Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

L'amourha kirjoitti: <blabla>Et sitten voinut postata sitä vertailunäytettä?
En voinut. Olen toimittanut sellaisen KRP:lle 1996.
Tutkinnasta ei ole kuulunut mitään.
Ehkä joku rivipoliisi ei ole suhtautunut käsialanäytteisiin vakavasti.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1034
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Nou hätä, eiköhän sieltä vielä kuulu.

Joku 22v on lyhyt aika, raahattiinhan Nissekin käräjille 45v. viiveellä.

Arskan käsialanäyte tutkitaan viimeistään 2040.

Tosin taitaa kyllä olla niin, ettei mitään näytettä tosiaan edes ole, kun aikanaan sitä niin kovasti lupailtiin ja oltiin näyttelemässäkin, mutta vaikka tarina on pysynyt samana, niin todelliset substanssit on vähissä.

Jotta tästä jutusta voisi saada jotain irti, niin kykenetkö Wagner antamaan EDES ONTTOA VASTINETTA siihen haasteeseen, jos haastan sinut esittelemään lyhyesti, miten saat kryptattua Arskan nimen esiin Zodiacin my name is-kirjeestä? Olet sanonut useaan otteeseen, että se nimi siitä löytyy. Kuten odottaa saattaa, et avannut tätä väittämääsi mitenkään. Moni amatöörinuuskija on löytänyt sieltä jopa haluamansa nimen, mutta sentään keksimällä koodiavaimen joka siihen jotenkin sopii. Jolloin joku saattaisi tähän jopa uskoa. En toki odota että kykenisit vastaamaan tähän, koska uskon että juttusi on tahallista hölynpölyä, mutta jos EDES muiden amatöörinuuskijoiden tavoin todella saisit Arskan nimen esiin sieltä jollain muullakin konstilla kuin pelkästään väittämällä että se nimi siinä on, niin keskustelu asiasta etenisi. Toki en usko sen olevan mahdollista... uskon että tulet toistelemaan näitä samoja edellä kuultuja lauseita ilman perusteluita, joita tuskin on olemassakaan.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja awa »

Juu - Zodiac taitaa olla alan tietäjille selvitetty ja Bodom on alan tietäjille selvitetty.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Quorthon kirjoitti:<blabla>uskon että tulet toistelemaan näitä samoja<blabla>.
Kuten usein aiemminkin olen todennut, asia on annettu todisteineen KRP:lle.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1034
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

KRP on väärä taho tutkimaan Zodiacia. Miksi sivuutit kysymykseni Zodiacin nimikirjeestä, vaikka olet useaan otteeseen todennut suoralta kädeltä, että kirje sisältää Arskan nimen? Toki ilman minkäänlaisia perusteluita. Täytyyhän sinun olla tehnyt jonkinlainen koodi sen ratkaisemiseksi, jotta tähän tulokseen voit tulla. Kerro rohkeasti miten avasit kryptauksen, se voisi selventää meille asiaa. :lol:

Minusta tuo on todella halpa ratkaisu tähän sinun tarinaasi, ettet edes yritä kehittää jotain onttoa kotikoodinmurtajaa, jolla saisit Arskan nimen tuosta esiin. Moni on nimittäin tehnyt niinkin, vaikkei epäiltynsä hyviä olekaan. Sinun kohdallasi sekä epäilty että "todisteet" ovat surkeita. Kukaan ei usko tarinaasi. Olet suoriutunut siitä huonosti käytettyyn aikaan ja viestimäärään nähden. Veikkaan, että seuraavassa viestissäsi vihjaat minun olevan Arska tai hänen "asiamiehensä" :lol: :lol:

Juu - Zodiac taitaa olla alan tietäjille selvitetty ja Bodom on alan tietäjille selvitetty.
Provoatko? Allenin ja Nissen puolesta voisi lyödä vetoa korkeintaan kertoimien ollessa korkeammat. Nyt asia on kaikkea muuta kuin selvä kummankin osalta.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Quorthon kirjoitti:KRP on väärä taho tutkimaan Zodiacia.<blabla>
KRP on oikea taho tutkimaanBodomin kolmoissurmaa ja sen tekijän osuutta muuhun.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1034
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Maksetaankohan Wagnerille jotain tän legendan ylläpitämisestä?

Mikäli maksetaan, niin ehdottaisin palkanalennusta - samat lauseet toistaa itseään ja kysymyksiin ei vastailla sen vertaa kuin ennen. Työn laatu on kärsinyt.
5 perhettä oli panemassa Bodomilla

Jahve ei tykännyt, sanoi vaan: "Tsssk aaaargh tsssss"

Jopi Jalkapuoli liittyi Genesis-yhtyeeseen

Sic Transit Plexit Mundi

El pene de Lex quedó atrapado en un árbol en Bodom.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Milloin Wagner kirjoitat Zodiackiller palstalle? Lopeta ikuinen selittely ja ryhdy toimeen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Ei Wagneria Zodiac kiinnosta. Hänen arskailunsa perimmäinen syy on taloudellinen. Näin ainakin koplatarinat Murhainfoon tuonut Urho puhelussaan minulle väitti. Täällähän on kerrottu että vihjailuihin kyllästynyt kohde oli vetänyt Wagnerin käräjille ja W oli saanut siellä pataan. :roll:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
Stobbart
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2018 11:42 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Stobbart »

