Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hahhah...B3M-asiassa on käyty keskustelua jo 17 vuotta ja surmat yksityiskohtineen
minulle kertonut Arska on ollut alusta alkaen potentiaalinen surmaajaehdokas.

Hypnoosikuvasta hänet tunnistaa edelleen. DNA tutkintaan ja tulos lienee selvä.

Mutta rikas neuvosisänsä piti pojan kaukana maailmalla, kunnes häly hälveni.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Tanhuetsivä kirjoitti:
Nils ottaa teltan sisällä olevan astalon (joka on otettu telttaan sisälle ”Tulilahden murhaajan varalta”) ja kajauttaa raivossaan sillä vastustelevaa Irmeliä muutaman kerran niin että Irmeli hiljenee. Iskut ovat niin rajuja että Irmelin hampaat irtoavat. Tässä vaiheessa Seppo on juossut teltalle takaisin ja tietää että nyt on Nils saatava ulos teltasta. Seppo jättää nahkatakkinsa teltan ulkopuolelle ja viiltää puukollansa aukon teltan seinään. Hän näkee teltan aukosta Nilsin pään ja potkaisee tätä heti rajusti leukaan. (Nils kuvaa tämän episodin hypnoosissa ja todellisuudessa hän kuvailee Sepon kasvot hypnotisoijalle) Nils pökertyy hetkeksi Sepon potkusta (Tästä syntyy Nilsille hetken ”muistikatko”). Seppo menee telttaan tulleesta aukosta sisälle Irmelin luo. Irmeli löytyy teltasta housut kintuissa ja naama hakattuna rikki. Nils on sisällä ilman paitaa (Tästä syystä hänen vaatteena ovat tapahtuman jälkeen suhteellisen hyvässä kunnossa) Seppo jättää puukkonsa viereensä ja alkaa tutkia Irmelin kuntoa. Nils tokenee Sepon antamasta potkusta ja alkaa taistelu elämästä ja kuolemasta Sepon kanssa. Seppo saa oikealla kädellä painijan otteellansa Nilsin kaulasta otteen ja alkaa kuristaa Nilsiä minkä jaksaa (Tästä jää Nilsille ”länget” kaulaan). Tällä välin Mäki ottaa puukon ja tekee toisen aukon telttaan, jotta Irmeli saadaan teltasta ulos. Teltan sisällä Nils saa käsiinsä Sepon puukon ja tempaisee Seppoa kaulaan kaksi kertaa ja Sepon ote kirpoaa. Nils tainnuttaa astalolla Sepon lopullisesti. Teltan ulkopuolella oleva rippikouluikäinen Mäki on shokissa tapahtuneesta. Murhaaja Nils kömpii teltasta ulos ja tappaa heiveröisen ja avuttoman Mäen kahdella astalon iskulla. Mäki laittaa turhaan kätensä suojaksi Gustafssonin iskuja vastaan. Tästä roiskuu Mäen verta Nilsin kengille ja teltan ulkopinnalle. Sepon yksinäinen nahkatakki löytyy teltan ulkopuolelta.
Mistä se Gustafssonin valumaveri tuli sinne telttaan sisälle? Tai siis miksei sitä löytynyt muualta kuin yhdestä nurkasta, hänen makuupaikaltaan, jos hän naama Sepon potkusta verisenä taisteli elämästä ja kuolemasta teltassa?

Täytyy ottaa huomioon, että teltta on niin pieni, ettei siellä kovin mittaville paineille ole tilaa, eikä siellä voi "mennä jonkun luo", koska kaikki ovat kaiken aikaa lähes samassa kasassa.

Lisäksi olen ollut käsityksessä, että olisi voitu tutkimuksellisesti osoittaa, että uhreja oli ko. astalolla lyöty telttakankaan läpi. Onko näin? Lisäksi, että ko. astalo olisi ollut iso kivi. Kiven tuominen telttaan tuntuu erikoiselta, kun tilaa oli muutenkin vähän ja veitsiäkin oli matkassa.

Sinänsä kohtuu-uskottava skenaario tämä esittämäsi. Tuo kenkien vieminen on vähän outo lavastus, etenkin kännissä ja leuka murtuneena. Tai ehkä se kännissä tuntui fiksummalta juuri=) Matkaa on aika paljon kävellä yksikseen. Tottakai olisi sanonut pakenevansa murhaajaa jos joku olisi tullut vastaan, mutta jännää silti. Tavaroiden vieminen "juonikkaasti" kioskimiehen nurkkiin on mielestäni sinänsä vähän sen tasoista lavastusta kuin tällaisessa jutussa mahdollista voisi olla, ja mikä ettei kioskimies tai joku olisi voinut kassia sieltä viedä. Jokuhan ne jonnekin vienyt on.

