Murhaaja poistui soutuveneellä

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Jos poistui soutuveneellä, niin aika kylmäverinen tyyppi - Ensin tappaa ja huitoo silmittömän raivon vallassa astalolla ja puukolla 3-4 ihmistä yltäpäältä vereen ja kuoliaiksi, ja vielä ilmeisen nopeesti valtavalla energialla koska jos kyseessä ois ollu pidempi verinen tappelu huutamisineen, joku ois lähteny pakoon ( se on kyllä mahdollista), niin olisi luullu että sellasesta ois enemmän äänihavaintoja.

Mutta siis jos lähti veneellä, niin ensin edellämainittu hirmusessio - ja sen jälkeen venheeseen ja siitä sitte suht rauhallisesti määrätietosta soutua valoisassa kesäillassa tyynellä järvenpinnalla, rauhottumaan varmaankin jonnekkin vastarannalle, hoh hoijakkaa, kaikkea sitä sattuu, sainpahan vähän makkaraa mukaani.

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja Uta »

kulkijatar kirjoitti:Jos poistui soutuveneellä, niin aika kylmäverinen tyyppi - Ensin tappaa ja huitoo silmittömän raivon vallassa astalolla ja puukolla 3-4 ihmistä yltäpäältä vereen ja kuoliaiksi, ja vielä ilmeisen nopeesti valtavalla energialla koska jos kyseessä ois ollu pidempi verinen tappelu huutamisineen, joku ois lähteny pakoon ( se on kyllä mahdollista), niin olisi luullu että sellasesta ois enemmän äänihavaintoja.

Mutta siis jos lähti veneellä, niin ensin edellämainittu hirmusessio - ja sen jälkeen venheeseen ja siitä sitte suht rauhallisesti määrätietosta soutua valoisassa kesäillassa tyynellä järvenpinnalla, rauhottumaan varmaankin jonnekkin vastarannalle, hoh hoijakkaa, kaikkea sitä sattuu, sainpahan vähän makkaraa mukaani.
Niinhän sitä luulisi, että ääntä olisi yön hiljaisuudessa pitänyt kuulua, eli tosi salakavalasti siellä on taidettu toimia. Ainoa kunnon kuulohavainto taitaa siis olla se erään kalastajan kuulema soutuveneen poistuminen paikalta, siis jotain sentään.

"hoh hoijakkaa, kaikkea sitä sattuu, sainpahan vähän makkaraa mukaani" :)
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Miksi tipupojat eivät olisi havainneet rannassa kohti Högnäsiä menevää venettä aamulla ?
Ehkä siksi, että olivat veneessä itse, kuten myöhemminkin surmapaikalle tullessaan ?

8)

kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Miksi murhaajan olisi täytynyt soutaa kohti Högnäsiä, olisihan hän voinut soutaa hirveää vauhtia kohti Kunnarlaa tai sinne päin. Ja toi mitä aikaisemmin kirjoitin että souteli rauhassa tyynessä kesäillassa, niin voidaan kuitenkin olettaa että raivon vallassa oleva murhaaja on soutanut ähkien ja huhkien suht nopeasti jonnekkin vastakkaisista rannoista, jättänyt veneen jonnekkin ja jatkanut matkaansa osin märin jaloin täysin päinvastaiseen suuntaan, ja murhatkin ovat voineet tapahtua jo huomattavasti oletettua aiemmin esim ennen muistikirjamerkintää "ylös 2 aikaan yöllä" - merkintä on voinut olla muistutus siitä että silloin pitäisi nousta ylös, se on voitu kirjoittaa etukäteen mutta murhaaja on iskenyt aiemmin ja soutanut pois paikalta yön pimeydessä.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja Wagner »

kulkijatar kirjoitti:<blabla> "ylös 2 aikaan yöllä" - merkintä on voinut olla muistutus siitä että silloin pitäisi nousta ylös, se on voitu kirjoittaa etukäteen mutta murhaaja on iskenyt aiemmin ja soutanut pois paikalta yön pimeydessä.
Kuva

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Juu- mut silloin ei ollu tietokoneita - Et murhaaja on murhattuaan sanonu jollekki live-henkilölle: " Fan, satan! Jag dödade dem alla!" - Tai sitten: "Mein Gott! Bist du hier? Wer bist du mein Gott? Die 3 im seinen betten..." - Spekulaatiota

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Murhaaja poistui soutuveneellä

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Wagner kirjoitti:En aio toistaa enää perusteita käsitykselleni siitä, että niin 'lintupojat', Olavi Kivilahti kuin tämä rva Karjalainen ovat kaikki osaltaan epäiltävästi runoilleet näkemäkseen luulemaansa.

Voithan Misri itse kokeilla, voitko tunnistaa henkiön iän ja sukupuolen 400 metrin päästä.
Piirrä 4 mm mittainen hahmo ja tutki sitä metrin päästä: tuskin tunnistus onnistuu.
'Lintupojat' kertoivat Högnäsin rannasta nähdyn poliisien kantavan paareilla jotain.
Sinnekin matkaa rikospaikalta on yli kilometri.

8)
Vanhan kertausta.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Vastaa Viestiin