Kadonnut verinen paperi

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Minkätakia sen leukun pitäis olla siinä tuntumassa?Jos kenkiä on kuljeteltu reippaat kilometri,ni eikö se puukkokin voi olla etäämmällä vesistössä tai kassi..

muistanko väärin vai oliko Nils "toipumisen" jälkeen vaihtanu motskarii esim.stongan tai tankin?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

papi, papi, minähän tuossa puhun tuppiroskasta ilman tuppea, enkä mistään tuppeen sahatusta koivusta, kuten Nurmijärven Suuri Ajattelija ja tuppeen sahaaja, tämä kaikkien asioitten venkoilija ja vääryyksien kiertämisten äiti, Aurinkokningas tekee.

Ainakin tarkoituseni oli sanoa: "ilman tuppea" ja niinhän siellä lukeekin, tai stten koneeni valehtelee, no ei olisi ensimmäinen kerta.

Ei se hessu mitään arvuuttele, vaan puhuu asiaa, joka kyllä paljastuu tuossa keväämmällä, mutta ei huutele siitä siten, kuin eräs tuntemamme, sikäli mainio mies, tuossa taannoin, kellonkuorista.

Tuo papillonin arvuuttelu laukunheittokyvystäni meni metsään, sillä se nolla puuttui siltä perästä, eikä siinä tarvinnut edes pyörähdellä, kunhan muutaman eestaasjataaseestaas heilautuksen siinä teki, ennen kuin vinttas kassin menemään.

Sinne meni, kuin kikkapihdit kaivoon.

Ainoa paha homma oli etsiä pimeässä kassi esiin ja mitata matka, mutta kyllä se ennen joulua onnistui.

On se metkaa, kuinka noita juttuja kokeillessaan tulee hämmästymään erilaisia asioita, eli tuossakin heiton pituutta, että silleen.

Taitaa olla pakko kaivaa SUOMI verkkarit ensi kesää varten esiin naftaliinista ja pyrkiä moukarinheittoon ainakin Ruotsi otteluun, heh (kevennys, aika hoopo)
pjpj
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2009 10:54 am

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja pjpj »

Kevättä odotellessa siis..Ja jos tuo heittotaito pitää kutiinsa ni missäs ne seuraavat kesäolympialaiset olikaan,Lontoossa..Mitaliainesta selkeesti ja rantatonttia tulossa..No ei maar.. :D :D :D
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja papillon »

pjpj kirjoitti:Kevättä odotellessa siis..Ja jos tuo heittotaito pitää kutiinsa ni missäs ne seuraavat kesäolympialaiset olikaan,Lontoossa..Mitaliainesta selkeesti ja rantatonttia tulossa..No ei maar.. :D :D :D
Tuota noin, en tiedä kauanko olet ollut seuraamassa, kenties mukanakin
( mukanakin muka nakin - OT ) jollain edesmenneellä nikillä, mutta jollei tarina ole tuttu niin tuo Hessun retki on ollut suunnitteilla jo hyvän tovin.

Soisi sen viimeinkin toteutuvan, poissulkisi järven kätköpaikkanana.
Sitten Hessu voisi katsella Kivenpyörittäjän kylän ja saada inspiksen lähiseudun kivien kääntämisestä. Sekin on aika hyvä kätköpaikka, vai käännettiinkö joka kivi silloin -60?

No mutta oikeesti, voi sitä niinkin ajatella, että JOS tekijä olisi NG, tai JOS kätkijä olisi NG, kassi voisi olla kätkössä edelleen.

Ei vaan muista itse, ei ainakaan että minne.

Kenties se oli se retkien syy sinne helluntaisin, että tulis mieleen kun oikein koputtais....missä se perhanan kassi on.

Nimittäin jollei sitä vienyt vieras niin mihin NG sen jemmasi ?

No puuhun, on yksi vastaus.

Ai siinä kunnossa? Kuuluu kysymys jälleen.

Vastaus on valmiina: Kunnossa ei ollutkaan kiivetessä vikaa, sitä tuli vasta pudotessa, poski repesi oksantynkään, leuka hajosi maahan.

Voi sitä tämmöistäkin sommitella, ei se ole kiellettyä, eikä edes ensi kerta.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikä siinä järviteoriassa noin periaatteessa teitä muutamia sitten oikein tökkii, sillä sehän olisi ollut surmaajalle mitä otollisin kätköpaikka ja helpoin?

Eivät nen siihen aikaan ne naarat niin kiummoisia olleet, että niillä olisi ylös mitään yhtään painavampaa esinettä saanut, jos katsoo stä yhtäkin kuvaa, jossa roikkuu joitakinmangneetteja, joissa juuri ja juuri olisi puukko ylös tullut, mutta tuskin vedestä märkää kassia.