Älkää ruokkiko Wagnerin seniilejä horinoita. Nuo samat lässytykset ilman mitään todellisuuspohjaa toistuvat täällä varmaan jatkossakin tasaisin väliajoin, ellei ylläpito tee asialle jotain, mutta jokainen kommentti Wagnerille antaa hänelle yhden syyn lisää jatkaa noita satujaan. Eli ignoorausta vaan, onhan nuo jutut nähty jo tuhanteen kertaan, eikä se miksikään muutu vaikka mitä argumentoisi. Kun on fiksoitunut noin pahasti, niin sille ei kukaan mitään voi.
Stobbart
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2018 11:42 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Stobbart »

Melko suosittu tubettaja (Yli 100k tilaajaa) on tammikuussa ladannut Bodomin mysteeriä koskevan pohdinnan: https://m.youtube.com/watch?v=85cb9U3BFNI
Tuosta nyt ei tapaukseen vähänkään syvemmin tutustunut henkilö sinänsä saa mitään uutta tietoa, mutta ihan hyvää ja selkeää kerrontaa nuorelta mieheltä, ottaen huomioon että hän on ilmeisesti suht lyhyessä ajassa tutustunut tapaukseen ennen videon tekoa. Toki tuossa nyt jää paljonkin asioita mainitsematta. Sanoo esimerkiksi, että Gustafssonin syyttömyyttä puoltaa se, ettei hän ole sanonut mitään syyllisyyteensä viittaavaa. Ei siis ota edes pohdintaan esimerkiksi ”Tehty mikä tehty, 15 vuotta tuli” -kommenttia, tai ristiriitaisuuksia puheissaan illan kulusta.

Lopulta kertoja päätyy pitämään syyllisenä kioskimies Gyllströmiä muun muassa vaimon kertoman perusteella, eli Gyllström olisi uhannut tappaa tämän jos ei saa alibia. Tuo vaan on niin legendan tuntuinen tarina, onko koskaan edes selvinnyt sen henkilön nimi, joka olisi tämän vaimolta kuullut? Onkohan nimeä Ulf Johanssonin kirjassa? Toisekseen tubettaja puhuu siitä, että Gyllström olisi vähän murhan jälkeen täyttänyt kaivonsa. Tämäkin tarina on liikkunut iät ja ajat, mutta onko sillä todellisuuspohjaa? Luulisi että poliisi osaisi tämän vahvistaa, kun aikanaanhan Gyllströmin pihaa myllättiin kaivinkoneella. Olisivathan ne tietysti kaivonkin tutkineet, jos se täytetty olisi ollut.

Eipä siinä, kyllähän Gyllström edelleen toki on kiinnostava kandidaatti syylliseksi. Paljon on tarinaa hänen ympärillään, mutta vaikea erottaa mikä on legendaa miehen kohdalla ja mikä ei. Vuoden 2005 aikoihin OBS-ohjelmassa hänen vävynsäkin väitti, että murha-ase on edelleen kioskimiehen tontilla kuopassa, ja löytyisi kyllä etsimällä. Omasta mielestäni kioskimiehen syyttömyyttä puoltaa varsinkin se, että häntä on epäilty heti murhien jälkeen, ja luulisi senkin ajan poliisin löytäneen jotain raskauttavaa, jos olisi syyllinen ollut. Gyllström ei olisi tekijänä saanut hirveämmin etumatkaa tutkijoihin nähden, toisin kuin vaikka Kyllikki Saaren murhaajat, kun ruumis löytyi kuukausien päästä, ja vasta sitten tajuttiin epäillä ojankaivajaa

Olisi silti erittäin mielenkiintoista nähdä aikalaispoliisin pöytäkirjoista, että miten Gymlströmiä koskeva tutkintalinja on edennyt, ja kuinka perusteellista työtä on tehty.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Stobbart kirjoitti:Älkää ruokkiko Wagnerin seniilejä horinoita. Nuo samat lässytykset ilman mitään todellisuuspohjaa<blabla>

:roll:

Olen kertonut asiasta minkä tiedän, en mitään seniileitä tarinoita.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja garcia »

Isot kuviot.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti: Olen kertonut asiasta minkä tiedän, en mitään seniileitä tarinoita.
Mutta et ole kuitenkaan valmis viemään asiaasi isommille foorumeille kuten Zodiackiller. Mikä on syy tähän?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Jenkkien Zodiac-saitilla on huomioitu Bodom-murhat, mutta Wagnerin kannalta harmillisella tavalla. Tapaus on luokiteltu EI-Zodiac rikosten luokkaan.. :roll:

NON-Zodiac Crimes
The Lake Bodom Murders, Finland
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
Vastaa Viestiin