Kaikkihan tämä edellyttää sitä, etteivät Gustafssonin vammat haitanneet toimintaa. Käsittääkseni oikeus päätyi toiseen kantaan.


Kuuluisissa surmatapauksissa on se vika, että 90% kansalaisista pitää aina syyllisenä sitä, jota epäillään, koska kenestäkään muusta syyllisehdokkaasta ei ole mitään seikkaperäisiä tietoja, eikä voida tietää, kuinka epäuskottavasti ja epäilyttävästi he mahdollisesti käyttäytyivät, eikä voida laatia sekunnintarkkoja ja yksityiskohtaisia esityksiä. Aivan yhtä hyvin voisi keksiä tarinan, jossa vaikkapa tämä kioskimies on syyllinen, eikä siihen tarvittaisi mitään lavasteita tai sen kummempia juonikulkuja ja yhteensattumia. Jos hän olisi syytettynä, suurin osa pitäisi häntä syyllisenä ja yrittäisi keksiä tapoja, miten murha on tehty.

Ostakaa joku kioskimiehen tontti ja kaivakaa kamat esiin. Saatte rahat takaisin haastattelupalkkioina=)) Ai niin: eikös tämä viittaisi kuitenkin enemmän siihen, että kioskimies on se murhaaja? Käsittääkseni ulkopuolinen surmaaja pitää sulkea pois, eikä ainoastaan keksiä, miten joku paikalla ollut voisi olla surmaaja.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja awa »

Kuolemannaakka kirjoitti: Kaikkihan tämä edellyttää sitä, etteivät Gustafssonin vammat haitanneet toimintaa. Käsittääkseni oikeus päätyi toiseen kantaan.
Vammat osoissa tätä on puitu ja minä en ole löytänyt asiakirjoista Gustafssonilla olleen mitään sellaista vammaa mikä osoittaisi kykenemättömyyden toimia. Noilla vammoilla mitä Gustafssonilla on todettu ja mistä on fakta näyttö, ihminen on toimintakykyinen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Käräjäoikeus katsoi kokonaisuuden osoittavan, ettei Gustafsson ollut
sellainen vimmainen vammainen, joka olisi syyllistynyt tappoihin.
Läsnäolonsa muiden uhrien luona ja mahdollinen toimintakykynsä
eivät riitä luomaan mielikuvaa siitä, että hän olisi ollut surmaaja.

Ulkopuolista tekijää tai tekijöitä osoittivat monet asian faktat.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Wagner kirjoitti:Käräjäoikeus katsoi kokonaisuuden osoittavan, ettei Gustafsson ollut
sellainen vimmainen vammainen, joka olisi syyllistynyt tappoihin.
Läsnäolonsa muiden uhrien luona ja mahdollinen toimintakykynsä
eivät riitä luomaan mielikuvaa siitä, että hän olisi ollut surmaaja.

Ulkopuolista tekijää tai tekijöitä osoittivat monet asian faktat.

8)
Miksi jaksat jankata siitä arskasta vuositolkulla mutta et viitsi todistaa epäilyäsi vaikka pystyisit niin tehdä.
Ymmärrän ettet nimimerkki mazalle (yritti esittäytyä tutkijana sinun mukaan) halunnut lähettää suoraan tätä arskan käsialanäytettä. Mutta mikä on motiivisi sille että et voi laittaa näytettä tänne meidän kaikkien tutkittavaksi? Kyllähän mazakin sen silloin näkisi mutta onko se sinulta pois? Eikö olisi kaikkien forumin kotitutkijoiden eduksi että laittaisit käsialanäytteen analysoitavaksi meille ja näin saataisin keskustelua ja mahdollisesti selvyyys tästä arskateoriastasi? Äläkä nyt jankuta että olet sen Krp:lle lähettänyt ja arskan isä on maksanut krp:n hiljaiseksi. On tullut selväksi että lähetit sen krp:lle mutta miksi et voi tehdä sitä meille? Ei kai se laitontakaan ole kun ei tämän sinun arskan sukunimeä ole missään mainittu eikä mainittaisi siinä käsialanäytteessä.
Boswell
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Ti Touko 09, 2017 5:54 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Boswell »

