon teltannarujen katkomisista voi olla ollut näillä palstoilla, mutta sen tiedän että melkein mitä vaan näillä on vuosien mittaan ollut muutenkin.

Se ei riitä, jotain muuta tarttis olla jotta tieto pönkittyisi. Niin se vain on. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja awa »

Olen hieman sitä mieltä, että nukkumaanmenoa ja rauhoittumista, ei koskaan tapahtunutkaan.

Kukaan ei mennyt nukkumaan ja kaikki ei koskaan ollut yhtäaikaa teltassa?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

No ainakin se NG:n kuvaus nukkumaan menosta jossa nukutaan miehet keskellä selät vastakkain ja toivotetaan hyvää yötä ja sitten jo nukahdetaan ei kuulosta uskottavalta.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Ehkei, mutta mukavammalta jotenkin tuntuu ettei ne nukahtaneet nokat vastakkain.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

No joo, ruottalaistuntumassa pojat tuskin oli keskenään. Vaikka saattohan ne olla toisistaan mustasukkasia? Saa näinkin ajatella, onko kukaan näin edes ajatellut? :D

Missä muuten Hessu luuraa? Sukeltanu barbaran kanssa bodomiin? :?:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja papillon »

Oulunmies kirjoitti:No joo, ruottalaistuntumassa pojat tuskin oli keskenään. Vaikka saattohan ne olla toisistaan mustasukkasia? Saa näinkin ajatella, onko kukaan näin edes ajatellut? :D

Missä muuten Hessu luuraa? Sukeltanu barbaran kanssa bodomiin? :?:
Miten se nyt Hessu samalla kertaa putkahtikin mieleen? Minä näitä perkeleen pakkasia nyt pelkään että ne yllätti Hessun.

Awa, kun siellä Bodomilla hiihtelet päivittäin ja öisin otsalamppuinesi, katsele nyt hieman jos sieltä jäästä törröttää snorkkelin letku. Kaada siihen vähän konjakkia.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Hessu meni bodomille, en minä sitä pelekää että hän siellä hukkuu vaan sitä minä pelekään että hän siellä pelekää että me täällä pelätään että hän siellä hukkuu. (lue pilkun jälkeen mahdollisimman nopeasti ääneen)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja awa »

Hessu on Hessu - ei siitä mihinkään pääse. Toivottavasti palaa pian foorumille.

Papi, hiihtelen, ja tulevalla viikolla tulen vasta hiihtämäänkin. Tulee taas se, Sinisen Rexin-keli.

Katson - ja elvytän (ohjeittesi mukaan) sojottavat snorkkelit ja panen merkille myös koukkupoikien kolkkakalastajat.

- awa -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:Tulee taas ...
- awa -
Aikukiva.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Laitan nyt viestin tänne minäkin. Vaikka ehkä vähän vierestä meneekin.
Olen ihmetellyt koko ajan sitä, miksi Nils jäi henkiin? Muu porukka teilattiin aika totaalisesti ja ihminen joka tuollaisen pystyy tekemään ei jättäisi viimeistä henkiin.
Ja yksi mun teoriani on, että porukkaa on seurannut joku, joka on ollut mahdollisesti mustasukkainen jommastakummasta tytöstä. Ehkä siellä on ollut pientä käpälöintiä, mikä on saanut ko. henkilön suuttumaan.
Satunnainen murhaaja ei oikein osu mun mielestä kohdalle. Kyllä joku on tehnyt tuon siksi, että on suuttunut jostain jo aiemmin ja halunnut kostaa. Ja tarkoitus on ollut teilata koko sakki, ettei jää todistajia. Mutta miksi Nisse jätettiin eloon? Jospa hän tietääkin syyllisen, mutta ei jostain syystä paljasta sitä. Kenties ollut uhkailua tai pelkoa tai jotain muuta. Vaikka sovittu juttu. Siksi Nisseä ei tapettu.
Hän ei itse ole kavereitaan tappanut, mutta voinut auttaa jotakuta tai tietää ainakin miksi ja kuka? Olisi kannattanut kunnolla tsekata kaikki tyttö/poikaystävä kuviot ja mahdolliset mustasukkaisuudet yms.
Voihan alunperin uhriksi valittu olla ollut kuka tahansa heistä ja koko porukka on pitänyt hoidella, ettei jää todistajia. Mutta edelleenkin ihmettelen, miksi yksi jäi eloon? Häirittiinkö tekijää? Vai oliko tarkoitus jättää yksi henkiin, mutta piestä hänen hämäysmielessä? Paljon kysymyksiä joihin ei saa ehkä koskaan vastauksia.
Aika paljon ehdotuksia yhdessä viestissä, mutta näin mä ajattelen.
Jos tappajia oli kaksi: Nisse ja joku muu. Kolautti sitten Nisseltä tajun kankaalle ja viskeli kamoja pitkin poikin. Onhan Nisse voinut tavata henkilön siellä Bodomilla, kun muut ovat nukkuneet. Kaikki on mahdollista.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja skoone »

mamma71 kirjoitti:Laitan nyt viestin tänne minäkin. Vaikka ehkä vähän vierestä meneekin.
Olen ihmetellyt koko ajan sitä, miksi Nils jäi henkiin? Muu porukka teilattiin aika totaalisesti ja ihminen joka tuollaisen pystyy tekemään ei jättäisi viimeistä henkiin.
Minä taas olen koko ajan ollut sitä mieltä, että tappaja oli luullut NGnkin olevan pois pelistä ja oli jo poistunut paikalta, kun NG alkoi virota. Asia voisi olla niinkin, että NG oli päässyt pystyasentoon teltta-aukosta ja tappaja oli lyhyempi kuin NG ja iskut eivät "yltäneet" pään sellaisiin kohtiin, mitkä olisivat olleet kohtalokkaita hengensäolymisen kannalta. Aiheuttivat kuitenkin sen, että NG kaatui ja tappaja luuli kuolleeksi.
Muista lähdekritiikki!
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Olen ehdottoman samoilla linjoilla Skoonen kanssa. Vaikea kuvitella, että tuollaisen verilöylyn teijä jäisi pulsseja kokeilemaan ja tarkistamaan, että uhrit varmasti ovat kuolleita.
Liekö edes tiennyt miten varmistaa hengenlähtö.
Nuotio & Äreät Tiput
Lettunen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Loka 07, 2009 9:37 pm
Paikkakunta: The Mariana Trench

Re: Oma pieni Bodom-teoriani

Viesti Kirjoittaja Lettunen »

Tästä aiheesta ei ole tullut juurikaan kirjoiteltua ja muutenkin faktat ovat hakusessa, mutta minua on aina ihmetyttänyt tässä jutussa se seikka, että kuinka murhaaja on saanut noin tarkkoja osumia, että uhrit ovat kuolleet todennäköisesti melkein niille sijoilleen missä olivat teltassa. Mistä murhaaja kuinka päin teltassa oltiin? Miten ihmeessä kukaan uhreista ei ehtinyt kokonaan pois teltasta? (jossain kai puhuttu, että TM surmattu oviaukolla?)

Luulisi, että siihen herää huonounisempikin jos vieressä nukkuvaa lyödään päähän kivellä. Tästä seuraisi jonkinlainen paniikki, pakokauhu --> ja ihmiset tulisivat pois teltasta. Tuohan voisi selittyä ainakin sammumisella, mutta joidenkin juttujen perusteella tytöt eivät kai olleet juoneet?
Vastaa Viestiin