Ja kassissa ne kamat järvessä ovat, kas kun tuo on jo paikallistettu ja homma periaatteellisesti hyväksi havaittu.

Kyllä sinne keväällä mennään "kalastelemaan" yksin tai jonkun kaverin kanssa, näkee sitten, onko vapaaehtoisia?

Pitäisikö kysäistä Gussea, josko ovet vaikka aukeaisi?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Murhaniemen nokan edestä on vedetty 1..ziljoona kertaa viehettä - ja aina on napannut.
Jos veneen perässä on ollut vain kaksi vapaa on kalan sisäänkelauksen jälkeen kelattava myös toinen pyydys ylös yleisesti sillä seuraamuksella, että sen kolmihaarakoukuissa oli 1-3 kappaletta järvisimpukoita, mutta ei koskaan kuituakaan kuvitellusta kassista.

Toisaalta ajatellen sitä, että joku kustomoi surmapaikalle teltan, vie sinne Dolly Parton-look kuminuken pumpattavana, liian suuret kengät longottaviksi ja klitoriksen (tai sen kokoisen) paljastavaan naisten uimapukuun sonnustautuneena, kossua nauttien, hämmästelee paikallisviranomaisten toimintatarmoisuutta Nihtisiltaan päädyttyään, ymmärrän, ettei Hessua, kerrottuaan naiseltaan taas saatuaaan, kannata väheksyä, vaan olen suoranaisesti nostamassa hänet parhaiden virtuaaliystävieni joukkoon lähes täydellä ymmärrykselläni vaimoaan ja valintojaan suhteen, joita en ymmärtämättömyyttänikö ymmärrä.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ ^ Ei siinä mikään sinänsä töki, arvelen vaan että niemien ympäristö sen parin kolmenkymmenen metrin päästä olisi saatu tarkistettua.

Toki tuommoista reilun metrin mittaista naaraa ei saatu varmuudella joka paikasta kulkemaan, soutaminen oli kumminkin ns. juosten kustu. ( Ei NG. ) Yks ukko katsoi rannalta kun kaksi oli veneessä.
Magneettinaaraan tarttui kaikenlaista metallia.
Oliko myös perinteinen naara? En tiedä.

No, pakko myöntää että voi se olla jäänyt honaamatta, eikä sitä pakko ole ollut niemistä lingota, riittäähän siinä rantaa.

Mitä rannalta olen katsellut, ei se vesi kristallinkirkasta ole, joten miksei, mistä sitä tietää, hae pois se. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kadonnut verinen paperi

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Mä dyykkasin snorkkelin, painovyön, märkäpuvun, räpylöin ja puukolla sekä lampulla varustettuna aika useina kesinä Bodomillakin saaliina runsain mitoin pilkkejä ja uistimia, läheltä uimrantaa saippuoita ja muuta roinaa, pullonkorkkeja, Ginilonkeropulloja.

Jukan kanssa haravoitiin huonossa näkyvyydessä aika hyvin alue vanhasta uimarannasta vastapäiseen niemeen, mateita, haukia, sorsia, sulkavia, sorvia, särkiä, kaikkea sälää, ei puukkoja, ei puntareita, ei kasseja, vain pohjahakoihin jumiin jääneitä uistimia, joukossa oli jopa iso kuhauistin, aito Rapala.

Oli kliffaa, kun jotkut kalat lähtivät seuraamaan, kai sen vuoksi, että nostettiin pohjasta sitä lähellä mennesämme mutaa, jolloin ilmiö on verrattavissa lokkiparveen traktorin perseessä.

Jossain vaiheessa vein jo kesäaikana Oittaan lahteen pyynnöstä ohuita koivunrunkoja pohjaan siten, että ne tulivat kolmesta suunnasta samaan pisteeseen.

Madeurokset seurasivat näitä vanoja kuvitteenaan kai se, että tuossa on naaras mennyt.
Yhtymäkohdasta faija, sen broidit ja muut suvun pilkkihörhöt sitten napsivat pienessä mateita sydänyöllä niiden rakasteluaikaan helmikuussa periaatteella paukku kaikille per nostettu made.
Paitsi mulle.
Niitä sitten piti äijä kerrallaan tukea autolle ja kutsua Saarinen viemään ne meille selviämään.

Perkaus jäi tottakai mulle: pienimmät mateet vein järveen kasvamaan, vammautuneet ja isot tapoin.
Aamulla aamukahvin jälkeen kenelläkään ei tehnyt mieli yöllä äitini kanssa tekemääni madekeittoa.

Meille nuorille ja serkuilleni se maistui erityisesti iltapäivällä hiihtoretken jälkeen: Pitkäniitty-Oittaa-Pirttimäki-Luukkaa-Hynkenlampi-Sorlampi-Karhusuo-Pitkäniitty.

8)
Vastaa Viestiin