Uskon kyllä tavallaan Wagnerin "Olarin Arska juttuun", sillä esittämäni teorian "murhaperheestä" kolme tästä "jengistä" asuu akselilla Matinkylä,Kilo ja Suomenoja edelleen. Jotenkin yhdistettynä tämän joukon "sisarukset", joiden veljet ovat jo edesmenneet, jotka olivat Bodom-murhien tekijät, olivat samaa ikäluokkaa kuin "Risto ja Olarin Arska". Jotka ovat ottaneet "kunnian" teosta. Tiedossani tosin ei ole veljesten kuolinpäivää, mutta Wagnerin kirjoituksesta uskon että tunnustukset oli tehty joskus -90-luvun puolella. Joten luulen veljesten kuolleen juuri tuolloin. Ainoa mitä jään kaipaamaan Wagnerin kertomusta "Arskan kertomusta tapahtumien kulusta", sillä se on se millä jyvät erotellaan akanoista. Ja lopuksi kommentti "ikärajasta" olen 1961 syntynyt, ja katson olevani "siinä ja siinä" ja "juu ja ei ja vaarinhousut" Wagner tietää, ja lähetän sulle privaa
Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Se vaan että tästä Arska teoriasta vie pohjan kun väitetään hänen sanoneen: kun minä otan kiven ja lyön,ei kukaan enään nouse tjsp.Ja tämä 90luvulla,vaikka varmasti tiesi yhden selvinneen hengissä.Ja wagnerilta kun alkaa kyselemään, niin vastaukset on ihan puutaheinää.Jos oikeasti uskoo tähän Arska höpinää, niin luulisi vastaavan asiallisesti kun kysytään.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Julperi kirjoitti:<blaba>Ja wagnerilta kun alkaa kyselemään, niin vastaukset on ihan puutaheinää<blabla>
Vastaukseni ovat tosia asioita eli tosiasioita, eivät puutaheinää.

:roll:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Rautakallo kirjoitti:
<blabla>Äläkä nyt jankuta että olet sen Krp:lle lähettänyt ja
arskan isä on maksanut krp:n hiljaiseksi<blabla>.
En ole tuollaista väitettä tehnyt.

:roll:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Oulunkylän Arskasta, josta oli Wagnerin mukaan näköisensä piirroskuvakin Rikoslehdessä ei ole saatu esiin mitään faktaa. Ei vaikka Wagner on hänestä kohta 20 vuotta eri palstoilla kertonut. Missäpäin Oulunkylää hän asui, mikä oli hänen koko nimensä, ikänsä ja ammattinsa. Ei yhtään mitään. Miten se on mahdollista? Luulisi nyt jonkun hänestä jotain tietävän jos tällainen henkilö ollenkaan on ollut olemassa. Mää ole kauhiast hämmästyny. Mää olen ku klapil päähän lyöty ku mittää tietoa ei vaa löyry. :roll:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Wagner kirjoitti:Hahhah...B3M-asiassa on käyty keskustelua jo 17 vuotta ja surmat yksityiskohtineen
minulle kertonut Arska on ollut alusta alkaen potentiaalinen surmaajaehdokas.

Hypnoosikuvasta hänet tunnistaa edelleen. DNA tutkintaan ja tulos lienee selvä.

Mutta rikas neuvosisänsä piti pojan kaukana maailmalla, kunnes häly hälveni.

8)
Mitä merkitystä tällä muka on? Asiantuntija Hannu Lauerma on todistanut, että hypnoosikuvan mies oli suurella todennäköisyydellä mielikuvituksen tuotetta.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharnamoh kirjoitti:Oulunkylän Arskasta, josta oli Wagnerin mukaan näköisensä piirroskuvakin Rikoslehdessä ei ole saatu esiin mitään faktaa.<blabla>
Rikos-lehti 1994/8 piti sisällään jutun Oulunkylän Arskasta.

Totesin Arskan asuneen Espoossa ja että hänet tunnistaa tuosta hypnoosikuvasta,
joka oli lehden kansisivulla tekstein "Bodomin kolmoissurma selviää, surmaaja Arska".

Aiemmin olikin keskustelua eri palstoilla kahdesta eri Arskasta.

8)

M.O.T
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1263
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Joko tämä case alkaa olla muutamaa tarkistussoittoa vaille valmis syytteen nostoon?
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10845
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Wagner kirjoitti:
Pharnamoh kirjoitti:Oulunkylän Arskasta, josta oli Wagnerin mukaan näköisensä piirroskuvakin Rikoslehdessä ei ole saatu esiin mitään faktaa.<blabla>
Rikos-lehti 1994/8 piti sisällään jutun Oulunkylän Arskasta.

Totesin Arskan asuneen Espoossa ja että hänet tunnistaa tuosta hypnoosikuvasta,
joka oli lehden kansisivulla tekstein "Bodomin kolmoissurma selviää, surmaaja Arska".

Aiemmin olikin keskustelua eri palstoilla kahdesta eri Arskasta.

8)

M.O.T
Eikö kellään olisi tuota lehteä, että voisi tänne skannata tai kirjoitella?

Arskaa epäillään myös ulvilan surmasta, tosin kyseessä eri arska :D
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Vastaa Viestiin